.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علی حقیقت فقط رئیس جمهورم بخواند(ديدگاه)
علی حقیقت (ادامه)
وزیر بازرگانی :کمک 10 درصدی وزارت بازرگانی به بخش خصوصی
(ادامه)
آقای رئیس جمهور گوئی مازندران در ایران فراموش شده است . جاده های ارتباطی اصلی کندوان ،هراز، فیروزکوه کیاسر و محور کناره از گلوگاه تا رامسر و راه های روستائی وضع نابسامانی دارند و در کوچه پس کوچه شهرهای ما نمیتوان با ماشین عبور کرد، پروژه های نیمه تمام عمرانی کوچک و بزرگ در استان فراوان است ... آقای رییس جمهور به نگین ایران خوش آمدید، ما را در یابید
آقای رئیس جمهور گوئی مازندران در ایران فراموش شده است . جاده های ارتباطی اصلی کندوان ،هراز، فیروزکوه کیاسر و محور کناره از گلوگاه تا رامسر و راه های روستائی وضع نابسامانی دارند و در کوچه پس کوچه شهرهای ما نمیتوان با ماشین عبور کرد، پروژه های نیمه تمام عمرانی کوچک و بزرگ در استان فراوان است ...(ادامه)
مردم مازندران مستحق این همه سختی ها نیستند . مردمی که در سالهای دور میزبان خوبی برای راه اندازی اولین حکومت علویان سبز پوش بودند،  مردمی که در سالهای دفاع مقدس با تشکیل لشکر همیشه پیروز 25 کربلا و تقدیم سرداران و 10هزار شهید به انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادند ... فقط رئیس جمهورم بخواند
مردم مازندران مستحق این همه سختی ها نیستند . مردمی که در سالهای دور میزبان خوبی برای راه اندازی اولین حکومت علویان سبز پوش بودند، مردمی که در سالهای دفاع مقدس با تشکیل لشکر همیشه پیروز 25 کربلا و تقدیم سرداران و 10هزار شهید به انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادند ...(ادامه)
اجرایی شدن مصوبات سفر دولت به مازندران؛ از حرف تا عمل
مردم صبور و خونگرم مازندران در دور دوم سفر استانی هیئت دولت به استان خواستار توسعه زیرساخت ها، اتمام کمربندی های ورودی و خروجی شهرهای استان، افزایش میزان اشتغال، نظارت جدی بر اعطای تسهیلات طرح های زودبازده، افزایش توان صنعتی و ایجاد شهرک های بزرگ، حل مشکل گاز ...(ادامه)
به مناسبت سفر هیئت دولت به مازندران اجرایی شدن مصوبات سفر دولت به مازندران؛ از حرف تا عمل(ديدگاه)
به مناسبت سفر هیئت دولت به مازندران(ادامه)
بالگرد کابینه نهم دگربار قصد فرود در دیاری عزیز و عظیم دارد. دولت مهرورز به مهمانی دیار آلاله ها می رود. دیاری که افتخار تاسیس اولین حکومت شیعی دنیا را دارد. دیاری که مردمان سخت کوش آن اراده ای پولادین دارند. دیاری که زنان نجیبش پوششی عفیفانه دارند... سردار خدمت در دیار طبرستان
بالگرد کابینه نهم دگربار قصد فرود در دیاری عزیز و عظیم دارد. دولت مهرورز به مهمانی دیار آلاله ها می رود. دیاری که افتخار تاسیس اولین حکومت شیعی دنیا را دارد. دیاری که مردمان سخت کوش آن اراده ای پولادین دارند. دیاری که زنان نجیبش پوششی عفیفانه دارند...(ادامه)
نمي دانم اين چه جفايي است كه به اين استان مي شود. انگار كه كشور مناطقي مانند اصفهان و شيراز و تهران است.مثل اينكه ايران خلاصه در اين مناطق مي شود.پروژه بيمارستان 300 تختخوابي 17 سال قبل كلنگ آن به زمين خورده است و تا كنون به بهره برداري نرسيده است و اين مساله آنقدر دردناك شده است ... آقای رییس جمهور آیا مازندران جزء ایران هست ؟
نمي دانم اين چه جفايي است كه به اين استان مي شود. انگار كه كشور مناطقي مانند اصفهان و شيراز و تهران است.مثل اينكه ايران خلاصه در اين مناطق مي شود.پروژه بيمارستان 300 تختخوابي 17 سال قبل كلنگ آن به زمين خورده است و تا كنون به بهره برداري نرسيده است و اين مساله آنقدر دردناك شده است ...(ادامه)
با خواهر شیرازی اوباما بیشتر آشنا شوید
(ادامه)
بررسی "شاخص های کیفی عملکرد دولت" در مازندران
(ادامه)
دستور العمل ختم صلوات!
(ادامه)
اسامی 18 چهره‌ ماندگار ایران
(ادامه)
آقای احمدی نژاد صرف نظر از درستی یا نادرستی افکار و سیاست هایش، رئیس جمهور مقتدری است. اگر خاتمی قصد ورود به انتخابات را داشته باشد باید هرچه زودتر و به طور صریح اعلام کند. احمدی نژاد حاضر به مناظره با من نمی شوند. احمدی نژاد رئیس جمهور مقتدری است
آقای احمدی نژاد صرف نظر از درستی یا نادرستی افکار و سیاست هایش، رئیس جمهور مقتدری است. اگر خاتمی قصد ورود به انتخابات را داشته باشد باید هرچه زودتر و به طور صریح اعلام کند. احمدی نژاد حاضر به مناظره با من نمی شوند.(ادامه)
فراز و فرود سند چشم انداز از زبان دکتر رضایی
(ادامه)
سعیده كافی‌ گزارش سفر یك روزه به جنگل‌های گیلان‌(ديدگاه)
سعیده كافی‌(ادامه)
باراک حسین اوباما در یک نگاه
(ادامه)
اشخاصی که می توانند نامزد ریاست جمهوری شوند
(ادامه)
ورود هوای سرد به ایران از روز جمعه
(ادامه)
برخی کارها و ظلم ها، فتنه ای به پا می کند که دامن همه، اعم از ظالم و غیرظالم را می گیرد بنابراین همه باید مراقب اظهارنظرها، تبلیغات و اقدامات خود باشند... بی بند و باری در حرف زدن و اظهارنظر علیه دولت، مسائلی نیست که خداوند به آسانی از آنها بگذرد
برخی کارها و ظلم ها، فتنه ای به پا می کند که دامن همه، اعم از ظالم و غیرظالم را می گیرد بنابراین همه باید مراقب اظهارنظرها، تبلیغات و اقدامات خود باشند...(ادامه)
پیش بینی احمدی نژاد درباره اوباما چه بود؟
(ادامه)
احمد مظفری و جایزه ویژه ترویج روابط عمومی کشور
(ادامه)
متن کامل دفاعیه علی کردان در صحن مجلس
(ادامه)
چه کسانی به کردان رای مثبت دادند؟
(ادامه)
فهرست استیضاح های مجالس از ابتدا تا کنون
(ادامه)
خزر در آستانه مرگ تدریجی است
(ادامه)
نمایندگان مخالف: کردان باید برود/کردان: انقلاب مظلوم کشی بسیار دیده
کردان: انقلاب اسلامی از این مظلوم کشی ها بسیار دیده است. علی مطهری: استیضاح سیاسی نیست بلکه از سر درد است. آیا در این مسائل حتما باید با ورود رهبری و مجلس موضوع حل شود و دولت نمی تواند بدون ملاحظه دوست و رفیق ماجرا را حل و فصل کند؟!(ادامه)
مازندرانیها آیین سنتی ایرانیان باستان را جشن گرفتند
(ادامه)
این اشتباه مسئولین در سطح استان و شهرستان بود و اگر عاقل و زیرک بودیم نمی گذاشتیم پروژه ای که در حال اجراست جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری محسوب شود... آمل صد در صد در زمینه مصوبات سفر ریاست جمهوری متضرر شده است
این اشتباه مسئولین در سطح استان و شهرستان بود و اگر عاقل و زیرک بودیم نمی گذاشتیم پروژه ای که در حال اجراست جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری محسوب شود...(ادامه)
نامه بی‌سابقه نماینده شهرضا خطاب به معاون احمدی‌نژاد
(ادامه)
هفته آینده، تعیین تکلیف آزادراه تهران - شمال
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.369 seconds.