.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شرط احسان علیخانی برای مصاحبه با نقی معمولی
احسان علیخانی شرط مصاحبه خود با نقی پایتخت را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. (ادامه)
سیروس مقدم: پایتخت ۶ در نوروز ۹۹ تمام نمی‌شود
سیروس مقدم اعلام کرد قسمت پایانی مجموعه «پایتخت ۶» بعد از تعطیلات نوروز ۹۹ و در اولین روزی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی کند، ساخته می‌شود.(ادامه)
کارگردان سریال پایتخت در واکنش به انتقاد برخی افراد گفت: در "پایتخت۵" هم عده‌ای در ماجرای سفر به ترکیه زود قضاوت کردند؛ عجله نکنید سریال ادامه دارد. سیروس مقدم: درباره پایتخت ۶ زود قضاوت نکنید
کارگردان سریال پایتخت در واکنش به انتقاد برخی افراد گفت: در "پایتخت۵" هم عده‌ای در ماجرای سفر به ترکیه زود قضاوت کردند؛ عجله نکنید سریال ادامه دارد.(ادامه)
داستان پایتخت 6 به کجا می‌رسد؟
سریال «پایتخت» هرگز مبتنی بر قصه نیست که پایه و اساس آن بر اساس موقعیت ها و رخداد هایی است که در هر قسمت طراحی و شخصیت ها در آن قوطه ور می شوند.(ادامه)
پایتخت 6 نتوانست رضایت مازندرانی ها را تامین نماید
طنز با سوژه پرداختن به آداب و رسوم یک منطقه باید بپذیریم کاری بسیار سخت و مشکل ساز خواهد بود(ادامه)
بازیگر نقش نماینده مجلس در سریال «پایتخت۶»، گفت: «متاسفانه به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مجلس شورای اسلامی نتوانستیم ایده‌های آقای تنابنده درباره حضور مالکی در مجلس شورای اسلامی را اجرایی کنیم و حضور من به مازندران محدود شد.» چرا بازیگر «پایتخت» را به مجلس راه ندادند؟
بازیگر نقش نماینده مجلس در سریال «پایتخت۶»، گفت: «متاسفانه به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مجلس شورای اسلامی نتوانستیم ایده‌های آقای تنابنده درباره حضور مالکی در مجلس شورای اسلامی را اجرایی کنیم و حضور من به مازندران محدود شد.»(ادامه)
تصویربرداری سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم در شیرگاه مازندران به پایان رسیده و تاکنون بیش از ۹۰ درصد از این سریال تصویر برداری شده است. زمان دقیق پخش سریال «پایتخت ۶»
تصویربرداری سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم در شیرگاه مازندران به پایان رسیده و تاکنون بیش از ۹۰ درصد از این سریال تصویر برداری شده است.(ادامه)
گریمِ ارسطوی «پایتخت» زیر سایه کرونا +عکس
احمد مهران‌فر، بازیگر نقش ارسطو عامل در «پایتخت۶»، عکسی از خود به همراه گروه گریم این سریال را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.تصویربرداری فصل ششم سریال نوروزی «پایتخت» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم، زیر سایه شیوع ویروس کرونا، با رعایت نکات بهداشتی در منطقه شیرگاه مازندران در حال انجام است.در همین ارتباط، احمد مهران‌فر، بازیگر نقش ارسطو عامل، عکسی از اتاق گریم این سریال را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است که در آن، همه اعضای گروهِ گریم و خود او، ماسک بر دهان دارند.(ادامه)
عکس | گریمِ ارسطوی «پایتخت» زیر سایه کرونا
(ادامه)
پخش اینگونه شایعات می‌تواند باعث تضعیف روحیه مردم و مخاطبین تلویزیون در این شرایط خاص باشد. به همین دلیل پیگیری و پیشگیری از پخش و توزیع این گونه اخبار جزو وظایف رابط عمومی صدا و سیما برای آرام‌بخشی به مخاطبین خود است. توقف "پایتخت۶ " تکذیب شد/ تصویربرداری بالای ۷۰ درصد + عکس جدید
پخش اینگونه شایعات می‌تواند باعث تضعیف روحیه مردم و مخاطبین تلویزیون در این شرایط خاص باشد. به همین دلیل پیگیری و پیشگیری از پخش و توزیع این گونه اخبار جزو وظایف رابط عمومی صدا و سیما برای آرام‌بخشی به مخاطبین خود است. (ادامه)
زمان پخش سریال «پایتخت۶»
مدیر شبکه یک سیما گفت: قسمت اول مجموعه تلویزیونی «پایتخت۶» به کارگردانی سیروس مقدم، اول فروردین سال ۹۹ پخش می‌شود.(ادامه)
جدیدترین تصویر ارسطو و بهبود در سریال پایتخت۶ + عکس
احمد مهرانفر و مهران احمدی در نمایی از سریال «پایتخت۶» به کارگردانی سیروس مقدم(ادامه)
اولین عکس از بازگشت«بهبود» به پایتخت ۶
فصل ششم سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم برای پخش در نوروز ۹۹ آماده می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : سیروس مقدم ضمن مرور خاطراتی از جلسات خود با سردار حاج قاسم سلیمانی در زمان ساخت «پایتخت۵» تاکید کرد شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت بیشتر ایرانیان خواهد شد. خاطراتی از «پایتخت۵» و جلسه با سردار سلیمانی/ خبری که شوک‌آور بود
شمال نیوز : سیروس مقدم ضمن مرور خاطراتی از جلسات خود با سردار حاج قاسم سلیمانی در زمان ساخت «پایتخت۵» تاکید کرد شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت بیشتر ایرانیان خواهد شد. (ادامه)
ساخت سری ششم مجموعه پرطرفدار پایتخت سرانجام در هفته‌های اخیر آغاز شد و تصویربرداری روز جمعه و پیش از آغاز بازی پرسپولیس و نساجی قائم‌شهر در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگران ادامه یافت و سوژه رسانه‌ها شد. جزئیات جدید از فضای فوتبالی پایتخت ۶ از زبان سیروس مقدم
ساخت سری ششم مجموعه پرطرفدار پایتخت سرانجام در هفته‌های اخیر آغاز شد و تصویربرداری روز جمعه و پیش از آغاز بازی پرسپولیس و نساجی قائم‌شهر در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگران ادامه یافت و سوژه رسانه‌ها شد.(ادامه)
شمال نیوز : حال با اتمام زمان ثبت نام پرونده 37 نفر روی میز هیئت اجرایی مستقر در فرمانداری تنکابن قرار دارد ..... کاندیدای نام نویسی شده در تنکابن، رامسر و عباس آباد چه کسانی هستند ؟
شمال نیوز : حال با اتمام زمان ثبت نام پرونده 37 نفر روی میز هیئت اجرایی مستقر در فرمانداری تنکابن قرار دارد .....(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه‌ جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم. مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی: دوستان و دشمنان بدانند در حوادث امنیتی چند روز اخیر، دشمن را عقب زدیم/ در جنگ اقتصادی هم دشمن را عقب خواهیم زد(خبر)
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه‌ جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم.(ادامه)
آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۶
فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی محسن تنابنده، آخرین روزهای پیش تولید خود را پشت سر می‌گذارد.(ادامه)
۲۳ بازیگر سریال «امام علی(ع)» جان خود را از دست داده اند+ جزییات
23 سال از اولین پخش سریال تلویزیونی «امام علی(ع)» می گذرد و در این مدت غیر از تعدادی از دوبلورها و سایر عوامل 23 تن از بازیگران این مجموعه فاخر نیز دار فانی را وداع گفته اند.(ادامه)
قسمت ویژه سریال پایتخت برای شب عید
سیروس مقدم و محسن تنابنده، کارگردان و طراح سری مجموعه پایتخت قصد دارند برای شب سال نو مطابق با رسم معمول و پرطرفدار جهانی صنعت سریال سازی اپیزود ویژه یا Special Episode این مجموعه را تولید و آماده پخش کنند.(ادامه)
سیروس مقدم از بی‌توجهی و کم لطفی مدیران صداوسیما به سریال «پایتخت» گلایه کرد. فصل ششم «پایتخت» ساخته می‌شود؟
سیروس مقدم از بی‌توجهی و کم لطفی مدیران صداوسیما به سریال «پایتخت» گلایه کرد.(ادامه)
هیأت هفت نفره بازرسی قوه قضاییه با حکم ویژه ریاست قوه قضائیه ، برای بررسی مساله پسمانداستان، وارد مازندران شده‌اند . پرونده پسماند مازندران روی میز قوه قضائیه
هیأت هفت نفره بازرسی قوه قضاییه با حکم ویژه ریاست قوه قضائیه ، برای بررسی مساله پسمانداستان، وارد مازندران شده‌اند .(ادامه)
عکس/ سالگرد ازدواج بازیگر «پاینخت» در کنار همسر و دخترش
هدایت هاشمی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون یکی از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایش را در سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم بازی کرد، شخصیتی به نام اوس موسی که لهجه مشهدی داشت.(ادامه)
کامبیز مهدی‌زاده فرساد طی حکمی به عنوان "دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی" معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد. داماد روحانی در دولت مسئولیت گرفت +سند
کامبیز مهدی‌زاده فرساد طی حکمی به عنوان "دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی" معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد.(ادامه)
صعود نساجی مازندران به لیگ برتر فوتبال سوژه سریال پایتخت۶ ؟
تیم فوتبال نساجی مازندران روز گذشته توانست مجوز ورود به لیگ برتر فوتبال کشور را به دست آورد و این تیم ریشه دار شمالی بعد از 25 سال حضور در سطح اول فوتبال کشور را تجربه کند.(ادامه)
مراسم تجلیل از عوامل سریال پایتخت ۵ + تصاویر
مراسم تجلیل از عوامل سریال پایتخت ۵ پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی، علیرضا برازش مدیر شبکه یک، سیروس مقدم کارگردان، الهام غفوری تهیه کننده، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، ریما رامین فر و سایر بازیگران این سریال در سازمان اوج برگزار شد. (ادامه)
گفتگوی جالب با بهتاش سریال« پایتخت 5»
اگر مخاطب جدی تئاتر باشید او را از سال‌ها قبل می‌شناسید و اگر اهل سینما هستید، درخشیدنش را در فیلم‌هایی مثل «لانتوری» و «کارگر ساده نیازمندیم» دیده‌اید و اگر نه، او را در چند سریال تلویزیونی دیده اید و امروز بهرام افشاری را بیشتر با نقش‌آفرینی در یکی از شخصیت‌های اصلی «پایتخت» شناخته‌اید.(ادامه)
پشت صحنه «پایتخت ۵» پخش می‌شود
پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵» روز شنبه و همزمان با مبعث پیامبر اسلام (ص) حضرت محمد (ص) از شبکه یک روی آنتن می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز : مقدم درباره اعتراض برخی از بازیگران سریال مبنی بر حذف بخش‌هایی از سریال «پایتخت ۵»، گفت: امکان ندارد قسمتی از سریال بدون هماهنگی روی آنتن برود یا از پخش حذف شود؛ یعنی امکان ندارد سانسور و ممیزی اتفاق افتاده باشد که من در جریان آن نباشم.... سیروس مقدم پاسخ می دهد؛ «پایتخت» و این همه حاشیه؛ چرا؟!
شمال نیوز : مقدم درباره اعتراض برخی از بازیگران سریال مبنی بر حذف بخش‌هایی از سریال «پایتخت ۵»، گفت: امکان ندارد قسمتی از سریال بدون هماهنگی روی آنتن برود یا از پخش حذف شود؛ یعنی امکان ندارد سانسور و ممیزی اتفاق افتاده باشد که من در جریان آن نباشم....(ادامه)
اجازه بدهید اول به این نکته اشاره کنم که این ما بودیم که از «اوج» درخواست کردیم بودجه این سریال را متقبل شود. ما براساس نیازهای قصه در این فصل به دنبال سرمایه‌گذاری بودیم که بتواند تمام مخارج سریال را مرتفع کند. پاسخ‌های محسن تنابنده به حاشیه‌های «پایتخت۵»
اجازه بدهید اول به این نکته اشاره کنم که این ما بودیم که از «اوج» درخواست کردیم بودجه این سریال را متقبل شود. ما براساس نیازهای قصه در این فصل به دنبال سرمایه‌گذاری بودیم که بتواند تمام مخارج سریال را مرتفع کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.