.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علی فرامرزی، هنرمند نقاش در یادداشتی با عنوان «زخمی بر اسطوره» با بیانی روایی و داستان گونه اما کوتاه، از رنج‌هایی سخن گفته است که در طول تاریخ بر پیکر دماوند فرود آمده است. در ناله های دماوند چه رازی نهفته است؟(يادداشت)
علی فرامرزی، هنرمند نقاش در یادداشتی با عنوان «زخمی بر اسطوره» با بیانی روایی و داستان گونه اما کوتاه، از رنج‌هایی سخن گفته است که در طول تاریخ بر پیکر دماوند فرود آمده است. (ادامه)
عکس/ واکنش «لاله صبوی» به آتش سوزی جنگل های ایران
لاله صبوری، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری از آهویی که در حال فرار از آتش است را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با آغاز فعالیت رسمی مجلس یازدهم ، رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران در پیام تبریکی به نمایندگان مازندران در این مجلس خواستار مساعدت و معاضدت.... پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران به نمایندگان استان
شمال نیوز: همزمان با آغاز فعالیت رسمی مجلس یازدهم ، رئیس سازمان نظام مهندسی استان مازندران در پیام تبریکی به نمایندگان مازندران در این مجلس خواستار مساعدت و معاضدت....(ادامه)
مازندران در شاهنامه و نگاه ویژه مازنی ها به فردوسی
ایرنا - مازندرانی‌ها به واسطه علاقه به فرهنگ و ادبیات و همچنین نگاه ویژه فردوسی به این سرزمین و تکرار نام مازندران در شاهنامه همواره توجه ویژه‌ای به این اثر جاودان ادبیات فارسی داشتند. (ادامه)
برگزاری جلسه مجدد رسیدگی به پرونده نجفی
(ادامه)
شمال نیوز: پسر جوان که در اقدامی هولناک عمه‌اش را به قتل رسانده و دخترعمه‌اش را مجروح کرده بود با رضایت پدربزرگش به ۸ سال حبس محکوم شد. ۸ سال حبس برای قتل عمه
شمال نیوز: پسر جوان که در اقدامی هولناک عمه‌اش را به قتل رسانده و دخترعمه‌اش را مجروح کرده بود با رضایت پدربزرگش به ۸ سال حبس محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز : اینک یک پهنه‌ی بیست و سه هکتاری در قلمرو شهرستان بابل – بخش گتاب، روستای ولوکلا – نیلوفرها و لاله‌های مردابی هوش‌ربا، خاک حاصلخیز و تاب‌آوری‌اش را از دست داد آن هم به بهانه .... مازندران چگونه به بیابانی سبز تبدیل خواهد شد ؟!
شمال نیوز : اینک یک پهنه‌ی بیست و سه هکتاری در قلمرو شهرستان بابل – بخش گتاب، روستای ولوکلا – نیلوفرها و لاله‌های مردابی هوش‌ربا، خاک حاصلخیز و تاب‌آوری‌اش را از دست داد آن هم به بهانه ....(ادامه)
پیام آیت الله محمدی لایینی به مناسبت نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج)
شمال نیوز: نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران در پیامی نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)را تبریک گفت. (ادامه)
جانباز سرافراز حاج محمد جواد رضایی برادر شهیدان والامقام داود، علیرضا و محمد تقی رضایی، پس از تحمل سالها بیماری و سختی ناشی از جانبازی ... جانباز سرافراز حاج محمد جواد رضایی به برادران شهیدش پیوست
جانباز سرافراز حاج محمد جواد رضایی برادر شهیدان والامقام داود، علیرضا و محمد تقی رضایی، پس از تحمل سالها بیماری و سختی ناشی از جانبازی ...(ادامه)
در روزهای 12 و 13 فروردین، پلیس اجازه ورود به پارک ها را نمی دهد
(ادامه)
شورای نگهبان هیچگاه نگاه سیاسی نداشته و همواره نسبت به جریانات سیاسی با چشمان بسته عمل می‌کند و از این رو طبق قانون درباره بررسی صلاحیت‌ها تصمیم می‌گیرد. پیش بینی میزان مشارکت مردم در انتخابات در تخصص من نیست ولی امید دارم میانگین مشارکت در انتخابات به مانند گذشته بیش از ۵۰ درصد باشد... هنوز هم امکان ردصلاحیت کاندیداها وجود دارد/ نگاه شورای نگهبان سیاسی نیست/ پیش‌بینی می‌کنیم مشارکت بیش از 50 درصد باشد
شورای نگهبان هیچگاه نگاه سیاسی نداشته و همواره نسبت به جریانات سیاسی با چشمان بسته عمل می‌کند و از این رو طبق قانون درباره بررسی صلاحیت‌ها تصمیم می‌گیرد. پیش بینی میزان مشارکت مردم در انتخابات در تخصص من نیست ولی امید دارم میانگین مشارکت در انتخابات به مانند گذشته بیش از ۵۰ درصد باشد...(ادامه)
لیست ائتلاف "اقتصاد و معیشت مردم" منتشر شد
لیست ائتلاف "اقتصاد و معیشت مردم" از فهرست‌های جریان اصول‌گرا برای انتخابات مجلس یازدهم منتشر شد.(ادامه)
لیست کاندیداهای جبهه جهادگران برای انتخابات مجلس اعلام شد
جبهه جهادگران ایران اسلامی اسامی کاندیداهای خود برای انتخابات مجلس در تهران را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، لیست سی نفره خود برای انتخابات مجلس را در حوزه انتخابیه تهران مشخص کرد. لیست سی نفره شورای ائتلاف در تهران اعلام شد / عزت الله اکبری در فهرست + اسامی
شمال نیوز: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، لیست سی نفره خود برای انتخابات مجلس را در حوزه انتخابیه تهران مشخص کرد.(ادامه)
اعلام مسیر و زمان راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران اعلام شد.(ادامه)
از بین روحانیونی که نام آنها در لیست 35 نفره آمده، دو نفر حذف می شوند که این موضوع بستگی به شکل گیری ائتلاف بین جبهه پایداری و سایر اصولگرایان دارد. از بین زنان هم طبیعتا یک نفر حذف خواهد شد. اصولگرایان به لیست 35 نفره رسیدند/ چه چهره‌هایی در لیست نهایی اصولگرایان خواهند بود + اسامی
از بین روحانیونی که نام آنها در لیست 35 نفره آمده، دو نفر حذف می شوند که این موضوع بستگی به شکل گیری ائتلاف بین جبهه پایداری و سایر اصولگرایان دارد. از بین زنان هم طبیعتا یک نفر حذف خواهد شد. (ادامه)
مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیرو ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1398 در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : نتایج اولیه انتخابات درون‌گروهی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای یازدهمین انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران در حالی منتشر شد که در این میان یک نماینده ادوار اهل قائم شهر و یک زن اهل ساری در میان فهرست 90 نفره پایتخت دیده می شوند .. 


لیست ۹۰ نفره اصولگرایان در تهران مشخص شد / حضور پررنگ یاران احمدی نژاد + راهیابی یک قائم شهری و یک ساروی در فهرست پایتخت
شمال نیوز : نتایج اولیه انتخابات درون‌گروهی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای یازدهمین انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران در حالی منتشر شد که در این میان یک نماینده ادوار اهل قائم شهر و یک زن اهل ساری در میان فهرست 90 نفره پایتخت دیده می شوند .. (ادامه)
بارها به مرگ تهدید شده‌ام / پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی، ۵۶ وکیل داشت که نفر اولشان ۱۰ میلیارد تومان قرارداد حق‌الوکاله امضا کرده بود.برخی وکلای این پرونده از شاکی و متشاکی همزمان پول می‌گرفتند!(خبر)
(ادامه)
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد.

لیست اولیه کاندیداهای اصولگرایان در تهران مشخص شد
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد. (ادامه)
هنرمندان ترور سردار سلیمانی را محکوم کردند +اسامی
بیانیه جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه و هنر منتشر شد.(ادامه)
برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۹ دی در دیار علویان
راهپیمایی بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی با حضور گسترده ملت انقلابی و با بصیرت مازندران امروز در سراسر استان برگزار شد(ادامه)
زمان و مکان برگزاری مراسم نهم دی در شهرستان‌های مازندران ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، اعلام شده است..... + اسامی سخنرانان و برنامه های 32 شهر استان(خبر)
(ادامه)
زمان و مکان برگزاری مراسم 9 دی در مازندران
زمان و مکان برگزاری مراسم نهم دی در شهرستان‌های مازندران ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، اعلام شده است.(ادامه)
کاندیداهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید + اسامی
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۸ خرداد ۱۳۹۵ رسماً آغاز شد. نمایندگان این دوره در ۷ اسفند ۱۳۹۴ با آرای مردم انتخاب شدند.(ادامه)
نامزدهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید +اسامی
چهره‌ها و اسامی شناخته‌شده‌ای در میان داوطلبان و ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس یازدهم به چشم می‌خورند. (ادامه)
زنگ استکبار ستیزی در مدارس مازندران نواخته شد
زنگ استکبار ستیزی به مناسبت ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز صبح امروز در مدارس مازندران نواخته شد.(ادامه)
اعلام ۴۹ مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در مازندران
زمان و مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ۹۸ از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام شد.(ادامه)
کاروانی در راه است گویی این کاروان غافله عشاقی است که به شوق معشوق وادی عشق را پشت سر گذاشته و از فراق یار سینه چاک کرده اند.
پیراهن سوگ اربعین /چهل غروب بی حسین
کاروانی در راه است گویی این کاروان غافله عشاقی است که به شوق معشوق وادی عشق را پشت سر گذاشته و از فراق یار سینه چاک کرده اند. (ادامه)
شمال نیوز: حاج ابراهیم شیخی، جانباز ۷۰ درصد نکایی که در دوران دفاع مقدس نابینا شد، به همرزمان شهیدش پیوست. جانباز ۷۰ درصد نکایی به همرزمان شهیدش پیوست +جزییات مراسم تشییع
شمال نیوز: حاج ابراهیم شیخی، جانباز ۷۰ درصد نکایی که در دوران دفاع مقدس نابینا شد، به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.