.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستگيري 2 برادر قاچاقچي مواد مخدر درانزلي
(ادامه)
دستگيری جاعل قائمشهری كارتهای هوشمندسوخت
(ادامه)
پلیس در جستجوي همسر قاتل
(ادامه)
نشست انتخاباتی طاهری در جمع بانوان آق قلا
(ادامه)
اعترافات عجيب یک زن پس از تغيير جنسيت
زنى که تغيير جنسيت داده بود، با در دست داشتن مدارک شناسايى جعلي، حين استخدام در يک شرکت خصوصى براى کار در منزل شناسايى و دستگير شد.‌ (ادامه)
دستگيري اعضاي باندگلدکوئیست در لنگرود
پليس گيلان از دستگيري اعضاي شركت هاي هرمي در لنگرود خبر داد.(ادامه)
در آستانه سالروز ارتحال جانگداز عالم رباني, فقيه صمداني حضرت حجه الاسلام والمسلمين حاج قربانعلي مهدوي برآن شديم كه به گوشه اي از زندگي پربار ايشان بپردازيم عالم ربانی مهدوی و يكسالی که گذشت
در آستانه سالروز ارتحال جانگداز عالم رباني, فقيه صمداني حضرت حجه الاسلام والمسلمين حاج قربانعلي مهدوي برآن شديم كه به گوشه اي از زندگي پربار ايشان بپردازيم(ادامه)
دستگيري زن 19ساله با لباس پسرانه
زن 19ساله اي که با لباس پسرانه در نوشهر پرسه مي زد، همراه يک پسر جوان در منزل اجاره اي خود دستگير شد. (ادامه)
شيردهي سگهای ماده به بچه گربه ها در قائمشهر
علي رغم دشمني ديرينه سگ و گربه، زندگي آرام و مسالمت آميز اين دو حيوان در قائم شهر و پارس آباد مغان موجب حيرت و شگفتي مردم شده است. در اين واقعه دور از انتظار كه در روستاي ميكلا از توابع شهرستان قائم شهر رخ داد، سگي ضمن شير دادند به سه بچه گربه، با ميل و علاقه زياد در حال بزرگ كردن آنها است.(ادامه)
گفتگو گر:علی عالی کردکلایی مصاحبه با مدیر موفق شمالی در جنوب(ديدگاه)
گفتگو گر:علی عالی کردکلایی(ادامه)
يگانه چاكلي معرفي عجايب هفتگانه اشكورات گیلان(گزارش)
يگانه چاكلي(ادامه)
شنیده ها ی خبرنگار شمال نیوز حاکیست: اخیرآ خودروی پژو پارس یکی از مدیران استان که دارای پلاک دولتی بوده از جلوی درب منزل وی سرقت ... سرقت خودروی آقای مدیر!!
شنیده ها ی خبرنگار شمال نیوز حاکیست: اخیرآ خودروی پژو پارس یکی از مدیران استان که دارای پلاک دولتی بوده از جلوی درب منزل وی سرقت ...(ادامه)
كشف 961 كيلوگرم ترياك در گلستان
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: 961 كيلوگرم ترياك در استان گلستان كشف شد.(ادامه)
دستگیری باند خانوادگي توزيع مواد مخدر دررشت
پليس گيلان از دستگيري باند خانوادگي توزيع مواد مخدر و كشف 3 كيلو و 363 گرم هروئين فشرده در رشت خبر داد. (ادامه)
شنیده های حاکیست تعدادی از افراد فرقه ضاله بهائی بمنظورمخدوش کردن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در یک اقدام حساب شده و از قبل طراحی شده نسبت به آتش زدن منزل یکی ... آتشی برای هشدار مسئولین
شنیده های حاکیست تعدادی از افراد فرقه ضاله بهائی بمنظورمخدوش کردن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در یک اقدام حساب شده و از قبل طراحی شده نسبت به آتش زدن منزل یکی ...(ادامه)
دستگيري باند شركت‌هاي هرمي در رشت
(ادامه)
سیل در محمود آباد باعث مرگ دو نفر شد
بارش سنگين باران و طغيان رودخانه در هفته جاري در محمودآباد به غرق شدن و مرگ دو تن از شهروندان اين شهرستان انجاميد.(ادامه)
مرد لنگرودی همسر مطلقه‌اش را با گلوله کشت
در ساعت 9 صبح زنگ تلفن مركز 110 شهرستان لنگرود به صدا درآمد و خبر شليك تير در يك كارخانه چوب بري به مركز اطلاع داده شد. (ادامه)
انهدام باند بزرگ شركت‌هاي هرمي در گيلان
پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان گيلان چند تن از سرشاخه‌هاي اصلي يك شركت هرمي در اين استان را دستگير كرد.(ادامه)
دستگيري باندخانوادگي توزيع مواد مخدر در رشت
پليس گيلان از دستگيري باند خانوادگي تهيه و توزيع مواد مخدر در رشت خبر داد. (ادامه)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند سال نو در ديگر كشورهاي جهان (بخوانيد)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند(ادامه)
دستگیری 53 هزار نفر به خاطر روابط نامشروع
استان های شمالی کشور بیشترین تعداد دستگیر شدگان را دارا بوده است. جالب است که 74 درصد این افراد متاهل و دارای همسر بوده اند.(ادامه)
جزئيات تازه از درگذشت رسول ملاقلي ‌پور
كارگردان سينماي كشورمان ظهر امروز سه شنبه در نوشهر و بر اثر سكته مغزي درگذشت. (ادامه)
باند بزرگ سارقان سيم هاي برق گلستان متلاشي شد
(ادامه)
در باشگاه استقلال چه مى گذرد؟ تصميم گيرنده اصلى  كيست و چه كسى قدرت دارد؟ مديرعامل واقعى كيست و هيأت مديره و رييس سازمان و سرپرست و ديگر پست هاى آبكى تقسيم شده چه نسبتى با قدرت دارند؟... استعفا لازم نیست اعدامش كنید!!!
در باشگاه استقلال چه مى گذرد؟ تصميم گيرنده اصلى كيست و چه كسى قدرت دارد؟ مديرعامل واقعى كيست و هيأت مديره و رييس سازمان و سرپرست و ديگر پست هاى آبكى تقسيم شده چه نسبتى با قدرت دارند؟...(ادامه)
برخی منابع خبری از بازداشت سمیه بینات، همسر احمد باطبی دانشجوی زندانی در گرگان خبر می‌دهند. وی دندانپزشک و در شهر خود گرگان  دوره خدمت موسوم به طرح را می گذراند... بازداشت همسر احمد باطبي در گرگان
برخی منابع خبری از بازداشت سمیه بینات، همسر احمد باطبی دانشجوی زندانی در گرگان خبر می‌دهند. وی دندانپزشک و در شهر خود گرگان دوره خدمت موسوم به طرح را می گذراند...(ادامه)
شهرام جزایری، هم شکار و هم شکارچی بوده است!؟(يادداشت)
(ادامه)
كشف ۸۴۰‬ بطر مشروب الكلي در ساري
به گزارش شمال نیوز به نقل از مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي مازندران : مشروبات مكشوفه در پي گزارشات مردمي و شناسايي توسط مامورين اطلاعات انتظامي اين شهر به دست آمده است. (ادامه)
کشف بيش از 2300 ليتر مشروب در گرگان
معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان گفت: بيش از 2300 ليتر مشروبات الكلي با تلاش مأموران اطلاعات شهرستان گرگان كشف شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از معاونت اجتماعي و ارشاد استان گلستان، محمد (ادامه)
رابطه پنهانی آرزو راز قتل نادر جوان را فاش کرد
رابطه پنهانی آرزو و خلیل راز قتل نادر جوان را فاش کرد . سرهنگ کوهکن سرکلانتر انتطامی شهرستان گرگان در مصاحبه با خبرنگار پلیس گفت : در غروب روز سه شنبه 26 دی ماه 85 شخصی به نام رضا ساکن روستای جهان آباد به ماموران کلانتری استرآباد شمالی مراجعه و گفت : فرزندش به نام نادر 18 ساله دارای قد بلند ، لاغر اندام و کاپشن مشکی از ساعت 3 بعد از ظهر از منزل خارج و به خانه مراجعه ننموده است . وی گفت : ماموران تحقیقات و بررسی های خود را در این زمینه آغاز تا اینکه در ساعت 9 صبح روز بعد یعنی چها ر شنبه 27 دی ماه 85 شخصی در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام نمود جسدی در زمینهای کشاورزی اطراف روستا افتاده که سریعاً ماموران به محل اعزام و مشاهده نمودند تمامی لباسها و بدن جسد سوخته شده و قسمت سر جسد نیز احتمالا با یک جسم سخت ضربه خورده است . سرکلانتر انتظامی شهرستان گرگان گفت : در بررسی های بعمل آمده مشخص شد جسد همان نادر می باشد که شب گذشته مفقود شده بود . پس از اطلاع خانواده وی ماموران تحقیقات و بررسی های خود را جهت شناسایی قاتل یا قاتلین جنایت آغاز نمودند . سرهنگ کوهکن گفت : ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند که مقتول متاهل بوده و همسرش به نام آرزو قبلا دارای خواستگاری بوده که شدیدا به وی علاقه داشته است. سرکلانتر گرگان در ادامه به نحوه دستگیری قاتل این جنایت اشاره کرد و گفت : در ادامه تحقیقات پرینت مکالمه تلفنی خواستگار آرزو به نام خلیل و آرزو گرفته شد و پس از اطلاع از موضوع ماموران خلیل 22 ساله به همراه آرزو 18 ساله را دستگیر که در بازجویی بعمل آمده خلیل اعتراف نمود که با همدستی آرزو مقتول را به زمینهای کشاورزی اطراف کشانده و وی را به قتل رسانیده و جسد وی را آتش زدم . سرهنگ کوهکن در پایان گفت : متهمان پس از بازجویی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند . (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.