.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تنها دو روز تا به صدا در آمدن سوت هفتاد و هفتمین داربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باقی مانده و بازار پیش بینی نتیجه این بازی داغ داغ است.
پیش‌بینی پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها از دربی77 +عکس
پیش‌بینی پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها از دربی77 +عکس
تنها دو روز تا به صدا در آمدن سوت هفتاد و هفتمین داربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باقی مانده و بازار پیش بینی نتیجه این بازی داغ داغ است. پیش‌بینی پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها از دربی77 +عکس (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
یک قصاب داور دربی شد!
نخستین داور دربی تهران می‌گوید: جک تیلور انگلیسی که بهترین داور جهان بود اما شغل اصلی‌اش قصابی بود، به ایران آمد به جای او قضاوت دربی را برعهده گرفت.(ادامه)
مسافرپذیری مازندران فقط سودآوری ندارد
(ادامه)
تکذیب حمایت دولت از قالیباف
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
موافقت با حضور قالیباف در جلسات دولت
(ادامه)
اهداف احتمالی آمریکا برای حمله به سوریه+تصاویر
الجزیره قطر اهداف احتمالی آمریکا برای هدف قرار دادن در خاک سوریه را منتشر کرد.(ادامه)
معرفی گزینه‌های قطعی شهرداری تهران
(ادامه)
شرایط خرید بلیت اینترنتی دربی پایتخت
(ادامه)
قالیباف: می‌خواهم در بهشت بمانم!
(ادامه)
شمال نیوز:  پس از انتشار اخباری ضد و نقیض درباره ارائه پیشنهاداتی به احمدی نژاد برای تصدی شهرداری مشهد و تکذیب آن توسط اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، اینبار نوبت رشت رسید تا با انتشار زمزمه هایی از شهردار شدن وی در این کلانشهر، در کانون توجه قرار گیرد. آیا احمدی نژاد شهردار رشت می شود؟ /یک منتخب شورا: چه کسی بهتر از ایشان
شمال نیوز: پس از انتشار اخباری ضد و نقیض درباره ارائه پیشنهاداتی به احمدی نژاد برای تصدی شهرداری مشهد و تکذیب آن توسط اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، اینبار نوبت رشت رسید تا با انتشار زمزمه هایی از شهردار شدن وی در این کلانشهر، در کانون توجه قرار گیرد.(ادامه)
قیمت لوازم‌التحریرهای اسلامی
(ادامه)
حرف آخر قالیباف به هاشمی
(ادامه)
زمان برگزاری دربی پایتخت مشخص شد
(ادامه)
زمان برگزاری دربی پایتخت مشخص شد
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری دربی پایتخت در روز 15 شهریور در ساعت 18 و 50 دقیقه خبر داد. (ادامه)
اصلاح‌طلبان 15نفره شدند
(ادامه)
افزایش چند برابری نرخ تورهای خارجی
(ادامه)
شمال نیوز: ریاست اداره ورزش و جوانان قائمشهر تنها یک اعتراض درباره باشگاه شهید وطنی به سعادتمند بیان داشت که موجب شد از سمت ریاست اداره عزل شود. انتقاد شدید علیپور از مدیریت ورزش مازندران
شمال نیوز: ریاست اداره ورزش و جوانان قائمشهر تنها یک اعتراض درباره باشگاه شهید وطنی به سعادتمند بیان داشت که موجب شد از سمت ریاست اداره عزل شود.(ادامه)
مهمترین عناوین برخی از روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
تغییر در ترکیب شورای شهر تهران
همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای شهر تهران موجب شده تا تعدادی از منتخبان در منظر انتخاب برای مناسب دولتی قرار گیرند و به این ترتیب ترکیب شورای چهارم هم دستخوش تغییراتی شود. انتخاب افرادی از میان اعضای شورا برای تصدی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی باعث شده تت ترکیب قطعی ۳۱ نفره اعضای شورا در حدود دو هفته مانده به شروع شورای چهارم، مشخص نباشد.(ادامه)
قیمت خودرو در بازار پنجشنبه + جدول
از بنگاه‌های اتومبیل، قیمت روز انواع سواری در بازار تهران به شرح زیر است. شایان ذکر است؛ این قیمت‌ها براساس قیمت حداقل سه بنگاه در تهران و میان‌گیری بین آنها بدست آمده، بنابراین می‌تواند دارای 2 الی 5درصد تغییر در بنگاه‌های مختلف پایتخت باشد.(ادامه)
محسن هاشمی به شهرداری نزدیک شد
(ادامه)
برد شیرین استقلال با گل خسرو
استقلال ایران با برتری یک بر صفر برابر بوریرام تایلند تنها یک گام دیگر تا رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیایی فاصله دارد.(ادامه)
اسامی ۸ کاندیدای شهرداری تهران
منتخب شورای شهر چهارم پایتخت گفت:تاکنون ۸ نام برای شهردار شدن پایتخت مطرح شده است که در حال بررسی سوابق آنها هستیم.(ادامه)
دکتر "عبدالناصر همتی" مدیرعامل بانک سینا، مؤسس صندوق ذخیره ارزی، رئیس کل اسبق بیمه مرکزی ایران، اقتصاددان و تئوریسین سیاست‌های پولی و مالی در اقتصاد کلان، صاحب‌نظر در موضوع مقابله با تورم و از مدیران ارشد حوزه بانکی کشور، یکی از دو گزینه جدی ریاست بانک مرکزی دولت یازدهم است. با گزینه ریاست کل بانک مرکزی آشنا شوید
دکتر "عبدالناصر همتی" مدیرعامل بانک سینا، مؤسس صندوق ذخیره ارزی، رئیس کل اسبق بیمه مرکزی ایران، اقتصاددان و تئوریسین سیاست‌های پولی و مالی در اقتصاد کلان، صاحب‌نظر در موضوع مقابله با تورم و از مدیران ارشد حوزه بانکی کشور، یکی از دو گزینه جدی ریاست بانک مرکزی دولت یازدهم است.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
شهید هادی باغبانی که برای ساخت مستندی از بحران سوریه به این کشور سفر کرده بود در درگیری های مناطق حاشیه ای دمشق توسط تروریست های تکفیری جبهه النصره به شهادت رسید. خبرنگار مازندرانی در دمشق به شهادت رسید
شهید هادی باغبانی که برای ساخت مستندی از بحران سوریه به این کشور سفر کرده بود در درگیری های مناطق حاشیه ای دمشق توسط تروریست های تکفیری جبهه النصره به شهادت رسید.(ادامه)
دعا کنید غرق شدگان امروز ایرانی نباشند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.