.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد. اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.(ادامه)
پس از مدت‌ها گمانه زنی و حرف‌های ضد و نقیض در باره پایتخت، در نهایت مشخص شد این سریال برای نوروز ۱۴۰۳ ساخته نمی‌شود و به جای آن یک فیلم تلویزیونی پایتخت پخش خواهد شد. پایتخت با نسخه ۹۰ دقیقه‌ای به تلویزیون برمی گردد
پس از مدت‌ها گمانه زنی و حرف‌های ضد و نقیض در باره پایتخت، در نهایت مشخص شد این سریال برای نوروز ۱۴۰۳ ساخته نمی‌شود و به جای آن یک فیلم تلویزیونی پایتخت پخش خواهد شد.(ادامه)
پایتخت سریال تلویزیونی محبوب به کارگردانی سیروس مقدم، زمزمه هایی درباره ساخت پایتخت 7 هواداران را به تکاپو کشانده است. سریال پایتخت ۷ / تبدیل سریال پایتخت به فیلم/پایتخت در نوروز 1403
پایتخت سریال تلویزیونی محبوب به کارگردانی سیروس مقدم، زمزمه هایی درباره ساخت پایتخت 7 هواداران را به تکاپو کشانده است.(ادامه)
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت. کارنامه هنری پروانه معصومی
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز: مهران احمدی بازیگر نقش به یادماندنی بهبود در مجموعه پایتخت در تازه‌ترین گفتگوی تصویری با فیلم‌نیور به سوالاتی درباره حضور در مجموعه پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم پاسخ داد. مهران احمدی: بزرگ‌ ترین پشیمانی زندگی‌ام سریال پایتخت است !
شمال نیوز: مهران احمدی بازیگر نقش به یادماندنی بهبود در مجموعه پایتخت در تازه‌ترین گفتگوی تصویری با فیلم‌نیور به سوالاتی درباره حضور در مجموعه پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم پاسخ داد.(ادامه)
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد. «پژمان» باردیگر به تلویزیون بازمی‌گردد/ تغییر کنداکتور «تماشا»
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد.(ادامه)
عکسی از لیلا بلوکات منتشر شد که جذابترین چهره خانم بازیگر را به رخ کشید. عکس جذاب ترین چهره لیلا بلوکات ! / با این چهره و حجاب به شهرت رسید !
عکسی از لیلا بلوکات منتشر شد که جذابترین چهره خانم بازیگر را به رخ کشید.(ادامه)
خبرهایی از ساخت فصل هفتم سریال پایتخت به گوش میرسد که حکایت از آغاز پیش تولید این سریال پرمخاطب تلویزیون دارد.
فصل هفتم سریال پایتخت در نوروز ۱۴۰۲ پخش می شود؟
خبرهایی از ساخت فصل هفتم سریال پایتخت به گوش میرسد که حکایت از آغاز پیش تولید این سریال پرمخاطب تلویزیون دارد. (ادامه)
شایعه ازدواج بهنام بانی با لیندا کیانی؟/عکس
شایعه ازدواج بهنام بانی از کنسرت جدیدش بیرون آمد .(ادامه)
سی و یکمین دیدار استقلال و تیم‌های عربستانی
دیدار دوشنبه شب استقلال مقابل الهلال، سی و یکمین تقابل آبی پوشان تهران با تیمی از عربستان است.(ادامه)
بازیگر معروف سریال پایتخت درگذشت+ علت فوت
(ادامه)
اختصاصی / شمال نیوز : سریال «نون.خ» نشان داد سینما و تلویزیون این قدرت را دارد که مردم را با هم بخنداند به طوری که به هم نخندند و همدیگر را مورد تمسخر و استهزا قرار ندهند اما کارگردان و نویسنده پایتخت، انتخاب خود را کرده بودند ، آنان برنامه داشتند به ما بخندند .... از « نون . خ » کردستانی ها تا « پایتخت » مازندرانی ها !
اختصاصی / شمال نیوز : سریال «نون.خ» نشان داد سینما و تلویزیون این قدرت را دارد که مردم را با هم بخنداند به طوری که به هم نخندند و همدیگر را مورد تمسخر و استهزا قرار ندهند اما کارگردان و نویسنده پایتخت، انتخاب خود را کرده بودند ، آنان برنامه داشتند به ما بخندند ....(ادامه)
چرا «پایتخت ۷» ساخته نشد؟
در شرایطی که در مقطعی از سال زمزمه ساخت سری هفتم از سریال «پایتخت» به گوش می رسید، در نهایت تلویزیون نوروز ۱۴۰۰ به پخش قسمت های جدید و باقیمانده از فصل ششم این سریال اکتفا کرد.(ادامه)
«پایتخت» از امشب به تلویزیون برمی‌گردد
سریال «پایتخت ۶» به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم از امشب از شبکه یک روی آنتن می‌رود.(ادامه)
باقیمانده "پایتخت۶" در مازندران کلید خورد
تهیه‌کننده سریال "پایتخت" با تأیید شروع ساخت ۲ قسمت پایانی فصل ششم از تلاش برای پخش در شب عید نوروز خبر داد.(ادامه)
خبر خوش برای طرفداران سریال «پایتخت» / بازگشت پایتخت به تلویزیون + جزئیات
فصل ششم سریال «پایتخت» که نوروز ۹۹ از تلویزیون پخش شد و ناتمام ماند، با ساخت دو قسمت تازه به پایان می‌رسد. (ادامه)
علی رغم سرنوشت مبهم و نامشخص «پایتخت6»، قرار است فصل هفتم این سریال ساخته شود، در صورتی که هنوز حواشی این سریال حل نشده است. ساخت پایتخت ۷ چقدر برای مردم آب می‌خورد؟
علی رغم سرنوشت مبهم و نامشخص «پایتخت6»، قرار است فصل هفتم این سریال ساخته شود، در صورتی که هنوز حواشی این سریال حل نشده است.(ادامه)
طبق شنیده‌ها از نکات مهم و قابل توجه در سری جدید «پایتخت»، تکمیل فیلمنامه ناتمام مرحوم خشایار الوند برای ساخت است و همچنین بازگشت و حضور مجدد علیرضا خمسه در این فصل. هنوز مشخص نیست آیا خمسه در قامت جوانی و روح باباپنجعلی ... بازگشت بابا پنجعلی و حذف سارا و نیکا ؛ تکلیف بهبود و ارسطو چه می شود؟
طبق شنیده‌ها از نکات مهم و قابل توجه در سری جدید «پایتخت»، تکمیل فیلمنامه ناتمام مرحوم خشایار الوند برای ساخت است و همچنین بازگشت و حضور مجدد علیرضا خمسه در این فصل. هنوز مشخص نیست آیا خمسه در قامت جوانی و روح باباپنجعلی ...(ادامه)
فصل تازه‌ی «پایتخت» به نوروز ۱۴۰۰ می‌رسد؟
سرانجام توافقات نهایی جهت ساخت «پایتخت۷» مابین مدیران سیما و تولیدکنندگان این سریال صورت گرفت و فصل جدید «پایتخت» وارد پیش‌تولید شد(ادامه)
کرونا به پرویز پورحسینی هم رحم نکرد/بازیگر «مختارنامه» درگذشت
(ادامه)
اختلاف بازیگران «پایتخت» حقیقت دارد؟
مهران احمدی بازیگر نقش بهبود که یک بار قبلاً بدلیل اختلاف‌نظر با پایتختی‌ها در فصول سه و چهار و پنج حضور نداشت این بار هم گفته به هیچ وجه حاضر به ادامه همکاری نیست.(ادامه)

گمانه زنی‌های زیادی برای ساخت فصل ۷ سریال پایتخت مطرح بود که بالاخره سیروس مقدم با توضیحاتش به این حواشی پایان داد. «پایتخت ۷» برای نوروز ۱۴۰۰ ساخته می‌شود؟
گمانه زنی‌های زیادی برای ساخت فصل ۷ سریال پایتخت مطرح بود که بالاخره سیروس مقدم با توضیحاتش به این حواشی پایان داد.(ادامه)


ابن روزها که پروژه‌های حواشی پخش سریال «پایتخت ۶» و انتقادات وارده به گروه، نه ‌تنها خبری از ساخت ۴ قسمت باقی‌مانده این فصل نیست بلکه خبرها حکایت از بسته شدن کامل پروژه «پایتخت» دارد. «پایتخت» برای همیشه تمام شد
ابن روزها که پروژه‌های حواشی پخش سریال «پایتخت ۶» و انتقادات وارده به گروه، نه ‌تنها خبری از ساخت ۴ قسمت باقی‌مانده این فصل نیست بلکه خبرها حکایت از بسته شدن کامل پروژه «پایتخت» دارد.(ادامه)
محسن تنابنده بالاخره از همسر واقعی اش رونمایی کرد + عکس
محسن تنابنده چند سالی است که به جرگه متاهلین پیوسته و یک پسر به نام نامی دارد که بهمن ماه سال 96 متولد شد. روشنک گلپا همسر محسن تنابنده است که این هنرمند در بهمن ماه سال 94 با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.(ادامه)
‍ کاش دلمان برای خودمان بسوزد ....(يادداشت)
(ادامه)
صدا و سیما: کاهش ۲۰ درصدی رضایت مردم از «پایتخت» به خاطر شبیه‌سازی قسمت آخر!
رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما گفت: در بین سریال‌های ویژه نوروزی همان‌طوری که پیش‌بینی هم شد، سریال «پایتخت ۶» از شبکه یک با ۲/ ۷۹ درصد بیشترین بیننده را داشت، اما میزان رضایت از این سریال نوسانی بود؛ به طوری که در اوایل رضایت بیشتری را شاهد بودیم، اما در آخرین نظرسنجی این رضایت به ۷۴ درصد رسید و افت حدود ۲۰ درصدی رضایت از طرف مردم را شاهد بودیم(ادامه)
واکنش کارگردان «پایتخت» به سکانس جنجالی این فیلم
ما فکر می‌کردیم قرار است برای سریالی که این قدر طرفدار دارد از طرف سازمان تقدیر می‌شویم و نمی‌دانستیم قرار است توبیخ شویم؛ واقعاً همه بچه‌ها شوکه شدند!(ادامه)
همه سوتی‌های «پایتخت 6» / از شماره یک نساجی برای بهتاش فریبا تا عوامل پشت صحنه مقابل دوربین
پخش اولین فصل مجموعه تلویزیونی «پایتخت» از سال 1390 آغاز شد و نوروز امسال در نهمین سالگرد اولین پخش این سریال، فصل ششم آن روی آنتن تلویزیون رفت که علی‌رغم استقبال مخاطبان این سریال نتوانست نظر منتقدان را به خود جلب کند. (ادامه)
به‌رغم اعلام قبلی شبکه اول سیما درخصوص پخش پشت صحنه سریال «پایتخت ۶»، این برنامه دو شب متوالی به روی آنتن نرفت. بدقولی درباره «پایتخت» و ارتباط آن با یک نامه
به‌رغم اعلام قبلی شبکه اول سیما درخصوص پخش پشت صحنه سریال «پایتخت ۶»، این برنامه دو شب متوالی به روی آنتن نرفت.(ادامه)
شمال نیوز:

پشت صحنه فصل ششم سریال «پایتخت» شنبه (۱۶ فروردین ماه) از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت. پخش پشت صحنه «پایتخت» از امشب
شمال نیوز: پشت صحنه فصل ششم سریال «پایتخت» شنبه (۱۶ فروردین ماه) از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.