.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احتمال خداحافظي محمد ناظمي اردكاني وزير فعلي تعاون از دولت  شدت گرفت و محمد عباسي نماينده‌ي مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی  بعنوان يكي از گزينه‌هاي مطرح برای این وزارتخانه  ... محمد عباسي نماينده‌ي مردم گرگان گزینه مطرح برای وزارت تعاون
احتمال خداحافظي محمد ناظمي اردكاني وزير فعلي تعاون از دولت شدت گرفت و محمد عباسي نماينده‌ي مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی بعنوان يكي از گزينه‌هاي مطرح برای این وزارتخانه ...(ادامه)
رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران از ساخت كارخانه سيمان از محل اعتبارات صندوق ذخيره ارزي , در آينده‌اي نزديك خبر داد  و  گفت نظرات كارشناسي ساخت اين كارخانه  به اتمام رسيده است ... احداث كارخانه سيمان در مازندران
رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران از ساخت كارخانه سيمان از محل اعتبارات صندوق ذخيره ارزي , در آينده‌اي نزديك خبر داد و گفت نظرات كارشناسي ساخت اين كارخانه به اتمام رسيده است ...(ادامه)
وام 7درصدي برای صادركنندگان مازندرانی
صادركنندگان كالا در مازندران از تسهيلات 7 درصدي بهره مند خواهند شد. مهندس ولي الله فرزانه معاون برنامه ريزي و هماهنگي امور اقتصادي استاندار مازندران با اعلام اين خبر در جلسه بررسي مشكلات صادركنندگان مركبات اين (ادامه)
استاندار گلستان گفت: سفر رياست جمهوري و هيئت دولت به استان گلستان بزرگ‌ترين رويداد در سال 84 بوده كه اين سفر براي استان 100 مصوبه داشت و تاكنون 60 درصد پروژه‌هاي مصوب سفر ... 60درصد پروژه‌هاي مصوب سفر رئيس‌جمهور به استان گلستان عملياتي شده است
استاندار گلستان گفت: سفر رياست جمهوري و هيئت دولت به استان گلستان بزرگ‌ترين رويداد در سال 84 بوده كه اين سفر براي استان 100 مصوبه داشت و تاكنون 60 درصد پروژه‌هاي مصوب سفر ...(ادامه)
انتقاد نماينده ساري از کندی پروژها در مرکز استان
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از طولاني شدن انجام پروژه‌هاي كمربندي شمالي و جنوبي شهر ساري گفت: افتتاح نشدن اين پروژه‌ها باعث افزايش مشكلات مردم مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيدحسن شجاعي كياسري، امروز در سخنان پيش از خطبه‌هاي شهرستان ساري اظهار داشت: اگر اين پروژه‌ها (ادامه)
با تصویب هیئت دولت ،شمال کشور قطب گردشگری جهان اسلام میشود، شهر لاهیجان نیز شهرستان نمونه گردشگری،طبیعی، تاریخی و مرکز گردشگری جهان اسلام خواهد شد.
لاهیجان شهر نمونه گردشگری، طبیعی و تاریخی جهان اسلام خواهد شد
با تصویب هیئت دولت ،شمال کشور قطب گردشگری جهان اسلام میشود، شهر لاهیجان نیز شهرستان نمونه گردشگری،طبیعی، تاریخی و مرکز گردشگری جهان اسلام خواهد شد. (ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)
تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در گلستان مهیا ست
جانشین رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم همراه با آرامش در استان مهیا شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري گرگان، سید قاسم حسینی امروز در کارگروه آموزشی کارشناسان انتخابات فرمانداری ها و (ادامه)
متن کامل منشور نوين جبهه اصولگرايان (ديدگاه)
(ادامه)
حاشيه آزاد راه تهران - شمال روبه ويرانى است
در حالى که پروژه آزادراه “تهران - شمال” با گذشت 10 سال از آغاز اجراى آن تنها 7/5 درصد پيشرفت فيزيکى داشته است، اما تخريب‌ها، ورود آلودگى‌ها، تخليه نخاله‌ها و .... موجب نگرانى مسوولان محيط زيست شده است،(ادامه)
هيچ‌‏كس باور ندارد درآمد گردشگري مي‌‏تواند معادل درآمد نفت باشد
نماينده بندرانزلي در مجلس‌‏هفتم به مناسبت سپري شدن حدود يك‌‏سال از عمر دولت نهم و روز جهاني جهانگردي به ارزيابي عملكرد دولت در بخش گردشگري پرداخت.(ادامه)
آمده بودیم به مهمانی با آنکه می دانستیم بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار با ما را نداری ولی دل خوش بودیم حداقل معاون محترم اجرایی لحظه ای از وقت گران بهای خود را برای شنیدن درددل های ما اختص... خوش داشتندحرمت اهل درد را آقاي احمدي نژاد!
آمده بودیم به مهمانی با آنکه می دانستیم بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار با ما را نداری ولی دل خوش بودیم حداقل معاون محترم اجرایی لحظه ای از وقت گران بهای خود را برای شنیدن درددل های ما اختص... (ادامه)
وقتي خبرنگاران در نشست خبري « قناعت » معاون سياسي ، امنيتي استاندار ، از شايعات مطرح شده در محافل مختلف در خصوص جابجایی وي در اين سمت سئوال كردند « قناعت » به جاي رفع ابهامات به حاشيه رفته و انگشت اتهام خود را بسوي برخي از سايت ها ... اظهارات عجيب معاون استاندار و پاسخ سایت شمال نيوز
وقتي خبرنگاران در نشست خبري « قناعت » معاون سياسي ، امنيتي استاندار ، از شايعات مطرح شده در محافل مختلف در خصوص جابجایی وي در اين سمت سئوال كردند « قناعت » به جاي رفع ابهامات به حاشيه رفته و انگشت اتهام خود را بسوي برخي از سايت ها ... (ادامه)
كمتر كسي را مي توان يافت كه به اين نكته بديهي نرسيده باشد كه ملت قهرمان ايران اسلامي در سوم تير 1384 به تحول رأي داده اند. تحولي كه بعنوان مجموعه اي بزرگ شامل زير مجموعه هايي متعدد و متنوع ... سخني با استاندار مازندران
كمتر كسي را مي توان يافت كه به اين نكته بديهي نرسيده باشد كه ملت قهرمان ايران اسلامي در سوم تير 1384 به تحول رأي داده اند. تحولي كه بعنوان مجموعه اي بزرگ شامل زير مجموعه هايي متعدد و متنوع ...(ادامه)
ممنوعیت ساخت و ساز در سواحل استان گلستان
رئيس ميراث فرهنگي و گردشگري استان گلستان اعلام كرد: در سومين جلسه كارگروه گردشگري استان، هر گونه ساخت و ساز در محدوده سواحل دريايي گلستان، تا اطلاع ثانوي ممنوع شد. (ادامه)
خطیب جمعه ساری:مازندران سرسبز ولی محروم
آیت الله نور الله طبرسی با بیان اینکه اکثر چالش های موجود در جامعه به بی تقوایی بر می گردد،گفت: مادامی که تقوی در اعمال انسان ها نباشد، کارها بی نتیجه خواهد بود. (ادامه)
کشف 12 هزار بطري مشروبات الكلي در بابل
مسئول ستاد اجرايي امر به معروف و نهي از منكر شهرستان بابل از كشف حدود 12 هزار بطري مشروبات الكلي در تابستان امسال خبر داد‌. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در ساری ،رضا پور‌قلي افزود: اين مقدار مشروبات الكلي طي دو عمليات توسط اعضاي ستاد كشف و ضبط شده (ادامه)
باحضور استاندار صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح استان گلستان برگزار شد
همزمان با سومين روز از هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح استان گلستان در پادگان لشگر ‪ ۳۰پياده گرگان برگزار شد. به گزارش شمال نیوز، در اين مراسم كه با حضور فرماندهان نيروهاي سه گانه مسلح استان گلستان برگزار شد، استاندار گلستان طي سخناني دفاع و مقاومت ملت ايران در هشت سال جنگ (ادامه)
استاندار مازندران:مدير سنتي و بي تحول در دولت جایگاهی نخواهد داشت
ابوطالب شفقت با اشاره به اينكه مديران بايد در برنامه هاي خود تحول ايجاد نمايند گفت: مدير سنتي و بي تحول در اين دولت جائي نخواهد داشت. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،استاندار مازندران عصر امروز در جلسه شوراي اداري استان مازندران گفت: هفته دفاع مقدس هفته ارج نهادن به همه (ادامه)
برخي با سياه نمايي اذهان مردم را مشوش ميكنند
معاون مديركل روابط عمومي وزارت كشور در ساري اعلام كرد: برخي با سياه نمايي اذهان مردم را مشوش مي كنند اساس حركت نظام رسيدن به تمدن اسلامي است و روابط عمومي ها مي توانند در اين زمينه نقش آفرين باشند حسين كاشاني پور معاون مدير كل روابط عمومي وزارت كشور صبح روز(ادامه)
عقيل امامي سياست هاي ناهماهنگ در مازندران(ديدگاه)
عقيل امامي(ادامه)
جلسه مشترك اعضاي شوراي هماهنگي مواد مخدر استان با حضور استاندار و جانشين رييس و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور در محل استانداري مازندران برگزار شد. استاندار مازندران, در اين همايش ... نگرانی استاندار از افزايش آمار دستگيري و كشفيات مواد مخدر در مازندران
جلسه مشترك اعضاي شوراي هماهنگي مواد مخدر استان با حضور استاندار و جانشين رييس و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور در محل استانداري مازندران برگزار شد. استاندار مازندران, در اين همايش ...(ادامه)
 شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست برخورد بد یکی از فرمانداران مازندران موجب نارضایتی مردم شده است. بنا بر این گزارش، در آخرین اقدام این فرماندار محترم ، با یک جانباز شیمیایی که برای پیگیری کارش به دفتر ایشان مهرورزی یک فرماندار
شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست برخورد بد یکی از فرمانداران مازندران موجب نارضایتی مردم شده است. بنا بر این گزارش، در آخرین اقدام این فرماندار محترم ، با یک جانباز شیمیایی که برای پیگیری کارش به دفتر ایشان (ادامه)
دکتر علی اکبر جلالی تجارت الكترونيك هنوز به صورت قانون لازم الاجرا نشده است(بخوانيد)
دکتر علی اکبر جلالی(ادامه)
اولین همایش مدیران روابط عمومی ادارات گیلان
در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اولین همایش مدیران روابط عمومی استان گیلان توسط روابط عمومی استانداری و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان برگزار گردید. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، در این همایش که در محل استانداری گیلان و با حضور مدیران ادارات و سازمانها تشکیل شد، درزی معاون سیاسی (ادامه)
اتصال 46 دستگاه اجرايي مازندران به شبكه دولت
هزار نفر از نيروهاي كارآفرين در سطح كشور شناسايي شده اند. به گزارش شمال نیوز،مهندس يدالله طهماسبي مديركل دفتر طرح وبرنامه استانداري مازندران گفت: دولت از كارآفرينان بخش هاي اقتصادي حمايت مي كند. (ادامه)
140 هزار جویای کار در استان گلستان
رئيس سازمان كار و آموزش فني و حرفه‌اي استان گلستان گفت: 140 هزار گلستاني جوياي كار هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس در گرگان، محمدرضا ربيعي، در جمع خبرنگاران افزود: مسئوليت پذيري شرط لازم و ضروري كارآفريني است. (ادامه)
وزير كشور در ساری:منشاء فساد اداري از بالا است و نظام اداري زمينه ساز فساد مي‌باشد
وزير كشور با بيان اينكه منشاء و مبداء خلاف و فساد اداري از بالا است و نظام اداري زمينه ساز فساد مي‌باشد، گفت : تلاش دولت نهم در اين است تدابير و تصميمات ، فساد ساز نباشد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،حجت‌الاسلام " مصطفي پورمحمدي " روز پنجشنبه در جمع جامعه روحانيت استان مازندران در حسينيه عاشقان كربلاي ساري افزود : تلاش مي‌كنيم تا جلوي فساد از مبداء گرفته شود. (ادامه)
شعارمحوری ریاست محترم جمهور، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا بوده است از مسئولینی که میبایست ارتباط  همه جانبه با مردم داشته باشند انتظار میرفت تا زمینه ارتباط مستقیم با آنان بهتر و موثر برقرار شود.
شنیده ها حاکیست یکی از فرمانداران ... فرماندار دیجیتالی
شعارمحوری ریاست محترم جمهور، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا بوده است از مسئولینی که میبایست ارتباط همه جانبه با مردم داشته باشند انتظار میرفت تا زمینه ارتباط مستقیم با آنان بهتر و موثر برقرار شود. شنیده ها حاکیست یکی از فرمانداران ...(ادامه)
7هزار بازنشسته با يك بيمارستان درمرکزمازندران
عضو هيات مديره كانون بازنشستگان و مستمري بگيران تامين‌‏اجتماعي ساري گفت‌‏: با وجود 7 هزار كارگر بازنشسته در مركز استان مازندران‌‏, تنها درمانگاه حافظ و بيمارستان حكمت به بيمه شدگان و مستمري‌‏بگيران خدمات ارايه مي كنند و امكانات موجود پاسخگوي نياز اعضا نمي باشد . (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.283 seconds.