.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آزاده زارعی که این روز‌ها در حال تفریح و خوش گذرانی در جنگل‌های بکر آفریقا است تصاویری زیبا از سفر خود را منتشر کرد. خوشگذرانی بازیگر زن ایرانی در جنگل های آفریقا/عکس
آزاده زارعی که این روز‌ها در حال تفریح و خوش گذرانی در جنگل‌های بکر آفریقا است تصاویری زیبا از سفر خود را منتشر کرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
خانم بازیگر، مادر شد/عکس
"زیبا بروفه" ؛ بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار یک عکس در صفحه شخصی خود خبر از مادر شدنش داد.(ادامه)
تیپ جدید سحر دولتشاهی در کنار آقای سوپراستار
عکسی از “سحر دولتشاهی” به همراه “بهرام رادان” و “ماهور الوند” در اکران فیلم «چهار راه استانبول» را مشاهده می کنید.(ادامه)
نامه محرمانه ترامپ به سران عرب چگونه به دست رهبر ایران رسیده است؟!
بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص دسترسی به نامه محرمانه ترامپ به سران عرب، موجب ابراز شگفتی و نگرانی محافل غربی شد.(ادامه)
نوشیدنی هایی که شما را به سرطان مبتلا می کند
نوشیدن مایعات داغ همچون چای و کمبود ویتامین C و A در بروز سرطان مری نقش دارد.(ادامه)
عکس/ راز و نیاز «کتایون ریاحی» در حرم امام رضا
کتایون ریاحی ویدیویی از حضورش در حرم حضرت امام رضا (ع) را منتشر کرد.(ادامه)
خبری خوش برای هواداران پرسپولیس
تماشاگران می‌توانند دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الجزیره امارات را از طبقه دوم ورزشگاه آزادی به صورت رایگان تماشا کنند. (ادامه)
«الهام چرخنده» و پسرش در زیارت + عکس
عکسی از الهام چرخنده به همراه پسرش را مشاهده می کنید.(ادامه)
بازیکن نیمکت نشین تیم مطرح لیگ برتری در یک سفره خانه و در حال کشیدن قلیان رویت شد. بازیکن جنجالی در حال کشیدن قلیان در سفره‌خانه دیده شد
بازیکن نیمکت نشین تیم مطرح لیگ برتری در یک سفره خانه و در حال کشیدن قلیان رویت شد.(ادامه)
هشام الهاشمی به خبرگزاری رویترز گفت: افسران وزارت اطلاعات عراق روی تلفن یکی از معاونان ابوبکر البغدادی، خلیفه خودخوانده داعش که در بازداشت به سر می‌برد، برنامه‌ای نصب کردند که موجب دستگیری چهار تن از رهبران داعش شد. نقش تلگرام در بازداشت ۴ سرکرده داعش
هشام الهاشمی به خبرگزاری رویترز گفت: افسران وزارت اطلاعات عراق روی تلفن یکی از معاونان ابوبکر البغدادی، خلیفه خودخوانده داعش که در بازداشت به سر می‌برد، برنامه‌ای نصب کردند که موجب دستگیری چهار تن از رهبران داعش شد.(ادامه)
کدام استان‌ها سهم بیشتری از تولید دارند+نمودار
دنیای اقتصاد: اطلاعات مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت کار حاکی از برتری دو استان تهران و خوزستان در تولید ملی است. به طور کلی ۵ استان تهران، خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی و فارس بیش از نیمی از تولیدات کشور را در اختیار دارند. (ادامه)
رام شدن دلار سرکش و ادامه طغیان سکه
تغییرات گستردهه بهای سکه و ارز این روزها بسیاری از شهروندان را سردرگم کرده است. (ادامه)
هسته ای شدن ایران، تولید سوخت 20% ، صفحه سوخت و صنعتی شدن تولید سوخت هسته ای، ساخت راکتور آب سنگین، تولید آب سنگین از دستاوردهای دولت بود.




 مخالف مذاکرات با امریکا در عمان بودم/ گفتم بگذارید در6 ماه، آثار تحریم ها را کنترل می کنم/ خانواده‌ام را برای تضمین پیشنهاد کردم موافقت نشد
هسته ای شدن ایران، تولید سوخت 20% ، صفحه سوخت و صنعتی شدن تولید سوخت هسته ای، ساخت راکتور آب سنگین، تولید آب سنگین از دستاوردهای دولت بود. (ادامه)
 شمال نیوز: حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید عصر امروز با استقبال آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار و جمعی از روحانیان وارد مرکز استان شد.

آیت‌الله نوری‌همدانی وارد مازندران شد/ جزئیات برنامه سفر آیت الله به استان
شمال نیوز: حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید عصر امروز با استقبال آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار و جمعی از روحانیان وارد مرکز استان شد. (ادامه)
امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا از اول دنبال براندازی بود. می خواهند مردم را ناامید کنند، به یاری خداوند آینده این کشور روشن روشن است.


واکنش سیداحمد خاتمی به خروج ترامپ از برجام
امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا از اول دنبال براندازی بود. می خواهند مردم را ناامید کنند، به یاری خداوند آینده این کشور روشن روشن است. (ادامه)
 مسافران پرواز اهواز- ساری که به دلیل بدی آب و هوا در ساری در فرودگاه مهرآباد مجبور به پیاده شدن از هواپیما شده بودند با اعلام مسئولان شرکت آسمان و بدون درنظر گرفتن وسیله‌ای باید به صورت زمینی به سمت ساری سفر کنند. فرود هواپیمای اهواز- ساری در تهران/ مسئولان آسمان: زمینی به ساری بروید!
مسافران پرواز اهواز- ساری که به دلیل بدی آب و هوا در ساری در فرودگاه مهرآباد مجبور به پیاده شدن از هواپیما شده بودند با اعلام مسئولان شرکت آسمان و بدون درنظر گرفتن وسیله‌ای باید به صورت زمینی به سمت ساری سفر کنند. (ادامه)
عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به تزویر جدید نظام سلطه گفت: درشرایط کنونی باید مردم و دولتمردان در حمایت از کالای ایرانی مصمم شوند و همه توان خود را بر این نقطه متمرکز نمایند.... تزویری جدید، برای برجامیزه کردن جامعه (يادداشت)
عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به تزویر جدید نظام سلطه گفت: درشرایط کنونی باید مردم و دولتمردان در حمایت از کالای ایرانی مصمم شوند و همه توان خود را بر این نقطه متمرکز نمایند....(ادامه)
استقلال به‌دنبال زمین تمرین برای ذوبی‌ها
با توجه به میزبانی استقلال مقابل ذوب‌آهن در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مسئولان این باشگاه به دنبال زمین تمرین مناسبی برای ذوبی‌ها در تهران هستند.(ادامه)
تظاهرات مردمی ضد استکباری در مازندران
تظاهرات مردمی ضد استکباری و محکومیت عهد شکنی دولت مستکبر آمریکا امروز پس از نماز جمعه در شهرهای مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
بهترین منبع ویتامین D را بشناسید
کمبود ویتامین دی در افراد مختلف، آنقدر بالاست که سرمنشا بسیاری از بیماری ها را همین کمبود ویتامین D معرفی می کنند. بهترین منبع جذب این ویتامین را بشناسید تا بتوانید به سطح ایده آل ویتامین دی برسید.(ادامه)
برخورداری کشاورزان مازندرانی از برق رایگان
کشاورزان مازندرانی در فصل زراعی امسال از برق رایگان بهره مند می‌شوند.(ادامه)
تصویری زیبا از طبیعت بکر رودبار
گیلان، رودبار، دریاچه سد شهر بیجار با نمایی از کوه زیبای درفک.(ادامه)
سفر آیت الله نوری همدانی به مازندران
آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید امروز به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده هراز / جاده چالوس عصر امروز یکطرفه می‌شود
(ادامه)
باران‌های پراکنده بهاری مهمان مازندرانی‌ها
آسمان مازندران امروز با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
نکات اخلاقی ناب از آیت الله کوهستانی
(ادامه)

چهل‌ و ششمین سالگرد ارتحال عالم ربانی ، آیت‌الله محمد کوهستانی پنجشنبه شب در حسینیه شهدای زادگاهش روستای کوهستان شهرستان بهشهر با حضور علمای منطقه و جمعی از شاگردانش برگزار شد. چهل و ششمین سالگرد ارتحال ‌آیت الله کوهستانی برگزار شد
چهل‌ و ششمین سالگرد ارتحال عالم ربانی ، آیت‌الله محمد کوهستانی پنجشنبه شب در حسینیه شهدای زادگاهش روستای کوهستان شهرستان بهشهر با حضور علمای منطقه و جمعی از شاگردانش برگزار شد.(ادامه)
رتبه ایران در استفاده از دانش فناوری اطلاعات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در سال گذشته اپلیکیشن‌ها در کشور بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرده‌اند.(ادامه)
جزئیات طرح تعطیلات زمستانی مدارس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.