.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
برهنه‌ شدن‌ دو زن‌ ایرانی‌در سوئد
(ادامه)
مدیری که هر7ماه یک بار استعفا داد
محمد رویانیان و استعفا، آشناترین وازه های مدیریت پرسپولیس در این دوسال و نیم اخیر بود. واژه هایی که حالا بعد از قبول چهارمین استعفای رویانیان، به آرشیو پرسپولیس پیوسته است.(ادامه)
دایی؛ 4 بازی دو شکست، دو امتیاز
تیم علی دایی که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بود با شکست برابر گسترش به روند ناکامی هایش ادامه می دهد.(ادامه)
ضرغامی:مردم ازسرکنجکاوی ماهواره میبینند
(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری
برنامه نود این هفته از ساعت 22:36 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.(ادامه)
یک دیپلمات ایرانی در صنعا ترور شد
(ادامه)
ظریف: چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد
(ادامه)
ترور یک دیپلمات ایرانی در صنعا
(ادامه)
صرفا جهت اطلاع این هفته
در صرفا جهت اطلاع این هفته ؛ دسته گل ظریف این هفته صدای آمریکا را درآورد . بی بی سی فارسی هم دم خروس رو نشان داد و عمو عزت هم لباس بر تن لیما کرد!(ادامه)
شهرآورد بازهم مساوی آورد
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در دربی هفتاد و هشت پایتخت به مصاف یکدیگر رفتند و با ارایه بدترین بازی ممکن یک تساوی بدون گل دیگر را در این بازی رقم زدند. بعد از اتفاقات حاشیه‌ای که از اوایل هفته گذشته بین این دو تیم رخ داده بود ارایه چنین بازی ضعیف و بی کیفیتی از سوی این دو تیم دو از ذهن نبود.(ادامه)
تاریخچه دربي+اولین هاي دربي ازابتدا تابه حال
امروز جمعه 27 دي ماه ديدار 2 تيم پرسپوليس و استقلال در چارچوب رقابت‌هاي دور برگشت ليگ برتر سيزدهم برگزار مي شود. (ادامه)
تصاویر طرفداران آبی و قرمز در محل اسکان
شهرداری منطقه 22 چندین سال است که در زمان دربی پایتخت میزبانی انصافا خوبی از تماشاگران شهرستانی این دو تیم میکند (ادامه)
شمال نیوز: این عضو شورا شهر ساری که گویا خیابان 15 خرداد ساری را با بهارستان پایتخت اشتباه گرفته بود، خود را مدافع هنرمندان و کارکنان عرصه فرهنگ و هنر استان معرفی کرد که به وی ... پول دادیم برای روحانی نه ضرغامی !
شمال نیوز: این عضو شورا شهر ساری که گویا خیابان 15 خرداد ساری را با بهارستان پایتخت اشتباه گرفته بود، خود را مدافع هنرمندان و کارکنان عرصه فرهنگ و هنر استان معرفی کرد که به وی ...(ادامه)
آخرین اخبار از پرونده قتل معاون وزیر صنعت
در اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که آنها همان کسانی بودند که در محل جنایت با مقتول قرار ملاقات داشتند بنابراین شکی باقی نماند که این زوج از راز جنایت باخبرند و قاضی سپیدنامه دستور بازداشت هردوی آنها را صادر کرد(ادامه)
حذف بی سر و صدای هنر خوشنویسی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
حواشی جالب ختم والده یک اصلاح طلب
مراسم ختم والده احمد پورنجاتی با حاشیه‌های جالبی همراه بود. (ادامه)

شمال نیوز: معاون وزیر خارجه ایران گفت: ایران و 1+5 توافق کردند در تاریخ 20 ژانویه (30 دی‌ماه) گام اول توافق ژنو برداشته شده و اجرا شود. اعلام زمان آغاز لغو تحریم ها و تعهدات 5+1
شمال نیوز: معاون وزیر خارجه ایران گفت: ایران و 1+5 توافق کردند در تاریخ 20 ژانویه (30 دی‌ماه) گام اول توافق ژنو برداشته شده و اجرا شود. (ادامه)
ایران و1+5 از 30دی توافق ژنو را اجرا می کنند
(ادامه)
لحظات جانسوز آزادی یک آزاده +عکس
(ادامه)
شکست پرسپولیس در برابر فولاد
(ادامه)
بیکارترین مناطق کشور کدامند؟
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
روزنامه های صبح امروز عناوین مهم خود را بیشتر به شرح زیر آمده کرده اند که در ادامه خواهید خواند.(ادامه)
فشار برای برکناری رئیس جمهوری دیگر
(ادامه)
گروه‌های تروریستی منطقه از کجا آمده‌اند؟
گروه‌های تروریستی در برهه اخیر و به ویژه پس از آغاز جنگ در سوریه، به تهدیدی واقعی برای کشورهای منطقه تبدیل شده‌اند؛ اما این گروه‌ها از کجا آمده‌اند و از کجا پول و سلاح دریافت می‌کنند سوالی است که می‌تواند تا حدود زیادی ماهیت آنها را مشخص کند.(ادامه)
گروه‌های تروریستی منطقه از کجا آمده‌اند؟
گروه‌های تروریستی در برهه اخیر و به ویژه پس از آغاز جنگ در سوریه، به تهدیدی واقعی برای کشورهای منطقه تبدیل شده‌اند؛ اما این گروه‌ها از کجا آمده‌اند و از کجا پول و سلاح دریافت می‌کنند سوالی است که می‌تواند تا حدود زیادی ماهیت آنها را مشخص کند.(ادامه)
مسئله آزادسازی سواحل مطرح شده و علاوه بر قانون‌های سوم و چهارم برنامه توسعه کشور، مصوبه هیات دولت در مازندران به‌طور اخص بر این موضوع صحه گذاشته است آزادسازی ساحل، دوای درد رونق گردشگری شمال کشور
مسئله آزادسازی سواحل مطرح شده و علاوه بر قانون‌های سوم و چهارم برنامه توسعه کشور، مصوبه هیات دولت در مازندران به‌طور اخص بر این موضوع صحه گذاشته است(ادامه)
شمال نیوز: مالک تنها کشتی مسافری دریای خزر با بیان این‌که زیرساخت‌های لازم برای فعالیت در بنادر شمالی کشور وجود ندارد، گفت: چنانچه دستگاه‌های ذیربط شرایط مناسب را فراهم نکنند، چاره‌ای جز رفتن کشتی میرزا کوچک‌خان از ایران نمی‌ماند. تنها کشتی مسافری دریای خزر از ایران می‌رود
شمال نیوز: مالک تنها کشتی مسافری دریای خزر با بیان این‌که زیرساخت‌های لازم برای فعالیت در بنادر شمالی کشور وجود ندارد، گفت: چنانچه دستگاه‌های ذیربط شرایط مناسب را فراهم نکنند، چاره‌ای جز رفتن کشتی میرزا کوچک‌خان از ایران نمی‌ماند.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به این مطلب که احضاریه‌ای برای رئیس جمهور سابق ارسال نشد گفت: ‌ورود هر کس به حساب دیگری بدون مجوز قانونی امکان‌پذیر نیست. توضیحات سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده‌های بابک زنجانی، احمدی‌نژاد و علی مطهری (خبر)
شمال نیوز:سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به این مطلب که احضاریه‌ای برای رئیس جمهور سابق ارسال نشد گفت: ‌ورود هر کس به حساب دیگری بدون مجوز قانونی امکان‌پذیر نیست. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.