.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در مازندران
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۵۲ نقطه مازندران برگزار می‌شود(ادامه)
اعضای جدید شورای مرکزی حزب موتلفه انتخاب شدند
با برگزاری انتخابات مجمع عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، اعضای جدید سیزدهمین دوره شورای مرکزی این حزب مشخص شدند.(ادامه)
فتحعلی اویسی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون دقایقی پیش در بیمارستان درگذشت. فتحعلی اویسی درگذشت
فتحعلی اویسی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون دقایقی پیش در بیمارستان درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : یک منبع آگاه به شمال نیوز گفت : دکتر محمد عباسی مسئولیت استانداری مازندران را نپذیرفت . دکتر عباسی مسئولیت استانداری مازندران را نپذیرفت
شمال نیوز : یک منبع آگاه به شمال نیوز گفت : دکتر محمد عباسی مسئولیت استانداری مازندران را نپذیرفت .(ادامه)
طرحی که آب ندارد اما نان دارد! / تا به کی مازندران به‌عنوان پس‌انداز آبی دیده شود؟ متاسفانه آقایان دیگر از بیانش هم واهمه‌ای ندارند، این نشان از نگرش بدون حساب و کتاب به مسئله منابع آبی مازندران دارد ....(خبر)
(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید. انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم وارد مرحله ارزیابی شد
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بابل در مجلس شوارای اسلامی گفت: به دلیل مشکلات پیش آمده در امر آب‌رسانی به کشاورزان استان مازندران و کمبود شدید آب، مشکلات بسیاری برای مردم و کشاورزان پیش آمده که در پی آن محصولات کشاورزان به نتیجه نمی‌رسد و به تولید و فروش ضربه وارد می‌شود. تذکر نماینده بابل به وزیر نیرو : کشاورزان مازندران بی‌آب مانده‌اند / سهم ۳٠ ساعته استان از آب رودخانه هراز ۱٠ روز است که قطع شده است
شمال نیوز : نماینده مردم بابل در مجلس شوارای اسلامی گفت: به دلیل مشکلات پیش آمده در امر آب‌رسانی به کشاورزان استان مازندران و کمبود شدید آب، مشکلات بسیاری برای مردم و کشاورزان پیش آمده که در پی آن محصولات کشاورزان به نتیجه نمی‌رسد و به تولید و فروش ضربه وارد می‌شود. (ادامه)
تذکر نماینده بابل به وزیر نیرو: کشاورزان بابل، بی‌آب مانده‌اند
نماینده مردم بابل در مجلس شوارای اسلامی گفت: به دلیل مشکلات پیش آمده در امر آب‌رسانی به کشاورزان شهرستان بابل و کمبود شدید آب، مشکلات بسیاری برای مردم و کشاورزان پیش آمده که در پی آن محصولات کشاورزان به نتیجه نمی‌رسد و به تولید و فروش ضربه وارد می‌شود. (ادامه)
فریدونکناری ها خواستار ابقای امام جمعه خود شدند
(ادامه)
پیشنهاد استقلال به شاه ماهی مازندرانی پرسپولیس
مدتی از حمله به اتوبوس پرسپولیس با پرتاب نارنجک گذشته است اما هنوز هم شاگردان یحیی گل محمدی ماجرا را فراموش نکرده‌اند. (ادامه)
درگیری خونین بامدادی در فریدون‌کنار
پارک لاله فریدون کنار ساعت یک بامداد امروز به دلیل نزاع دسته جمعی با چاقو رنگ خون گرفت.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
زمان بازگشایی سینما‌ها اعلام شد
مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی گفت: سینما‌ها از شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه بازگشایی می‌شوند.(ادامه)
تجلیل مسئولان مازندران از مقام والای معلمان
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با گرامیداشت روز و هفته معلم از مقام فرهیختگان و میراث داران انبیا و مروجان بینش و اخلاق تجلیل کردند.(ادامه)
پیام تسلیت مسئولان مازندران درپی شهادت «شهید مصطفی نوروزی»
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شهادت مصطفی نوروزی، شهید امنیت و سرباز گمنام امام زمان (عج) را تسلیت گفت.(ادامه)
شناسایی و بازگشت پیکر مطهر ۲ بسیجی شهید پس از ۴۰ سال
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهید تقدسی و محمدی پس از ۴۰ سال به آغوش خانواده گفت: آیین تشییع این شهیدان والامقام همزمان با هشت شهید گمنام برگزار می شود. (ادامه)
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن ۹۹ در مازندران اعلام شد.(ادامه)
۴ نشانه احتمالی عارضه قلبی - عروقی
وجود هاله سفید دور عنبیه‌ چشم یا چین خوردگی در نرمه گوش می‌تواند نشانه ای احتمالی از ابتلا به یک عارضه قلبی باشد. (ادامه)
خداحافظی هواداران پرسپولیس با «مهرداد با تعصب» +عکس
هواداران پرسپولیس که در پس از درگذشت مهرداد میناوند مقابل بیمارستان لاله حضور پیدا کرده‌اند، از مسوولان باشگاه خواستند تا مراسم خاکسپاری در خورشان میناوند برای این پیشکسوت فقید تدارک دیده شود.(ادامه)
جدیدترین خبر از وضعیت مهرداد میناوند و علی انصاریان
محمدرضا هاشمیان عضو تیم معالج مهرداد میناوند و علی انصاریان درباره آخرین وضعیت بیماری این ۲ پیشکسوت فوتبال، توضیحاتی را بیان کرد.(ادامه)
خبر خوش؛ وضعیت میناوند به ثبات رسید
پزشک معالج مهرداد میناوند با اشاره به آخرین وضعیت مهرداد میناوند به دلیل ابتلا به کرونا بیان کرد: شرایط این بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران کمی بهتر شده است و وضعیت باثباتی دارد.(ادامه)
لاله اسکندری کرونا گرفت +عکس
لاله اسکندری با انتشار پستی از مبتلا شدن خود به کرونا خبر داد. (ادامه)
عکس/مراسم شام غریبان امام رضا(ع) درحرم شاهچراغ(ع)
مراسم شام‌غریبان و لاله گردانی شهادت امام رضا (علیه السلام) شنبه ۲۶ مهر 1399 پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه‌السلام شیراز برگزار شد.(ادامه)
علی لاریجانی رییس پیشین مجلس به مناسبت وداع و خاکسپاری پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم(منطقه خان‌طومان سوریه) پیامی صادر کرد. پیام تسلیت لاریجانی در وداع با شهدای خان طومان
علی لاریجانی رییس پیشین مجلس به مناسبت وداع و خاکسپاری پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم(منطقه خان‌طومان سوریه) پیامی صادر کرد.(ادامه)
۱۱ نشانه سطوح کم اکسیژن در خون
تاکی‌پنه اصطلاح پزشکی است که به تنفس سریع و کم عمق اشاره دارد. کمبود اکسیژن یا دی اکسید کربن بیش از حد در بدن از دلایل شایع این شرایط است.(ادامه)
آیت الله لائینی :ملت ایران با صلابت راه مقاومت و دفاع مقدس را ادامه می دهد
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای این دوران گفت: ملت ایران با صلابت راه مقاومت و دفاع مقدس را ادامه می دهد و دشمنان را مایوس می کند.(ادامه)

شاعران آیینی کشورمان از جمله علی انسانی، سعید بیابانکی، حسن کردی و احد ده بزرگی اشعاری زیبا برای شام غریبان امام حسین (ع) سروده اند.
اشعاری زیبا برای شام غریبان
شاعران آیینی کشورمان از جمله علی انسانی، سعید بیابانکی، حسن کردی و احد ده بزرگی اشعاری زیبا برای شام غریبان امام حسین (ع) سروده اند. (ادامه)
آسفالت 20 معابر شهر ساری در 30 روز
شمال نیوز: سازمان عمران به منظور ایجاد پایداری بیشتر این خدمت عمرانی، از دستگاه فلاسک لکه گیری در معابر شهری استفاده کرده تا استانداردسازی بهسازی معابر را مورد توجه قرار داده باشد. (ادامه)
در حقیقت با انتشار اسناد محرمانه آن روزها به درستی می توان دریافت که حقیقت کودتا و یا براندازی، حداکثر یکماه و نیم پس از روی کارآمدن دکتر مصدق در دستور کار انگلیس و....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.