.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: در ایامی که هنوز کشور  و مازندران رنگ و بوی انتخابات نگرفته است، برخی از کاندیداهای احتمالی در ساری که قصد دارند خود را برای انتخابات ... این اقدام در حالی انجام شده است فردی که در کارت از ... تبلیغ یلدایی یک نامزد انتخاباتی در ساری +عکس
شمال نیوز: در ایامی که هنوز کشور و مازندران رنگ و بوی انتخابات نگرفته است، برخی از کاندیداهای احتمالی در ساری که قصد دارند خود را برای انتخابات ... این اقدام در حالی انجام شده است فردی که در کارت از ...(ادامه)
واکاوی حضور تیم گاز مازندران در لیگ کشتی
(ادامه)
راه اندازی سامانه اخذ درخواست کارت هوشمند ملی در مازندران
(ادامه)
ثبت 32 هزار واقعه ولادت در مازندران
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
گنجینه سرداران شهید مازندران رونمایی شد
(ادامه)
سخنی با پرهام مالک باشگاه نساجی مازندران
(ادامه)
برگزاری نشست علمی پژوهشی،چالش‌ها و راهکارها در دانشگاه مازندران
(ادامه)
گفت و گوی خواندنی با آقازاده احمدتوکلی + تصویر
(ادامه)
شمال نيوز: در این مراسم معاون اول رئیس جمهور به همراه جمعی از اعضای هیئت دولت، استانداران ادوار مختلف، روسای سازمانها، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و با حضور ... سومين سالگرد مرحوم كردان در ساري برگزار مي شود
شمال نيوز: در این مراسم معاون اول رئیس جمهور به همراه جمعی از اعضای هیئت دولت، استانداران ادوار مختلف، روسای سازمانها، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و با حضور ...(ادامه)
واگذاری امتیاز باشگاه فوتبال نساجی مازندران
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
شمال نیوز:ما به هیچ وجه اجازه نمی دهیم که مازندران دستخوش تمایلات زیاده خواهانه برخی استانهای همسایه گردد و مصاف تابلوها را نیز پاسخ خواهیم داد و از طریق مجاری قانونی تخلفات آنها را پیگیری خواهیم کرد. یک وجب از خاک مازندران به هیچ استانی ضمیمه نخواهد شد!
شمال نیوز:ما به هیچ وجه اجازه نمی دهیم که مازندران دستخوش تمایلات زیاده خواهانه برخی استانهای همسایه گردد و مصاف تابلوها را نیز پاسخ خواهیم داد و از طریق مجاری قانونی تخلفات آنها را پیگیری خواهیم کرد.(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
گزارش تصويري / مراسم چله شو ( شب یلدا ) در مازندران(گزارش)
(ادامه)
شمال نيوز: از اول سال اضافه كارمون رو قطع كردن ، با 4 سر عايله ماهي چارصد تومن جلو دست زن و بچه ميذارم خجالت مي كشم ولي چاره چيه بعد اين همه سال كجا مي تونم برم.ميگن بعضي ها تو همين اوضا احوال پولايي مي گيرن، به گردن خودشون" هفته راهداري ،راه ها باز راهداران گله مند
شمال نيوز: از اول سال اضافه كارمون رو قطع كردن ، با 4 سر عايله ماهي چارصد تومن جلو دست زن و بچه ميذارم خجالت مي كشم ولي چاره چيه بعد اين همه سال كجا مي تونم برم.ميگن بعضي ها تو همين اوضا احوال پولايي مي گيرن، به گردن خودشون"(ادامه)
مراسم هفته پژوهش و فناوري در مازندران برگزار شد
(ادامه)
شمال نيوز: چرا اصلاً یک گوش شنوا نیست که بشنود مازندران در اینجا هم درد دارد؟این که نشد ما اداره میراث داشته باشیم امّا شاهد این همه بی توجهی به میراث فرهنگی مازندران؟
آقاي استاندار، ایـن ننگ را از روی سـاری بردارید!
شمال نيوز: چرا اصلاً یک گوش شنوا نیست که بشنود مازندران در اینجا هم درد دارد؟این که نشد ما اداره میراث داشته باشیم امّا شاهد این همه بی توجهی به میراث فرهنگی مازندران؟ (ادامه)
شمال نيوز: كنگره بزرگ خانه كارگر مازندران با حضور حسین كمالی عضو شورای مركزی خانه كارگر جمهوری اسلامی و حسن صادقی معاون دبیركل خانه كارگر با شناخت منتخبین كارگران مازندرانی كار خود را به پایان رسانید. منتخبین كنگره خانه كارگر مازندران مشخص شدند
شمال نيوز: كنگره بزرگ خانه كارگر مازندران با حضور حسین كمالی عضو شورای مركزی خانه كارگر جمهوری اسلامی و حسن صادقی معاون دبیركل خانه كارگر با شناخت منتخبین كارگران مازندرانی كار خود را به پایان رسانید.(ادامه)
بومی بودن مدیران غرب مازندران خواسته مردم
(ادامه)
مادر شهید کشوری پیگیر کیاکلا به سیمرغ بود
(ادامه)
شمال نيوز: این سریال از اوایل دی‌ماه در مازندران کلید می خورد و  همه بازیگران اصلی «پایتخت 1» از جمله علیرضا خمسه در نقش باباپنجعلی در آن حضور خواهند داشت.
«پایتخت ۲» در مازندران کلید می‌خورد
شمال نيوز: این سریال از اوایل دی‌ماه در مازندران کلید می خورد و همه بازیگران اصلی «پایتخت 1» از جمله علیرضا خمسه در نقش باباپنجعلی در آن حضور خواهند داشت. (ادامه)
فرمانده بی سرِ لشکر25 درآخرین لحظه شهادت پشت بی سیم چه گفت؟+تصاویر
(ادامه)
اعلام هزینه سفر عمره مفرده
(ادامه)
رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» در مازندران آغاز شد
(ادامه)
شکستن گردوی خوش‌اقبالی ‌با قدمتی کهن در شب بلند سال در مازندران
(ادامه)
نقویان: امروز مواظبت از انقلاب هزینه بیشتری می‌طلبد
(ادامه)
راه‌اندازی آزمایشگاه ملی مازندران در آمل
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: از فرصت حضور رئیس جمهور در شهر کیاکلا و با توجه به پیگیری های قبلی و خواست بحق مردم بخش کیاکلا و بویژه مادر شهید کشوری که در ملاقاتهایی که با ایشان داشتم موضوع ارتقاء بخش کیاکلا از سوی مادر بزرگوار شهید احمد کشوری عزیز مطرح گردید ... بخش کیاکلا به شهرستان سیمرغ ارتقاء یافت
شمال نیوز: از فرصت حضور رئیس جمهور در شهر کیاکلا و با توجه به پیگیری های قبلی و خواست بحق مردم بخش کیاکلا و بویژه مادر شهید کشوری که در ملاقاتهایی که با ایشان داشتم موضوع ارتقاء بخش کیاکلا از سوی مادر بزرگوار شهید احمد کشوری عزیز مطرح گردید ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.792 seconds.