.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حج ۹۷ چند روز به طول می‌انجامد؟
رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص تامین مسکن حجاج ، زمان حج 97 و توافقنامه حج سال 97 اطلاعاتی را ارائه داد.(ادامه)
مصاف شاگردان نکونام و رضایی در روزهای حساس لیگ‌یک
تیم فوتبال نساجی از ساعت 14:45 دقیقه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف برق شیراز می‌رود که این دیدار به صورت زنده از شبکه استانی فارس پخش می‌شود.(ادامه)
عکس/ حق ویزیت عجیب یک پزشک
در صورت نداشتن هزینه ویزیت یک صلوات بفرستید.(ادامه)
شمال نیوز : علی پیرفلک به کشف  مراکز و محل‌های نگهداری کالای قاچاق در مازندران اشاره کرد و افزود: اولویت دیگر استفاده از سازمان‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد بوده که وجود افراد فرهیخته و روشن‌نظر باعث شده با نشست‌هایی در بحث فرهنگ‌سازی حمایت از تولید کالاهای داخلی را گسترش دهیم..... کشف باند بزرگ تخلیط برنج خارجی با برنج مازندران
شمال نیوز : علی پیرفلک به کشف مراکز و محل‌های نگهداری کالای قاچاق در مازندران اشاره کرد و افزود: اولویت دیگر استفاده از سازمان‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد بوده که وجود افراد فرهیخته و روشن‌نظر باعث شده با نشست‌هایی در بحث فرهنگ‌سازی حمایت از تولید کالاهای داخلی را گسترش دهیم.....(ادامه)
عکس/ مهریه عجیب یک زن ایرانی
مهریه یک بانوی خوش ذوق، با سواد کردن ده کودک توسط شوهرش تعیین شده است(ادامه)
بودجه شهرداری گلوگاه کامل محقق شد
شهردار گلوگاه گفت: بودجه امسال شهرداری گلوگاه بیش از ۵۵ میلیارد ریال بود که به‌صورت کامل محقق شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران یکشنبه ۲۰ اسفند
(ادامه)
تصویری زیبا از حرم امام حسین(ع)
حرم امام حسین(ع) در کربلا روزانه شاهد زائران زیادی از داخل و خارج عراق می‌باشد.(ادامه)
خوراکی‌هایی که با سرطان می‌جنگند
ما هر روز در معرض سموم و مواد سرطان‌زا هستیم. در یک شرایط ایده آل می‌توانیم خودمان را با غذا‌های درست و مکمل‌های مناسب تجهیز کنیم تا بهتر با بیماری‌ها مبارزه کنیم، در واقع ما قادریم این سموم و مواد سرطان‌زا را از بدن خود دور کنیم.(ادامه)
تصویر کمتر دیده شده از شهید حسین فهمیده
تصویر کمتر دیده شده از شهید حسین فهمیده را مشاهده می کنید.(ادامه)
شمال نیوز : عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه باید فکری برای اوضاع فرهنگی ورزشگاه‌ها کرد، افزود: نمی‌توان ورود زنان به ورزشگاه را محدود کرد تا مردان راحت‌تر فحاشی کنند..... نمی‌توان ورود زنان به ورزشگاه را محدود کرد تا مردان راحت‌تر فحاشی کنند
شمال نیوز : عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه باید فکری برای اوضاع فرهنگی ورزشگاه‌ها کرد، افزود: نمی‌توان ورود زنان به ورزشگاه را محدود کرد تا مردان راحت‌تر فحاشی کنند.....(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
باران تا پایان هفته مهمان مازندرانی ها
هوای مازندران امروز یکشنبه ۲۰ اسفند با ابری و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
احمد محمودرباطی نماینده وزیر صنعت در اتاق اصناف ایران شد با صدور حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، احمد محمودرباطی به عنوان نماینده وزیر و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران تعیین شد. نماینده وزیر صنعت در اتاق اصناف ایران مشخص شد
احمد محمودرباطی نماینده وزیر صنعت در اتاق اصناف ایران شد با صدور حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، احمد محمودرباطی به عنوان نماینده وزیر و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران تعیین شد. (ادامه)
اطلاعیه‌درباره پیشگیری‌ازحوادث‌چهارشنبه‌سوری
روابط عمومی دادستانی کل کشور با صدور اطلاعیه‌ای بر ضرورت حفظ نظم و امنیت عمومی به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال تاکید کرد.(ادامه)
عروس جوان که با انگیزه‌ای نامعلوم خواهرشوهرش را قربانی اسیدپاشی کرده بود، بزودی در دادگاه به دفاع از خود می‌پردازد. این زن توسط عروس حسود با اسید سوخت! + عکس
عروس جوان که با انگیزه‌ای نامعلوم خواهرشوهرش را قربانی اسیدپاشی کرده بود، بزودی در دادگاه به دفاع از خود می‌پردازد.(ادامه)
مراسم معارفه احمد حسین زادگان و تودیع علی‌رضا یونسی رستمی عصر یکشنبه با حضور مدیران استان، اعضای شورای تامین مازندران در استانداری برگزار می‌شود. حسین زادگان رسمآ، معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران شد
مراسم معارفه احمد حسین زادگان و تودیع علی‌رضا یونسی رستمی عصر یکشنبه با حضور مدیران استان، اعضای شورای تامین مازندران در استانداری برگزار می‌شود.(ادامه)
 احمدی نژاد گفت «کاری می کنم که بعد از من کسی نتواند مملکت را اداره کند». این حرف گفته شده است. او گفت «باید از نردبان روحانیت بالا رفت و نردبان را انداخت» و این کار را کرد. احتمال می دهم احمدی نژاد مأمور جایی باشد
احمدی نژاد گفت «کاری می کنم که بعد از من کسی نتواند مملکت را اداره کند». این حرف گفته شده است. او گفت «باید از نردبان روحانیت بالا رفت و نردبان را انداخت» و این کار را کرد. (ادامه)
براساس اعلام رئیس مرکز مدیریت و بازرسی وزارت کشور ، عملکرد فرمانداری شهرستان نکا جزو فرمانداری های برترکشور معرفی شد.
فرمانداری نکا جزو فرمانداری های برترکشور شد
براساس اعلام رئیس مرکز مدیریت و بازرسی وزارت کشور ، عملکرد فرمانداری شهرستان نکا جزو فرمانداری های برترکشور معرفی شد. (ادامه)
هشت بازیکن پرسپولیس در آستانه جدایی!
باشگاه پرسپولیس قصد دارد بعد از دیدار برگشت برابر الوصل به صورت جدی برای تمدید قرارداد بازیکنانش وارد عمل شود.(ادامه)
رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره محتوای نامه اخیر رئیس جامعه مدرسین به رئیس جمهور توضیح داد. محتوای نامه آیت‌الله یزدی به روحانی چه بود؟
رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره محتوای نامه اخیر رئیس جامعه مدرسین به رئیس جمهور توضیح داد.(ادامه)
 استاندار مازندران در بازديد از چند طرح و پروژه شهرداري ساري از اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري در چند سال اخير تقدير نمود .


 با اتمام طرح هاي شهرداري، "ساري" به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد(خبر)
استاندار مازندران در بازديد از چند طرح و پروژه شهرداري ساري از اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري در چند سال اخير تقدير نمود . (ادامه)
امام جمعه شهرستان رامسر با ارسال نامه ای به رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رامسر اجرای کنسرت های موسیقی پاپ را در این شهر ممنوع اعلام کرد.

اجرای کنسرت پاپ در رامسر ممنوع شد + سند
امام جمعه شهرستان رامسر با ارسال نامه ای به رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رامسر اجرای کنسرت های موسیقی پاپ را در این شهر ممنوع اعلام کرد. (ادامه)
استاندار: به وجود بانوان كارآفرين مازندران افتخار مي كنيم
(ادامه)
قیمت دیه در سال ۱۳۹۷ اعلام شد
رییس قوه قضاییه با صدور بخش‌نامه‌ای به واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور قیمت دیه سال ۱۳۹۷ را اعلام کرد. (ادامه)
یک سایت خبری انگلیس فاش کرد، دریافتی ماهانه پادشاه عربستان دو هزار برابر حقوق سالانه رئیس جمهور آمریکا است. حقوق ماهانه پادشاه عربستان چقدر است؟
یک سایت خبری انگلیس فاش کرد، دریافتی ماهانه پادشاه عربستان دو هزار برابر حقوق سالانه رئیس جمهور آمریکا است.(ادامه)
وزیر ارتباطات می گوید: نه تا به حال به ریاست جمهوری فکر کرده‌ام، نه خود را در این چارچوب می بینم. دربی قبلی هم ورزشگاه بودم، چون پسرانم علاقه‌مندند. حالا چون رییس فیفا آمده است می‌گویند رفته است که دیده شود. ریاست‌جمهوری نیاز به یک سری فعالیت سیاسی دارد و از دل گروه‌های سیاسی بیرون می‌آید. من یک فرد فنی هستم و به دنبال پیشبرد فعالیت‌های فنی خودم هستم. این شایعات را افرادی دامن می‌زنند که دنبال ایجاد حاشیه در کشور هستند. به ریاست جمهوری فکر نکرده‌ام؛ من فنی هستم / اگر بانک مرکزی فعالیت «ارز مجازی تلگرام» را مخرب بداند، دستور قانونی را اجرا خواهیم کرد (خبر)
وزیر ارتباطات می گوید: نه تا به حال به ریاست جمهوری فکر کرده‌ام، نه خود را در این چارچوب می بینم. دربی قبلی هم ورزشگاه بودم، چون پسرانم علاقه‌مندند. حالا چون رییس فیفا آمده است می‌گویند رفته است که دیده شود. ریاست‌جمهوری نیاز به یک سری فعالیت سیاسی دارد و از دل گروه‌های سیاسی بیرون می‌آید. من یک فرد فنی هستم و به دنبال پیشبرد فعالیت‌های فنی خودم هستم. این شایعات را افرادی دامن می‌زنند که دنبال ایجاد حاشیه در کشور هستند. (ادامه)
عکس/ درختکاری فرمانده کل سپاه
سرلشکر پاسدار "محمد علی جعفری" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در محل تیپ امنیتی "قائم آل محمد" (ص) به نیابت از شهداء یک اصله نهال را غرس کرد.(ادامه)
در مقابل این حمایت‌های جهانی از رژیم بعثی، جمهوری اسلامی ایران، تنها چیزی که در اختیار داشت، ملت با ایمان و رهبری مقتدری همچون امام بزرگوار بود که در نتیجه آن، همه تلاش‌های قدرت‌های شیطانی دنیا، همچون تیری به سنگ خورد و ملت ایران، در ۸ سال دفاع مقدس بر همه قدرت‌ها پیروز شد.
جوانان امروز برای عقب‌راندن دشمن از نسل اول آماده‌تر‌ هستند/ انسان‌سازی دفاع‌مقدس موجب تبدیل جوانان عادی به اسطوره‌ بود(خبر)
در مقابل این حمایت‌های جهانی از رژیم بعثی، جمهوری اسلامی ایران، تنها چیزی که در اختیار داشت، ملت با ایمان و رهبری مقتدری همچون امام بزرگوار بود که در نتیجه آن، همه تلاش‌های قدرت‌های شیطانی دنیا، همچون تیری به سنگ خورد و ملت ایران، در ۸ سال دفاع مقدس بر همه قدرت‌ها پیروز شد. (ادامه)
اعمال محدودیت‌ های ترافیکی نوروزی در مازندران
محدودیت‌ های ترافیکی نوروزی از ۲۳ اسفند ۹۶ تا ۱۴ فروردین ۹۷ در جاده‌ های مازندران اعمال می‌ شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.