.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشاور امور ارتباطات استاندار مازندران شايعه بركناري يا تغيير مديريت ارشد اجرايي استان مازندران را تكذيب كرد اسماعيل فدايي با اشاره به انعكاس اين اخبار در سايت هاي مختلف اظهار داشت: خبرهاي منعكس شده در ارتباط با بركناري استاندار مازندران خبر تغيير استاندار مازندران تكذيب شد
مشاور امور ارتباطات استاندار مازندران شايعه بركناري يا تغيير مديريت ارشد اجرايي استان مازندران را تكذيب كرد اسماعيل فدايي با اشاره به انعكاس اين اخبار در سايت هاي مختلف اظهار داشت: خبرهاي منعكس شده در ارتباط با بركناري استاندار مازندران(ادامه)
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. 
حكايت مهرورزي و تكريم خانواده شهدا در آموزش و پرورش!
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. (ادامه)
مهندس خدادادي  دبير كانون اسلامي كارگران و كارفرمايان  استان مازندران اشتغال در مازندران، چالشها و راهكارها (يادداشت)
مهندس خدادادي دبير كانون اسلامي كارگران و كارفرمايان استان مازندران(ادامه)
25 پروژه گردشگري همزمان با هفته دولت در استان گلستان افتتاح مي‌شود
(ادامه)
استاندار مازندران: مردم شباهت دولت نهم را بادولت شهيد رجايي لمس مي‌كنند استاندار مازندران با اشاره به شعار دولت احمدي نژاد مبني بر عدالت، مهرورزي ، خدمت رساني و تعالي كشور گفت : در عمر يكساله دولت نهم مردم شباهت‌هاي اين دولت را با دولت شهيد رجايي و باهنر، لمس كردند. 
شباهت دولت نهم بادولت شهيد رجايي
استاندار مازندران: مردم شباهت دولت نهم را بادولت شهيد رجايي لمس مي‌كنند استاندار مازندران با اشاره به شعار دولت احمدي نژاد مبني بر عدالت، مهرورزي ، خدمت رساني و تعالي كشور گفت : در عمر يكساله دولت نهم مردم شباهت‌هاي اين دولت را با دولت شهيد رجايي و باهنر، لمس كردند. (ادامه)
افتتاح 38 پروژه توليدي در مازندران در هفته دولت
(ادامه)
سرقت 6 ميلياردي كابل برق در گيلان
(ادامه)
دولت نهم جهت تحقق شعار اصولگرایی تلاش می کند
(ادامه)
۱۱۰‬روستا در مازندران در هفته دولت از گاز طبيعي بهره‌مند مي‌شوند
(ادامه)
تاکید استاندار گلستان برپیگیری جدی مصوبات دولت توسط دستگاههای اجرایی
استاندار گلستان بر پیگیری مجدانه مصوبات دولت توسط دستگاهها تاکید کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،دکتر علی محمد شاعری در جلسه پیگیری مصوبات سفر در جمع مدیران گفت: دستگاهها باید به شدت این وظیفه دستگاهی را تعقیب کنند. وی افزود: دستگاهها موظف هستند بر اساس تعهداتی که نسبت به اجرای پروژه های سفر متعهد شده اند، پایبند بوده و تلاش کنند این مصوبات راس زمان مقرر اجرا شود. دکتر شاعری تصریح کرد: اجرای هر چه سریعتر مصوبات دولت علاوه بر انجام این وظیفه دستگاهی، اسباب رضایتمندی مردم را فراهم می سازد. گفتنی است در این جلسه مدیران دستگاههای مدعو خلاصه ای از عملکرد دستگاهی خود را در زمینه مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان را ارائه کردند. (ادامه)
'گفتگو با  مشاور جوان استاندار مازندران نگاه دولت اصولگرا به جوانان(ديدگاه)
'گفتگو با مشاور جوان استاندار مازندران(ادامه)
دکتـــر غلامعلي رنجبــــر سرسبزي, بلاي جان مازندران (ديدگاه)
دکتـــر غلامعلي رنجبــــر (ادامه)
بحران مسكن و اجاره نشيني در شهرهاي مازندران (گزارش)
(ادامه)
500 بيمار مبتلا به ام اس در مازندران
(ادامه)
معاون اول رئيس جمهور گفت: رئيس‌جمهور، در ادامه سفرهاي استاني خود اين هفته به همراه هيئت دولت ميهمان مردم استان اردبيل است.به عبارت ديگر هجدهمين سفر استاني رئيس جمهور هم به استان گيلان نخواهد بود                                                                                        هجدهمين سفر استاني رئيس جمهور هم به گيلان نيست!
معاون اول رئيس جمهور گفت: رئيس‌جمهور، در ادامه سفرهاي استاني خود اين هفته به همراه هيئت دولت ميهمان مردم استان اردبيل است.به عبارت ديگر هجدهمين سفر استاني رئيس جمهور هم به استان گيلان نخواهد بود                                                                                        (ادامه)
آغاز مطالعات راه آهن گرگان - مشهد
(ادامه)
قول استانداربراي حل بحران اشتغال در تنكابن
 (ادامه)
شفقت:مدير تنبل دردولت احمدي نژاد جايي ندارد
(ادامه)
افتتاح سومين دفترخدمات پليس +10در گرگان
(ادامه)
گفتگو با سیدعلي‌اكبرمحتشمي توان‌نظامي حزب‌الله (بخوانيد)
گفتگو با سیدعلي‌اكبرمحتشمي(ادامه)
وقتي « ولي رعيت » نماينده قائم شهر ، سوادکوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي براي حضور در مراسم « شهيد قناعت » که با حضور وزير اطلاعات در آمل برگزار شد به آمل رفت ، هيچگاه گمان نمي کرد که ميزبان اصلي مراسم اينگونه او را به باد انتقاد بگيرد .نطق پيش از دستور رعيت در انتقاد از دولت که از سوي « قناعت » معاون سياسي امنيتي استاندار .... انتقاد از "انتقاد غیر منصفانه"رعیت
وقتي « ولي رعيت » نماينده قائم شهر ، سوادکوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي براي حضور در مراسم « شهيد قناعت » که با حضور وزير اطلاعات در آمل برگزار شد به آمل رفت ، هيچگاه گمان نمي کرد که ميزبان اصلي مراسم اينگونه او را به باد انتقاد بگيرد .نطق پيش از دستور رعيت در انتقاد از دولت که از سوي « قناعت » معاون سياسي امنيتي استاندار .... (ادامه)
محسن رضايي دررشت:جنگ‌افروزي استكبار در منطقه امنيت ايران را تهديد مي‌كند
(ادامه)
دست هاي آلوده بايد از ادارات دولتي کوتاه شود
معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران گفت:دست هاي آلوده اي که در برخي از ادارات ما دراز شده بايستي کوتاه شود.وي با انتقاد از برخي نمايندگان مجلس در خصوص عملکرد دولت تصريح کرد: فقط يکسال از عمر دولت نهم گذشته که ثمرات آن را به زودي خواهيم ديد. مگر آنهايي که در 16 سال گذشته در راس کار بودند چه کار کردند ....(ادامه)
سفراحمدي نژاد به استانها و تحريك احساسات مردم
ولي رعيت نماينده‌ي مردم قائم‌شهر، سوادكوه و جويبار در بخشي از نطق پيش از دستور  خود گفت:نتيجه‌ ي طرح برگزاري جلسات هيات دولت در استان‌ها را جز تحريك احساسات، افزايش مطالبات و دادن وعده‌هاي  ناممكن و سرخوردگي مردم و مسوولين ندانست و گفت: آيا اين استراتژي واقعا.... (ادامه)
جايگاه صنعت و توليد درمازندران (گزارش)
گفتگو با شفقت استاندار مازندران(ادامه)
راهب:بايد كيفيت كالاي توليدي دقت شود(بخوانيد)
گفتگو: محمد علي روشن(ادامه)
تورم تك رقمي ،رويا تا واقعيت (بخوانيد)
مهدي حبيب بيگي(ادامه)
7/13 درصد آمار بيکاري در استان گيلان
(ادامه)
طرح‌ آموزش‌ جوانان‌ قبل‌ از ازدواج
(ادامه)
آغاز بکار صندوق مهرامام رضا(ع)درمازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.288 seconds.