.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازداشت نماینده مجلس به اتهام روابط نامشروع
(ادامه)
احتمال سونامی در دریای خزر
(ادامه)
گزارشی از ساده زیستی رییس جمهور
(ادامه)
انتقاد مجدد دانش جعفری از سیاست های اقتصادی دولت
(ادامه)
تقدیر از استاد سمیعی گیلانی در دانشگاه گیلان
(ادامه)
به احتمال 99 درصد لاریجانی رییس مجلس هشتم نخواهد بود
(ادامه)
اهالی میانکاله که از دیدن نخستین مقام اجرایی کشور در روستایشان متعجب شده بودند با شعار "صلی علی محمد بوی رجایی آمد " از احمدی نژاد به گرمی استقبال کردند... بازدید سرزده احمدی نژاد از روستای میان کاله
اهالی میانکاله که از دیدن نخستین مقام اجرایی کشور در روستایشان متعجب شده بودند با شعار "صلی علی محمد بوی رجایی آمد " از احمدی نژاد به گرمی استقبال کردند...(ادامه)
 بار دیگر نسیم مهرورزی دولت نهم بر آسمان گلستان سبز وزیدن گرفت و بارقه های امید در این بخش از سرزمین ایران زمین به یمن حضور دوباره رئیس جمهور محبوب و مردمی جلوه گر شد،تا مردم همیشه نجیب گلستان به برکت میزبانی فرزند شجاع و مردمی ... پيام نماینده ولی فقیه و استاندار بمناسبت سفر رئیس جمهور به استان گلستان
بار دیگر نسیم مهرورزی دولت نهم بر آسمان گلستان سبز وزیدن گرفت و بارقه های امید در این بخش از سرزمین ایران زمین به یمن حضور دوباره رئیس جمهور محبوب و مردمی جلوه گر شد،تا مردم همیشه نجیب گلستان به برکت میزبانی فرزند شجاع و مردمی ...(ادامه)
روزانه 3 تا 4 هزارتن برنج وارد کشور می شود
(ادامه)
اقدام‌ تحسين آميز يك استاندار درباه برنج
(ادامه)
گزينه‏هاي اصلاح‏طلبان براي انتخابات 88
(ادامه)
قائمشهر قطب بزرگ نساجی می شود
(ادامه)
سیاوش تهمورث در جشن تئاتر گیلان
(ادامه)
برنج مشکل جديد براي رئيس جمهور
تازه ترين تنگنايي که رئيس جمهور ايران در ان قرار گرفته مهمتر از مشکلات خارجي و قانونگذاري او است زيرا بطور مستقيم همه ايراني ها را تحت تاثير قرار داده و ان افزايش شديد قيمت برنج است که تقريبا از اواسط ماه مارس به سه برابر افزايش يافته است .(ادامه)
رضا مياندره نگاهی به مطلب یا خلیج عربی یا ترکمن صحرا (يادداشت)
رضا مياندره(ادامه)
از سرگیری واردات برنج از تایلند
(ادامه)
مازندران به واسطه سرسبزی و خرمی اش از توسعه صنعتی برخوردار نبوده که در مجلس هشتم برای توسعه صنعتی و صنعت توام با اشتغال متوازن در این استان با همکاری مجمع نمایندگان مازندران برنامه ریزی خواهد شد... سرسبزي بلاي جان توسعه صنعتي مازندران
مازندران به واسطه سرسبزی و خرمی اش از توسعه صنعتی برخوردار نبوده که در مجلس هشتم برای توسعه صنعتی و صنعت توام با اشتغال متوازن در این استان با همکاری مجمع نمایندگان مازندران برنامه ریزی خواهد شد...(ادامه)
راه‌حل دولت برای کاهش قیمت مسکن
(ادامه)
افزایش واردات گاز ایران از ترکمنستان
(ادامه)
نماینده آمل :مجلس هفتم محل دعوا نبود
(ادامه)
اظهارات وزیر ارتباطات در مورد کاهش سرعت اینترنت
(ادامه)
تجارت الکترونیکی در مازندران موفق نبوده است
(ادامه)
سوء مدیریت باعث ورشکستگی واحد های تولیدی در مازندران
(ادامه)
کردان در نامه خود به معاون سرمایه انسانی رییس جمهور، با استناد به دستور دکتر احمدی نژاد خواسته است حقوق کارکنان صنعت نفت در سال جاری 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد. وي ماه گذشته نیز با ارسال نامه ای به رییس جمهور خواستار ...
كردان و خود مختاري در صنعت نفت
کردان در نامه خود به معاون سرمایه انسانی رییس جمهور، با استناد به دستور دکتر احمدی نژاد خواسته است حقوق کارکنان صنعت نفت در سال جاری 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد. وي ماه گذشته نیز با ارسال نامه ای به رییس جمهور خواستار ... (ادامه)
انتظار می رفت که به جای تقبل ساخت بندر و ساختمان در ترکمنستان و صرف هزینه 62 میلیون دلاری دراین کشور و پذیرش افزایش قیمت گاز وارداتی، برخورد سخت تری از سوی مسئولان ایرانی که داعیه «حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران» ... حاتم بخشی به ترکمنستان به پاس قطع گاز در زمستان!
انتظار می رفت که به جای تقبل ساخت بندر و ساختمان در ترکمنستان و صرف هزینه 62 میلیون دلاری دراین کشور و پذیرش افزایش قیمت گاز وارداتی، برخورد سخت تری از سوی مسئولان ایرانی که داعیه «حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران» ...(ادامه)
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از آغاز دوباره صادرات گاز ترکمنستان به ایران خبر داد و گفت: ایران افزایش قیمت گاز وارداتی از این کشور را پذیرفت.وی همچنین از اعلام میزان افزایش قیمت گاز وارداتی ایران از ترکمنستان به دلیل محرمانه بودن آن خودداری کرد و گفت: صادرات گاز ترکمنستان به ایران طی روز ... ایران افزایش قیمت گاز ترکمنستان را پذیرفت
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از آغاز دوباره صادرات گاز ترکمنستان به ایران خبر داد و گفت: ایران افزایش قیمت گاز وارداتی از این کشور را پذیرفت.وی همچنین از اعلام میزان افزایش قیمت گاز وارداتی ایران از ترکمنستان به دلیل محرمانه بودن آن خودداری کرد و گفت: صادرات گاز ترکمنستان به ایران طی روز ...(ادامه)
آخرین وضعیت قراردادهای گازی ایران
(ادامه)
حزب كارگزاران سازندگی ایران، اسامی 7 كاندیدای مورد حمایت خود  در استانهاي مازندران،گلستان و گيلان در دور دوم انتخابات مجلس هشتم را اعلام كرد. نامزدهای مورد حمایت حزب كارگزاران در استانهاي شمالي
حزب كارگزاران سازندگی ایران، اسامی 7 كاندیدای مورد حمایت خود در استانهاي مازندران،گلستان و گيلان در دور دوم انتخابات مجلس هشتم را اعلام كرد.(ادامه)
کنوانسیون حفاظت از محیط زیست دریای خزر
(ادامه)
95 درصد چای ایران در استان گیلان تولید میشود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.672 seconds.