.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آماده باش پلیس در 15 روز اول مهر
(ادامه)
ویلاهایی فقط برای 70 روز استفاده در سال
(ادامه)
اغفال دختران در سایت آموزش آشپزی
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری مردی خبر داد که به عنوان مشاور یک سایت آموزش آشپزی ضمن اغفال زنان، نسبت به کلاهبرداری از آنان اقدام می‌کرد. (ادامه)
باز هم لاستیک فرسوده اتوبوس قربانی گرفت
به فاصله کوتاهی از وقوع تصادف خونین اتوبان تهران-قم که بر اثر ترکیدن لاستیک یک اتوبوس رخ داده بود، یک اتوبوس دیگر نیز به مدد لاستیک فرسوده و بی مبالاتی راننده‌ مسافرانش را در رسیدن به مقصد ناکام گذاشت؛ با این تفاوت که این حادثه کیلومترها آن سوتر از مرزهای کشور رخ داد و به تبع آن کمتر کسی از وقوع آن آگاه شد. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین برخی ا ز روزنامه‌های صبح
(ادامه)
روحانی فردا به قرقیزستان سفر می‌کند
(ادامه)
معصومه جلالی آرزوهایی برای استاندار جدید(يادداشت)
معصومه جلالی(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
در جلساتی که پس از انتخابات با آقای روحانی داشتم بحث های مختلفی مطرح شد. در این جلسات تاکید شد پیوند عمیق و خوبی بین دولت و شهرداری به وجود خواهد آمد و فاصله ای که در گذشته وجود داشت از بین می رود. حتماً نقصی که در گذشته... پایان ماراتن نفسگیر اصولگرایان و اصلاح طلبان / قالیباف در بهشت ماند(خبر)
در جلساتی که پس از انتخابات با آقای روحانی داشتم بحث های مختلفی مطرح شد. در این جلسات تاکید شد پیوند عمیق و خوبی بین دولت و شهرداری به وجود خواهد آمد و فاصله ای که در گذشته وجود داشت از بین می رود. حتماً نقصی که در گذشته...(ادامه)
برنامه قالیباف برای دوره جدید شهرداری تهران
(ادامه)
محمدباقر قالیباف و محسن هاشمی، دو گزینه اصلی شهرداری تهران، در رای گیری اول هر کدام 15 رای به دست آوردند و کار به رای گیری مجدد کشید. قالیباف شهردار تهران ماند
محمدباقر قالیباف و محسن هاشمی، دو گزینه اصلی شهرداری تهران، در رای گیری اول هر کدام 15 رای به دست آوردند و کار به رای گیری مجدد کشید.(ادامه)
توکیو میزبان المپیک 2020 شد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
*علی اکبرسبزیان سومین تساوی در دربی وحکایت اخلاق شکست!(ديدگاه)
*علی اکبرسبزیان(ادامه)
شمال نیوز: حیرت ما بیشتر به این خاطر است که کرمانی های پایتخت نشین در حالی برای مازندران تصمیم می گیرند که مازندرانی های تهران نشین نه تنها هرگز نمی توانند به کرمان و یا هر استان دیگری نگاه چپ بیاندازند، بلکه حالا حتی حق دخالت در سرنوشت استان خودشان یعنی مازندران را هم ندارند! عزل و نصب استاندار بومی با طعم غیربومی!
شمال نیوز: حیرت ما بیشتر به این خاطر است که کرمانی های پایتخت نشین در حالی برای مازندران تصمیم می گیرند که مازندرانی های تهران نشین نه تنها هرگز نمی توانند به کرمان و یا هر استان دیگری نگاه چپ بیاندازند، بلکه حالا حتی حق دخالت در سرنوشت استان خودشان یعنی مازندران را هم ندارند!(ادامه)
گزینه‌های پیشنهادی برای استانداری تهران
سید حسین هاشمی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم، علی افراشته معاون اجرایی رییس مجلس، مرتضی بختیاری وزیر سابق دادگستری، موسی‌پور معاون سابق قوه قضاییه، اسماعیل نجار استاندار سابق کرمان و کردستان، ‌صلاحی استاندار خراسان، میرزاپور معاون سابق آموزش و پرورش و تقی‌پور مدیر اداره کل آموزش و پرورش از گزینه‌های پیشنهادی مجمع برای استانداری تهران هستند.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
تنها دو روز تا به صدا در آمدن سوت هفتاد و هفتمین داربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باقی مانده و بازار پیش بینی نتیجه این بازی داغ داغ است.
پیش‌بینی پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها از دربی77 +عکس
پیش‌بینی پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها از دربی77 +عکس
تنها دو روز تا به صدا در آمدن سوت هفتاد و هفتمین داربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باقی مانده و بازار پیش بینی نتیجه این بازی داغ داغ است. پیش‌بینی پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها از دربی77 +عکس (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
یک قصاب داور دربی شد!
نخستین داور دربی تهران می‌گوید: جک تیلور انگلیسی که بهترین داور جهان بود اما شغل اصلی‌اش قصابی بود، به ایران آمد به جای او قضاوت دربی را برعهده گرفت.(ادامه)
مسافرپذیری مازندران فقط سودآوری ندارد
(ادامه)
تکذیب حمایت دولت از قالیباف
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
موافقت با حضور قالیباف در جلسات دولت
(ادامه)
اهداف احتمالی آمریکا برای حمله به سوریه+تصاویر
الجزیره قطر اهداف احتمالی آمریکا برای هدف قرار دادن در خاک سوریه را منتشر کرد.(ادامه)
معرفی گزینه‌های قطعی شهرداری تهران
(ادامه)
شرایط خرید بلیت اینترنتی دربی پایتخت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.