.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هوادار تراکتور بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن فوت کرد
(ادامه)
هوادار تراکتور بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن فوت کرد
(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است. نشاکاری برنج با نگرانی شالیکاران مازندران از افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از کشاورزان بابلی با اشاره به اینکه از مدیران شهرستانی و استانی تقاضای بازدید از منطقه لاله آباد را در مسیر جاده آمل -بابل در کنارگذر جنوبی آب‌بندان بصرا داریم تا شاهد آبگرفتگی زمین‌های اطراف آن باشند.

استمداد کشاورزان برای حل مشکل ۵ ساله آب‌بندان «بصرا» لاله آباد بابل
شمال نیوز : یکی از کشاورزان بابلی با اشاره به اینکه از مدیران شهرستانی و استانی تقاضای بازدید از منطقه لاله آباد را در مسیر جاده آمل -بابل در کنارگذر جنوبی آب‌بندان بصرا داریم تا شاهد آبگرفتگی زمین‌های اطراف آن باشند. (ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
۲ عکس دیده نشده از خیابان لاله‌زار ۹۵ سال پیش!
این دو عکس وضعیت خیابان لاله‌زار در حدود سال ۱۳۰۹ را نشان می‌دهد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای و سارق مسلح و کشف ۷ فقره کلاهبرداری خبر داد. دستگیری ۲ کلاهبردار و سارق مسلح در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای و سارق مسلح و کشف ۷ فقره کلاهبرداری خبر داد.(ادامه)
همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان، پخش سری جدید مسابقات فوتبال «جام رمضان» از شبکه ورزش آغاز شد. آغاز پخش سری جدید مسابقات «جام رمضان»
همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان، پخش سری جدید مسابقات فوتبال «جام رمضان» از شبکه ورزش آغاز شد.(ادامه)
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد. اسامی ۸۰ نامزد اول انتخابات تهران و تعداد آرای‌شان/مطهری چندم است؟
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت. شعرخوانی سیاسی و اجتماعی میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ وعده پی در پی رفع گرانی‌ها چه شد!؟
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت.(ادامه)
 دهه فجر انقلاب اسلامی 1402 از امروز پنجشنبه‌ (12 بهمن) آغاز و تا یکشنبه (22 بهمن) ادامه خواهد داشت. عناوین روزها و شعار محوری برنامه‌های دهه فجر 1402 اعلام شد
دهه فجر انقلاب اسلامی 1402 از امروز پنجشنبه‌ (12 بهمن) آغاز و تا یکشنبه (22 بهمن) ادامه خواهد داشت.(ادامه)
نتایج آزمایش‌های جدید نشان داده است اسکن ام‌آرآی می‌تواند به مدت شش ماه برای کمک به بهبود علائم افسردگی استفاده شود. درمان افسردگی به کمک «ام‌آرآی»
نتایج آزمایش‌های جدید نشان داده است اسکن ام‌آرآی می‌تواند به مدت شش ماه برای کمک به بهبود علائم افسردگی استفاده شود.(ادامه)
بارش‌های رگباری باران سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی در برخی مناطق مازندران شده است. چند منطقه مازندران درگیر آبگرفتگی
بارش‌های رگباری باران سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی در برخی مناطق مازندران شده است.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور هنرمندان و مردم از مقابل خانه سینما برگزار شد. پیکر بیتا فرهی به‌سوی خانه ابدی بدرقه شد
مراسم تشییع پیکر بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور هنرمندان و مردم از مقابل خانه سینما برگزار شد.(ادامه)
هر وجودی را نشانه‌ای است؛ نشانه بسیجی بودن؛ نماز به وقت خواندن، ولایتمداری، زیرک و عالم به زمان و قدردان نعمات الهی بودن است. بسیجی بر عهدش پایبند است(يادداشت)
هر وجودی را نشانه‌ای است؛ نشانه بسیجی بودن؛ نماز به وقت خواندن، ولایتمداری، زیرک و عالم به زمان و قدردان نعمات الهی بودن است.(ادامه)
300-400 اصولگرا در تهران مدعی ورود به لیست هستند
(ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
درگذشت مادر شهیدان رستم زاده گنجی در بابل
مادر شهیدان والامقام علی اصغر و حسین رستم زاده گنجی از بابل آسمانی شد(ادامه)
تیم بابل عنوان قهرمانی مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان مازندران، بزرگداشت هفته دولت و یادواره شهیدان رجایی و باهنر را به دست آورد. بابل فاتح مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان مازندران
تیم بابل عنوان قهرمانی مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان مازندران، بزرگداشت هفته دولت و یادواره شهیدان رجایی و باهنر را به دست آورد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۱۵ تیر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر فرار و عقب نشینی صهیونیست‌ها از جنین و برگزاری کنکور سراسری پرداخته اند.(ادامه)
فریماه فرجامی دیشب پس از طی یک دوره بیماری منجر به کما در ۷۱ سالگی درگذشت. فریماه فرجامی درگذشت
فریماه فرجامی دیشب پس از طی یک دوره بیماری منجر به کما در ۷۱ سالگی درگذشت.(ادامه)
عکس/ مزرعه لاله در روستای "اسپره خون"(خبر)
(ادامه)
 
شمال نیوز: رزمنده ، پیشکسوت دفاع مقدس و مهندس خوشنام  بابلی به جوار یاران شهیدش پر کشید و آسمانی شد. رزمنده و مهندس خوشنام بابلی به یاران شهیدش پیوست
شمال نیوز: رزمنده ، پیشکسوت دفاع مقدس و مهندس خوشنام بابلی به جوار یاران شهیدش پر کشید و آسمانی شد.(ادامه)
محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان به‌دلیل مشکل مغزی در بیمارستان بستری شده است. مردم برای بازیگر سریال «مختارنامه» دعا کنند
محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان به‌دلیل مشکل مغزی در بیمارستان بستری شده است.(ادامه)

محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان به دلیل مشکل مغزی در بیمارستان بستری شده است. مردم برای این بازیگر سرشناس دعا کنند
محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان به دلیل مشکل مغزی در بیمارستان بستری شده است.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
جذب اعتبار بی سابقه هزار میلیارد تومانی در شهرداری نوشهر
(ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.