.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:آن ها از اين كه زبان و فولكلورشان دستمايه طنز و تمسخر شده معترض بودند. صداي اعتراض ها به پايتخت رسيد اما سازندگان پايتخت را خيالي نبود چون صدا و سيما و به ويژه مركز تبرستان با همان تواني كه روزي در آذربايجان كنار مردم ايستاد اين بار در برابر مردم مازندران ايستاد. چرا حميدي و طاهايي به پايتخت رفتند؟
شمال نیوز:آن ها از اين كه زبان و فولكلورشان دستمايه طنز و تمسخر شده معترض بودند. صداي اعتراض ها به پايتخت رسيد اما سازندگان پايتخت را خيالي نبود چون صدا و سيما و به ويژه مركز تبرستان با همان تواني كه روزي در آذربايجان كنار مردم ايستاد اين بار در برابر مردم مازندران ايستاد.(ادامه)
شمال نیوز:  نخستین نشست مشترک نمایندگان استانهای گیلان،مازندران وگلستان به اتفاق استانداران ومدیران اجرایی با حضور وزرای اقتصاد و دارایی،ورزش وجوانان به میزبانی وزیرکار،رفاه واجتماعی  و معاونان این وزارتخانه ها جلسات ماهانه نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی استانهای شمالی
شمال نیوز: نخستین نشست مشترک نمایندگان استانهای گیلان،مازندران وگلستان به اتفاق استانداران ومدیران اجرایی با حضور وزرای اقتصاد و دارایی،ورزش وجوانان به میزبانی وزیرکار،رفاه واجتماعی و معاونان این وزارتخانه ها(ادامه)
استاندار دستور لغو رای کمیسیون ماده پنج را صادر کرد
(ادامه)
لیدر گلدکوئیست در دام پلیس مازندران
(ادامه)
بابل امن ترين شهر استان مازندران است
(ادامه)
جانشین برادر لاریجانی منصوب شد
(ادامه)
دخالت نمایندگان در انتخاب روسای هیات ورزشی
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با بیان اینکه به دنبال حل گره‌های اصلی در غرب مازندران هستیم، گفت: استان شدن غرب مازندران از دغدغه‌های من است و آن را پیگیری می‌کنم.

احمدی لاشکی: استان شدن غرب مازندران را پیگیری می‌کنم
شمال نیوز: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با بیان اینکه به دنبال حل گره‌های اصلی در غرب مازندران هستیم، گفت: استان شدن غرب مازندران از دغدغه‌های من است و آن را پیگیری می‌کنم. (ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي دوشنبه
(ادامه)
اجرای 46 هزار حکم کیفری در مازندران
(ادامه)
استعفا غلامرضا بهروان از سازمان لیگ
(ادامه)
اعلام کاندیداتوری یکی از وزاری خاتمی
(ادامه)
شمال نیوز: عزت الله یوسفیان ملا از احتمال تغییر استاندار استان مازندران خبر داد و گفت: متاسفانه امروزه شاهد هستیم که روسا و مدیران سازمان‌ها بطور ناگهانی تغییر پیدا می‌کنند و احتمال می‌رود که استاندار مازندران نیز تغییر کند. پیش بینی نماینده آمل از احتمال تغییر استاندار
شمال نیوز: عزت الله یوسفیان ملا از احتمال تغییر استاندار استان مازندران خبر داد و گفت: متاسفانه امروزه شاهد هستیم که روسا و مدیران سازمان‌ها بطور ناگهانی تغییر پیدا می‌کنند و احتمال می‌رود که استاندار مازندران نیز تغییر کند.(ادامه)
برف، باران و كولاك در 11 استان
(ادامه)
شمال نیوز : اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران در رده‌های رئیس، نایب رئیس و..... مشخص شدند. در این جلسه که تمام اعضای دور قبل و جدید به اتفاق بازرس خانه مطبوعات مازندران حضور داشتند، پس از رای‌گیری آقای ... خانه مطبوعات مازندران رئیس خود را شناخت
شمال نیوز : اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران در رده‌های رئیس، نایب رئیس و..... مشخص شدند. در این جلسه که تمام اعضای دور قبل و جدید به اتفاق بازرس خانه مطبوعات مازندران حضور داشتند، پس از رای‌گیری آقای ...(ادامه)
شمال نیوز: مسئولان بانک کشاورزی نیاز است سیستم برون سپاری بانک کشاورزی را فعال کند و در بانک مکانیزمی تهیه شود که اعتماد به بخش خصوصی بیشتر شود. انتقاد استاندار از عملکرد بانک کشاورزی در مازندران
شمال نیوز: مسئولان بانک کشاورزی نیاز است سیستم برون سپاری بانک کشاورزی را فعال کند و در بانک مکانیزمی تهیه شود که اعتماد به بخش خصوصی بیشتر شود.(ادامه)
9 دی تاریخ تجدید انقلاب و تشکیل امت امام خامنه‌ای بود
(ادامه)
وجود مقام عظمای ولایت،موجب تضمین انقلاب است
(ادامه)
شمال نيوز: استفاده از آرد نول و هرگونه روغن و جوش شيرين تخلف تعزيراتي محسوب شده و در صورت دريافت گزارش از دانشگاه علوم پزشكي استان و ديگر مراجع ذي صلاح با متخلفين بر اساس قانون موضوعه ... استفاده از آرد نول در خبازیها استان ممنوع است
شمال نيوز: استفاده از آرد نول و هرگونه روغن و جوش شيرين تخلف تعزيراتي محسوب شده و در صورت دريافت گزارش از دانشگاه علوم پزشكي استان و ديگر مراجع ذي صلاح با متخلفين بر اساس قانون موضوعه ...(ادامه)
رسانه ها در تبیین و تعمیق آموزه های قرآنی جریان ساز هستند
(ادامه)
طاهایی آغاز سال نو میلادی را به خارجی ها تبریک گفت
(ادامه)
شمال نيوز، محصولات شرکت سیمان مازندران شامل سیمان تیپ 525-1، سیمان تیپ 2، سیمان تیپ 3 و سیمان پرتلند پوزولانی، از گواهینامه کیفیت اروپا (CE ) برخوردار شد. سیمان مازندران گواهینامه کیفیت اروپا دریافت کرد
شمال نيوز، محصولات شرکت سیمان مازندران شامل سیمان تیپ 525-1، سیمان تیپ 2، سیمان تیپ 3 و سیمان پرتلند پوزولانی، از گواهینامه کیفیت اروپا (CE ) برخوردار شد.(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
توقف بزرگترین طرح عمرانی شهرداری جویبار
(ادامه)
بانویی که باشگاه نساجی قائمشهر را خرید (عکس)
(ادامه)
سئوالم از این هنرمندان این است، نقش در این سریال به چه قیمتی. مگر سال گذشته شما اعتراض نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان مازندران و ائمه جمعه شهرستانها و حتی مسئولین استان و دلسوختگان فرهنگی این استان، استانی که بیش از ده هزار شهید داده تا فرهنگ ما، اصالت ما و ... پا برجا باشد. استانی که ویترین آن لشکر پیروزمند کربلاست که وقتی نام این لشکر در ایران اسلامی و حتی خارج از ایران می آید با افتخار از او یاد می کنند.
تست هنرمندان مازندرانی برای سریال پایتخت ۲
سئوالم از این هنرمندان این است، نقش در این سریال به چه قیمتی. مگر سال گذشته شما اعتراض نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان مازندران و ائمه جمعه شهرستانها و حتی مسئولین استان و دلسوختگان فرهنگی این استان، استانی که بیش از ده هزار شهید داده تا فرهنگ ما، اصالت ما و ... پا برجا باشد. استانی که ویترین آن لشکر پیروزمند کربلاست که وقتی نام این لشکر در ایران اسلامی و حتی خارج از ایران می آید با افتخار از او یاد می کنند. (ادامه)
تصاویر/ برداشت پنبه در مازندران
(ادامه)
روزی که مادرم عاجزانه از سید مجتبی خواست تماسی بگیرد تا برایش کاری بکنند و نرود ، اما سید گفت: «اگه من با پارتی بازی کاری کنم که نرم، به جای من یه جوون دیگه می‌ره. مگه اون جوون نیست؟ مگه اون مادر نداره؟» شهید مازندرانی که 9 دی در مقابله با جنود شیطان قطعه قطعه شد
روزی که مادرم عاجزانه از سید مجتبی خواست تماسی بگیرد تا برایش کاری بکنند و نرود ، اما سید گفت: «اگه من با پارتی بازی کاری کنم که نرم، به جای من یه جوون دیگه می‌ره. مگه اون جوون نیست؟ مگه اون مادر نداره؟»(ادامه)
ساری کانون آلودگی بیماری زوال است
(ادامه)
کاهش آمار ازدواج در تنکابن
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.752 seconds.