.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گاز تمام نقاط شهرستان قائمشهر قطع شد
(ادامه)
فرزند معتاد و مادر كشي
(ادامه)
دوستي‌‌هاي كاذب عامل انحراف دختران جوان
(ادامه)
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و...(ادامه)
به دلیل افزایش شدید سرما و مصرف بیش از اندازه توسط مشترکان منجر به افت فشار گاز طبیعی در شهر های ساری، قائمشهر و بابل شد.به مشترکان توصیه می کنیم در صورت روشن بودن چند بخاری در منزل، فقط .... تشکیل ستاد بحران در شرکت گاز مازندران
به دلیل افزایش شدید سرما و مصرف بیش از اندازه توسط مشترکان منجر به افت فشار گاز طبیعی در شهر های ساری، قائمشهر و بابل شد.به مشترکان توصیه می کنیم در صورت روشن بودن چند بخاری در منزل، فقط ....(ادامه)
نشت گاز جان 4 نفر از اعضاي يك خانواده را گرفت
(ادامه)
كاهش 47 درصدي سرقت در گلستان
(ادامه)
خواستگار جوان و قتل مادر و پدر دختر
اين جوان به علت علاقه‌اي كه به دختر اين خانواده داشت به خواستگاري او رفت و با جواب رد اين خانواده مواجه شد، اما جوان از اصرار دست برنداشت و چندين مرتبه به خواستگاري دختر رفت اما هر بار با ...(ادامه)
جابر معافي چله نشيني مازندراني ها(ديدگاه)
جابر معافي(ادامه)
ساشا ايليچ ناپديد شده است
(ادامه)
فعاليت پليس بانوان در استان گلستان
(ادامه)
خواهری برادرش را کشت
(ادامه)

شجاعي :صندلي مجلس بايد صندلي فرياد باشد،نه سکوت
(ادامه)
مشکل اخلاقی و دستگيري شش دانشجوي دانشگاه مازندران
در پي دستگيري چند تن از دانشجويان دانشگاه مازندران توسط ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان بابلسر شايعاتي مبني بر اينكه اين دستگيري به علت فعاليت سياسي دانشجويان بوده، در جو دانشگاه مازندران ...(ادامه)
كشف۸۹‬ قلم انواع اشياء زير خاكي در بهشهر
(ادامه)
مدير كل تربيت بدني مازندران از بيمارستان مرخص شد
(ادامه)
در بازرسي كه از منزل مقتول انجام گرفت، چندين گوني پر از اسكناس هاي درشت و كوچك و پول خرد كشف و ضبط شد.اين پول‌ها به مبلغ 14 ميليون تومان متعلق به خواهر شوهر مقتوله است كه از راه چندين سال تكدي گري ... قتل عروس توسط پدرشوهر
در بازرسي كه از منزل مقتول انجام گرفت، چندين گوني پر از اسكناس هاي درشت و كوچك و پول خرد كشف و ضبط شد.اين پول‌ها به مبلغ 14 ميليون تومان متعلق به خواهر شوهر مقتوله است كه از راه چندين سال تكدي گري ...(ادامه)
توفان شدید در محمودآباد
(ادامه)
دستگيري قاچاقچيان عتيقه در گرگان
(ادامه)
زينب مادر اين بچه 6 ساله در اظهاراتش راز قتل فرزندش را فاش كرد و گفت: مدتي است كه با فردي به نام هادي 26 ساله ارتباط نامشروع داشته و فرزندش فرد مورد نظر را در منزلش رويت و شناسايي كرده بود... مادر سنگدل ساروی فرزند شش ساله اش را کشت
زينب مادر اين بچه 6 ساله در اظهاراتش راز قتل فرزندش را فاش كرد و گفت: مدتي است كه با فردي به نام هادي 26 ساله ارتباط نامشروع داشته و فرزندش فرد مورد نظر را در منزلش رويت و شناسايي كرده بود...(ادامه)
معصومه كريميان آداب روزه دارى در گلستان(بخوانيد)
معصومه كريميان(ادامه)
جستجوهاي پليسي براي دستگيري فردي كه با انتقال بوق 12 خط تلفن به كشورهاي ديگر و دريافت وجوه مكالمات در خارج طي 20 روز، 50 ميليون تومان به جيب زده بود، ادامه ... سارق مكالمات تلفني50 ميليون تومان به جيب زد
جستجوهاي پليسي براي دستگيري فردي كه با انتقال بوق 12 خط تلفن به كشورهاي ديگر و دريافت وجوه مكالمات در خارج طي 20 روز، 50 ميليون تومان به جيب زده بود، ادامه ...(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های روز 21 شهریور
(ادامه)
بعد از جنگ حتي يك ساعت هم راحت نخوابيدم. هميشه يك بطري نوشابه خانواده را پر از آب مي‌كنم و در فريزر مي‌گذارم تا يخ ببندد. شب‌ها اين بطري را با كِش به سينه‌ام مي‌بندم تا بتوانم حداقل يك ساعت بخوابم... سرپناه جانبازان در تصرف نورچشمي‌ها !!
بعد از جنگ حتي يك ساعت هم راحت نخوابيدم. هميشه يك بطري نوشابه خانواده را پر از آب مي‌كنم و در فريزر مي‌گذارم تا يخ ببندد. شب‌ها اين بطري را با كِش به سينه‌ام مي‌بندم تا بتوانم حداقل يك ساعت بخوابم...(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های 15شهریور
(ادامه)
حسين برزگر وليكچالي تأثير سهميه بندي بنزين بر اقتصاد استان مازندران(يادداشت)
حسين برزگر وليكچالي(ادامه)
نامه فرزند شهيد سبطي به آيت الله نورمفيدي
پدرم ،همان کسی که در زمان تبعید شما در مریوان در سال های سیاه استبداد و غربت و تنهایی شما به اتفاق پدربزرگم به دیدارتان آمدند دیداری که به قول شما در آن شرایط سیاسی و اجتماعی برایتان مغتنم بود( کتاب خاطرات شما ص 249) "...(ادامه)
دعواي زن و شوهر منجر به قتل شد
(ادامه)
قتل مرد گیلانی توسط همسرش
(ادامه)
دستگيري9 اتباع غيرمجاز افغان دراستان گلستان
معاونت اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي گلستان اعلام كرد: در اجراي طرح جمع‌آوري اتباع غيرمجاز، ‪ ۹‬نفر از اتباع افغانستان، كه فاقد مجوز تردد بودند، دستگير شدند. دايره اطلاع‌رساني اين معاونت روز چهارشنبه اضافه كرد: اين افراد كه به صورت غيرمجاز در شهرستان علي‌آبادكتول، سكونت داشتند توسط ماموران كلانتري فاضل‌آباد و پاسگاه انتظامي كتول، دستگير شدند. همچنين چهار قبضه اسلحه غيرمجاز توسط ماموران انتظامي استان كشف و ضبط شد. معاونت اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي گلستان گزارش داد: در بازرسي از منزل فردي ساكن "محمدآبادكتول" يك قبضه اسلحه شكاري دو لول، يك قبضه اسلحه سرپر و يك قبضه سلاح شكاري كوله‌زني غيرمجاز به همراه فشنگ كشف شد. ماموران پاسگاه "زاو كوه" كلاله نيز در بازرسي از منزل متهمي ديگر، يك قبضه اسلحه شكاري غيرمجاز را كشف كردند. در ارتباط با اين كشفيات، دو نفر دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند. در عملياتي ديگر، ماموران پاسگاه ايست و بازرسي "تنگراه" شهرستان مينودشت، حين كنترل خودروهاي عبوري به استان، ‪ ۳۵‬معتاد و قاچاقچي مواد مخدر را دستگير كردند. در بازرسي از اين افراد كه ‪ ۲۱‬مرد و ‪ ۱۴‬زن بودند، مقاديري مواد مخدر از نوع ترياك، كريستال، حشيش و كراك كشف و ضبط شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.314 seconds.