.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استاندار مازندران :ايران اسلامي سربلند شد
استاندار مازندران به پاس حضور حماسي مردم اين استان در صحنه انتخابات گفت: علويان استان بار ديگر با حضور با شكوه ايران اسلامي را سر بلند و روسپيد ساختند. "ابوطالب شفقت" در پايان مهلت راي‌گيري در ستاد مركزي در پيامي افزود: مردم با حضور بي‌سابقه در پاي صندوقهاي راي قانونمندي و نظمي بيادماندني را به يادگار گذاشته و دشمنان قسم خورده كشور را كه از تجلي باشكوه جمهوري اسلامي ايران در هراسند، بيش از پيش پريشان و سردر گم ساختند. (ادامه)
زنگ تلفن شمال نيوز به صدا درآمد در حالي كه بغض گلويش را مي فشرد و شمارش نفس هاي نگرانش ،قدرت تكلم را از او گرفته بود به من گفت : از همه انتظار مي رفت اما از يكي دو كانديداي كه خود را قاري قرآن و نيروهاي حامي دولت ... اشك خشكيده مادر شهيد و رقص آواز در ستاد انتخاباتي كانديداي مدعي حفظ ارزشها
زنگ تلفن شمال نيوز به صدا درآمد در حالي كه بغض گلويش را مي فشرد و شمارش نفس هاي نگرانش ،قدرت تكلم را از او گرفته بود به من گفت : از همه انتظار مي رفت اما از يكي دو كانديداي كه خود را قاري قرآن و نيروهاي حامي دولت ...(ادامه)
ابراز تاسف نماينده ساري از تغييردرمديريت راه و ترابري مازندران
نماينده ساري درمجلس شوراي اسلامي ورييس مجمع نمايندگان مازندران از تغيير در مديريت سازمان راه وترابري استان انتقاد كرد و گفت: در جواب مردم نسبت به چرايي جابجايي اين مديركل فقط مي‌توانم بگويم، متاسفم.(ادامه)
 ابوطالب شفقت در ديدار اعضاي كميته مشاوران اطلاع رساني استان مازندران اظهار داشت: ستاد پيگيري مصوبات و ارزيابي و ستاد پيگيري درخواست‌هاي مردمي در استانداري مازندران تشكيل شد. تشكيل ستاد ويژه براي پيگيري مصوبات دولت در مازندران
ابوطالب شفقت در ديدار اعضاي كميته مشاوران اطلاع رساني استان مازندران اظهار داشت: ستاد پيگيري مصوبات و ارزيابي و ستاد پيگيري درخواست‌هاي مردمي در استانداري مازندران تشكيل شد. (ادامه)
3وزير و استاندار مازندران بحران "فرش البرز" را بررسي مي كنند
(ادامه)
استاندار مازندران : مديران در مصاحبه با رسانه‌ها گزارش كار بدهند
(ادامه)
استاندار : مشكلات مازندران با اجراي مصوبه‌هاي هيات دولت حل خواهد شد
(ادامه)
ارتقای مجتمع فنی بابل به دانشگاه
(ادامه)
دكتر غلامعلي رنجبر پايان وابستگي و آغاز تنفس در هواي تازه و برنامه هاي آينده(ديدگاه)
دكتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
اسامی ائتلاف رايحه خوش خدمت شهر ساری
ائتلاف رايحه خوش خدمت، اسامي مسئولان و كانديداهاي مورد حمايت ستاد ائتلاف سراسري رايحه خوش خدمت (حاميان دولت اسلامي)را در مازندران اعلام کرد. (ادامه)
نامه یک نخبه فرهنگی مازندرانی به رئیس جمهور
آقای رئیس جمهور عزیز خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .(ادامه)
آقای رئیس جمهور! فردا خیلی دیر است!
رئیس جمهور در آمل گفت: بزودی درباره گرانی و عواملی که علاقه مندند اجازه ندهند ملت ایران حرکت توفنده خود را ادامه دهد با مردم صحبت خواهم کرد! و اما این صحبت ها چه تاثیری در ارزان و گران شدن مایحتاج عمومی خواهد داشت...(ادامه)
نتايج سفر استاني هیات دولت به مازندران
رئيس جمهور با مهم خواندن جلسه هيات دولت در استان مازندران اعلام كرد: بيست و دومين سفر استاني هيات دولت در استان مازندران با 120 مصوبه و 600 ميليارد تومان اعتبارهمراه بوده است. (ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ... رمز پيروزي ملت ما روحيه ايثارگري است
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ...(ادامه)
مازندران غربي استان بايد گردد
گراني گراني، بيكاري بيكاري، مازندران غربي استان بايد گردد، صلي علي محمد بوي رجايي آمد و انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست"، بيشترين شعار مردم اين مناطق در ديدار با رييس جمهوري بود. (ادامه)
دکتر عماد افروغ اصول‌گرابودن كار آساني نيست (گزارش)
دکتر عماد افروغ(ادامه)
حل مشكل كمربندي تنكابن با اقدامي انقلابي
رئيس‌جمهور در جمع مردم تنكابن وعده داد با اقدامي انقلابي مشكل كمربندي تنكابن را حل مي‌كنيم. فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور، صبح امروز چهارشنبه در جمع مردم تنكابن حاضر شد و سال پيامبر را به معناي سال سازندگي، پيشرفت، مهرورزي و عزت دانست و با بيان اين كه در عالم قدرتي جز خدا نيست گفت:ملت ايران پرچمدار عبوديت خدا،صبر و عدالت است. (ادامه)
"رایحه مهر ورزی" در مازندران منتشر شد
همزمان با سفر احمدی نژاد به مازندران "رایحه مهر ورزی" ویژه نامه سفر رئیس جمهوری منتشر شد . به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، این ویژ ه نامه در 4 صفحه رنگی با مضامین متعددی چون شمارش معکوس برای استقبال از ریاست جمهوری ، نگاهی (ادامه)
ورود رييس جمهوري به شهرستان گلوگاه،
رئيس جمهوري و هيات همراه در ادامه ديدار با مردم مازندران دقايقي قبل وارد گلوگاه شرقي‌ترين شهر استان مازندران شد. (ادامه)
دكتر احمدی نژاد صبح فردا در اولین روز از بیست و دومین سفر استانی هیات دولت با مردم شهرستانهای ساری، سوادکوه ، گلوگاه، بهشهر و نکا دیدار می کند. وي  از ساعت 9 صبح  با حضور در ورزشگاه  متقی ساری در اجتماع پرشور ... ديدار رئيس جمهور در اولین روز سفر به مازندران
دكتر احمدی نژاد صبح فردا در اولین روز از بیست و دومین سفر استانی هیات دولت با مردم شهرستانهای ساری، سوادکوه ، گلوگاه، بهشهر و نکا دیدار می کند. وي از ساعت 9 صبح با حضور در ورزشگاه متقی ساری در اجتماع پرشور ...(ادامه)
محمد تیموری مازندران در انتظار بهار عدالت(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. انتظار تمام شد ، احمدی نژاد آمدنی شد
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. (ادامه)
عقيل امامي توسعه مازندران خاستگاه مشترك(ديدگاه)
عقيل امامي(ادامه)
مهندس عبدالحسين بيگدلي  مديرکل  سابق راه وترابري  گيلان بوده و به نقل از برخي همسر ایشان هم ساروي میباشد(ضرب المثل اهل كجايي .. همسرم علي آبادي است) و تمايل خدمت رساني در استان سرسبز مازندران را دارد، قرار است... آخرین بازمانده راهی شد !!!
مهندس عبدالحسين بيگدلي مديرکل سابق راه وترابري گيلان بوده و به نقل از برخي همسر ایشان هم ساروي میباشد(ضرب المثل اهل كجايي .. همسرم علي آبادي است) و تمايل خدمت رساني در استان سرسبز مازندران را دارد، قرار است...(ادامه)
جايگاه شوراها در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران(بخوانيد)
(ادامه)
براي رفع غبار محروميت درمازندران، به عهدتان پايبند باشيد
قرار بود بيايد ....مي گفتند تا چند روز آينده مهمان استان ماست ... اما او نيز خود مهمان داشت ونيامد... يك روز سرد را براي رسيدن به محل كارم پيش رو داشتم كه همه اش به فكر سفر آقاي رئيس جمهور بودم ... انشاالله اينبار هم سرسبزي مازندران كار (ادامه)
افزایش بيماري كليوي در استان گيلان
رئيس كميته بيماران خاص گيلان از افزايش آمار بيماران مزمن كليوي به علت فرسوده بودن شبكه‌هاي آب شهري در اين استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،اكبر درزي در رشت افزود: آمار بيماران مزمن كليوي كه هنوز به مرحله دياليز شدن نرسيده‌اند، در گيلان رو به افزايش است و از اهم دلايل آن استفاده از آبهاي آلوده و سنگين مخصوصاً به علت فرسوده بودن شبكه‌هاي شهري و نيز عفوني شدن بدن در اثر بيماري‌هاي مختلف است. (ادامه)
مراسم روز ملي دختران در گرگان
فرماندار گرگان با اشاره به روز ملي دختران گفت: اين قشر با الگوگيري از شخصيت بانوي گرامي حضرت معصومه (س) در زندگي مي‌توانند مادران موفقي در آينده براي تربيت نسلي متعهد و پويا در جامعه باشند.(ادامه)
انجام اولین پرواز بين‌المللي فرودگاه گرگان
اولين پرواز بين‌المللي فرودگاه گرگان در بيست وچهارم آذرماه امسال به عربستان انجام مي‌گيرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علي‌محمد شاعري در جمع خبرنگاران افزود: يك هزار و 578 نفر از حجاج گلستاني جهت حج تمتع از فرودگاه گرگان اعزام مي‌شوند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.481 seconds.