.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هواپیمای الجزایری با ۱۱۶سرنشین سقوط کرد
(ادامه)
ایران و ۱+۵دروین۶ برسر چه به توافق رسیدند
براساس توافق صورت گرفته در وین ۶ درباره تمدید چهار ماهه مذاکرات، قرار است اولین قسط از درآمدهای بلوکه شده ایران حاصل از فروش نفت، دهم مرداد ماه به حساب ایران واریز ‌شود.(ادامه)
بیانیه اداره کل حفظ آثار مازندران بمناسبت روز قدس
(ادامه)
چوب حراج بر شالیزارهای گیلان
(ادامه)
ازاسارت‌نظامی‌صهیونیست‌تاشادی‌درغزه/عکس
(ادامه)
سی ان ان اعلام کرد موشک استفاده شده برای سرنگون کردن هواپیما بر فراز اوکراین بسیار پیشرفته بوده است. مشخصات موشکی که هواپيماي مالزيايي را سرنگون کرد+عکس
سی ان ان اعلام کرد موشک استفاده شده برای سرنگون کردن هواپیما بر فراز اوکراین بسیار پیشرفته بوده است.(ادامه)
پیشنهاد ظریف جهان را خشنود خواهد کرد
چند روزنامه غربی با اشاره به مذاکرات فشرده روز گذشته وزیران امور خارجه ایران و آمریکا اعلام کردند : "محمد جواد ظریف" در این گفتگوها پیشنهاداتی را ارائه کرده که هم آمریکا را خشنود می کند و هم مخالفان توافق هسته ای در داخل ایران را.(ادامه)
طرح انتقال پایتخت نهایی شد
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از نهایی شدن طرح انتقال پایتخت اداری و سیاسی خبر داد. محمد جواد کولیوند با بیان این مطلب گفت: حدود ۲ هفته پیش بررسی گزارش بررسی طرح انتقال پایتخت اداری و سیاسی نهایی شده و به اداره کل قوانین مجلس ارائه شده است.(ادامه)
آشوب آرژانتینی‌ ها پس از باخت/تصاویر
هواداران تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از شکست تیم‌شان در میدان اصلی شهر بوینس آیرس آشوب به پا کردند.(ادامه)
این اتفاق تلخ در روز 14 تیر روز قلم و در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار شکل گرفته که طبعاً این امر نمی تواند برای رسانه هایی خوشایند باشد که رئیس انجمن صنفی آنان اینگونه مورد غضب قرار گرفته باشد! اقایان، لطفاً مواظب پوست خربزه ها باشید!
این اتفاق تلخ در روز 14 تیر روز قلم و در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار شکل گرفته که طبعاً این امر نمی تواند برای رسانه هایی خوشایند باشد که رئیس انجمن صنفی آنان اینگونه مورد غضب قرار گرفته باشد!(ادامه)
اعترافات رویانیان علیه مقامات دولت سابق؟
وی در دوران بازداشتش اعترافاتی علیه مقامات بلندپایه دولت سابق داشته و گفته است: من اولین بار بوده که به کارهایی که پول‌هایی با این حجم در آن وجود داشته وارد شده‌ام و پول‌هایی که جابه‌جا شده با دستور آنها بوده است.» (ادامه)
اصابت موشک گروه‌های مقاومت به تل‌آویو
(ادامه)
فرامرز درخشنده مفهوم تعامل متقابل مسئولان مازندران و رسانه ها چیست؟!(يادداشت)
فرامرز درخشنده(ادامه)
محسن گرجی عملکرد نزدیک به یکساله استاندار مازندران و تیم همراهش را غیر قابل دفاع دانست و اظهار داشت : علی رغم اینکه عملکرد نزدیک به یکساله آقای فلاح و تیم همراهش ناکافی و غیر قابل دفاع است اما رسانه های استان همواره حمایت های خود را از دولت اعتدال دریغ نکردند... شکایت استاندار از رسانه ها، روند اطلاع رسانی و نقد را متوقف نخواهد کرد!
محسن گرجی عملکرد نزدیک به یکساله استاندار مازندران و تیم همراهش را غیر قابل دفاع دانست و اظهار داشت : علی رغم اینکه عملکرد نزدیک به یکساله آقای فلاح و تیم همراهش ناکافی و غیر قابل دفاع است اما رسانه های استان همواره حمایت های خود را از دولت اعتدال دریغ نکردند...(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
3 کشته برای بازی هلند و کاستاریکا
(ادامه)
بازی کاستاریکا - هلند تلفات داشت
(ادامه)
وی می گوید : پدر بزرگم که در دنیای هنر وتصویر برداری است وبه سینما وتئاتر نیز علاقه شدیدی دارد مرا تشویق به آموزش هنر وبازیگری نمود که خوشبختانه با مساعدت های استادم ، تا حدودی توانستم  نظر ایشان را جلب کنم واز این رو بنده را به... بازیگران قائم شهری نمره قبولی گرفتند+ گفتگوی هنری
وی می گوید : پدر بزرگم که در دنیای هنر وتصویر برداری است وبه سینما وتئاتر نیز علاقه شدیدی دارد مرا تشویق به آموزش هنر وبازیگری نمود که خوشبختانه با مساعدت های استادم ، تا حدودی توانستم نظر ایشان را جلب کنم واز این رو بنده را به...(ادامه)
توزیع آب سالم با کارت اعتباری
(ادامه)
رقابت آمریکایی ها پشت مرز ایران
(ادامه)
کاهش قیمت خودرو 206 و تندر90 +جدول
(ادامه)
دزد به خانه رئیس‌ جمهور سابق ایران زد
(ادامه)
نظر دایی درباره بازی امشب ایران و بوسنی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
حمله داعش به مرزهای عربستان
(ادامه)
تمام سریال‌های تلویزیون در ماه رمضان
(ادامه)
(تصاویر) آلبوم دیده‌نشده از محمدرضا پهلوی
تعدادی از عکس های آرشیو خبرگزاری آلمان که مربوط به دوران سلطنت محمدرضا پهلوی است به تازه‌گی منتشر شده است.(ادامه)
اظهارنظر «ظریف» درباره داعش
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد که گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) تهدیدی برای همه جهان است.(ادامه)
شمال نیوز: نایب رئیس مجمع شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور، با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی و زیارتی رشت، گفت: رشت پایتخت گردشگری ایران می‌شود. رشت پایتخت گردشگری ایران می‌شود
شمال نیوز: نایب رئیس مجمع شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور، با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی و زیارتی رشت، گفت: رشت پایتخت گردشگری ایران می‌شود.(ادامه)
مگان ۱۰۰ میلیونی می‌شود؟
بازار خودرو کشور این هفته را با نوسان نسبی قیمت‌ها پشت سر گذاشت و برخی خودروها ارزان شدند و برخی نیز گرانی دوباره‌ای را تجربه کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.325 seconds.