.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس: بدل ارسطو در پایتخت
احمد مهرانفر، تصویری از بدلش در پایتخت را منتشر کرد. (ادامه)
«پایتخت۴» در خانه ارسطو ساکن شد
سریال «پایتخت 4» این روزها در شیرگاه شمال در حال تصویربرداری است و تاکنون همه بازیگران مقابل دوربین رفته‌اند؛ گروه سازنده اکنون مشغول ضبط سکانس‌های مربوط به خانه ارسطو - احمد مهران‌فر - هستند. (ادامه)
علیرضا خمسه گفت: نقش «آقاخان» در مجموعه تلویزیونی «میکائیل» را می‌توان منفی‌ترین نقشی دانست که تا به حال ایفا کرده‌ام و آن را مدیون نگارش و نظارت سعید نعمت‌الله می‌دانم.
ازدواج مجدد بابا پنجعلی در «پایتخت۴»
علیرضا خمسه گفت: نقش «آقاخان» در مجموعه تلویزیونی «میکائیل» را می‌توان منفی‌ترین نقشی دانست که تا به حال ایفا کرده‌ام و آن را مدیون نگارش و نظارت سعید نعمت‌الله می‌دانم. (ادامه)
دوقلوهای «پایتخت» از خطه مازندران انتخاب شدند
الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت۴» اعلام کرد با پایان تصویربرداری در چین، همه عوامل این سریال امروز راهی شمال کشور و منطقه شیرگاه شدند. (ادامه)
اخبار ضد و نقیض درباره انتخاب بازیگر برای نقش رهبری +‌تصویر
(ادامه)
آخرین اخبار از سریال جدید سیروس مقدم/ پایتختی ها از چین برگشتند
عوامل مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۴» که تصویربرداری را در چین آغاز کرده بودند، به ایران برگشتند. (ادامه)
جمشید مشایخی هم به «پایتخت» پیوست
جمشید مشایخی بازیگر خوش سابقه سینما و تلویزیون به جمع بازیگران سریال «پایتخت ۴» به کارگردانی سیروس مقدم پیوست.(ادامه)
آغاز تصویربرداری سریال "پایتخت 4" از اوایل اردیبهشت
(ادامه)
شمال نیوز : «پایتخت ۳» همچون دو قسمت پیشین این مجموعه، انتقادات تند برخی از مردم شمال کشور و به طور خاص مسئولان این نواحی را در پی داشت. در مقابل ‌گروهی از مردم نواحی شمالی نیز از این مجموعه تلویزیونی حمایت کرده و در ابعاد وسیع‌تر، شاهد استقبال بخش انبوهی از مردم کشورمان از این مجموعه .... آیا پایتخت به ایستگاه چهارم خواهد رسید ؟!
شمال نیوز : «پایتخت ۳» همچون دو قسمت پیشین این مجموعه، انتقادات تند برخی از مردم شمال کشور و به طور خاص مسئولان این نواحی را در پی داشت. در مقابل ‌گروهی از مردم نواحی شمالی نیز از این مجموعه تلویزیونی حمایت کرده و در ابعاد وسیع‌تر، شاهد استقبال بخش انبوهی از مردم کشورمان از این مجموعه ....(ادامه)
اسامی برگزیدگان جشنواره‌ فیلم فجر
(ادامه)
بازیگری که باعث خنده رهبری شد+عکس
(ادامه)
همکاری دریابانی مازندران در تولید سریال «مدینه»
(ادامه)
آغاز پخش سریال‌های رمضان از فردا
(ادامه)
تمام سریال‌های تلویزیون در ماه رمضان
(ادامه)
نامه مهم 4 هزار متخصص پزشکی کشور به رئیس جمهور
(ادامه)
درخواست ۴هزارپزشک از روحانی علیه‌قلیان
(ادامه)
والیبال برزیل باز هم مقابل ایران زانو زد
(ادامه)
سریال‌های رمضانی سیما اعلام شد
(ادامه)
ساخت سریالی از زندگی صدام، در ایران
(ادامه)
شمال نیوز: تهیه‌کننده سریال «پایتخت» نسبت به خبر ساخت سری چهارم این مجموعه اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: از شما می‌شنوم که قرار است «پایتخت 4» ساخته شود. آیا «پایتخت 4» ساخته خواهد شد؟
شمال نیوز: تهیه‌کننده سریال «پایتخت» نسبت به خبر ساخت سری چهارم این مجموعه اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: از شما می‌شنوم که قرار است «پایتخت 4» ساخته شود.(ادامه)
بودجه صدا وسیما مثل سن خانم‌ها است
دارابی با بیان اینکه کمبود بودجه همچنان به قوت خود باقی است، تأکید کرد: رقم این کسر بسیار زیاد است. رقم آن مثل سن خانم‌ها است و نمی‌شود آن را بیان کرد. چون بیان آن مشکلی را برای افکار عمومی حل نمی‌کند و ما در گفتگو با نهادهای مرتبط باید برای حل این مشکل اقدام کنیم.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
انتقاد تنابنده از برخی نمایندگان مجلس
(ادامه)
شمال نیوز: همین جا اعلام می‌کنم که دیگر «پایتخت» ادامه ندارد؛ چراکه سه‌گانه «پایتخت» برایم تکمیل شده است. سیروس مقدم: پایتخت 4 را نخواهم ساخت
شمال نیوز: همین جا اعلام می‌کنم که دیگر «پایتخت» ادامه ندارد؛ چراکه سه‌گانه «پایتخت» برایم تکمیل شده است.(ادامه)
رقابت نزدیک مجموعه‌های نوروز امسال در ضعیف بودن یک برنده داشت؛ برنده‌ای که طبعاً نمی‌تواند از قرار گرفتن در جایگاه اول به خود ببالد. ضعیف‌ترین مجموعه‌ نوروز 93 کدام بود؟
رقابت نزدیک مجموعه‌های نوروز امسال در ضعیف بودن یک برنده داشت؛ برنده‌ای که طبعاً نمی‌تواند از قرار گرفتن در جایگاه اول به خود ببالد.(ادامه)
مهدي رمضاني مرز صداقت و حماقت در « پایتخت» کجاست ؟!(يادداشت)
مهدي رمضاني (ادامه)
پایتخت ۳ حذفیات نداشته است
(ادامه)
عليرضا قلي زاده سخنی با سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت (يادداشت)
عليرضا قلي زاده(ادامه)
حذف هر شبی بخش‌هایی از «پایتخت ۳»
(ادامه)
شمال نیوز:سریال«پایتخت»اگر به سراغ قومیت خاصی رفته است هدفش احیا و بازسازی فرهنگ آن منطقه بوده است/خوشبختانه در این سه فصل بیشترین بازخورد مثبت مربوط به هموطنان مازندرانی ما بوده است ومشتاقانه سریال را پیگیری می‌کنند. ادعای عجیب کارگردان سریال پایتخت
شمال نیوز:سریال«پایتخت»اگر به سراغ قومیت خاصی رفته است هدفش احیا و بازسازی فرهنگ آن منطقه بوده است/خوشبختانه در این سه فصل بیشترین بازخورد مثبت مربوط به هموطنان مازندرانی ما بوده است ومشتاقانه سریال را پیگیری می‌کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.027 seconds.