.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اعمال شب و اولین روز ماه رجب
نسیم ماه رجب، ماه استغفار و رحمت و فصل ریزش گناهان وزیدن گرفته و در آستانه ایامی هستیم که ما را به پیشواز بهترین روز‌های خداوند کریم می‌برند.(ادامه)
وزیر اطلاعات گفت: سه تیم تروریستی در منطقه غرب شناسایی با هدف ایجاد ناامنی و انجام اقدامات ضد امنیتی فعالیت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند. دستگیری ۳ تیم تروریستی در غرب کشور
وزیر اطلاعات گفت: سه تیم تروریستی در منطقه غرب شناسایی با هدف ایجاد ناامنی و انجام اقدامات ضد امنیتی فعالیت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
زمان انتخابات مجلس ۹۸
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: در مورد زمان برگزاری انتخابات مجلس و میان دوره‌ای خبرگان نامه‌ای به شورای نگهبان ارسال کردیم.(ادامه)
دستگاههای اجرایی مازندران دو برابر پست سازمان نیرو دارند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت که هم اکنون حدود دو برابر پست های سازمانی مصوب ، نیروی انسانی در دستگاههای دولتی استان مشغول کار هستند.(ادامه)
در رای‌گیری شورای عالی نظام پزشکی، مصطفی معین به‌عنوان رئیس جدید این شورا انتخاب شد. مصطفی معین پُست گرفت
در رای‌گیری شورای عالی نظام پزشکی، مصطفی معین به‌عنوان رئیس جدید این شورا انتخاب شد.(ادامه)
عکس/ لاریجانی هم درخت کاشت
رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسب روز درختکاری یک اصله درخت کاشت.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: مصوبه مجلس درباره ممنوعیت ۴ دوره نمایندگی در شورای نگهبان رد می‌شود. ممنوعیت ۴ دوره نمایندگی در شورای نگهبان رد می‌شود
شمال نیوز: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: مصوبه مجلس درباره ممنوعیت ۴ دوره نمایندگی در شورای نگهبان رد می‌شود.(ادامه)
یک آقازاده با جعل مدرک دانشگاه آزاد قائم مقام شهردار شد+اسناد
انتظار میرود با انتشار مدارک جعلی فوق دستگاه های امنیتی مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری تهران با ورود به این پرونده ضمن برخورد با خاطیان و جاعلان ، نسبت به شناسایی باند جعل مدارک تحصیلی اقدام جدی صورت پذیرد.(ادامه)
شمال نیوز: مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با حضور چهار تیم در آمل آغاز شد. آمل میزبان مسابقات بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شد
شمال نیوز: مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با حضور چهار تیم در آمل آغاز شد. (ادامه)
شمال نیوز:  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به اجرای نهضت درختکاری در استان گفت: تا پایان امسال یک میلیون اصله نهال در مازندران غرس می‌شود. یک میلیون اصله نهال در استان مازندران غرس می‌شود
شمال نیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به اجرای نهضت درختکاری در استان گفت: تا پایان امسال یک میلیون اصله نهال در مازندران غرس می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : وی ادامه داد: وقتی استقرار صنعت متناسب با آمایش سرزمین نیست باید مدیران نسبت به آن پاسخگو باشند و علاوه بر این، آب‌ها و نزولات جوی در سمنان سه برابر جمعیت کنونی این استان را پاسخگو است و کفاف می‌کند..... ادیانی : 80 درصد نمایندگان حاضر در مجلس را در دوره بعدی آب می‌برد و در مجلس حضور نخواهند داشت !
شمال نیوز : وی ادامه داد: وقتی استقرار صنعت متناسب با آمایش سرزمین نیست باید مدیران نسبت به آن پاسخگو باشند و علاوه بر این، آب‌ها و نزولات جوی در سمنان سه برابر جمعیت کنونی این استان را پاسخگو است و کفاف می‌کند.....(ادامه)
سخنگوی بعدی وزارت خارجه کیست؟
قاسمی بعد از طی مراحل تشریفاتی و انجام پروتکل‌های رایج اداری به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران عازم پاریس خواهد شد. (ادامه)
رئیس مجمع نمایندگان : زباله و اشتغال مشکل حاد مازندران است
(ادامه)
درد دل جمعی از زنان کارگر شرکت دشت‌ناز مازندران
(ادامه)
یکی از موانع جدی تحول در دستگاه قضایی به خصوص در دوره مدیریتی جدید، روند صعود حجم پرونده‌های ورودی به دادگاه‌ها است که بیشتر ظرفیت و توان قوه قضائیه را درگیر خود کرده است. این معضل می‌توان با استفاده از رویکرد مدیریت فرایندی اختلافات، نظام رسیدگی به اختلافات را به نحوی تنظیم کرد که کمترین اختلافات نیاز به رسیدگی قضایی داشته باشد و در نتیجه آن بخش عظیمی از ظرفیت دستگاه قضایی جهت انجام اقدامات تحولی آزاد شود. تحول در نظام قضایی و حل معضل حجم بالای پرونده/ پیشنهادی برای ریاست جدید قوه قضائیه(يادداشت)
یکی از موانع جدی تحول در دستگاه قضایی به خصوص در دوره مدیریتی جدید، روند صعود حجم پرونده‌های ورودی به دادگاه‌ها است که بیشتر ظرفیت و توان قوه قضائیه را درگیر خود کرده است. این معضل می‌توان با استفاده از رویکرد مدیریت فرایندی اختلافات، نظام رسیدگی به اختلافات را به نحوی تنظیم کرد که کمترین اختلافات نیاز به رسیدگی قضایی داشته باشد و در نتیجه آن بخش عظیمی از ظرفیت دستگاه قضایی جهت انجام اقدامات تحولی آزاد شود.(ادامه)
رئیس محیط زیست : شکارچیان گراز در نکا دستگیر شدند
(ادامه)
شمال نیوز :  از جنگل‌های شیرگاه گرفته تا جنگل‌های الیمستان که هر دو پاک تراشی شده‌ تا ویلاهای میلیاردی که روی تپه‌ها روییده، کامیون‌هایی که در جاده‌های جنگلی مشغول جا به جا کردن چوب قاچاق هستند و... اینها تنها نمونه‌هایی کوچک از بلایی است که بر سر خطه سبز شمال
 آورده‌ایم..... ویلا بکاریم یا افرا؟ / حالا دیگر جنگلی نمی بینید!
شمال نیوز : از جنگل‌های شیرگاه گرفته تا جنگل‌های الیمستان که هر دو پاک تراشی شده‌ تا ویلاهای میلیاردی که روی تپه‌ها روییده، کامیون‌هایی که در جاده‌های جنگلی مشغول جا به جا کردن چوب قاچاق هستند و... اینها تنها نمونه‌هایی کوچک از بلایی است که بر سر خطه سبز شمال آورده‌ایم.....(ادامه)
چند درصد نمایندگان پارلمانهای دنیا زن هستند؟
(ادامه)
شمال نیوز : دبیر انجمن برنج ادامه داد: با توجه به حقوق‌های ناچیز و درآمد‌های اندک از افراد تقاضا داریم که با جو سازی کمبود برنج بر نوسان قیمت در بازار دامن نزنند تا مردم بتوانند رشته پلو شب عید خود را درست کنند تا رشته کارشان در سال آینده باز شود..... نیازی به واردات برنج نداریم/ واردات برنج برای تنظیم بازار ایام پایانی سال مسخره است
شمال نیوز : دبیر انجمن برنج ادامه داد: با توجه به حقوق‌های ناچیز و درآمد‌های اندک از افراد تقاضا داریم که با جو سازی کمبود برنج بر نوسان قیمت در بازار دامن نزنند تا مردم بتوانند رشته پلو شب عید خود را درست کنند تا رشته کارشان در سال آینده باز شود.....(ادامه)
مرگ ۸ دختر و پسر در پارتی‌های شبانه! + توصیه ها
(ادامه)
۲۰ اسفند؛ زمان واریز یارانه‌ نقدی اسفندماه
(ادامه)
گردش مالی عجیب قاچاقچی‌ها برای ترقه‌بازی چهارشنبه‌سوری
(ادامه)
تازه ترین آمار جمعیت مسلمانان دنیا
(ادامه)
کاهش قیمت یک تا 5میلیونی خودروهای داخلی/جدول
(ادامه)
درآمد بی‌حساب و کتاب روبیکا و چند پرسش ساده
(ادامه)
شمال نیوز : ر آستانه دیدار حساس پرسپولیس و نساجی مازندران،  خبری مبنی بر بازداشت بازیکن نساجی مازندران منتشر شد...... ماجرای بازداشت مدافع نساجی پیش از دیدار با پرسپولیس
شمال نیوز : ر آستانه دیدار حساس پرسپولیس و نساجی مازندران، خبری مبنی بر بازداشت بازیکن نساجی مازندران منتشر شد......(ادامه)
شمال نیوز: راه‌آهن رشت ــ قزوین با حضور رئیس‌‌جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مرکز استان گیلان رسماً به شبکه ریلی سراسری کشور متصل شد. سوت قطار در گیلان به‌صدا درآمد؛ افتتاح رسمی ‌راه‌آهن رشت با دستور رئیس‌جمهور
شمال نیوز: راه‌آهن رشت ــ قزوین با حضور رئیس‌‌جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مرکز استان گیلان رسماً به شبکه ریلی سراسری کشور متصل شد. (ادامه)
عکس/ برنامه بازی‌های هفته بیست‌ویکم لیگ برتر
در حساس ترین دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، روز جمعه 17 اسفند پرسپولیس از ساعت 16:00 میهمان نساجی خواهد بود و استقلال از ساعت 18:30 میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.(ادامه)
افتتاح سامانه حفاظت الکترونیکی مناطق حفاظت شده در ساری
سامانه حفاظت الکترونیکی مناطق حفاظت شده تحت مدیریت با حضور معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری افتتاح شد.(ادامه)
نشانه‌های کمبود آهن در بدن چیست؟
در این مطلب به ۹ نشانه کمبود آهن اشاره خواهیم کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.