.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عرق بهار نارنج تقویت کننده مزاج، مغز و قلب است
دستیار طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: عرق بهار نارنج تقویت کننده مزاج، مغز و قلب است.(ادامه)
قیمت‌های امروز دلار و سکه در بازار +جدول
(ادامه)
راهکارهایی ساده برای افزایش متابولیسم بدن
به خوبی می دانیم که یکی از راه های لاغری افزایش متابولیسم بدن است. در این مقاله سعی شده است راه های افزایش متابولیسم بدن را به شما معرفی کنیم.(ادامه)
عکس/ تاکسی در تهران قدیم
دهه ها پیش و پس از آنکه دیگر درشکه و مرکب کفاف جابجایی مسافران شهری را نمی داد تکنولوژِی، اتومبیل را وارد چرخه حمل و نقل شهری کرد.(ادامه)
قهوه بهتر است یا چای؟
بسیاری از افراد قهوه را دوست دارند اما باید بدانید که عادت به قهوه خوردن را بهتر است با چای خوردن جا به جا نمایید.(ادامه)
عکس/ احمدی‎نژاد در جلسه امروز مجمع
(ادامه)
آخرین خبر از تمدید قرارداد شفر
وینفرد شفر و دستیارانش به همراه بازیکنان خارجی استقلال بعد از دیدار با الریان ایران را ترک خواهند کرد.(ادامه)
رسانه ها حقوق شهروندی را برای مردم تبیین کنند
سرپرست سیاسی امنیتی استانداری مازندران از رسانه ها خواست تا حقوق شهروندی را برای مردم تبیین و درکنار آن وظایف متقابل مردم و دستگاه های اجرایی را اطلاع رسانی کنند. (ادامه)
۸۰ ایستگاه پلیس مازندران در طرح نوروزی خدمات دهی می کنند
فرمانده انتظامی مازندران گفت: ۸۰ ایستگاه پلیس در طرح نوروزی به هم استانی ها و مسافران خدمات دهی می کنند.(ادامه)
برنج پرمحصول در مازندران خرید تضمینی می شود
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: خرید برنج پرمحصول و محلی در سه مرکز استان آغاز شده است.(ادامه)
2 هكتار از اراضی جنگلی نكا در آتش سوخت/ردپای انسانی در وقوع آتش‌سوزی
با وقوع آتش‌سوزي در جنگل‌هاي نكا و با وجود تلاش نيروهاي امدادي، منابع طبيعي و محيط زيست براي اطفاي آتش، 2 هكتار از جنگل‌هاي مناطق جنگلي نكا در آتش سوخت(ادامه)
موافقت مقام معظم رهبری با شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومان
به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه‌ و فرارسیدن عید نوروز و در اجرای بند ۱۱ از اصل ۱۱۰ قانون اساسی، مقام معظم رهبری با شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومان واجد شرایط، موافقت کردند.(ادامه)
بیمارستان رازی قائم‌شهر چشم‎انتظار کمک‎ مالی دولت
نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل پروژه بیمارستان رازی قائم‌شهر به ۵۰ میلیارد دیگر نیاز است و درحال حاضر برای تامین اعتبار با مشکل جدی مواجه هستیم و این پروژه نیمه‌کاره رها شده است و نیاز به اعتبارات لازم ملی دارد.(ادامه)
۱۴ هزار موقوفه در مازندران ثبت شده است
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از وجود بیش از ۲۸ هزار نیت موقوفات در استان خبر داد و شمار موقوفات استان را حدود ۱۴ هزار فقره اعلام کرد.(ادامه)
موج‌های ۴ متری در انتظار شناور‌های دریای خزر
ارتفاع موج امروز در دریای خزر تا ۴ متر خواهد رسید.(ادامه)
با میوه های چربی سوز آشنا شوید
برای آنکه اندام ایده آل داشته باشید باید اول از چربی ها راحت شوید .برای آنکه چربی ها را از بدن خود حذف کنید چربی سوز ها را فراموش نکنید و مسلما چربی سوز های طبیعی مانند میوه ها و گیاه ها در الویت قرار دارند.(ادامه)
عکس/ گنبد طلایی امام رضا(ع) بعد از تنظیف
کار نظافت و شست و شوی گنبد منور امام رضا(ع) 5 روز طول کشید، از این رو برای بالا رفتن ایمنی و امنیت جان کارکنان و خادمان حرم مطهر امام مهربانی‌ها داربست‌های فلزی روی آن نصب شده بود.(ادامه)
ورود سامانه بارشی پس از یک روز گرم
آسمان مازندران امروز ۱۹ اسفند نیمه ابری تا ابری گاهی با بارندگی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید نماینده حوزه انتخابیه در مجلس باشند نه نماینده مجلس در حوزه انتخابیه، گفت: برخی از نمایندگان ادوار مجلس در طراز نمایندگی نبودند..... برخی از نمایندگان ادوار مجلس در طراز نمایندگی نبودند
شمال نیوز : نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید نماینده حوزه انتخابیه در مجلس باشند نه نماینده مجلس در حوزه انتخابیه، گفت: برخی از نمایندگان ادوار مجلس در طراز نمایندگی نبودند.....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران شنبه 19 اسفند
(ادامه)
تصاویری از زنان نامدار ایران روی بیلبوردهای پایتخت
(ادامه)
عباس اخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در روزنامه اعتماد نوشت:مسیرِ پرسش و پاسخ بین مجلس و دولت جاده یکطرفه است. قطعا حرکت در خلاف جهت جریمه سنگینی دارد. لیکن، این‌بار می‌خواهم برخلاف رویه معمول، پرسشی را با نمایندگانِ عزیزِ استیضاح‌کننده در میان بگذارم و به‌قول معروف طلب توضیح کنم.
مقاله عباس آخوندی در باره استیضاح
عباس اخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در روزنامه اعتماد نوشت:مسیرِ پرسش و پاسخ بین مجلس و دولت جاده یکطرفه است. قطعا حرکت در خلاف جهت جریمه سنگینی دارد. لیکن، این‌بار می‌خواهم برخلاف رویه معمول، پرسشی را با نمایندگانِ عزیزِ استیضاح‌کننده در میان بگذارم و به‌قول معروف طلب توضیح کنم. (ادامه)
تصویری کمتر دیده شده از آیت الله هاشمی!
عکسی کمتر دیده شده از مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : این هشتمن سال است که در زمان تصدی رحیمی در این مسئولیت ، هیئت وزنه برداری مازندران در جمع سه هیئت برتر کشور قرار می گیرد ..... هیئت وزنه برداری مازندران برتر شد
شمال نیوز : این هشتمن سال است که در زمان تصدی رحیمی در این مسئولیت ، هیئت وزنه برداری مازندران در جمع سه هیئت برتر کشور قرار می گیرد .....(ادامه)
زمان استیضاح ۳ وزیر دولت در مجلس
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس زمان استیضاح ۳ وزیر دولت دوازدهم را اعلام کرد.(ادامه)
آتش‌سوزی در مراتع شیب‌بندان جویبار + تصاویر
مراتع شیب‌بندان شهرستان جویبار شب گذشته طعمه حریق شد.(ادامه)
دستگیری 13 سابقه‌دار توزیع‌کننده مواد محترقه در مازندران
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: 50 نفر از افراد در زمینه تولید و توزیع مواد محترقه در مازندران دستگیر شدند که 13 نفر آنها دارای سابقه قضایی بودند.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: براساس گزارشات رسیده، سرنشینان یک خودروی سواری پژو که در تعقیب این خانم جوان بودند، پس از ایجاد یک تصادف ساختگی، خودروی ۲۰۶ را متوقف کرده و پس از آن به سرعت بر روی شخص مذکور اسید پاشیده و متواری می شوند..... اسیدپاشی در آزادشهر زن جوان را روانه بیمارستان کرد+ عکس
شمال نیوز : وی افزود: براساس گزارشات رسیده، سرنشینان یک خودروی سواری پژو که در تعقیب این خانم جوان بودند، پس از ایجاد یک تصادف ساختگی، خودروی ۲۰۶ را متوقف کرده و پس از آن به سرعت بر روی شخص مذکور اسید پاشیده و متواری می شوند.....(ادامه)
شمال نیوز : عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رئیسی ظرفیت قرارگیری در رأس جریان را دارد ولی با وجود امثال آیت الله موحدی کرمانی بیشتر باید در این حوزه تأمل کرد..... نظام پارلمانی اجازه نمی دهد پوپولیست ها دولت را به دست بگیرند
شمال نیوز : عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رئیسی ظرفیت قرارگیری در رأس جریان را دارد ولی با وجود امثال آیت الله موحدی کرمانی بیشتر باید در این حوزه تأمل کرد.....(ادامه)
نشانه‌های کمبود امگا ۳ کدامند؟
اسید چرب امگا ۳ جزء اساسی ساختار سلولی است که کمبودش، عوارضی مانند خستگی، خشکی پوست، مو و ناخن شکننده، عدم تمرکز، ضعف در یادگیری و ... را به دنبال دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.