.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طنز/هشت دلیل ناکامی ایران در المپیک پکن
(ادامه)
40 برنامه فوق العاده در نمایشگاه کتاب مازندران
(ادامه)
انتقاد الهام از هاشمی رفسنجانی
(ادامه)
یشنهاد من این بود که فردی مورد اتفاق همه است و مورد قبول رهبری نیز می باشد و اصول و ارزش های انقلاب را هم قبول دارد و نیز مورد تحمل همه جریانها است برای تشکیل دولت ملی معرفی شود...
ناطق نوری:مشایی حرف بی‌ربطی زده است
یشنهاد من این بود که فردی مورد اتفاق همه است و مورد قبول رهبری نیز می باشد و اصول و ارزش های انقلاب را هم قبول دارد و نیز مورد تحمل همه جریانها است برای تشکیل دولت ملی معرفی شود... (ادامه)
ویژگی مهم احمدی نژاد اقتدار در مدیریت است
(ادامه)
دکتر محمد محمدپور عمران مهندس برق و الکترونیک، کارشناس ارشد مدیریت صنعتی و دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد و در گذشته عهده دار مسئولیت دانشگاه ... معارفه سرپرست جدید دانشگاه علم و صنعت بهشهر
دکتر محمد محمدپور عمران مهندس برق و الکترونیک، کارشناس ارشد مدیریت صنعتی و دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد و در گذشته عهده دار مسئولیت دانشگاه ...(ادامه)
فرزند شهید مطهری:اندیشه های مطهری باید تحلیل شود
(ادامه)
سید محمد خاتمی در بیمارستان بستری شد
(ادامه)
ائتلاف معتدلهای دو جناح بر سر نامزدی حسن روحانی
(ادامه)
ورود غیر قانونی مسئولان باشگاه پگاه به منزل دست نشان
(ادامه)
احتمال برکناری رئیس سازمان تربیت بدنی به دلیل ناکامی‌های اخیر
(ادامه)
سفر قریب الوقوع احمدی نژاد به آمریکا
(ادامه)
دلایل اصلی افزایش قیمت دلار در بازار
(ادامه)
کاهش ساعت کار ادارات، مدارس و بانکها در ماه مبارک
(ادامه)
سخنی با نمایندگان مجلس/جعفر محمدی مشکلات، نمک زندگی است،خودتان را ناراحت نکنید!(ديدگاه)
سخنی با نمایندگان مجلس/جعفر محمدی(ادامه)
توصیه های گل به احمدی نژاد در جلسه خصوصی
(ادامه)
صعود به قله دماوند با موتور!
(ادامه)
اطفاء آتش سوزی پارک ملی گلستان
(ادامه)
در پی فشارهای برخی افراد پر نفوذ در محافل سیاسی و مذهبی بر دکتر احمدی نژاد بخاطر عملکرد مشایی در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری این اقدام صورت گرفت... استعفای غیر منتظره مشایی !
در پی فشارهای برخی افراد پر نفوذ در محافل سیاسی و مذهبی بر دکتر احمدی نژاد بخاطر عملکرد مشایی در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری این اقدام صورت گرفت...(ادامه)
دستور دادستان کل کشور برای پیگیری تخریب پارک ملی گلستان
(ادامه)
رحیم مشایی حرف هایش را تکرار کرد
(ادامه)
طرح جدید کردان: تبدیل فرمانداری‌ها به «کانون محبت» میان مردم و دولت
(ادامه)
جمعی از طرفداران وزیر کشور ، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ،از وی خواستند در مقابل فشارهایی که در باره علی کردان و مدرک تحصیلی اش وارد می شود ، مقاومت کند.این نامه که امضای ... نامه حامیان وزیر کشور به رئیس جمهور
جمعی از طرفداران وزیر کشور ، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ،از وی خواستند در مقابل فشارهایی که در باره علی کردان و مدرک تحصیلی اش وارد می شود ، مقاومت کند.این نامه که امضای ...(ادامه)
اظهارنظر سخنگوی شورای نگهبان درباره طرح ردصلاحیت خاتمی
(ادامه)
امروزه متاسفانه هدیه دادن سازمانهای مختلف به خبرنگاران با هدف پنهان کردن ضعف ها و نمایش دادن بخش کنترل شده ای از عملکردها عرف شده است و در این میان خبرنگارانی که این هدایا را می پذیرند، در برخی موارد از نقد دستگاهها و سازمانهای هدیه دهنده چشم پوشی کرده و به " خبربنویس" صرف تبدیل می شوند . حق ديگران را مي گيريم ولي خودمان چي؟!؟!؟
امروزه متاسفانه هدیه دادن سازمانهای مختلف به خبرنگاران با هدف پنهان کردن ضعف ها و نمایش دادن بخش کنترل شده ای از عملکردها عرف شده است و در این میان خبرنگارانی که این هدایا را می پذیرند، در برخی موارد از نقد دستگاهها و سازمانهای هدیه دهنده چشم پوشی کرده و به " خبربنویس" صرف تبدیل می شوند .(ادامه)
شرایط باید به گونه‌ای فراهم شود، تا همه مردم ایران از چای داخلی گیلان استفاده کنندو چای خوش رنگ و طعم این استان به عنوان یکی از کالاهای ثابت در سبد خانوارها قرار گیرد. ممنوعیت مصرف چای خارجی در ادارات گیلان
شرایط باید به گونه‌ای فراهم شود، تا همه مردم ایران از چای داخلی گیلان استفاده کنندو چای خوش رنگ و طعم این استان به عنوان یکی از کالاهای ثابت در سبد خانوارها قرار گیرد.(ادامه)
دستیابی ایران به فناوري برنج هيبري
(ادامه)
واکنش لاریجانی به تاسیس دفتر حافظ منافع آمریکا
(ادامه)
جدا از بحث هائی که درخصوص حوزه اختیارات وزرای کشور و خارجه در کشور وجود دارد و در جای خود نیز قابل تامل است ولی حال آنچه که به لحاظ شکلی مشخص شده است برای اولین بار در تاریخ ایران زمین اجرای سیاست خارجی و سیاست داخلی در دستان مردان شمالی قرار گرفته است... سیاست داخلی و خارجی در دست شمالی ها
جدا از بحث هائی که درخصوص حوزه اختیارات وزرای کشور و خارجه در کشور وجود دارد و در جای خود نیز قابل تامل است ولی حال آنچه که به لحاظ شکلی مشخص شده است برای اولین بار در تاریخ ایران زمین اجرای سیاست خارجی و سیاست داخلی در دستان مردان شمالی قرار گرفته است...(ادامه)
لاریجانی:نمی‌خواهیم اقتصاد کمیته امدادی داشته باشیم
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.44 seconds.