.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حضور دو استقلالي در سریال پایتخت3
(ادامه)
آغاز پخش «پایتخت ۳» از پنجشنبه
(ادامه)
مجلس ایران در سالی که گذشت...
(ادامه)
قیمت موبایل‌های میلیونی پایتخت/جدول
(ادامه)
ناگفته‌های ظریف از زندگی خودش و مذاکرات
(ادامه)
نصب بنرهای ضداشتون در تهران+تصویر
پس از نصب بنرهاي «صداقت آمريكايي» در تهران كه در آن از مذاكرات هسته‌اي دولت انتقاد شده بود، در بنرهاي جديد به ديدارهاي غيرسياسي كاترين اشتون در تهران حمله شده است.(ادامه)
روحانی عازم عمان شد
روحانی قبل از ظهر امروز وارد مسقط خواهد شد و مذاکرات، اندکی پس از انجام مراسم استقبال رسمی آغاز می شود.(ادامه)
شمال نیوز: برخی از نمایندگان مازندران در مجلس به دیدار پایتختی ها رفته تا ضمن تشکر و خسته نباشید به کسانی که مثل بختک، سومین سال آزار و اذیت فرهنگ مازندران را پشت سر می گذارند، با آنها عکس یادگاری گرفته تا نه تنها به صیانت از فرهنگ مازندرانی کمک نمی کنند، بلکه به ریش همه منتقدان استانی خندیده و ... چرا ما مازندرانی ها از بختیاری ها یاد نمی گیریم؟!
شمال نیوز: برخی از نمایندگان مازندران در مجلس به دیدار پایتختی ها رفته تا ضمن تشکر و خسته نباشید به کسانی که مثل بختک، سومین سال آزار و اذیت فرهنگ مازندران را پشت سر می گذارند، با آنها عکس یادگاری گرفته تا نه تنها به صیانت از فرهنگ مازندرانی کمک نمی کنند، بلکه به ریش همه منتقدان استانی خندیده و ...(ادامه)
مجلسی‌ها در پشت‌ صحنه پایتخت 3
در حاشیه بازدید 30 تن از نمایندگان مجلس از پشت صحنه سرایل پایتخت 3 که برای نوروز امثال آماده می‌شود.(ادامه)
عکس/ جواد خیابانی کنار بازیگران پایتخت 3
(ادامه)
اشتون عازم اصفهان شد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
انتقاد از وضعیت نامطللوب آب در مازندران
(ادامه)
صالحی‌اخراج‌دانشمندان‌هسته‌ای‌راتکذیب‌کرد
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در واکنش به اخبار منتشر شده درباره تغییر و تحولات در سازمان انرژی اتمی گفت: هیچ فردی از سازمان انرژی اتمی اخراج نشده است و آقای جنتی نیز بزرگوارانه آنچه را که در نماز جمعه مطرح کردند پس از اطلاعاتی که به ایشان داده شد مجددا به شکل دیگری عنوان کرد و دستور دادند صدا و سیما آن بخش از اظهارات را پخش نکند.(ادامه)
سقوط هواپیمای مسافربري مالزی در ویتنام
(ادامه)
تصمیمات پایتخت برای تعطیلات نوروزی
نشست ستاد هماهنگی خدمات سفرهای استان تهران با حضور استاندار و نمایندگانی از اداره‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری و جمعیت هلال احمر استان تهران، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و شهرداری تهران برگزار شد تا آخرین تصمیم‌ها درباره تعطیلات و سفرهای نوروزی گرفته شود. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه مازندران از گذشته تاکنون از کشمکش های سیاسی خیلی خسارت دیده گفت: نباید موضوعات جزیی هم رسانه ای شود، چراکه موجب آزردگی خاطر مردم خواهد شد.

مازندران از کشمکش های سیاسی خسارت دید/ میانکاله بخش جداناپذیر مازندران است/ نمایندگان مازنی پایتخت 3 را قبل از پخش می‌بینند
شمال نیوز: دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه مازندران از گذشته تاکنون از کشمکش های سیاسی خیلی خسارت دیده گفت: نباید موضوعات جزیی هم رسانه ای شود، چراکه موجب آزردگی خاطر مردم خواهد شد. (ادامه)
طنز/ دلجویی مخفیانه ضرغامی از مردم مازندران + عکس
(ادامه)
طرح جنجالی دولت احمدی نژاد لغو شد
(ادامه)
با ضرغامی درباره پایتخت 3 صحبت کردم‌
(ادامه)
چهارشنبه؛ مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5
(ادامه)
زمان پخش سریال‌های نوروزی
(ادامه)
ماجرای دختران 20ساله در فیس بوک!
بیرون هم هم دانشگاهی هام و کلی دوستای قدیمی دارم ولی من بیشتر روزم رو اینجا میگذرونم پس دوستای اینجام رو بیبشتر میبینم.در حال حاضر واسه یه سری مسائل شخصی با بیرون زیاد ارتباط ندارم و بیشتر دوستای اینجامو دوست دارم.(ادامه)
رسانه ملی و فرهنگ تازی بجای فرهنگ سازی!(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز:  با اشاره به مصوبه دولت برای واگذاری بخشی از خاک مازندران به استان گلستان گفت: رئیس جمهور با این اقدام برای خودش در مازندران تنش ایجاد می‌کند. هشدار جدی آیت الله طبرسی به مسئولین کشور
شمال نیوز: با اشاره به مصوبه دولت برای واگذاری بخشی از خاک مازندران به استان گلستان گفت: رئیس جمهور با این اقدام برای خودش در مازندران تنش ایجاد می‌کند. (ادامه)
ظریف در مذاکرات ژنو سر جان کری فریاد زد؟
معاون اروپا آمریکای وزیر امور خارجه ایران در گفت و گویی به موارد بسیاری از جمله مونولوگ یک ساعته وزیر خارجه کشور در مذاکرات هسته‌‌ای، ادعاهای موجود در مورد مطرح شدن شدن موشک‌های بالستیک ایران در مذاکرات، صحت و سقم ماجرای فریادهای ظریف بر سر وزیر خارجه آمریکا و ... اشاره کرد.(ادامه)
رضایی:باشعاردربرابرتحریم کاری انجام نمیشود
رضایی گفت: براثر این تحریم‌ها یک عده ناامید هستند و عده دیگر شعار می‌دهند. اما با شعار کاری انجام نمی‌شود. ما نباید راه را گم کنیم.ما ملتی نیستیم که زانو بزنیم چرا که علوم و فنون داریم و در دوران دفاع مقدس با مظلومیت و دست خالی و توکل به خدا بزرگترین مشکلات را حل کردیم. امیدواریم در این یادواره‌ها یاد بگیریم که اگر همت‌ها و کریمی‌ها بودند اکنون چه کار می‌کردند. ما باید با روحیه بچه‌های حزب‌اللهی براساس فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن را در جنگ اقتصادی هم عقب بزنیم.(ادامه)
رازهای ناشکوفایی اقتصادی مازندران(ديدگاه)
(ادامه)
عبدالله سعيدي كياسري آقای استاندار آیا می دانید 5 اسفند چه روزی است؟ (ديدگاه)
عبدالله سعيدي كياسري(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.