.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : وی افزود: با حضور کارشناسان پزشکی قانونی و کارآگاهان اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی‌های اولیه از صحنه قتل، تحقیقات پلیسی برای شناسایی قاتلان و علت قتل از سر گرفته شد..... راز قتل مرد 65 ساله در آمل فاش شد
شمال نیوز : وی افزود: با حضور کارشناسان پزشکی قانونی و کارآگاهان اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی‌های اولیه از صحنه قتل، تحقیقات پلیسی برای شناسایی قاتلان و علت قتل از سر گرفته شد.....(ادامه)
شمال نیوز : طهماسبی گفت : زمانی که یک کشاروز آسیب می‌بیند سرمایه و دارای یک‌ساله او صفر می‌شود به همین دلیل نیازمند کمک و توجه هستند..... بیمه کشاورزی تاکنون پوشش همگانی نداشته است
شمال نیوز : طهماسبی گفت : زمانی که یک کشاروز آسیب می‌بیند سرمایه و دارای یک‌ساله او صفر می‌شود به همین دلیل نیازمند کمک و توجه هستند.....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران یکشنبه ۲۳ اردیبهشت
(ادامه)

ثبت‌نام برای پنجمین آزمون استخدامی ۹ دستگاه اجرایی کشور از جمله وزارت آموزش و پرورش از امروز (یکشنبه) آغاز می‌شود. آغاز ثبت‌نام در پنجمین آزمون استخدامی کشور / ۱۵ هزار نفر در آموزش و پرورش جذب می‌شوند
ثبت‌نام برای پنجمین آزمون استخدامی ۹ دستگاه اجرایی کشور از جمله وزارت آموزش و پرورش از امروز (یکشنبه) آغاز می‌شود. (ادامه)
دستورالعمل ارز همراه مسافر اصلاح شد
بر اساس اعلام گمرک، خروج ارز، اسناد بانکی و اوراق همراه مسافر مجموعا تا سقف ۵۰۰۰ یورو از مرزهای هوایی و تا سقف۲۰۰۰ یورو از سایر مرزها مجاز است.(ادامه)
چه کسانی نباید چای سبز بنوشند؟
اگر چه چای سبز خواص بسیاری برای سلامتی دارد، با این حال آثار چای سبز و ترکیبات آن ممکن است تا مقدار خاصی مفید باشد اما دوزهای بالاتر آن ممکن است موجب برخی عوارض نامطلوب شود.(ادامه)
نامه همسر شهید حججی به مسئولان +عکس
مسعود ده‌نمکی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: اسم این نامه را می شود گذاشت اخلاص در خانواده وقتی همسر شهید حججی از مسولان می خواهد دیگر شهدای حرم را بیشتر یاد کنند. این نامه در نجف اباد و در کنگره بزرگداشت شهدای حرم در حین سخنرانی به دستم رسید. (ادامه)
ارسال مدارک تخلف سرخابی‌ها برای برخی نمایندگان
عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش از ارسال مدارک تخلفات ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس برای برخی نمایندگان مجلس خبر داد.(ادامه)
عکس: جریمه قهرمان موتورسواری زنان ایران توسط پلیس!
بهناز شفیعی قهرمان موتور ریس ایران با انتشار عکسی از مسئولین خواست تا به زنان گواهینامه موتورسواری شهری داده شود.(ادامه)
۱۰ فایده شگفت‌انگیز توت فرنگی برای بدن
ویتامین C موجود در توت فرنگی تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و این امر می‌تواند اثر ضد پیری روی پوست داشته باشد. توت فرنگی سطوح بالایی از آنتی اکسیدان‌های مفید برای قلب، مانند اسید ellagic و فلاونوئید‌ها مانند آنتوسیانین، کاتچین، کورستین و کپسفل را دارد. این ترکیبات فنلی با مهار تشکیل کلسترول بد یا همان (LDL) خطر بیماری‌های قلبی عروقی را به میزان قابل توجه‌ای کاهش می‌دهد.(ادامه)
شهادت فوتبالیست پرسپولیسی در شرق کشور +عکس
فوتبالیست جوان که دوران سربازی‌اش را در نهبندان در شرق کشور می‌گذراند، به شهادت رسید.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آسمان مازندران نیمه ابری
آسمان مازندران امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه نیمه ابری تا قسمتی ابری پیش بینی شده است.(ادامه)
پاداش بی نظیر روزه گرفتن در 3 روز آخر ماه شعبان
امام صادق علیه السلام در یکی از سخنان گهربار خود پاداش روزه گرفتن سه روز آخر ماه شعبان را بیان کردند.(ادامه)
این عضو شورای شهر در پیامی عنوان کرد: فرماندار و نماینده شهرستان اگر پیگیر پروژه های روستایی برای اشتغال جوانان نباشند، روبروی ساختمان استانداری با بنزین اقدام به خودسوزی خواهد نمود.
تهدید عضو شورای شهر به خودسوزی در مقابل استانداری
این عضو شورای شهر در پیامی عنوان کرد: فرماندار و نماینده شهرستان اگر پیگیر پروژه های روستایی برای اشتغال جوانان نباشند، روبروی ساختمان استانداری با بنزین اقدام به خودسوزی خواهد نمود. (ادامه)
 استاندار مازندران گفت: شورای ارزیابی حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان، دستگاه های اجرایی که خدمات مورد رضایت مردم را ارائه نکنند با دادن توبیخ نامه به مردم معرفی می کند.
دستگاه های اجرایی ضعیف به مردم معرفی می شوند
استاندار مازندران گفت: شورای ارزیابی حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان، دستگاه های اجرایی که خدمات مورد رضایت مردم را ارائه نکنند با دادن توبیخ نامه به مردم معرفی می کند. (ادامه)
پس از کاپ جهانی کبدی در ملبورن، دو بازیکن ایرانی حاضر به بازگشت نشدند. پناهندگی عجیب ۲ ملی پوش ایرانی در استرالیا
پس از کاپ جهانی کبدی در ملبورن، دو بازیکن ایرانی حاضر به بازگشت نشدند.(ادامه)
رئیس‌کل دادگستری استان گلستان گفت: حکم اعدام متهمان ردیف اول و دوم پرونده باند قتل‌های سریالی صبح امروز در محوطه زندان گرگان اجرا شد. اعضای باند قتل‌های سریالی در گلستان اعدام شدند
رئیس‌کل دادگستری استان گلستان گفت: حکم اعدام متهمان ردیف اول و دوم پرونده باند قتل‌های سریالی صبح امروز در محوطه زندان گرگان اجرا شد.(ادامه)
اطلاعیه ناجا به مناسبت ماه رمضان
نیروی انتظامی در آستانه ماه مبارک رمضان دراطلاعیه ای نحوه فعالیت هتل‌ها و رستوران‌ها در این ماه را اعلام و همچنان تاکید کرد: افراد دارای عذر شرعی از خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام خودداری کنند.(ادامه)
جدیدترین قیمت خودرو امروز 22 اردیبهشت 97
(ادامه)
میزان افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد +سند
مطابق بخشنامه هیئت وزیران حداقل مستمری های بازنشستگی، از کار افتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمول قانون تامین اجتماعی که تا پایان سال ۹۶ برقرار شده اند، ۱۹.۵ درصد افزایش یافت.(ادامه)
میزان افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد +سند
مطابق بخشنامه هیئت وزیران حداقل مستمری های بازنشستگی، از کار افتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمول قانون تامین اجتماعی که تا پایان سال ۹۶ برقرار شده اند، ۱۹.۵ درصد افزایش یافت.(ادامه)
اولین خواهان خرید باشگاه تراکتورسازی
با توجه به اینکه در رسانه‌های مختلف خبر از مزایده قرار گرفتن باشگاه تراکتورسازی مطرح شده است،‌ اولین خواهان این باشگاه اعلام رسمی کرد.(ادامه)
خودروهای داخلی ۲ تا ۱۰ میلیون گران شدند +جدول
در حال حاضر قیمت خودرو در انواع محصولات داخلی شاهد رشد ۲ تا ۱۰ میلیون تومانی قیمت ها است.(ادامه)
قاتل کارگر ۶۵ ساله آملی شناسایی و دستگیر شد
فرمانده انتظامی آمل از شناسایی و دستگیری قاتل کارگر ۶۵ ساله یکی از شرکت‌های عمرانی محور هراز، پس از چند ماه کار اطلاعاتی خبر داد.(ادامه)
ساخت فاز ۲ پروژه بوستان ملل در ساری آغاز شد
ساخت فاز دوم بوستان ملل در فضایی به مساحت ۳۲۵ هکتار و طول ۶.۵ کیلومتر از پل کابلی شهید رنجبر تا منطقه تنگه لته و در حاشیه رودخانه تجن آغاز شد.(ادامه)
قبل از خواب چه کارهایی باید انجام دهیم؟
داشتن «خواب خوب» یکی از دغدغه‌های مهم همه آدم‌هاست تا شب‌ها سر راحت روی بالش بگذارند. اما برای داشتن یک خواب خوب بهتر است چه نکاتی را رعایت کنید.(ادامه)
جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز
هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت دومیلیون و ۹۳ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۱۹۵هزار تومان فروخته می‌شود.(ادامه)
مجری تلویزیون در بیمارستان بستری شد +عکس
جمعی از مدیران معاونت صدا به عیادت محمدرحمان نظام اسلامی گوینده و مجری صداوسیما رفتند که در بیمارستان بستری است.(ادامه)
نسخه پیچی «نجفی» از بیمارستان برای شورای شهر +عکس
محمدعلی نجفی، شهردار تهران که اواخر سال گذشته استعفا داده بود، در نامه‌ای خطاب به اعضای شورای شهر حمایت رسمی خود از سمیع الله مکارم حسینی را اعلام کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 43 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.