.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ... اين مازندرانی ها!
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ...(ادامه)
این مساله به ویژه در میان اصلاح طلبان نگرانی های بیشتری را به دنبال دارد چه آنکه بیم آن دارند احمدی نژاد در واکنش به برکناری وزیرش، فردی تندرو و غیرقابل مذاکره را بر رأس وزارت کشور بگمارد به گونه ای که بعدها بگویند صد رحمت به کردان! مجلس بر سر دو راهی کارنامه اجرایی و مدرک کردان
این مساله به ویژه در میان اصلاح طلبان نگرانی های بیشتری را به دنبال دارد چه آنکه بیم آن دارند احمدی نژاد در واکنش به برکناری وزیرش، فردی تندرو و غیرقابل مذاکره را بر رأس وزارت کشور بگمارد به گونه ای که بعدها بگویند صد رحمت به کردان!(ادامه)
بازتاب بین المللی ضرب و شتم مدیرکل پارلمانی دولت
(ادامه)
چهار هزار میلیارد دلار برای کسب رتبه اول اقتصادی
(ادامه)
يادداشتي از علي اکبرجوانفکر،مشاور رييس جمهوري خدایا تو شاهد باش(ديدگاه)
يادداشتي از علي اکبرجوانفکر،مشاور رييس جمهوري(ادامه)
 مسائل مربوط به انتخابات به ویژه حضور پرشور مردم در ایام نزدیک به انتخابات بسیار مهم است اما عده ای با عجله مباحث انتخاباتی را شروع کرده‌اند که این فعالیتهای زودهنگام انتخاباتی موجب منحرف شدن ذهنها از مسائل اصلی می شود... فعالیتهای زودهنگام انتخاباتی به ضرر مصالح کشور است
مسائل مربوط به انتخابات به ویژه حضور پرشور مردم در ایام نزدیک به انتخابات بسیار مهم است اما عده ای با عجله مباحث انتخاباتی را شروع کرده‌اند که این فعالیتهای زودهنگام انتخاباتی موجب منحرف شدن ذهنها از مسائل اصلی می شود...(ادامه)
اسامی نمایندگانی که طرح استیضاح کردان را امضا کرده اند
(ادامه)
شکایت 100 نماینده از افشا کننده وام صد میلیون تومانی
(ادامه)
ساخت اولین هنرستان موسیقی کشور در گرگان
(ادامه)
توصیه‌های رئیس‌جمهور به استانداران
(ادامه)
نفجم : مازندران را به قطب اول تکواندوی کشور تبدیل می کنم
(ادامه)
بهزاد پورمحمد بيمه ضرورتي اجتناب ناپذير در حوادث غيرمترقبه کشور (با نگاهی بر مازندران)(ديدگاه)
بهزاد پورمحمد(ادامه)
مقیمی:استیضاح کردان به صلاح کشور نیست
(ادامه)
اگر همین دولت بماند، احتمال عمل به برنامه پنجم زیاد است
هزینه های دولت بسیار بالا رفته است. در حال حاضر آموزش و پرورش با هشت هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است. وزارت نیرو بالای سه هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد و جمع کل کسری های دولت بیش از 20 هزار میلیارد تومان است. و همه اینها در حالی است که دولت در اوج درآمدهای نفتی بوده است. این نکات بیانگر آن است که دولت باید هر چه سریعتر حجم خود را کاهش دهد وگرنه در سالهای آینده این اصلاحات با هزینه به مراتب بیشتری انجام خواهد گرفت.(ادامه)
اعلام کاندیداتوری خاتمی در بهمن یا اسفند
(ادامه)
نامه شدیداللحن مشاور احمدی‌نژاد به خاتمی
(ادامه)
مدرک تحصیلی برخی اعضای هیات رییسه مجلس جای بررسی دارد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
سخنان بی پرده مصطفی تاج زاده در نشست "کابینه متزلزل"
(ادامه)
فائزه هاشمي: کروبي مي‏ماند، خاتمي نمي‏آيد
(ادامه)
خاتمی : هر کس اختیارات فعلی رئیس جمهور را کافی می داند وارد صحنه شود
(ادامه)
بنگاه های زودبازده دروازه ای به سوی اشتغالزایی
(ادامه)
کیهان:اصولگرایان به اجماع نرسند اصلاح طلبان برنده اند
(ادامه)
دیدار رهبر انقلاب و میهمانان عالیرتبه خاتمی
(ادامه)
24مهر روز چهانی اعصای سفید
(ادامه)
ازدواج يکهزار مرد افغاني با بانوان مازندرانی
(ادامه)
با استناد سوابق و اعتبار شواهد گواهی میدهیم که مدیریت آقای کردان همواره با هاله ای از اخلاص و تعبد همراه بود و تنها شاخص و معیار فعالیتی ایشان اسلام ، انقلاب اسلامی ، قانون اساسی، امام و ولایت مطلقه فقیه با محوریت منویات حضرتعالی در دو وجه مولوی و ارشادی بوده و ... رنجنامه ای برای مقام معظم رهبری
با استناد سوابق و اعتبار شواهد گواهی میدهیم که مدیریت آقای کردان همواره با هاله ای از اخلاص و تعبد همراه بود و تنها شاخص و معیار فعالیتی ایشان اسلام ، انقلاب اسلامی ، قانون اساسی، امام و ولایت مطلقه فقیه با محوریت منویات حضرتعالی در دو وجه مولوی و ارشادی بوده و ...(ادامه)
ربیعی که سابقه فعالیت در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد، پیش از این رئیس سازمان کار و امور اجتماعی استان گلستان بوده است.
ربیعی مدیرکل روابط عمومی وزارت کشور شد
ربیعی که سابقه فعالیت در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد، پیش از این رئیس سازمان کار و امور اجتماعی استان گلستان بوده است. (ادامه)
محسن رضايي امشب در شبكه خبر
(ادامه)
افزایش قیمت کارخانه ای برخی خودروها
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.637 seconds.