.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ماجرای انتخاب احمدی نژاد به عنوان شهردار حاشیه سازیست
عضو منتخب شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه انتخاب احمدی نژاد به عنوان شهردار مشهد صحت ندارد، گفت: دیگر نباید به ماجرای انتخاب محمود احمدی نژاد به عنوان شهردار دامن زد و به دنبال حاشیه های این موضوع بود. (ادامه)
پیشنهاد یک پست جدید به نجفی
جمعی از تشکل‌ها و فعالان صنعت گردشگری کشور با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور، خواستار انتصاب محمدعلی نجفی به ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شدند.(ادامه)
شمال نیوز: در دولت یازدهم انتظارمیرفت با توجه به شایستگی های مردم ومسئولینش در بدنه کابینه دولت این استان سهمی داشته باشند ولی متاسفانه در عمل بدور از شعارتدبیر تا این لحظه این مطالبه بحق محقق نگردید. آقای رئیس جمهور از مازندران رو برنگردانید!
شمال نیوز: در دولت یازدهم انتظارمیرفت با توجه به شایستگی های مردم ومسئولینش در بدنه کابینه دولت این استان سهمی داشته باشند ولی متاسفانه در عمل بدور از شعارتدبیر تا این لحظه این مطالبه بحق محقق نگردید.(ادامه)
استقلال مقابل گربه سیاه در رشت
(ادامه)
آخرین اخبار از سری سوم مجموعه «پایتخت»
(ادامه)
مقصد اولین سفر خارجی روحانی کجاست؟
(ادامه)
زنگ خطر کاهش سن دیابت در کشور
(ادامه)
برد استقلال، تراکتور و فولاد، توقف سپاهان
(ادامه)
بیایید احمدی نژاد "رفت" را باور کنیم!
احمدی نژاد رفت.بعد از تمام اشک ها و لبخندها، بعد از همه گرانی ها و حبابی شدن های بازار، بعد از ... (ادامه)
ممنوعیت تردد در اطراف مجلس و کاخ سعدآباد
(ادامه)
تقدیر از احمدی‌نژاد در نماز جمعه روز قدس
(ادامه)
پوتین به دنبال سفر دریایی به ایران بدون حضور در تهران بود. رئیس جمهور روسیه به دنبال دیدار با حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران در بندر انزلی است اما تاکنون موفق به اخذ پاسخ مثبت از سوی تهران نشده است. مخالفت ديدار پوتين با روحاني در بندر انزلي
پوتین به دنبال سفر دریایی به ایران بدون حضور در تهران بود. رئیس جمهور روسیه به دنبال دیدار با حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران در بندر انزلی است اما تاکنون موفق به اخذ پاسخ مثبت از سوی تهران نشده است.(ادامه)
قالیباف به بهشت نزدیکتر شد
گویا دولت هم چندان مایل نیست اداره پایتخت را به دست کسی بسپارد که مدیریتش باعث ایجاد بحران های متعدد و حاشیه سازی های گوناگون برای دولت نوپای روحانی بشود لذا شنیده شده که دولتی ها هم چندان برای تغییر شهردار کنونی تهران عجله ندارند و بیشتر مایل به حفظ ارامش در پایتخت و پرهیز از حاشیه ها هستند. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
خودسوزی فردی در نزدیکی ساختمان مجلس
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
اخبار ویژه روزنامه های شنبه
(ادامه)
شمال نیوز: پس از طرح گزینه های گوناگون برای تصدی شهرداری گرگان از سوی رسانه ها و گمانه زنی در خصوص آنان ، در تازه ترین شنیده ها زمزمه هایی مبنی بر تمایل جدی بعضی از اعضای شورای شهر گرگان به حسین بیژنی مدیر ارشد شهرداری تهران در ... بیژنی گزینه جدی برای شهرداری گرگان
شمال نیوز: پس از طرح گزینه های گوناگون برای تصدی شهرداری گرگان از سوی رسانه ها و گمانه زنی در خصوص آنان ، در تازه ترین شنیده ها زمزمه هایی مبنی بر تمایل جدی بعضی از اعضای شورای شهر گرگان به حسین بیژنی مدیر ارشد شهرداری تهران در ...(ادامه)
شمال نیوز: متاسفانه این روزها به دفتر مجمع نمایندگان در مرکز استان به عنوان مکانی برای لابی گری وتصمیمات پشت پرده نگاه می شود و اتفاقاتی نظیر آنچه در دیدار نوروزی چند نماینده با مدیران استان رقم خورد و حضور خدمتکارانه برخی مدیران در سال پایانی دولت در محضر نمایندگان !!! مبین زوایایی از این معضل است . حیات خلوتی بنام دفتر مجمع جمعی از نمایندگان مازندران!(خبر)
شمال نیوز: متاسفانه این روزها به دفتر مجمع نمایندگان در مرکز استان به عنوان مکانی برای لابی گری وتصمیمات پشت پرده نگاه می شود و اتفاقاتی نظیر آنچه در دیدار نوروزی چند نماینده با مدیران استان رقم خورد و حضور خدمتکارانه برخی مدیران در سال پایانی دولت در محضر نمایندگان !!! مبین زوایایی از این معضل است .(ادامه)
نامه غضنفری به رئیس‌جمهور
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های پنجشنبه
(ادامه)
آخر هفته در دریا شنا نکنید
(ادامه)
عزل یک مدیر مازندرانی در پایتخت
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
بچه کجایی آقای رئیس‌جمهور؟
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
افزایش 10 درجه ای دما تا آخر هفته
(ادامه)
اصابت خمپاره به حرم حضرت زينب
(ادامه)
لحظه واقعی شلیک به مغز قذافی در داخل آمبولانس! +تصاویر
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.287 seconds.