.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دبیرخانه ستاد توسعه در ساری راه‌اندازی می‌شود
(ادامه)
مازندران میزبان همایش ملی اقتصاد مقاومتی
(ادامه)
سیستم بانکی در اعطای تسهیلات قانونی عمل نمی کند
(ادامه)
 برخی همکاران بنده در مجمع نمایندگان از تغییرات اخیر در فرمانداریها اظهار بی اطلاعی و عده ای دیگر ابراز نگرانی کردند/ بهتر بود استاندار مازندران با توزیع عادلانه اعتبارات، فکری برای احیای نساجی مازندران کرده بود و حقوق چندین ساله کارگران زحمتکش را پرداخت می کرد. چه استفاده ای از فرصت های موجود در مازندران داشتید؟
برخی همکاران بنده در مجمع نمایندگان از تغییرات اخیر در فرمانداریها اظهار بی اطلاعی و عده ای دیگر ابراز نگرانی کردند/ بهتر بود استاندار مازندران با توزیع عادلانه اعتبارات، فکری برای احیای نساجی مازندران کرده بود و حقوق چندین ساله کارگران زحمتکش را پرداخت می کرد.(ادامه)
پارک‌های ساری افزایش می‌یابد
(ادامه)
تخریب محور ساری - سمنان بر اثر رانش زمین
(ادامه)
مازندران مقام دوم پاراالمپیک جهان را دارد
(ادامه)
قطعی مکرر برق در منطقه پشت‌کوه ساری
(ادامه)
تأسیس بخش جدید در مازندران و گلایه‌های مردم
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
اخبارهای در گوشی از ورزش مازندران!
(ادامه)
مرگ 9 نفر بر اثر آنفلوآنزا
(ادامه)
جناب آقای اسلامی ! بجای این قلم فرسایی و فتنه انگیزی به مدیران استان بتازید که چه بر سر مرزن آباد و تنکابن ،رامسر و اشکور آورده اند! که امروز فکر تشکیل استان جدید افتاده اند ./ شما به چه عنوانی به تهران و سمنان و گلستان می تازید؟ و خود را قیم مردم غرب مازندران می دانید و آنها را بیدار باش می دهید؟و... آقای اسلامی ؛ شعار بس است - واقعیت ها را ببینید !
جناب آقای اسلامی ! بجای این قلم فرسایی و فتنه انگیزی به مدیران استان بتازید که چه بر سر مرزن آباد و تنکابن ،رامسر و اشکور آورده اند! که امروز فکر تشکیل استان جدید افتاده اند ./ شما به چه عنوانی به تهران و سمنان و گلستان می تازید؟ و خود را قیم مردم غرب مازندران می دانید و آنها را بیدار باش می دهید؟و...(ادامه)
مدیران استان مثل گذشته مصمم به تحقق عدالت توزیع امکانات از گلوگاه تا رامسرند، تا بهانه ای برای نواختن سازهای ناساز جدایی و تجزیه طلبی وجود نداشته باشد ابراهیمی: همه جای مازندران سرای ماست
مدیران استان مثل گذشته مصمم به تحقق عدالت توزیع امکانات از گلوگاه تا رامسرند، تا بهانه ای برای نواختن سازهای ناساز جدایی و تجزیه طلبی وجود نداشته باشد(ادامه)
ساخت و ساز غير مجاز در مازندران تخريب خواهد شد
(ادامه)
ملاقات 1000 شهروند رامسری با استاندار
(ادامه)
امام جمعه کیاسر مازندران معارفه شد
(ادامه)
صادرات ناچیز مرکبات مازندران
(ادامه)
سعید نجاریان انتخابات ، با مجمعی متفاوت
سعید نجاریان(ادامه)
شمال نیوز: اين حماسه و مجاهدت مردم انقلابي آمل آن‌چنان جلوه باشكوهي يافت كه حضرت امام خميني(ره) در وصيت‌نامه سياسي الهي خود از آن به عنوان حماسه ستودني ياد كردند و فرمودند:« ما بايد از شهر آمل و مردم فداكار آن تشكر كنيم». نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران، پيام مشتركي صادر كردند
شمال نیوز: اين حماسه و مجاهدت مردم انقلابي آمل آن‌چنان جلوه باشكوهي يافت كه حضرت امام خميني(ره) در وصيت‌نامه سياسي الهي خود از آن به عنوان حماسه ستودني ياد كردند و فرمودند:« ما بايد از شهر آمل و مردم فداكار آن تشكر كنيم».(ادامه)
نتایج دیدارهای تیم نساجی و سایپا شمال
(ادامه)
حل مشکل بازنشستگان البرز مرکزی توسط رئیس جمهور
(ادامه)
رئیس هیئت هندبال مازندران در سمت خود ابقا شد
(ادامه)
پیکر مرحوم نيازآذري در بابل تشییع شد
(ادامه)
عدم اجراي قانون بیمه کارگران ساختمانی در مازندران
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
مشکلات نساجی مازندران با وعده حل نمی‌شود
(ادامه)
برف و باران در راه است
(ادامه)
شمال نيوز : 8 عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد مازندران با حکم فرهاد دانشجو معرفی شدند. بر اساس اين احكام  آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران، سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران، دكتر احمد احمد پور رئيس دانشگاه مازندران ،حجت‌الاسلام ... 8 عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد مازندران منصوب شدند
شمال نيوز : 8 عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد مازندران با حکم فرهاد دانشجو معرفی شدند. بر اساس اين احكام آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران، سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران، دكتر احمد احمد پور رئيس دانشگاه مازندران ،حجت‌الاسلام ...(ادامه)
کارت مهارت فنی ساختمان نامنظم صادر می‌شود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.379 seconds.