.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
وی با تاکید مجدد براینکه مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان معاون صنعتی من است از کلیه دستگاه های اجرایی استان خواست حداکثر تلاش خود را جهت حل مشکلات واحدهای صنعتی بکار گیرند.
مدیرکل سازمان صنعت استان معاون صنعتی استاندار است
وی با تاکید مجدد براینکه مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان معاون صنعتی من است از کلیه دستگاه های اجرایی استان خواست حداکثر تلاش خود را جهت حل مشکلات واحدهای صنعتی بکار گیرند. (ادامه)
عکس/ مضحک ترین صحنه دیدار العین و استقلال
امیر ال بن یعقوب داور مالزیایی دیدار العین و استقلال تا می توانست به اماراتی ها خوش خدمتی کرد. پنالتی دومی که این داور برای العین گرفت در نوع خودش شاهکار بود!(ادامه)
شمال نیوز : رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به اینکه عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن این صیاد ناموفق بود، افزود: با طوفانی شدن دریا، پیکر این صیاد با موج دریا به ساحل آمد..... پیکر سومین صیاد مفقود شده جویباری پیدا شد
شمال نیوز : رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به اینکه عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن این صیاد ناموفق بود، افزود: با طوفانی شدن دریا، پیکر این صیاد با موج دریا به ساحل آمد.....(ادامه)
بارش باران‌ های زمستانی در مازندران
آسمان مازندران بارانی امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
۷ توصیه شگفت‌انگیز برای لاغری سریع
یک رژیم سفت و سخت که در آن اثری از موادغذایی موردعلاقه شما نباشد، قطعا نتیجه نخواهدداشت و به شکست ختم می‌شود.(ادامه)
آخرین فرصت ثبت‌نام مجدد در آزمون کارشناسی ۹۷
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: امشب (چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶) آخرین فرصت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی سال ۹۷ است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران چهارشنبه ۱۶ اسفند
(ادامه)
ماجرای رفتن بازیکن پرسپولیس به قطر
صادق محرمی قراردادش را تمدید نکرده است.(ادامه)
نکونام توانست در مدت کوتاه به تیم نساجی نظم دهد
مدیرعامل نساجی مازندران گفت: نکونام در همین چندروزی که آمده و کار را شروع کرده توانسته به تیم نظم ببخشد و با کمک دستیارانش انگیزه بازیکنان را برای ادامه بازی‌های بهتر در لیگ دسته یک افزایش دهد.(ادامه)
افراد چاق بیشتر زنده می‌مانند؟
آیا کسانی که اضافه وزن دارند بیشتر از کسانی که بیماری‌های قلبی و عروقی دارند عمر میکنند؟(ادامه)
شمال نیوز : عبدالوحید فیاضی با اعلام اینکه از طریق رایزنی با دوستان متوجه شدم که نمایندگان مجلس حامی این طرح هستند، تصریح کرد: انتظار این است که یکپارچگی مناسبی در سطح مجلس در این ارتباط ایجاد شود...... توصیه نماینده سابق نور و محمودآبد به نمایندگان مجلس دهم
شمال نیوز : عبدالوحید فیاضی با اعلام اینکه از طریق رایزنی با دوستان متوجه شدم که نمایندگان مجلس حامی این طرح هستند، تصریح کرد: انتظار این است که یکپارچگی مناسبی در سطح مجلس در این ارتباط ایجاد شود......(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه علوم پزشکی مازندران در قالب اصلاحیه ای ، نکاتی را در خصوص گزارش « افزایش سرعت سونامی سرطان در مازندران » ارسال داشته است که بدین شرح منتشر می شود.... توضیحات علوم پزشکی درباره گزارش سونامی سرطان در مازندران
شمال نیوز : دانشگاه علوم پزشکی مازندران در قالب اصلاحیه ای ، نکاتی را در خصوص گزارش « افزایش سرعت سونامی سرطان در مازندران » ارسال داشته است که بدین شرح منتشر می شود....(ادامه)
شمال نیوز : براساس این گزارش، «محمدباقر اثنی عشری » از استان تهران  با ۲۰ رای به عنوان رئیس و «عباس رمدانی» از استان مازندران با ۲۲ رای نائب رئیس اول و« نظام الدین خوارزمی» از استان فارس با ۲۰ رای نائب رئیس دوم انتخاب شدند..... رمدانی، نائب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور شد
شمال نیوز : براساس این گزارش، «محمدباقر اثنی عشری » از استان تهران با ۲۰ رای به عنوان رئیس و «عباس رمدانی» از استان مازندران با ۲۲ رای نائب رئیس اول و« نظام الدین خوارزمی» از استان فارس با ۲۰ رای نائب رئیس دوم انتخاب شدند.....(ادامه)
دستگیری 2 عامل تهیه و توزیع مواد محترقه در بهشهر
فرمانده انتظامی بهشهر از دستگیری 2 عامل تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد و گفت: از این عاملان 21 هزار و 198 عدد انواع مواد محترقه در اين شهرستان کشف شد.(ادامه)
عکس/ حضور هواداران استقلال در ورزشگاه بن زاید
حضور هواداران استقلال در ورزشگاه بن زاید.(ادامه)
توسعه مازندران نیازمند عزم عمومی و همدلی است
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، توسعه استان را نیازمند عزم عمومی و همدلی و آماده کردن بستر آرام در حوزه های مختلف دانست.(ادامه)
عکسی 121 ساله از یک نانوایی بربری و سنگک
تصویری قدیمی از نانوایی بربری و سنگک که مربوط به سال ۱۲۷۵ می‌باشد.(ادامه)
پروتئینی از جنس دانه هندوانه!
افزون بر پروتئین، دانه های هندوانه حاوی ویتامین C، منیزیم و چربی های تک غیر اشباع و چند غیر اشباع سالم هستند و از این نظر به مغزها و دانه های خوراکی دیگر شباهت دارند. (ادامه)
رابطه کلسترول بالا و ابتلا به سرطان
در شرایطی که برخی کارشناسان معتقدند کلسترول غذایی مشکل آفرین نیست، اما برخی پژوهش ها خلاف این نظر را نشان می دهند.(ادامه)
دردسر جدید طارمی برای باشگاه پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی مدیر برنامه مهدی طارمی با مشکلاتی مواجه شده است.(ادامه)
عادات ممنوع هنگام خالی بودن معده
آیا پس از بیدار شدن از خواب نخستین کاری که انجام می‌دهید نوشیدن قهوه است؟ خب، این ایده خوبی نیست، زیرا قهوه حتی اگر از نمونه‌های بدون کافئین باشد، تولید اسید معده را تحریک می‌کند.(ادامه)
عکس/ درختکاری لاریجانی در مجلس
رئیس مجلس به مناسبت فرا رسیدن روز درختکاری، یک اصل نهال زیتون را در محوطه فضای سبز مجلس شورای اسلامی غرس کرد.(ادامه)
بیانات امروز رهبرانقلاب در روز درختگاری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز دو اصله نهال میوه غرس کردند.(ادامه)
اولین خودرویی که شاه قاجار به ایران آورد +عکس
اتومبیل برای اولین بار در سال ۱۲۸۱ هجرى شمسى توسط مظفر الدین شاه قاجار وارد ایران شد. او در یکی از سفر‌های خود به اروپا ۲ دستگاه اتومبیل رنو مدل ۱۸۹۰ خرید و به ایران آورد.(ادامه)
خودروهای چینی در بازار تهران چند؟ + جدول
(ادامه)
تصاویر/کاشت نهال بدست رهبر معظم انقلاب
در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (سه شنبه) دو اصله نهال میوه غرس کردند.(ادامه)
آیت الله جنتی یک اصله نهال غرس کرد (عکس)
همزمان با روز درختکاری و آغار هفته منابع طبیعی ،یک اصله نهال بدست آیت الله جنتی غرس شد.(ادامه)
راهی ساده برای پرداخت قبوض در مازندران
اپلیکیشن ساده پرداخت برای پرداخت قبوض در مازندران رونمایی شد.(ادامه)
تولید مرکبات و برنج مازندران فراتر از ظرفیت بازار است
استاندار مازندران گفت: تولید مرکبات و برنج مازندران فراتر از ظرفیت بازار اطراف است و هر چند باید بازار در راستای رفع نیاز و کاستی‌ها در نظر گرفته شود اما با اعتمادسازی بین مردم باید آنها را به سمت استفاده از تولیدات داخلی سوق دهیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.