.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همه هنرمندانی که در سال ۹۵ از دنیا رفتند /تصاویر
از ابتدای سال ۹۵ چهره‌های فرهنگی و هنری بسیاری را در رشته‌های مختلف از دست داده‌ایم.(ادامه)
«پایتخت۵» اواخر اسفند کلید می‌خورد
مجموعه تلویزیونی «پایتخت۵» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری اواخر اسفند ماه در قبرس کلید می‌خورد. (ادامه)
گزارش کامل برنامه نود با پنالتی جنجالی!
عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته نود بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر را مورد بررسی قرار داد و اشاره‌ای به پنالتی‌های ریسکی و جذاب در فوتبال ایران داشت.(ادامه)
سیروس مقدم از تغییر بازیگران پایتخت ۵ خبر داد
سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت آخرین خبر را از پایتخت ۵ از جمله بازیگران و زمان پخش این سریال را اعلام کرد. (ادامه)
شمال نیوز: نویسنده مجموعه «پایتخت» گفت: در تکاپوی ساخت سری جدید سریال پایتخت برای ماه رمضان۹۶ هستیم.




«پایتخت۵» ماه رمضان ۹۶ مهمان خانه‌ها می‌شود
شمال نیوز: نویسنده مجموعه «پایتخت» گفت: در تکاپوی ساخت سری جدید سریال پایتخت برای ماه رمضان۹۶ هستیم. (ادامه)
چرا این چهره‌ها ممنوع التصویر هستند؟
مسئولان تلویزیون باز هم اجازه همکاری سحر قریشی با یک سریال را ندادند. (ادامه)
سیروس مقدم: «پایتخت 5» سینمایی می‌شود
سیروس مقدم از ساخت «پایتخت 5» در قالب نسخه سینمایی خبر داد. (ادامه)
سیروس مقدم گقت: «پایتخت» با فصل بهار عجین شده است و مردم هر جا ما را می بینند از آن می پرسند گویی یک سین از هفت سین آنها کم شده است. یک غافلگیری هم برای مردم دارم که احتمالا با «پایتخت ۵» با شکل و ساختار دیگری به میان مردم خواهیم آمد. آیا سریال پایتخت ۵ در نوروز ۹۵ پخش می شود ؟
سیروس مقدم گقت: «پایتخت» با فصل بهار عجین شده است و مردم هر جا ما را می بینند از آن می پرسند گویی یک سین از هفت سین آنها کم شده است. یک غافلگیری هم برای مردم دارم که احتمالا با «پایتخت ۵» با شکل و ساختار دیگری به میان مردم خواهیم آمد.(ادامه)
لیست نامزدهای ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۵۱ حوزه انتخابیه کشور + اسامی
بنا براعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۵۱ حوزه انتخابیه با اسامی افراد مشخص شد.(ادامه)
زندگینامه "مهراوه شریفی نیا" + تصاویر
مهراوه شریفی‌نیا (mehraveh sharifinia) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.مهراوه شریفی‌نیا بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. مهراوه از سن 8 سالگی یعنی از سال 1368 بازی را شروع کرد. اولین تجربه بازیگری مهراوه شریفی نیا بازی در فیلم زیبای دزد عروسک هابوده است.(ادامه)
سریال «معمای شاه» همچنان ادامه دارد و نقش شخصیت‌های مهم انقلاب در حال فیلم‌برداری است. نقش آیت‌الله خامنه‌ای نیز مشخص شده است. عکس: بازیگر نقش مقام معظم رهبری در سریال معمای شاه
سریال «معمای شاه» همچنان ادامه دارد و نقش شخصیت‌های مهم انقلاب در حال فیلم‌برداری است. نقش آیت‌الله خامنه‌ای نیز مشخص شده است.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی کارگردان سلسله سریال های پایتخت از توقف ساخت پایتخت 5 خبر داده است که چند روز پیش برنامه پر مخاطب فیتیله نیز به دلیل تمسخر لهجه آذری به طور غیر منتظره متوقف شده است ..... توقف مجموعه سریال « پایتخت » پس از « فیتیله » !
شمال نیوز : در حالی کارگردان سلسله سریال های پایتخت از توقف ساخت پایتخت 5 خبر داده است که چند روز پیش برنامه پر مخاطب فیتیله نیز به دلیل تمسخر لهجه آذری به طور غیر منتظره متوقف شده است .....(ادامه)
خداحافظی "پایتخت" با تلویزیون
(ادامه)
فیلم «محمد رسول الله (ص)» اکران شد
انتظار برای دیدن فیلم «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی به پایان رسید و اکران گسترده این فیلم سینمایی از امروز در ایران آغاز شد. (ادامه)
احسان رستگار آیا پایتخت 4، رگه‌های فمنیستی داشت؟(يادداشت)
احسان رستگار(ادامه)
تصاویر/ گفت و گو با عوامل سریال پایتخت ۴
کارگردان، بازیگران و عوامل سریال پایتخت ۴ با حضور در دفتر سیروس مقدم کارگردان این مجموعه تلویزیونی با خبرنگاران رسانه‌ها به گفت‌وگو پرداختند. عکاس: حامد ملک‌پور(ادامه)
شروط سیروس مقدم برای ساخت پایتخت 5
سیروس مقدم در نشست خبری سریال «پایتخت ۴» شرایط ساخت سری پنجم این سریال را اعلام کرد. (ادامه)
شرط ادامه دار شدن سریال پایتخت
(ادامه)
عوامل «پایتخت۴» روزه‌خواری نکرده‌اند
تهیه‌کننده سریال «پایتخت ۴» درباره عکسی که عوامل این مجموعه در آن شیرینی ناپلئونی در دست دارند و باعث سوءتفاهم روزه‌خواری شده است، توضیح داد. (ادامه)
تصاویر : افطاری هنرمندان با روحانی
ضیافت افطار حسن روحانی با اصحاب فرهنگ و هنر عصر شنبه در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.(ادامه)
اتفاقات غیرمنتظره در پایان «پایتخت ۴»
مخاطبان سریال «پایتخت ۴» در قسمت‌های پایانی خود با اتفاقات غیرمنتظره‌ای در داستان سریال مواجه می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز: در ابتدای کار از من خواسته شد که به لهجه مازندرانی صحبت کنم ولی من به دلیل حساسیتم به لهجه گرگانی نپذیرفتم و در نهایت با لهجه خودم نقش را اجرا کردم. علی رغم تاکید کارگردان بر لهجه مازندرانی،حاضر نشدم غیر از گویش گرگانی حرف بزنم
شمال نیوز: در ابتدای کار از من خواسته شد که به لهجه مازندرانی صحبت کنم ولی من به دلیل حساسیتم به لهجه گرگانی نپذیرفتم و در نهایت با لهجه خودم نقش را اجرا کردم.(ادامه)
سریال جایگزین «پایتخت» مشخص شد
(ادامه)
شهاب مرادی: خدا پدر "نقی معمولی" را بیامرزد
شمال نیوز: رئیس سابق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: باز خدا پدرِ نقی معمولیِ پایتخت را بیامرزد که بعضا روابط درست زن و شوهری را به تصویر می‌کشد هر چند گاهی نقی دعوا هم می‌کند. (ادامه)
محمد جونیان آقای سیروس مقدم ؛ اینجا مازندران است !(يادداشت)
محمد جونیان(ادامه)
شمال نیوز : بعضی از آنها در کامنت هایشان آورده اند: «چه سریالی؛ نه طرح مشخصی داره نه معلومه چی می خواد بگه. فقط مثل بچه ها با هم دعوا می کنن...»، «یک مشت آدم جمع می شن شلوغ کاری می کنن بدون دلیل» و... «پايتخت» بر لبه پرتگاه ... مگه ميشه؟!
شمال نیوز : بعضی از آنها در کامنت هایشان آورده اند: «چه سریالی؛ نه طرح مشخصی داره نه معلومه چی می خواد بگه. فقط مثل بچه ها با هم دعوا می کنن...»، «یک مشت آدم جمع می شن شلوغ کاری می کنن بدون دلیل» و...(ادامه)
شمال نیوز: حاج منصور ارضی مداح مشهور تهران در ویژه مراسم ماه مبارک رمضان در مسجد ارک از سریال پایتخت 4 به شدت انتقاد کرد. دین را به تمسخر گرفتید! /مردم به این فیلم ها نخندید!
شمال نیوز: حاج منصور ارضی مداح مشهور تهران در ویژه مراسم ماه مبارک رمضان در مسجد ارک از سریال پایتخت 4 به شدت انتقاد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: کارگردان اصرار می کند که ما تمام صحنه های رفتن و برگشتن ارسطو به قبرستان با موتور سیکلت را ببینیم ! آن هم در زمانی نزدیک به زمان واقعی ! آش آنقدر شور می شود که در پخش مجدد پلانهای یاد شده را حذف می کنند ... دلم می سوزد . ما استاد هدر دادن سرمایه هایمان شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایم
شمال نیوز: کارگردان اصرار می کند که ما تمام صحنه های رفتن و برگشتن ارسطو به قبرستان با موتور سیکلت را ببینیم ! آن هم در زمانی نزدیک به زمان واقعی ! آش آنقدر شور می شود که در پخش مجدد پلانهای یاد شده را حذف می کنند ... دلم می سوزد .(ادامه)
نویسنده پایتخت:بهانه‌ بنی‌اسرائیلی می‌گیرند
(ادامه)
جدیدترین تصاویر سریال پایتخت
تصویربرداری سریال «پایتخت ۴» برای پخش در ماه مبارک رمضان در شیرگاه مازندران ادامه دارد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.