.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمارش آرای انتخابات عراق (عکس)
کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق نتایج اولیه رسمی و جزئی در ۱۰ استان از جمله بغداد را اعلام کرده که حکایت از بازگشت مقتدی صدر به عرصه سیاسی عراق دارد.(ادامه)
استاندار مازندران:امسال ۳۲ هزار شغل در مازندران ایجاد می شود
استاندار مازندران گفت: از یک میلیون و ۳۲ هزار شغل کشور در سال جاری ۳۲ هزار شغل باید در استان ایجاد شود.(ادامه)
افزایش بهای رسمی پوند و یورو+ جدول
امروز نرخ رسمی پوند 116 ریال و یورو 86 ریال افزایش رشد کرد.(ادامه)
 مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: طرح ماه مبارک رمضان « ضیافت» از روز گذشته در استان آغاز شده است. آغاز طرح ضیافت در مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: طرح ماه مبارک رمضان « ضیافت» از روز گذشته در استان آغاز شده است.(ادامه)
انسجام ملی و توصیه به وحدت کلمه؛ تنها راهکار پس از خروج آمریکا از برجام
نماینده محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای که امروز ما در آن قرار داریم یک انسجام ملی می خواهد؛ همه قوای سه گانه به دستور مقام معظم رهبری به وحدت که توصیه امام بوده، توجه کنند؛ از کارهایی که بوی تفرقه می دهد، خارج شده و به سوی کارهایی بروند که بوی وحدت و همدلی می دهد.(ادامه)
نکات تغذیه ای مهم در ماه رمضان
اگر می خواهید در ماه رمضان روزه بگیرید و بدنی سالم داشته باشید این نکات تغذیه ای را فراموش نکنید.(ادامه)
” ارابه مرگ ” همچنان در جاده مرگ به پیش می رود(يادداشت)
(ادامه)
رشد ۱۰ درصدی مصرف برق در مازندران
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: مصرف برق استان دائم در حال صعود است و شاهد رشد ۱۰ درصدی در سال هستیم.(ادامه)
3+1 سورپرایز در لیست اعلامی کی‌روش
فهرست 35 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی 2018 اعلام شد.(ادامه)
«چای سفید» و خواص آن که نمی‌دانستید
چای سفید شبیه چای سبز می‌باشد. فرایند تولید و تخمیر چای سفید کمتر از چای سبز می‌باشد، اما تغییر مزه هر دو تقریبا یکی است. چای سبز بیشتر مزه علف و چمن می‌دهد، ولی چای سفید فاقد این طعم می‌باشد. طعم چای سفید کم و مقداری شیرین می‌باشد.(ادامه)
مهاجم تیم ملی مشتری جدید پیدا کرد
یک سایت یونانی خبر داد که مهاجم ایرانی المپیاکوس مشتری جدیدی از آلمان پیدا کرده است.(ادامه)
اطلاعیه جدید دولت درباره برجام
دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به دنبال برخی موضع‌گیری‌ها درباره برجام اطلاعیه‌ای منتشر کرد.(ادامه)
اشتغال خوابیده و بازار نداریم/همه زیرساخت‌های تولید با مشکل مواجه است
رئیس انجمن معدن خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: درحال حاضر با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنیم به این دلیل که اشتغال خوابیده و بازار نداریم و در بخش تسهیلات و تأمین اجتماعی نیز با مسائلی مواجه هستیم.(ادامه)
شمال نیوز : شیرسوار دخالت‌ها را عامل اصلی خدشه در ارائه خدمت به مردم برشمرد و گفت: ما به‌عنوان کسانی که با رأی و اعتماد مردم روی صندلی شورا نشستیم، باید سعی کنیم بهترین تصمیمات را بدون دخالت شخص یا اشخاص برای شهر اتخاذ کنیم..... قائم‌شهر شهر هزارشهید است نه پرتقال / تصمیمات شورا باید بدون دخالت اشخاص از بیرون اتخاذ شود
شمال نیوز : شیرسوار دخالت‌ها را عامل اصلی خدشه در ارائه خدمت به مردم برشمرد و گفت: ما به‌عنوان کسانی که با رأی و اعتماد مردم روی صندلی شورا نشستیم، باید سعی کنیم بهترین تصمیمات را بدون دخالت شخص یا اشخاص برای شهر اتخاذ کنیم.....(ادامه)
چه چیزهایی به کبد آسیب میزند؟
آیا هر روز تنقلات و چیپس و … می‌خورید؟ خیلی مراقب باشید، چون چربی‌های ترانس موجود در این مواد غذایی به کبد شما آسیب می‌رساند.(ادامه)
مهدی طارمی در الغرافه ماندنی شد
مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس فصل آینده هم در الغرافه بازی خواهد کرد و راهی فوتبال اروپا نخواهد شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران دوشنبه ۲۴ اردیبهشت
(ادامه)
شمال نیوز : عضو مجمع نمایندگان مازندران، با اشاره به اینکه تمامی پسماندهای حوزه شهری در جنگل و ساحل مازندران دپو می‌شود، گفت: شرایط فعلی زیست محیطی در استان مازندران خطرناک بوده و باید تدبیری برای آن درنظرگرفته شود. .... آب شرب مازندرانی‌ها آلوده به شیرابه‌ خطرناک زباله است!
شمال نیوز : عضو مجمع نمایندگان مازندران، با اشاره به اینکه تمامی پسماندهای حوزه شهری در جنگل و ساحل مازندران دپو می‌شود، گفت: شرایط فعلی زیست محیطی در استان مازندران خطرناک بوده و باید تدبیری برای آن درنظرگرفته شود. ....(ادامه)
شمال نیوز :  مدیریت جهادی در توزیع برق مازندران و صرفه جویی مردم خوب استان ، دو بال عبور از پیک مصرفی تابستان 97  می باشد که بدون تردید با نموفقیت سپری خواهد شد ..... عبور موفق از پیک تابستان با همراهی مردم و مدیریت جهادی در توزیع برق مازندران
شمال نیوز : مدیریت جهادی در توزیع برق مازندران و صرفه جویی مردم خوب استان ، دو بال عبور از پیک مصرفی تابستان 97 می باشد که بدون تردید با نموفقیت سپری خواهد شد .....(ادامه)
نتایج انتخابات عراق در 10 استان اعلام شد/ لیست مقتدی صدر در صدر
از مجموع ۱۸۰ کرسی که تکلیف آنها مشخص شده، تاکنون ائتلاف‌های سائرون با ۵۴، الفتح ۴۵، النصر ۳۹، دولت قانون (نوری المالکی) ۲۵ و الحکمه (سیدعمار الحکیم) ۱۹ کرسی بیشترین سهم از پارلمان آینده عراق را از آن خود کردند. مجلس عراق ۳۲۹ کرسی دارد و تکلیف ۱۴۹ کرسی تاکنون مشخص نشده است. (ادامه)
شمال نیوز : این نماینده مجلس با اشاره به شکل گرفتن مافیای پیچیده خودرو در کشور همزمان با بی‌کفایتی مسؤولان متولی این بخش افزود: درگیر مدیران بی‌لیاقتی هستیم که صنعت را پر هزینه اداره می‌کنند..... افشاگری یک نماینده از مافیای پیچیده خودروسازی
شمال نیوز : این نماینده مجلس با اشاره به شکل گرفتن مافیای پیچیده خودرو در کشور همزمان با بی‌کفایتی مسؤولان متولی این بخش افزود: درگیر مدیران بی‌لیاقتی هستیم که صنعت را پر هزینه اداره می‌کنند.....(ادامه)
نشاء سنتی در شالیزارهای روستای اسبورز ساری
(ادامه)
علی‌محمد شاعری :استانی شدن اعتبارات به نفع آموزش و پرورش نبود
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با اشاره به ملی شدن اعتبارات آموزش و پرورش گفت: استانی شدن اعتبارات باتوجه به شرایط به نفع این نهاد نبوده است و باتوجه به تلاش فراوان اعتبارات آموزش و پرورش ملی شد که این مهم به نفع این نهاد است.(ادامه)
چگونه دارو را در ماه رمضان مصرف کنیم
قطع مصرف دارو و یا تغییر در میزان و زمان مصرف داروها، بدون مشورت با پزشک معالج و یا دکتر داروساز، کار نادرستی است که می‌تواند باعث بروز اختلال در روند درمان و کاهش اثر بخشی داروها شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آسمان مازندران صاف و نیمه ابری
هوای مازندران امروز ۲۴ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی شده است.(ادامه)

اعضای شورای شهر تهران از میان دو گزینه نهایی محمد علی افشانی را با ۱۹ رای موافق به عنوان شهردار تهران انتخاب کردند. محمدعلی افشانی به عنوان شهردار تهران انتخاب شد
اعضای شورای شهر تهران از میان دو گزینه نهایی محمد علی افشانی را با ۱۹ رای موافق به عنوان شهردار تهران انتخاب کردند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم رشت در مجلس گفت: ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی از من و ۴ نماینده دیگر مجلس شکایت کرده است. شکایت رئیس کل بانک مرکزی از نماینده شمالی
شمال نیوز : نماینده مردم رشت در مجلس گفت: ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی از من و ۴ نماینده دیگر مجلس شکایت کرده است.(ادامه)
فهرست ۳۵ نفره تیم ملی فوتبال برای جام جهانی
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران اسامی ۳۵ بازیکن زیر را برای رقابت‌های جام جهانی اعلام کرد(ادامه)
استاندار مازندران:صدور مجوزهای کارآفرینی بیش از 48 ساعت نباشد
استاندار مازندران با تاکید بر اینکه استعلامات پیچیده و بروکراسی های اداری برای کارآفرینی حذف شده است، گفت: مجوزات باید توسط دستگاههای مربوطه حداکثر 48 ساعته صادر شود و بانکهای عامل نیز ملزم به پرداخت تسهیلات بدون تشریفات شده اند.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 43 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.