.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آتش‌سوزی در جنگل بولا مازندران
آتش‌سوزی وسیع در جنگل‌های بولا مازندران واقع در منطقه دودانگه ساری به وقوع پیوسته است.(ادامه)
آماده‌باش ناجیان غریق از 28 اسفند در سواحل مازندران
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ناجیان غریق از ۲۸ اسفندماه در سواحل استان مستقر شده و به صورت آماده‌باش هستند.(ادامه)
حمله به سفارت ایران در لندن /مهاجمان با قمه و چماق وارد سفارت شدند(خبر)
(ادامه)
ورزشکاران مازنی امسال 440 مدال قهرمانی دشت کردند
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت که ورزشکاران این استان در سال جاری 440 مدال پرافتخار جهانی ، آسیایی و بین المللی کسب کردند. (ادامه)
ماجرا به حدی زننده شده که دیگر سکوت جایز نیست و گروه هایی خودجوش در فضای مجازی با انتشار پوسترهایی با مضمون «به بدن من دست نزن»، «جای من مساوی جای تو»، «متلک انداختن تفریح نیست جرم است»، «تو سرگرم میشوی من آزار می بینیم» و… تحرکات خوبی را در راستای آگاه سازی اعضای جامعه نسبت به پایمال شدن کمترین حقوق دختران و بانوان آغاز کرده اند.

شعور اجتماعی، ضرورتی فراموش شده(يادداشت)
ماجرا به حدی زننده شده که دیگر سکوت جایز نیست و گروه هایی خودجوش در فضای مجازی با انتشار پوسترهایی با مضمون «به بدن من دست نزن»، «جای من مساوی جای تو»، «متلک انداختن تفریح نیست جرم است»، «تو سرگرم میشوی من آزار می بینیم» و… تحرکات خوبی را در راستای آگاه سازی اعضای جامعه نسبت به پایمال شدن کمترین حقوق دختران و بانوان آغاز کرده اند. (ادامه)
عکس/ مهاجمان به سفارت ایران در لندن
حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس در توییتر با انتشار این عکس نوشت: متعرضان فقط روی بالکن بیرونی ساختمان سفارت بوده و در محاصره پلیس هستند. همکاران همه در داخل سفارت در آرامش و امنیت هستند.(ادامه)
ماجرای عیدی امام خمینی به آیت‌الله خامنه‌ای + عکس
به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام خمینی(ره) برای نخستین بار تصویری از عیدی دادن امام خمینی(ره) به رهبر معظم انقلاب منتشر شد (ادامه)
سخنی با سخنگوی ملت(يادداشت)
(ادامه)
حمله به سفارت ایران در لندن/ بازداشت مهاجمان
به گفته پلیس این اشخاص چهار نفر هستند و ماموران در حال رسیدگی به وضعیت هستند. (ادامه)
مدیر کل فرودگاههای مازندران گفت که پرواز جمعه شب اهواز به ساری به دلیل وزش باد شدید به سمت فرودگاه مهرآباد تهران تغییر مسیر داد و مسافرانش را در این فرودگاه پیاده کرد . تندباد هواپیمای اهواز - ساری را به تهران برد
مدیر کل فرودگاههای مازندران گفت که پرواز جمعه شب اهواز به ساری به دلیل وزش باد شدید به سمت فرودگاه مهرآباد تهران تغییر مسیر داد و مسافرانش را در این فرودگاه پیاده کرد .(ادامه)
تصادف مرگبار پراید و سمند در بهشهر
‍ دو نفر در اثر برخورد دو دستگاه پراید و سمند در جاده دریای بهشهر جان باختند. (ادامه)
شهدا چگونه شمع بیت المال را خاموش نگه می داشتند؟
(ادامه)
عکس/ حضور دختر وینفرد شفر در اتوبوس استقلال
دختر وینفرد شفر سرمربی آبی ها که برای بازی با تیم فوتبال العین در دبی حضور داشتند برای دیدن پدر به اردوی این تیم آمد.(ادامه)
تیم فوتبال خونه به خونه بابل با شکست تیم لیگ برتری استقلال خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور ، در حالی حریف تیم استقلال تهران در فینال این مسابقات شد که تیمی از مازندران تاکنون مرحله نهایی این مسابقات را تجربه نکرده بود.

خونه به خونه با شکست استقلال خوزستان به فینال جام حذفی راه یافت
تیم فوتبال خونه به خونه بابل با شکست تیم لیگ برتری استقلال خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور ، در حالی حریف تیم استقلال تهران در فینال این مسابقات شد که تیمی از مازندران تاکنون مرحله نهایی این مسابقات را تجربه نکرده بود. (ادامه)
خواص درمانی عسل در کلام امام رضا(ع)
خداوند در قرآن و در سوره نحل عسل را به‌عنوان ماده شفابخش برای انسانها معرفی نموده است.(ادامه)
مرتبه علمی حضرت‌ فاطمه‌(س) چقدر بود؟
مدیرگروه تاریخ و سیره مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات گفت: امامان معصوم وارث علم الهی هستند به فضائل مادرشان تصریح کرده‎اند، در واقع آنها وارث علم فاطمه(س) هستند.(ادامه)
اگر کبدتان چرب است فالوده نخورید!
در زمان‌های قدیم در تهیه فالوده از روغن بادام، پسته و روغن‌های حیوانی نیز استفاده می‌کردند؛ فالوده یا پالوده از خوردنی‌های معروف ایرانی است.(ادامه)
ممنوعیت آمد و شد انواع کامیون‌ها در جاده‌های مازندران
پلیس راه مازندران اعلام کرد بمنظور سهولت در عبور و مرور وسایل نقلیه در تعطیلات پایان هفته آمد و شد انواع خودروهای سنگین امروز در جاده‌های مازندران ممنوع شد. (ادامه)
سفر تابستان به مازندران در آخرین روز‌های زمستان
آسمان مازندران امروز جمعه ۱۸ اسفند با افزایش دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات با وزش باد گرم پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصادفات منجر به فوت در مازندران ۵ درصد کمتر شد
فرمانده انتظامی مازندران از کاهش پنج درصدی میزان تصادفات منجر به فوت سال جاری در استان خبر داد.(ادامه)
ریزگردهای کوهستانی برای شهرهای ساحلی خطری ندارند
مدیر گروه پژوهشی مدیریت محیط زیست و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ریزگردهای کوهستانی برای شهرهای ساحلی خطری ندارند.(ادامه)
عکس: جشن ازدواج فرزند سیدهادی خامنه ای با حضور فرزندان رهبر انقلاب
مراسم ازدواج پسر سیدهادی خامنه‌ای با حضور فرزندان رهبر انقلاب و چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا (ادامه)
آبی پوشان تهران علیرغم بازی‌های خوبی که در مرحله رفت دور گروهی نشان دادند و نتایج خوبی که کسب کردند، در مرحله برگشت این مسابقات با یک خطر جدی مواجه هستند. خطری که استقلال را در آسیا تهدید می‌کند
آبی پوشان تهران علیرغم بازی‌های خوبی که در مرحله رفت دور گروهی نشان دادند و نتایج خوبی که کسب کردند، در مرحله برگشت این مسابقات با یک خطر جدی مواجه هستند.(ادامه)
روزی که خداوند می‌فرماید ای فاطمه(س) از من بخواه تا عطا کنم
پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی صلی‏ الله ‏علیه‏ و‏ آله- در بیان مقام والای فاطمه علیهاالسلام در روز قیامت :(ادامه)
هفته آینده استیضاح سه وزیر برگزار می شود، هشت وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و شش وزیر به 78 سوال 57 نماینده پاسخ می دهند. 78 سوال 57 نماینده از شش وزیر/ استیضاح 3 وزیر در صحن مجلس
هفته آینده استیضاح سه وزیر برگزار می شود، هشت وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و شش وزیر به 78 سوال 57 نماینده پاسخ می دهند.(ادامه)
از زمانی که کلمه نیروی انسانی به کلمه منابع انسانی تغییر یافت، این نکته را به همگان یادآورشد که افراد شاغل در یک سازمان به عنوان یک منبع و سرمایه هستند.

منابع انسانی و برندسازی(يادداشت)
از زمانی که کلمه نیروی انسانی به کلمه منابع انسانی تغییر یافت، این نکته را به همگان یادآورشد که افراد شاغل در یک سازمان به عنوان یک منبع و سرمایه هستند. (ادامه)
صحنه ای عجیب در یک جنگل +عکس
در یکی از جنگل های کانادا پدیده ای عجیب توسط یک عکاس ماجراجو کشف شده که به یک معمای حل ناشدنی تبدیل گشته است.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه ما مفتخر به حجاب زنان ایرانی هستیم و زن ایرانی با حجاب اسلامی و چادر ایرانی توانسته در عین خانه‌داری و همسرداری به بالاترین رتبه‌های علمی و فرهنگی، و حضور مؤثر اجتماعی دست یابد، افزودند: این کار خطای بزرگی است که برخی افراد برای ایجاد میل غلط و انحرافی به فرهنگ غربی به دنبال دور زدن قوانین هستند.


طرح مسئله حجاب اجباری ادامه خط ناکام دشمن در داخل است/ حضور ایران در منطقه ربطی به آمریکا و اروپا ندارد/ آماده‌ایم متجاوز را سرجایش بنشانیم(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه ما مفتخر به حجاب زنان ایرانی هستیم و زن ایرانی با حجاب اسلامی و چادر ایرانی توانسته در عین خانه‌داری و همسرداری به بالاترین رتبه‌های علمی و فرهنگی، و حضور مؤثر اجتماعی دست یابد، افزودند: این کار خطای بزرگی است که برخی افراد برای ایجاد میل غلط و انحرافی به فرهنگ غربی به دنبال دور زدن قوانین هستند. (ادامه)
پدر شهیدان رستم زاده در کنار فرزندان شهیدش آرام گرفت
پیکر پدر شهیدان رستم زاده امروز با حضور مردم ولایتمدار شهرستان بابل در کنار فرزندان شهیدش آرام گرفت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.153 seconds.