.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت:‌ سابقه بیمه خریدنی نیست، ولی یک استثنا برای افرادی که به سن ۶۰ سال رسیده‌اند دارد. سابقه بیمه خریدنی نیست
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت:‌ سابقه بیمه خریدنی نیست، ولی یک استثنا برای افرادی که به سن ۶۰ سال رسیده‌اند دارد.(ادامه)
نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در احترام به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی استعفا داد. استعفای نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس
نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در احترام به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی استعفا داد.(ادامه)
رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران و مفسدان اقتصادی ضمن بیان توضیحاتی در رابطه با میزان تحصیل مال نامشروع متهمان پرونده اخلال اقتصادی در حوزه پتروشیمی گفت: رقم اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور ۶ میلیارد و ۶۵۶ میلیون یورو است؛ اما به این معنا نیست که تمام این رقم توسط متهمان تصاحب شده باشد. خبر اختلاس ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی متهمان پرونده پتروشیمی کذب است
رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران و مفسدان اقتصادی ضمن بیان توضیحاتی در رابطه با میزان تحصیل مال نامشروع متهمان پرونده اخلال اقتصادی در حوزه پتروشیمی گفت: رقم اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور ۶ میلیارد و ۶۵۶ میلیون یورو است؛ اما به این معنا نیست که تمام این رقم توسط متهمان تصاحب شده باشد. (ادامه)
 طلبه، استاد و مرجع ما اگر معتقد به انقلاب نباشد، به درد کشور نمی‌خورد / اینکه بنده میگویم حوزه‌ی انقلابی، معنایش این نیست که حالا حتماً در مثلاً فلان‌ جا شعار بدهد / با فلسفه‌ خواندن، نه فقط مخالف نیستم بلکه کاملاً تأیید میکنم / اینکه دوره اصول در حوزه ۱۵ سال است، برای من تعجب(خبر)
(ادامه)
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران در جمع شهرداران استان از تمامی مدیران خواست در ایام مانده به نوروز، در کنار خانواده نیازمندان و فقرا باشند. ‎ استاندار مازندران: این روزها بیش از گذشته در کنار نیازمندان باشیم
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران در جمع شهرداران استان از تمامی مدیران خواست در ایام مانده به نوروز، در کنار خانواده نیازمندان و فقرا باشند. ‎(ادامه)
شمال نیوز : ی با بیان اینکه 18 هزار هکتار بانک زمین شرق استان مازندران نیز بلاتکلیف مانده است، تصریح کرد: این بی توجهی به حدی است که اداره منابع طبیعی حتی حدود زمین خود را نمی داند و مردم هرطور که خواسته اند زمین را تصرف کرده اند..... رئیس کل دادگستری مازندران:هفته منابع طبیعی را تسلیت می گویم / متولیان منابع طبیعی به فکر حفظ جایگاه خود هستند
شمال نیوز : ی با بیان اینکه 18 هزار هکتار بانک زمین شرق استان مازندران نیز بلاتکلیف مانده است، تصریح کرد: این بی توجهی به حدی است که اداره منابع طبیعی حتی حدود زمین خود را نمی داند و مردم هرطور که خواسته اند زمین را تصرف کرده اند.....(ادامه)
شمال نیوز: یک کارشناس صهیونیست می‌گوید که برادر ولی‌عهد سعودی قصد داشته است که وی را ترور کند، ولی موفق به انجام این کار نشده است. ترور نافرجام بن‌سلمان و اختلافات وی با شاه سعودی
شمال نیوز: یک کارشناس صهیونیست می‌گوید که برادر ولی‌عهد سعودی قصد داشته است که وی را ترور کند، ولی موفق به انجام این کار نشده است.(ادامه)
شمال نیوز: لندن بیش از هر شهر دیگری در جهان، مورد علاقه کسانی است که 30 میلیون دلار و بیشتر ثروت دارند. ثروتمندترین افراد جهان در کدام شهرها زندگی می‌کنند؟
شمال نیوز: لندن بیش از هر شهر دیگری در جهان، مورد علاقه کسانی است که 30 میلیون دلار و بیشتر ثروت دارند.(ادامه)
شمال نیوز: ورود یک دستگاه خودروی سواری بنز مدل ۲۰۱۹ CLS به داخل کشور همراه با سوالات و حواشی پیرامون آن طی روزهای اخیر در صفحات مجازی داغ شد. در این باره، یک مقام مسئول گمرکی جزئیات این ماجرا را تشریح می‌کند. ماجرای ورود بنز لاکچری به کشور چیست؟
شمال نیوز: ورود یک دستگاه خودروی سواری بنز مدل ۲۰۱۹ CLS به داخل کشور همراه با سوالات و حواشی پیرامون آن طی روزهای اخیر در صفحات مجازی داغ شد. در این باره، یک مقام مسئول گمرکی جزئیات این ماجرا را تشریح می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: بخشی از عوامل کار بلد و حرفه‌ای خندوانه که حتی ساعت ۲ صبح همچنان پر انرژی برای شاد کردن دل شما خوبان در تلاشند. پشت صحنه خندوانه ساعت 2 بامداد
شمال نیوز: بخشی از عوامل کار بلد و حرفه‌ای خندوانه که حتی ساعت ۲ صبح همچنان پر انرژی برای شاد کردن دل شما خوبان در تلاشند.(ادامه)
شمال نیوز: با توجه به اوضاع فعلی ونزوئلا و همچنین رو به افزایش بودن نسبی قیمت نفت در جهان، بعید به نظر می‌رسد آمریکا معافیت‌های 8 کشور از تحریم خرید نفت ایران را تمدید نکند احتمال تمدید معافیت ۴ کشور از تحریم نفتی ایران
شمال نیوز: با توجه به اوضاع فعلی ونزوئلا و همچنین رو به افزایش بودن نسبی قیمت نفت در جهان، بعید به نظر می‌رسد آمریکا معافیت‌های 8 کشور از تحریم خرید نفت ایران را تمدید نکند(ادامه)
پراید 19 میلیون و تیبا 22 میلیون تومان
شمال نیوز: با بررسی آخرین صورت های مالی شرکت سایپا که مربوط به 6 ماهه اول امسال است اما در اواخر دی ماه جمع بندی و به تایید هیات مدیره آن رسیده، مشخص می شود قیمت تمام شده محصولات این شرکت بخصوص پراید که مثال بارز و مشهور این روزهای خودروسازی کشورمان است چقدر بوده است.(ادامه)
شمال نیوز: خورشید مصنوعی ساخت چین با حرارت 100 میلیون درجه، شش برابر گرمتر از هسته ستاره است. چین خورشید دوم را می‌سازد
شمال نیوز: خورشید مصنوعی ساخت چین با حرارت 100 میلیون درجه، شش برابر گرمتر از هسته ستاره است.(ادامه)
شمال نیوز: بانوی میانسال به علت نشت شلینگ گاز در بابل از ناحیه سر، دست و صورت زخمی شد. نشت شلینگ گاز در بابل حادثه آفرید
شمال نیوز: بانوی میانسال به علت نشت شلینگ گاز در بابل از ناحیه سر، دست و صورت زخمی شد.(ادامه)
جاذبه‌های گردشگری عروس شهرهای ایران + تصاویر
شمال نیوز: شهرستان رامسر با زیبایی وصف‌ناپذیر در انتهای غربی استان مازندران در دامنه جنگلی و زیبای البرز و سواحل رؤیایی دریای خزر آرمیده و با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و امکانات اقامتی، به‌عنوان قطب مهم گردشگری در کشور و حتی جهان مطرح است. (ادامه)
صفحه اول روزنامه های امروز شنبه 18 اسفند
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آمریکا بداند که با افزایش تحریم‌ها نمی‌تواند ملتی را که برای استقرار نظام دینی از جان خود گذشته‌اند به زانو درآورده و مطیع امیال پلید خود کند. آیت الله طبرسی: آمریکا با افزایش تحریم‌ها نمی‌تواند ملت ایران را به زانو درآورد
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آمریکا بداند که با افزایش تحریم‌ها نمی‌تواند ملتی را که برای استقرار نظام دینی از جان خود گذشته‌اند به زانو درآورده و مطیع امیال پلید خود کند. (ادامه)
شمال نیوز:  محمدامین رضایی دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی گفت:‌ در صحنه‌ای که با مهدی ترابی برخورد داشتم پنالتی اتفاق نیفتاد. رضایی: برخوردم با ترابی پنالتی نبود
شمال نیوز: محمدامین رضایی دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی گفت:‌ در صحنه‌ای که با مهدی ترابی برخورد داشتم پنالتی اتفاق نیفتاد. (ادامه)
420 هزار مازندرانی برای دریافت کارت ملی جدید مراجعه نکردند
شمال نیوز: مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: 2 میلیون و 640 هزار نفر دارای شرایط دریافت کارت ملی هستند که تاکنون 420 هزار نفر به ادارات استان برای دریافت کارت جدید مراجعه نکردند. (ادامه)
تکذیب پرتاب لنگ کفش به رئیس جمهور در گیلان
(ادامه)
بانک مرکزی به دنبال قطع دست دلالان از یارانه ارز / اختصاص ارز ترجیحی به کالاهای اساسی به علّت طبیعت بازار در اقتصاد و ضعف سیستم توزیع و نظارت نتوانسته در میان مدت از افزایش قیمت آنها جلوگیری کند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی آمل گفت: درگیری که منجر به چاقوکشی شد یکی از طرفین دعوا فردی ۲۲ساله با ضربات چاقو یکی از همراهان خود مردی  ۳۷ ساله را از پای در آورد و سریعا از محل جنایت گریخت. .... قتل مرد ۳۷ ساله بر اثر درگیری و چاقو کشی در شهر رینه لاریجان/ قاتل در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شد
شمال نیوز : فرمانده انتظامی آمل گفت: درگیری که منجر به چاقوکشی شد یکی از طرفین دعوا فردی ۲۲ساله با ضربات چاقو یکی از همراهان خود مردی ۳۷ ساله را از پای در آورد و سریعا از محل جنایت گریخت. ....(ادامه)
هشدار پلیس درباره استفاده از وای‌فای رایگان هتل‌ها و مسافرخانه‌ها
(ادامه)
معافیت پزشکی حین خدمت سربازی چگونه است؟
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه آنچه که دولت و مجلس بر آن توافق دارند، ۳۲ هزار میلیارد تومان به حقوق کارکنان اضافه شود گفت: اینکه این مبلغ چگونه بین حدود ۵ میلیون نفر توزیع شود یعنی به همه ۲۰ درصد بدهیم یا طبق مصوبه مجلس در دو مرحله واریز شود یعنی ۴۰۰ هزار تومان به هر کارمند بدهیم که..... خبرهای خوب نوبخت درباره یارانه و حقوق کارمندان دولت
شمال نیوز : رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه آنچه که دولت و مجلس بر آن توافق دارند، ۳۲ هزار میلیارد تومان به حقوق کارکنان اضافه شود گفت: اینکه این مبلغ چگونه بین حدود ۵ میلیون نفر توزیع شود یعنی به همه ۲۰ درصد بدهیم یا طبق مصوبه مجلس در دو مرحله واریز شود یعنی ۴۰۰ هزار تومان به هر کارمند بدهیم که.....(ادامه)
علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجد سلیمان در دیدار برابر استقلال، درست در لحظه‌ای که از عملکرد بد مهاجم تیمش خشمگین شده بود، توسط دوربین‌های تلویزیونی شکار شد.
دشنام های سرمربی نفت مسجدسلیمان لب خوانی شد!
علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجد سلیمان در دیدار برابر استقلال، درست در لحظه‌ای که از عملکرد بد مهاجم تیمش خشمگین شده بود، توسط دوربین‌های تلویزیونی شکار شد. (ادامه)
اقدام عجیب مریم کاویانی در اینستاگرام
مریم کاویانی بعد از ازدواج با رامین مهمانپرست عکس هایی را که ظاهری متفاوت داشت را از اینستاگرامش حذف کرد (ادامه)
قیمت آجیل شب عید اعلام شد
رئیس ‌اتحادیه خشکبار و آجیل تهران جزئیات قیمت‌گذاری آجیل شور و چهار مغز برای بازار شب عید را تشریح کرد. (ادامه)
در صورتی که ادعای باشگاه نساجی حقیقت داشته باشد، از باشگاه پرسپولیس امتیاز کسر و علیرضا بیرانوند از حضور در میادین محروم خواهد شد که بدترین اتفاق ممکن در این وهلۀ حساس خواهد بود. شوک بزرگ به پرسپولیس؛ بیرانوند رویای قهرمانی سرخ‌ها را بر باد داد؟!
در صورتی که ادعای باشگاه نساجی حقیقت داشته باشد، از باشگاه پرسپولیس امتیاز کسر و علیرضا بیرانوند از حضور در میادین محروم خواهد شد که بدترین اتفاق ممکن در این وهلۀ حساس خواهد بود.(ادامه)
اتوبوس پرسپولیس در کولاک گیر کرد
اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس در راه بازگشت به تهران در کولاک گیر افتاد. (ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.