.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محور هراز بازگشایی شد
(ادامه)
مشکل احتمالی کمبود خون در مازندران
(ادامه)
شمال نيوز: کارگران نساجی مازندران در اعتراض به پرداخت‌نشدن ۲۸ ماه حقوق خود مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تحصن کردند.
تجمع کارگران نساجی‌مازندران مقابل ساختمان مجلس
شمال نيوز: کارگران نساجی مازندران در اعتراض به پرداخت‌نشدن ۲۸ ماه حقوق خود مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تحصن کردند. (ادامه)
محور هراز از ساعت 9 صبح امروز باز می‏ شود
(ادامه)
شمال نیوز: از بعضی از مقامات روحانی استان گلایه داریم که چرا اعتراضی از آنها برنخواست؟  برای من جای تعجب است که درمرکز استان فردی با غیرت پیدا نمی شد که گوش او را بگیرد و او را از بالای منبر به پایین بکشاند. گلایه امام جمعه بابل از بعضی روحانیون استان
شمال نیوز: از بعضی از مقامات روحانی استان گلایه داریم که چرا اعتراضی از آنها برنخواست؟ برای من جای تعجب است که درمرکز استان فردی با غیرت پیدا نمی شد که گوش او را بگیرد و او را از بالای منبر به پایین بکشاند. (ادامه)
تهدید جنگل‌های سوادکوه با شهرک صنعتی بشل
(ادامه)
ابتکارات یک شهید + تصویر
(ادامه)
فاز دوم انتقام از هاشمي اين بار با گارد موافق!
(ادامه)
پیام ریاست دانشگاه مازندران بمناسبت 16 آذر روز دانشجو
(ادامه)
هادي ابراهيمي:دولت احمدی‌نژاد قوی‌تر از دولت سازندگی و اصلاحات عمل کرد
(ادامه)
جابه‌جایی 2 مدیر ارشاد در مازندران
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
شمال نیوز:  طی حکمی از سوی مدیر عامل بانک ملی کشور، رییس جدید اداره امور شعب استان مازندران منصوب شد.بر اساس این گزارش ... رييس جديد امور شعب بانک ملي استان مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی مدیر عامل بانک ملی کشور، رییس جدید اداره امور شعب استان مازندران منصوب شد.بر اساس این گزارش ...(ادامه)
چهارشنبه برفی درراه است؛بادشدیددر4استان
(ادامه)
بزرگداشت شهدا و رزمندگان گردان امام محمد باقر (ع )
(ادامه)
شمال نيوز :جلسه اين هفته شوراي شهر ساري بدون حضور شهردارساری ، معاونینش و شهرداران مناطق سه گانه برگزار شد كه اين موضوع انتقاد اعضا را در پي داشت./ مخالفت هاي سازمان يافته اي عليه شهردار در حال شكل گيري مي باشد كه متصل به فعاليت هاي انتخاباتي كانديدا ها است غيبت عبوري در جلسه علني شورا با ارسال پيامك
شمال نيوز :جلسه اين هفته شوراي شهر ساري بدون حضور شهردارساری ، معاونینش و شهرداران مناطق سه گانه برگزار شد كه اين موضوع انتقاد اعضا را در پي داشت./ مخالفت هاي سازمان يافته اي عليه شهردار در حال شكل گيري مي باشد كه متصل به فعاليت هاي انتخاباتي كانديدا ها است(ادامه)
کشف 3 چاه جدید نفت و گاز در مازندران
(ادامه)
تیم والیبال کاله آمل مغلوب پیکان شد
(ادامه)
شمال نیوز: 94 هزار بیماری ایدزی در کشور وجود دارد و از این تعداد هزار ایدزی در مازندران با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند که 273 مورد آن مثبت گزارش شده است. زنگ خطر بیماری ایدز در مازندران به صدا در آمد
شمال نیوز: 94 هزار بیماری ایدزی در کشور وجود دارد و از این تعداد هزار ایدزی در مازندران با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند که 273 مورد آن مثبت گزارش شده است.(ادامه)
فراخوان شعر و دل‌نوشته یادواره شهید علمدار
(ادامه)
شمال نیوز: صبح فردا (دوشنبه ) با حضور رسولی نژاد معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان، مدیر کل جدید ورزش و جوانان مازندران معرفی می گردد.بر اساس این گزارش آقای .... مدیر کل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد
شمال نیوز: صبح فردا (دوشنبه ) با حضور رسولی نژاد معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان، مدیر کل جدید ورزش و جوانان مازندران معرفی می گردد.بر اساس این گزارش آقای ....(ادامه)
پاسخ به توهین یک روزنامه مازندرانی به جنگ غزه
(ادامه)
اعتراض به منبر نشینی یکی از سیاسیون غیرروحانی در مازندران
شمال نیوز: جامعه روحانیت ساری و بخش چهاردانگه این شهرستان در مذمت منبرنشینی یکی از سیاسیون غیرروحانی در مرکز مازندران بیانیه‌ای صادر کرد. (ادامه)
شمال نیوز: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در سفر به گلستان با اشاره به اینکه مدیریت بحران در مواقع لازم پول برای تهیه مایحتاجی چون بیل و فرغون را ندارد، بر لزوم تفویت اعتبارات موجود و ایجاد ردیف های خاص برای جبران خسارت حوادث غیرمترقبه تاکید کردند.

سازمان مدیریت بحران پول خرید "بیل" را هم ندارد
شمال نیوز: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در سفر به گلستان با اشاره به اینکه مدیریت بحران در مواقع لازم پول برای تهیه مایحتاجی چون بیل و فرغون را ندارد، بر لزوم تفویت اعتبارات موجود و ایجاد ردیف های خاص برای جبران خسارت حوادث غیرمترقبه تاکید کردند. (ادامه)
مازندران باسوادترین استان کشور
(ادامه)
بابک شمس ناتری

سیل زدگان غرب چشم انتظار تحقق وعده های مرکز نشینان(ديدگاه)
بابک شمس ناتری (ادامه)
 لاله انگورج تقوی من سیل را فراموش نمی کنم؛ شما چطور؟ (ديدگاه)
لاله انگورج تقوی(ادامه)
ایرج نیازآذری آذرماه و جنبش دانشجویی(ديدگاه)
ایرج نیازآذری (ادامه)
شمال نیوز:  سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران به همراه معاونین و جمعی از مدیران استان صبح روزیکشنبه 12 آذر در میان دانشجویان بزرگترین دانشگاه استان حضور خواهد یافت و پاسخگوی سوالات گوناگون آنها خواهد بود . تفحص دانشجویی از استاندار و سخنرانی وزیر دفاع در دانشگاه مازندران
شمال نیوز: سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران به همراه معاونین و جمعی از مدیران استان صبح روزیکشنبه 12 آذر در میان دانشجویان بزرگترین دانشگاه استان حضور خواهد یافت و پاسخگوی سوالات گوناگون آنها خواهد بود .(ادامه)
محور هراز مسدود می‌شود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.546 seconds.