.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسابقات در فضايي بي حال و سرد و خاموش برگزار شد... وقتي دوست خبرنگارم مرا به سالن برد، به محض ورود به سالن وقتي كت و شلوار اطو شده آقاي مديركل بهزيستي و هيكل تنومند ايشان را در سكوي ورزشگاه ... صداي خر و پف مي آيد ...
مسابقات در فضايي بي حال و سرد و خاموش برگزار شد... وقتي دوست خبرنگارم مرا به سالن برد، به محض ورود به سالن وقتي كت و شلوار اطو شده آقاي مديركل بهزيستي و هيكل تنومند ايشان را در سكوي ورزشگاه ...(ادامه)
نمي دانم چه شده اما مي دانيم كه معاون محيط زيست انساني سازمان محيط زيست در يك اقدام فراگير از مردم خواست از خريد اوراق مشاركت پتروشيمي گلستان اجتناب كنند. وي كه دليل معلوم نبودن وضعيت احداث ... لطفا اوراق مشاركت نخريد ؟!
نمي دانم چه شده اما مي دانيم كه معاون محيط زيست انساني سازمان محيط زيست در يك اقدام فراگير از مردم خواست از خريد اوراق مشاركت پتروشيمي گلستان اجتناب كنند. وي كه دليل معلوم نبودن وضعيت احداث ...(ادامه)
محسن مهديان لايه بندي فساد در اقتصاد ايران (يادداشت)
محسن مهديان(ادامه)
تكريم ارباب رجوع بدون توسعه ‪ ICT‬بي‌معني است
رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور گفت: تكريم ارباب رجوع بدون توسعه ‪ ICT(‬تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات ) در كشور بي‌معني است. "اميرحسين سعيدي ناييني" روز چهارشنبه در مراسم افتتاحيه چهارمين نمايشگاه كامپيوتر و فناوري اطلاعات استان گيلان در رشت افزود: تكريم ارباب رجوع (ادامه)
با قوت گرفتن بحث كناره گيري دكتر شاعري، رايزني‌ها براي تعيين جانشين وي ادامه دارد.اکثریت نمایند گان استان  مخالف تغيير استاندار گلستان میباشند  و معتقدند با انتصاب  دكتر شاعري كارهاي زیادی انجام شده كه پيش ... رايزني ها براي تعيين جانشين دکتر شاعري
با قوت گرفتن بحث كناره گيري دكتر شاعري، رايزني‌ها براي تعيين جانشين وي ادامه دارد.اکثریت نمایند گان استان مخالف تغيير استاندار گلستان میباشند و معتقدند با انتصاب دكتر شاعري كارهاي زیادی انجام شده كه پيش ...(ادامه)
24هزار معتاد شناسنامه دار در مازندران
24هزار معتاد شناسنامه دار در مازندران شناسايي شده اند و تنها 10درصد موادمخدر وارد شده به مازندران كشف مي شود.جواد قناعت معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با اعلام اين(ادامه)
نامه 4 هزار فرهنگي مازندراني به رييس جمهور
طي سفر سه روزه هيات دولت به استان مازندران، چهار هزار و 82 فرهنگي و غيرفرهنگي مازندراني براي پيگيري كارهاي خود به رييس جمهور نامه نوشتند. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
آقای استاندار جلوی عزل نیروهای بسیجی را بگیرید
جناب استاندار سوالم از حضر تعالی به عنوان یک نیروی بسیجی که از متولیان دولت مهرورز در استان می باشید این است آیا می شود در دولتی که داعیه حمایت از نیروهای بسیجی و ارزشی را سرلوحه خدمات خویش قرار داده ،کارگزاران دست به قلع ...(ادامه)
اتاق شيشه اي (بخوانيد)
سينا سپنتا(ادامه)
گراني هاي توجيه نشدني(ديدگاه)
سيدولي موسوي(ادامه)
بهره‌برداري از ۱۳۱ طرح گازرساني استان گلستان در دهه فجر
مديرعامل شرکت گاز استان گلستان از آغاز بهره برداري و عمليات اجرايي ۱۳۱ طرح گازرساني در بيست و نهمين سالگرد پيروي انقلاب اسلامي، در اين استان خبرداد.به گزارش شمال نیوز به نقل از شانا، مهندس مصطفي علوي با اعلام اين خبر افزود: اين شرکت در ادامه (ادامه)
ابوالحسن معصومی (  ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران ) عوامل موثر در توسعه کشاورزی(ديدگاه)
ابوالحسن معصومی ( ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران )(ادامه)
مردم گيلان براي آمدن و يا نيامدن آقاي رييس جمهور تعيين تكليف نمي كنند اما مشتاق آنند كه با سفر ايشان وضعيت بسياري از مشكلات و چالشهاي اين استان كه هر روز دامنه آن وسيعتر مي شود به نوعي ... برف ايستاد ،آفتاب تابيد ، رييس جمهور نيآمد
مردم گيلان براي آمدن و يا نيامدن آقاي رييس جمهور تعيين تكليف نمي كنند اما مشتاق آنند كه با سفر ايشان وضعيت بسياري از مشكلات و چالشهاي اين استان كه هر روز دامنه آن وسيعتر مي شود به نوعي ...(ادامه)
در خبرها آمده بود در هشت ماه نخست امسال 850 هزار تن برنج ازکانال های قانونی و رسمی وارد کشور شده ، و وزارت جهاد کشاورزی نیز حداکثر نیاز کشور به برنج را 400 هزار تن اعلام کرده است، و این ... وقتی شالیزارها ویلا و شالیکاران، کارگر ساختمانی میشوند
در خبرها آمده بود در هشت ماه نخست امسال 850 هزار تن برنج ازکانال های قانونی و رسمی وارد کشور شده ، و وزارت جهاد کشاورزی نیز حداکثر نیاز کشور به برنج را 400 هزار تن اعلام کرده است، و این ...(ادامه)
ضرورت تغييرات مديريتي در مازندران(ديدگاه)
شكرالله رضازاده شرمه(ادامه)
در حالیکه مهندس شفقت استاندار مازندران از بی توجهی برخی از مدیران در جهت توسعه استان گله مند است و اخیرآ نیز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري  انتقاد خود را از عدم ايجاد شهرك ... 




گله استاندار ... و مدیران نا بلد !!؟؟
در حالیکه مهندس شفقت استاندار مازندران از بی توجهی برخی از مدیران در جهت توسعه استان گله مند است و اخیرآ نیز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري انتقاد خود را از عدم ايجاد شهرك ... (ادامه)
حفظ محيط زيست عامل توسعه مازندران است
استاندار مازندران رفع محدوديت‌هاي زيست محيطي را از مهم‌ترين مصوبه‌هاي دولت در استان برشمرد و گفت: با حفظ محيط زيست به دنبال توسعه مازندران هستيم تا توليد صنعتي افزايش يابد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،ابوطالب شفقت افزود: تاكنون جز استان‌هاي توسعه نيافته در بخش صنعت بوده‌ايم كه با اجراي تمامي مصوبات (ادامه)
انتقاد استاندار مازندران از ندادن طرح براي ايجاد شهرك دامپروري
استاندار مازندران باانتقاد از برخي بي‌برنامگي‌ها در كارهاي عمراني گفت : در هشت ماه گذشته براي ايجاد شهرك دامپروري در اين استان فرياد مي زنم ولي تاكنون طرحي در اين زمينه از سوي مسوولان كشاورزي ارايه نشده‌است. (ادامه)
ابلاغ ۱۴۳‬مصوبه سفر هيات دولت به مازندران
استاندار مازندران گفت : از مجموع ‪ ۱۶۷‬مصوبه سفر رييس جمهوري و هيات دولت تاكنون ‪ ۱۴۳‬مصوبه رسما به دستگاههاي اجرايي اين استان ابلاغ شده‌است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،"ابوطالب شفقت" روز دوشنبه در اولين جلسه پيگيري مصوبات سفر رييس جمهوري و هيات دولت به مازندران (ادامه)
ايجاد بنگاههاي كوچك اقتصادي زود بازده كه اين روزها ذهن بسياري از كار آفرينان، جويندگان شغل و حتي بانك‌ها را به خود مشغول كرده‌است، شكافي روز افزون را بين طرح‌هاي مصوب و طرح‌هاي گيرنده ... طرح‌هاي زودبازده ، شكاف روز افزون از تصويب تا اعتبار
ايجاد بنگاههاي كوچك اقتصادي زود بازده كه اين روزها ذهن بسياري از كار آفرينان، جويندگان شغل و حتي بانك‌ها را به خود مشغول كرده‌است، شكافي روز افزون را بين طرح‌هاي مصوب و طرح‌هاي گيرنده ...(ادامه)
استاندار:احداث پالایشگاه مازندران تا 6ماه دیگر
ابوطالب شفقت گفت: تا بحال سه بار برای کلنگ زنی پالایشگاه دعوت شدم، ولی به دلیل عدم تاییدیه زیست محیطی از انجام این کار امتناع کردم. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : قول می دهم کلنگ احداث پالایشگاه مازندران را تا شش ماه دیگر در استان عملیاتی کنم.(ادامه)
 ملت ايران در ده سال اخير، در سه انتخابات، نتايج غيرمنتظره را رقم زدند؛ انتخاب خاتمي در دوم خرداد 86، انتخاب احمدي‌نژاد در سوم تير ماه 84 و انتخاب هاشمي در خبرگان و اصولگرايان منهاي دولت در شوراي شهر ... نامه محسن رضايي به اصولگرايان انقلاب اسلامي
ملت ايران در ده سال اخير، در سه انتخابات، نتايج غيرمنتظره را رقم زدند؛ انتخاب خاتمي در دوم خرداد 86، انتخاب احمدي‌نژاد در سوم تير ماه 84 و انتخاب هاشمي در خبرگان و اصولگرايان منهاي دولت در شوراي شهر ...(ادامه)
انحلال شوراي اسلامي يكي از روستاهاي مازندران
شوراي اسلامي يكي از روستاهاي مازندران به دليل تخلفات مالي منحل شد. به گزارش شمال نيوز به نقل از ايلنا ، جلسه هيات اختلاف و رسيدگي به شكايات شوراي اسلامي استان مازندران به رياست شفقت، استاندار مازندران (ادامه)
تجمع اعتراضی زنان حامی دولت در گرگان
آفتاب: جمعی از زنان معترض به روند شمارش آرای انتخابات شورای شهر گرگان اوایل هفته جاری در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند. تجمع کنندگان که تعداد آنان به 30 نفر می‌رسید، با سردادن شعار، برپایی نماز جماعت مقابل درب فرمانداری، سینه‌زنی و نوحه‌خوانی اعتراض خود را به وجود ابهام در شمارش آرای نامزد مورد حمایت خود «شمسی سیفی» اعلام داشتند.(ادامه)
سفر احمدي نژاد به استان گيلان
استاندار گيلان از سفر قريب الوقوع احمدي نژاد به اين استان خبر داد و برنامه سفر رييس جمهور به گيلان را تشريح كرد و و گفت: تنها مشكل شرايط جوي است كه در صورت مساعد بودن به‌زودي اين سفر انجام مي‌شود. به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، علي عبداللهي امروز در جلسه شوراي اداري (ادامه)
محمد قلي نژاد كاهش محبوبيت‌ چرا ؟ اعتماد سنجي مردم در انتخابات را جدي بگيرد ...(يادداشت)
محمد قلي نژاد (ادامه)
اولتيماتوم آقاي فرماندار ؟؟؟
شنيده ها حاكي است جمعي از كانديداهاي شوراي اسلامي شهر ساري به نحوه شمارش آراي خود در فرمانداري ساري معترض شده و با حضور خود در فرمانداري ، خواستار شمارش مجدد آراء وبررسي موضوع خود شدند.. در اين بين دوتن از كانديداها ...(ادامه)
دكتر حسين علايي نگاهي به انتخابات 24 آذر(ديدگاه)
دكتر حسين علايي(ادامه)
اداره كل تعاون استان مازندران از جمله اداراتي بوده است كه در مدت كوتاه شكل گيري دولت نهم ، با تغييرات مديريتي بيشماري مواجه بود .محمد باقرزاده استاد دانشگاه ، دكتراي اقتصاد و مديرجوان ، پر نشاط وفعال در عرصه مديريت ... اداره كل ركورد شكن ؟!!
اداره كل تعاون استان مازندران از جمله اداراتي بوده است كه در مدت كوتاه شكل گيري دولت نهم ، با تغييرات مديريتي بيشماري مواجه بود .محمد باقرزاده استاد دانشگاه ، دكتراي اقتصاد و مديرجوان ، پر نشاط وفعال در عرصه مديريت ...(ادامه)
گذشت نزديك به 30 سال از انقلاب از جاذبه‌ي حضور مردم نكاسته است و ملت ايران حماسه‌ي سياسي ديگري را در شرايطي كه پرونده‌ي ايران در آستانه‌ي ورود به شوراي امنيت است از خود نشان دادند... انتخابات روزگذشته نشان داد دموكراسي درايران زنده است
گذشت نزديك به 30 سال از انقلاب از جاذبه‌ي حضور مردم نكاسته است و ملت ايران حماسه‌ي سياسي ديگري را در شرايطي كه پرونده‌ي ايران در آستانه‌ي ورود به شوراي امنيت است از خود نشان دادند... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.408 seconds.