.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صادرات ناچیز مرکبات مازندران
(ادامه)
رمضان قاسمی آقای نماینده ؛ از ماست که بر ماست ! (ديدگاه)
رمضان قاسمی(ادامه)
آتش‌سوزی شرکت کاله مازندران مهار شد
(ادامه)
شرکت کاله مازندران دچار آتش‌سوزی شد
(ادامه)
پنجم اسفند زمان تحویل واحدهای مسکن مهرآمل
(ادامه)
صعود کوهنوردان مازندران به قله «ارفع‌کوه»
(ادامه)
مسئولان به نقدهای رسانه‌ها پاسخ دهند
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
در پی ارائه کتابچه طرح استان جدید ساحلی  توسط نماینده معین غرب مازندران به وزارت کشور،هرچند احمدی لاشکی نماینده نوشهر وچالوس  اذعان داشت که الحاق رودسر واملش دراین طرح پیش بینی نشده است،ولی باتوجه به پیگیری 

مخالفت شدید ۷ نماینده گیلان با ایجاد استان جدید ساحلی
در پی ارائه کتابچه طرح استان جدید ساحلی توسط نماینده معین غرب مازندران به وزارت کشور،هرچند احمدی لاشکی نماینده نوشهر وچالوس اذعان داشت که الحاق رودسر واملش دراین طرح پیش بینی نشده است،ولی باتوجه به پیگیری (ادامه)
دین‌مداری در جوانان باید زنده‌تر شود
(ادامه)
رامسر میزبان سی و یکمین سفر استاندار مازندران
(ادامه)
ترکیب هیئت رئیسه مجمع نمایندگان مازندران
(ادامه)
شمال نيوز: گرچه تغییرات، تحولات مدیریتی و انتصابات از حقوق قانونی و بلاشک استاندار مازندران است، اما با شناختی که از روحیه بالای نقدپذیری ایشان سراغ داریم و همچنین دغدغه خاطرشان برای تنویر افکار عمومی ، امیدواریم در این مسیر به کمک رسانه ها آمده و خود به بیان دلایل و بررسی تغییرات همت گمارند. جابجايي مهره ها در شطرنج سياسي مازندران!
شمال نيوز: گرچه تغییرات، تحولات مدیریتی و انتصابات از حقوق قانونی و بلاشک استاندار مازندران است، اما با شناختی که از روحیه بالای نقدپذیری ایشان سراغ داریم و همچنین دغدغه خاطرشان برای تنویر افکار عمومی ، امیدواریم در این مسیر به کمک رسانه ها آمده و خود به بیان دلایل و بررسی تغییرات همت گمارند.(ادامه)
توزیع دور سوم کاغذ ارزان از نیمه بهمن‌ماه
(ادامه)
ترکیب هیئت رئیسه مجمع نمایندگان مازندران اعلام شد
(ادامه)
وداع هنرمندانه با طعم شوک!؟
(ادامه)
تصاویر/طبیعت برفی روستای سنه کوه مازندران
(ادامه)
9 بهمن روز انتخابات هیئت فوتبال
(ادامه)
بالگرد جدید اورژانس مازندران بدون پد فرود
(ادامه)
454 نفر در جاده‌های مازندران کشته شدند
(ادامه)
شمال نیوز: جواد واحدی دیروز در مراسم تودیع سید عباس حسینی‌نژاد و معارفه‌اش به عنوان فرماندار جدید ساری اظهار داشت: برای توسعه استان مچ‌گیری نکنیم، به خاطر توسعه کشتی در مازندران زیرگیری ما خوب است ولی فنون فرنگی را خوب اجرا نمی‌کنیم.
واحدی: برای توسعه استان مچ‌گیری نکنیم‌‌
شمال نیوز: جواد واحدی دیروز در مراسم تودیع سید عباس حسینی‌نژاد و معارفه‌اش به عنوان فرماندار جدید ساری اظهار داشت: برای توسعه استان مچ‌گیری نکنیم، به خاطر توسعه کشتی در مازندران زیرگیری ما خوب است ولی فنون فرنگی را خوب اجرا نمی‌کنیم. (ادامه)
تعطیلی 2 مرکز معاینه فنی در مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: مشکل مازندران با تجزیه حل نمی شود . ما یک فرزند از ایران بزرگ اسلامی هستیم، چرا می خواهند این فرزند را فلج کنند، دست و پـایش را چـرا قـطع مـی کنید،چشم ایـن فرزند شـایسته ی ایران بزرگ اسلامی را چرا کور می کنید، مگر میلیونها انسان مازندرانی باید خسارت هوسهای ویار گونه یک دو نفر آدم عاشق مجلس و ریاست و میز و منصب را بدهند؟ تاخت و تاز مورخ مازندرانی بر علیه تقسیم استان !
شمال نیوز: مشکل مازندران با تجزیه حل نمی شود . ما یک فرزند از ایران بزرگ اسلامی هستیم، چرا می خواهند این فرزند را فلج کنند، دست و پـایش را چـرا قـطع مـی کنید،چشم ایـن فرزند شـایسته ی ایران بزرگ اسلامی را چرا کور می کنید، مگر میلیونها انسان مازندرانی باید خسارت هوسهای ویار گونه یک دو نفر آدم عاشق مجلس و ریاست و میز و منصب را بدهند؟(ادامه)
شمال نیوز: دكتر ميثم جمشيدي متخصص ارولوژي و دكتر محمد رضا قريب از دانشگاه علوم پزشكي مازندران توانستند در نخستين آزمون بورد تخصصي اروپا عنوان فلوي بورد تخصصي اين رشته را كسب نمايند. موفقیت متخصص مازندرانی در آزمون بورد تخصصي اروپا
شمال نیوز: دكتر ميثم جمشيدي متخصص ارولوژي و دكتر محمد رضا قريب از دانشگاه علوم پزشكي مازندران توانستند در نخستين آزمون بورد تخصصي اروپا عنوان فلوي بورد تخصصي اين رشته را كسب نمايند.(ادامه)
استاندار مازندران: تغییر و تحولات فرمانداران امری عادی است
(ادامه)
ساری محروم ترین مرکز استان کشور!
(ادامه)
تخریب محور ساری - سمنان بر اثر رانش زمین
(ادامه)
فرماندار جدید بهشهر معارفه شد
(ادامه)
جزییات جدید طرح انتقال آب شمال به تهران
(ادامه)
دستگیری مالخر مامور نما را در بابل
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.478 seconds.