.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کاهش وزن با خوردن ماست کم‌چرب
بررسی‌ها نشان داده است که مصرف لبنیات کم چرب مانند ماست کم چرب به همراه ورزش‌هایی که مناسب کاهش وزن (Weight Loss) هستند باعث افزایش ۳۱ درصدی کاهش وزن می‌شود. بررسی‌ها نشان داده است که بیشترین کاهش وزن در ناحیه شکمی اتفاق می‌افتد.(ادامه)
یوسف نژاد :مجلس مشکلات کارگران و فرهنگیان را رصد می کند
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: مجلس مشکلات صنفی کارگران و فرهنگیان شاغل در بخش غیرانتفاعی را رصد و پیگیری می کند.(ادامه)
چرایی دریافت دوباره عوارض در قبض‌های برق + تصویر
دریافت دو مرتبه عوارض در قبض‌های توزیع برق مازندران سؤالات بسیاری را به وجود آورده است که مدیر امور فروش و مشترکان شرکت توزیع برق مازندران گفت: این فرمت در کشور یکسان و 9 درصد ارزش‌افزوده است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران ادامه داد:متأسفانه جریان خصوصی‌سازی در استان به فساد، مال‌اندوزی و ویژه خواری تبدیل‌شده است ..... قرارداد سفید امضاء استثمار کارگر است/ زیر پا گذاشتن حقوق کارگران ضدیت با انقلاب است
شمال نیوز : دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران ادامه داد:متأسفانه جریان خصوصی‌سازی در استان به فساد، مال‌اندوزی و ویژه خواری تبدیل‌شده است .....(ادامه)
رئیس جدید روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، رئیس جدید روابط عمومی این اداره کل منصوب شد.(ادامه)
هوای مازندران امروز و فردا گرم می‌شود
هوای مازندران از امروز تا عصر جمعه صاف تا نیمه ابری و گرم پیش بینی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه طبق تفحص صورت گرفته تعدادی از مدیران دولتی دوتابعیتی هستند، گفت: حداقل مجازات این افراد این است که سلب مسئولیت شوند..... نانواکناری : مدیران دو تابعیتی برکنار شوند
شمال نیوز : شمال نیوز : عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه طبق تفحص صورت گرفته تعدادی از مدیران دولتی دوتابعیتی هستند، گفت: حداقل مجازات این افراد این است که سلب مسئولیت شوند.....(ادامه)
قاسم افشار، گوینده‌ای نام‌آشنا که بیش از سه دهه اخبار مهم کشورمان را روایت کرد و ۱۰ سال اخیر زندگی خود را از تلویزیون دور بود، برای همیشه همکارانش را تنها گذاشت و در سن ۶۷ سالگی دار فانی را وداع گفت.
یاد و خاطره قاسم افشار در کلام ۵ گوینده خبر
قاسم افشار، گوینده‌ای نام‌آشنا که بیش از سه دهه اخبار مهم کشورمان را روایت کرد و ۱۰ سال اخیر زندگی خود را از تلویزیون دور بود، برای همیشه همکارانش را تنها گذاشت و در سن ۶۷ سالگی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
با صدور حکمی از سوی استاندار سرپرست اداره کل پدافند غیر عامل و سرپرست دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری منصوب شدند. موج جدید تغییرات در ادارات کل ستادی استانداری
با صدور حکمی از سوی استاندار سرپرست اداره کل پدافند غیر عامل و سرپرست دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری منصوب شدند.(ادامه)
دعای روز اول ماه مبارک رمضان
(ادامه)
رییس سازمان صداوسیما درگذشت زنده‌یاد قاسم افشار، گوینده باسابقه خبر را تسلیت گفت. تسلیت رییس صداوسیما برای درگذشت مرحوم افشار
رییس سازمان صداوسیما درگذشت زنده‌یاد قاسم افشار، گوینده باسابقه خبر را تسلیت گفت.(ادامه)
واکنش وزیر کشور به تخریب ویلای منتسب به وی
وزیر کشور به خبر تخریب ویلای متعلق به وی در ساوجبلاغ واکنش نشان داد.(ادامه)
رئیس جمهور استفاده از فرصت‌های ماه مبارک رمضان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: ماه رمضان ماه استقامت، صبر، ایستادگی، اتحاد و برادری بیشتر و زدودن دل‌ها از همه کینه‌ها، قهرها و دودستگی‌ها است و ان‌شاءالله اتحاد و ایستادگی ملت ایران در این ماه مبارک و در این برهه تاریخی ، بیش از پیش خواهد شد.



ملت بزرگ ایران را کسی نمی‌تواند به زانو درآورد/ امروز روزی نیست که همدیگر را پای میز سوال ببریم/ ۸۰ درصد اهداف برجام محقق شد(خبر)
رئیس جمهور استفاده از فرصت‌های ماه مبارک رمضان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: ماه رمضان ماه استقامت، صبر، ایستادگی، اتحاد و برادری بیشتر و زدودن دل‌ها از همه کینه‌ها، قهرها و دودستگی‌ها است و ان‌شاءالله اتحاد و ایستادگی ملت ایران در این ماه مبارک و در این برهه تاریخی ، بیش از پیش خواهد شد. (ادامه)
آخرین قیمت طلا، سکه و ارز
هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت یک‌میلیون و ۹۴۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۱۸۴هزار تومان فروخته می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران با بیان اینکه سال قبل بیش از هشت هزار سند طلاق در استان صادر شد گفت: روزانه ۲۲.۵ مازندرانی طلاق می گیرند..... رشد سه درصدی طلاق و کاهش هفت درصدی ازدواج در مازندران
شمال نیوز : مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران با بیان اینکه سال قبل بیش از هشت هزار سند طلاق در استان صادر شد گفت: روزانه ۲۲.۵ مازندرانی طلاق می گیرند.....(ادامه)
زمان و مکان تشییع پیکر قاسم افشار اعلام شد
مراسم تشییع پیکر قاسم افشار گوینده خبر، فردا از مقابل منزلش برگزار می‌شود.(ادامه)
این مواد غذایی شما را بداخلاق می‌کند!
مواد غذایی علاوه بر این که در سلامت جسم ما نقش دارد ،می‌تواند بر روحیه و احساس ما نیز تاثیرات مثبت یا منفی داشته باشد.(ادامه)
خرید بیش از 803 تن کلزا در مازندران
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 803 تن و 565 کیلو کلزا از کشاورزان مازندران خریداری شد. (ادامه)
جشن آغاز «خندوانه» امشب با جناب خان
مدیر شبکه نسیم آخرین جزییات از برنامه «خندوانه» را اعلام کرد و گفت که این برنامه امشب با یک جشن آغاز می‌شود.(ادامه)
برگزاری انتخابات اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف مازندران/ بابل رکوردار بیشترین کاندیدا
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز مازندران گفت: انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف مازندران همزمان با سراسر کشور روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : "عبدالرزاق آخوند رهبر" هفده سال است که امامت جمعه شهرستان آق‌قلا را به عهده دارد؛ امام‌جمعه‌ ای که مردمی بودن و محبوبیتش زبان‌زد خاص و عام است..... امام جمعه آق قلا : درب منزلم برای همه باز است / فرزندم در سوریه مدافع حرم بود / امام‌ جمعه باید مثل مردم زندگی کند
شمال نیوز : "عبدالرزاق آخوند رهبر" هفده سال است که امامت جمعه شهرستان آق‌قلا را به عهده دارد؛ امام‌جمعه‌ ای که مردمی بودن و محبوبیتش زبان‌زد خاص و عام است.....(ادامه)
شمال نیوز: قاسم افشار گوینده توانمند و با سابقه صدا و سیما دار فانی را وداع گفت.

قاسم افشار، گوینده با سابقه خبر صدا و سیما درگذشت / زمان و مکان تشییع مرحوم افشار
شمال نیوز: قاسم افشار گوینده توانمند و با سابقه صدا و سیما دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
استیضاح زنگنه در مجلس کلید خورد
وی درباره محورهای این طرح استیضاح ادامه داد:پس از اینکه آقای زنگنه تصدی وزارت نفت را بر عهده گرفت ایران در پرونده کرسنت ۱۸ میلیارد دلار جریمه شد(ادامه)
جدول/ ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای بازار
(ادامه)
نشانه‌های کمبود ویتامین E. در بدن را بشناسیم
ممانعت از تخریب سلول‌ها با عملکرد به‌موقع در سیستم ایمنی بدن در کنار داشتن پوست و چشم سالم بخشی از دانش ما نسبت به ویتامین E. است.(ادامه)
توصیه‌های طب ایرانی در ماه رمضان
مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت بر رعایت توصیه‌های طب ایرانی در ماه مبارک رمضان برای ارتقای تندرستی تاکید کرد.(ادامه)
شروع بارش های پراکنده از فردا در مازندران
مدیرکل هواشناسی استان مازندران از شروع بارش های پراکنده از فردا در استان خبر داد.(ادامه)
کاهش نرخ رسمی ۲۴ ارز +جدول
(ادامه)
۳ زخمی در تصادف دو خودرو در جاده دریا ساری + تصاویر
تصادف خودروی پرادو و پژو خطی در جاده دریا ساری ۳ زخمی بر جای گذاشت.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 43 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.363 seconds.