.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تازه ترين آراي شمارش شده 3058 صندوق تهران
(ادامه)
نتايج شمارش حدود 50 درصد آراي تهران
(ادامه)
آرا 101 نامزد اول انتخابات تهران
(ادامه)
با شمارش آراي 3904 صندوق تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر 19 نفر از نامزدهاي انتخابات مجلس هشتم از تهران به مجلس راه يافتند. نتيجه قطعي انتخابات تهران اعلام شد
با شمارش آراي 3904 صندوق تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر 19 نفر از نامزدهاي انتخابات مجلس هشتم از تهران به مجلس راه يافتند.(ادامه)
تازه ترين نتايج شمارش آراي تهران
(ادامه)
تازه ترین آمار انتخابات تهران از 2605 صندوق
(ادامه)
فهرست 50 كانديداي برتر تهران اعلام شد
(ادامه)
تكذيب حمايت از اصلاح‌طلبان توسط برخی هنرمندان
(ادامه)
اسامي كانديداهاي مجلس هشتم در تهران
(ادامه)
لیست اصولگرایان قطعی شد + اسامی کاندیداها
(ادامه)
رئيس جمهور در دور اول سفرهاي استاني دولت ،وزير جهاد كشاورزي را موظف كرد كه هر ماه به استان مازندران سفر كند و با مشكلات بخش هاي مختلف كشاورزي اشنا و نسبت به رفع آن اقدام كند. اين در حاليست كه حدود 3 ماه از آخرين سفر وزير جهاد و كشاورزي به مازندران طي وعده رئيس جمهور ميگذرد. آقاي وزير ، به داد باغداران و بي داد مرغداران برس !
رئيس جمهور در دور اول سفرهاي استاني دولت ،وزير جهاد كشاورزي را موظف كرد كه هر ماه به استان مازندران سفر كند و با مشكلات بخش هاي مختلف كشاورزي اشنا و نسبت به رفع آن اقدام كند. اين در حاليست كه حدود 3 ماه از آخرين سفر وزير جهاد و كشاورزي به مازندران طي وعده رئيس جمهور ميگذرد.(ادامه)
يادواره سرلشگر شهید کشوری برگزار میشود
(ادامه)
تالاب انزلي يا مرداب ، انتخاب با ما است
(ادامه)
حاشيه هاي سفر رفسنجاني به مازندران
(ادامه)
تجدید پیمان با شهدا در آخرين روز هفته دولت
(ادامه)
در پی درج خبر در مورخه 12/5/86 تحت عنوان " آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها " در سایت شمال نیوز و درج  آن در برخی سایتها خبری ،جوابیه ای از طرف نایب رئیس شورای شهر زیراب به سایت ارسال ... انتقاد شورای شهر زیراب از درج خبر شمال نیوز
در پی درج خبر در مورخه 12/5/86 تحت عنوان " آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها " در سایت شمال نیوز و درج آن در برخی سایتها خبری ،جوابیه ای از طرف نایب رئیس شورای شهر زیراب به سایت ارسال ...(ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)
انزلي شهر ساحل و دريا و لاله‌هاي تالابي چشم به راه مسافران نوروزي(ديدگاه)
(ادامه)
هموطن! بیا و این داغ را زودتر فراموش کنیم. تو می توانی چرا که تاریخ گواه آن بوده است. می دانم خیلی سخت است. اما مگر نمی خواهی آن دختر بچه ی منتظر را شاد کنی. هموطن لبخند بزن. نگذار خون آشامان وسفاکانی نظیر جندالشیطان... تقدیم به لاله های پرپرشده ی شرقی
هموطن! بیا و این داغ را زودتر فراموش کنیم. تو می توانی چرا که تاریخ گواه آن بوده است. می دانم خیلی سخت است. اما مگر نمی خواهی آن دختر بچه ی منتظر را شاد کنی. هموطن لبخند بزن. نگذار خون آشامان وسفاکانی نظیر جندالشیطان...(ادامه)
مريم دوست پرور شهيدان قرار سينه هاي داغدارند(يادداشت)
مريم دوست پرور(ادامه)
جشنواره گل هاي زيباي لا‌له در جاده چالوس
(ادامه)
شفقت در محضر فرمانده
چشمهايش غرق اشک بود. انگار همين ديروز ،بودکه "طوسي"برايش از اهميت انسجام نيروها خلاقيت فرماندهان سخن ميگفت بر مزار يار نشستن و اشک ريختن ،فارغ از هياهو و مشغله هاي دنيوي روح انسان را  جلا مي دهد و گويي شفقت به خوبي اين را دريافته بود. بي آلايش وبدون تشريفات ،تنهاي تنها به زادگاه سرداري رفت که ... (ادامه)
پيام نماينده ولي فقيه واستاندارمازندران بمناسبت آغاز مسابقات جام جهاني کشتي
بلا ترديد كشتي به دليل قابليت روح پهلوان منشي پيشتاز تحقق فرهنگ جوانمردي و نوع دوستي و تحكيم بناي صلح دوستي در كره زمين است.مردم شريف ، ورزشكاران ،‌ورزش دوستان و ميهمانان عزيز استان مازندران شايسته مي دانم تا به مناسبت انتخاب و برگزاري مسابقات جام جهاني كشتي آزاد 2006 در ساري به رسم ميزباني ضمن خير مقدم .... (ادامه)
برگزاري يادواره شهداي دانش‌آموزدرمازندران
(ادامه)
بيانيه مهندس شفقت در مراسم معارفه ايشان به سمت استاندار مازندران در تاريخ 1/10/84
(ادامه)
قبلي 1 ... 21 22 23 24 25 26

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.