.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سیاسی کاری عامل ورشکستگی نساجی
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس مازندران
(ادامه)
تحقق مطالبات رهبری رویکرد تشکل‌های دانشجویی قرار گیرد
(ادامه)
ایرج نیازآذري ضرورت تاسیس دفتر مطالعات و پژوهش های کاربردی در مازندران(يادداشت)
ایرج نیازآذري(ادامه)
شمال نيوز: مدیرمسئول روزنامه وارش با اعلام عذرخواهی از مقام معظم رهبری، دلسوزان نظام مقدس و ملت ولایتمدار ایران درباره درج مطلبی برخلاف آموزه‌های امام و انقلاب گفت: روزنامه وارش آرمان‌های انقلاب را بر همه چیز مقدم می‌داند./ هرگز با جریان‌های معاند داخلی و خارجی همراهی نداشته و ندارد و ... وارش آرمان‌های انقلاب را بر همه چیز مقدم می‌داند
شمال نيوز: مدیرمسئول روزنامه وارش با اعلام عذرخواهی از مقام معظم رهبری، دلسوزان نظام مقدس و ملت ولایتمدار ایران درباره درج مطلبی برخلاف آموزه‌های امام و انقلاب گفت: روزنامه وارش آرمان‌های انقلاب را بر همه چیز مقدم می‌داند./ هرگز با جریان‌های معاند داخلی و خارجی همراهی نداشته و ندارد و ...(ادامه)
شمال نيوز: حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی یادآور شد:  نظر اداره کل بر این است که این روزنامه به قداست‌ها و حرمت‌ها اجحاف کرده و مدیریت این روزنامه هم نتوانسته مدیریت جامع خود را اعمال کند... درخواست توقیف روزنامه وارش را داده‌ایم
شمال نيوز: حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی یادآور شد: نظر اداره کل بر این است که این روزنامه به قداست‌ها و حرمت‌ها اجحاف کرده و مدیریت این روزنامه هم نتوانسته مدیریت جامع خود را اعمال کند...(ادامه)
حمید خوش سیرت براستی نماینده گیلان در كمیسیون كشاورزی مجلس كیست؟(يادداشت)
حمید خوش سیرت(ادامه)
شمال نيوز:  شدیداً انتظار می رود تا نمایندگان محترم ساری نسبت به اتفاقات این چنینی که دخالت در وظایف و زیر سوال بردن جایگاه نمایندگی آنان می باشد، واکنش نشان داده و طبق قانون به نماینده سمنان تذکر بدهند. ورود به حريم مازندران ممنوع !
شمال نيوز: شدیداً انتظار می رود تا نمایندگان محترم ساری نسبت به اتفاقات این چنینی که دخالت در وظایف و زیر سوال بردن جایگاه نمایندگی آنان می باشد، واکنش نشان داده و طبق قانون به نماینده سمنان تذکر بدهند.(ادامه)
شمال نیوز: پس از چند روز از انتصاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران جابجایی دیگر مدیران در دستور کار قرار گرفت . معاون جدید ورزش قهرمانی معرفی شد
شمال نیوز: پس از چند روز از انتصاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران جابجایی دیگر مدیران در دستور کار قرار گرفت .(ادامه)
تبدیل امیرآباد به بندر کانونی شمال ایران
(ادامه)
نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی مازندران تغییر نکرد
(ادامه)
ساخت دومین مرکز شیمی درمانی مازندران
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
برگزاری تور سفرای کشورهای هدف در مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: این تغییر، یک خودکشی سیاسی است که نباید اتفاق بیفتد. همه ی ضعف ها و مشکلات یک طرف، ثبات مدیریت یک طرف. سه ماه که کسی را استاندار نمی گذارند. گیلان آزمایشگاه نیست که هر سه ماه یکبار استاندار عوض بشود
شمال نیوز: این تغییر، یک خودکشی سیاسی است که نباید اتفاق بیفتد. همه ی ضعف ها و مشکلات یک طرف، ثبات مدیریت یک طرف. سه ماه که کسی را استاندار نمی گذارند.(ادامه)
اکتشاف‌‌50میلیارددلار نفت در دریای‌مازندران
(ادامه)
توقف نساجی در مقابل پارسه ایرانیان+حواشی
(ادامه)
بارش باران سیل‌آسا در ساري
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
سرعت خودرو در مازندران حادثه‌ساز شد
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران در نامه ای خطاب به مدیران ستادی استانداری، فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد: در صورت وجود هرنوع مسئله یا دعوی حقوقی با رسانه های استان ضمن پرهیز ...
مدیران مازندرانی از طرح شکایت علیه رسانه ها پرهیز کنند
شمال نیوز: رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران در نامه ای خطاب به مدیران ستادی استانداری، فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد: در صورت وجود هرنوع مسئله یا دعوی حقوقی با رسانه های استان ضمن پرهیز ... (ادامه)
کشف کراک در کیسه برنج در مازندران
(ادامه)
راه‌اندازی پرواز ساری ـ تاشکند
(ادامه)
شمال نیوز: در پي گزارشات مردمي مبني بر درج و ثبت علائم و نمادهاي شيطان پرستي در کوچه‌هاي منتهي به خيابانهاي اصلي در شهرستان ... دستگیری تعدادی از عوامل شیطان‌پرستی در مازندران
شمال نیوز: در پي گزارشات مردمي مبني بر درج و ثبت علائم و نمادهاي شيطان پرستي در کوچه‌هاي منتهي به خيابانهاي اصلي در شهرستان ...(ادامه)
فعالیت انجمن صنفی خبرنگاران آمل تعلیق شد
(ادامه)
مسمومیت 4 نفر بر اثر گاز گرفتگی در نکا
(ادامه)
دستگیری عوامل شیطان‌پرستی در مازندران
(ادامه)
طبیعت پائیزی دریاچه چورت در استان مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: آنچه بیش از هر چیزی در این بین بر حاشیه دیدار مردمی استاندار تاثیر گذاشته بود برخورد یکی از مراجعه کنندگان با شهردار قائمشهر بود.صالح‌زاده که مشغول بررسی درخواست‌ها بود، ناگهان با ضربه این شخص بر صورتش مضروب شد و با فحاشی فرد ضارب و شدت ضربه، شهردار قائمشهر از مصلی خارج و به بیمارستان مراجعه کرد.
از تقاضای چندین باره نماینده کارگران نساجی تا درگیری یک مراجعه کننده با شهردار
شمال نیوز: آنچه بیش از هر چیزی در این بین بر حاشیه دیدار مردمی استاندار تاثیر گذاشته بود برخورد یکی از مراجعه کنندگان با شهردار قائمشهر بود.صالح‌زاده که مشغول بررسی درخواست‌ها بود، ناگهان با ضربه این شخص بر صورتش مضروب شد و با فحاشی فرد ضارب و شدت ضربه، شهردار قائمشهر از مصلی خارج و به بیمارستان مراجعه کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.536 seconds.