.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
 آقایانی که نظارت میدانی و عملیات میدانی می کردند امروز خود را به خوزستان برسانند که مردم به آنان نیاز فوری دارند خیلی بیشتر از سالِ پار. دولت فردا هم همین امروز برنامه های خود را تنظیم کند برای عبور خوزستان از بحران. دیگر کسی هم نیست که کمبود ها را به اسم او بنویسیم و سر او فریاد بزنیم. همه، یکی هستید و همه چیز هم به حساب همه شما نوشته می شود. پس از همین آغاز کارنامه خود را با موفقیت بنویسید. خوزستان، حرمِ شهیدان است، حرمت نگهداریم!(يادداشت)
آقایانی که نظارت میدانی و عملیات میدانی می کردند امروز خود را به خوزستان برسانند که مردم به آنان نیاز فوری دارند خیلی بیشتر از سالِ پار. دولت فردا هم همین امروز برنامه های خود را تنظیم کند برای عبور خوزستان از بحران. دیگر کسی هم نیست که کمبود ها را به اسم او بنویسیم و سر او فریاد بزنیم. همه، یکی هستید و همه چیز هم به حساب همه شما نوشته می شود. پس از همین آغاز کارنامه خود را با موفقیت بنویسید.(ادامه)
رئیس‌جمهور منتخب با بیان اینکه دستور تشکیل شورای راهبردی ویژه احصاء مسائل و راهکار‌ها برای استان خوزستان را صادر خواهیم کرد، گفت: برای حل مشکلات خوزستان حتی یک روز را هم از دست نمی‌دهیم.
 

انتخاب استانداران ویژه با اختیارات خاص برای استان‌هایی با مشکلات خاص
رئیس‌جمهور منتخب با بیان اینکه دستور تشکیل شورای راهبردی ویژه احصاء مسائل و راهکار‌ها برای استان خوزستان را صادر خواهیم کرد، گفت: برای حل مشکلات خوزستان حتی یک روز را هم از دست نمی‌دهیم. (ادامه)
به قلم : فریدون امیریان شهسوار ملک سخن (يادداشت)
به قلم : فریدون امیریان(ادامه)
در یک روز گذشته کرونا جان چند هموطن ایرانی را گرفت؟
آخرین آمار کرونا در ایران/ فوت 226 هموطن دیگر (ادامه)
محرومیت داور دربی به خاطر پنالتی جنجالی
داور بین المللی فوتبال ایران با محرومیت از قضاوت در هفته های پایانی فوتبال باشگاههای کشور روبرو شد.(ادامه)
مازندران راه را به روی مسافران بسته است
تمامی ورودی‌های مازندران همچنان به روی مسافران بسته است.(ادامه)
تعریض محور مرزن آباد - دزدبن ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس خواستار توزیع و تخصیص عادلانه اعتبارات شد و گفت: پروژه تعریض محور کندوان محدوده مرزن آباد - دزد بن نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.(ادامه)
سهمیه بنزین مرداد امشب واریز می‌شود
سهمیه بنزین مردادماه ساعت ۲۴ امشب بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته در کارت‌های سوخت واریز می‌شود.(ادامه)
عکس/ رونمایی از جدیدترین خودرو کراس اور ایران
مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: مراحل تولید محصول کراس اوور پروژه K125 آغاز شده و نمونه اولیه این خودرو در شهریور رونمایی خواهد شد.(ادامه)
پیراهن سپاهان بر تن بازیکنان تیم ملی!+ عکس
ملی‌پوشان فوتبال بانوان کشورمان در اقدامی عجیب در زمان تمرین لباس سپاهان را بر تن کرده‌اند. (ادامه)
جدول/ قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو /دنا پلاس ۴۶۴ میلیون تومان شد
قیمت تازه محصولات ایران خودرو در بازار را منتشر کرد. در جدول زیر قیمت روز محصولات ایران خودرو در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
از ادامه غرقی‌ها در دریا تا قطع پای شناگر/ غرق شدن ۴۷ نفر از خردادماه تاکنون در دریای مازندران
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به روند افزایشی آمار غرقی در دریای مازندران، گفت: برخی در مسیر قایق‌ها و شناورها شنا می‌کنند که این موضوع سلامت آنان را به خطر می‌اندازد که نمونه این می‌توان به یک مورد حادثه در ساحل تنکابن اشاره کرد که موجب شد فرد یک پای خود را از دست دهد. (ادامه)
پرسپولیس به رکورد استقلال نرسید
پرسپولیس با وجود عملکرد خوب در سال‌های اخیر هنوز به یک رکورد ویژه استقلال نرسیده است.(ادامه)
نشست بررسی مشکلات بخش های مختلف مازندران از جمله کمبود آب شرب و کشاورزی ، دغدغه کشاورزان از قیمت و بازرگانی برنج،محدودیت های کشت دوم برنج ،طرح های منابع آبی و پسماند امروز پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان ،رییس برنامه و بودجه و مجمع نمایندگان استان در مجلس برگزار شد.
دغدغه واردات برنج ؛محور نشست مجمع نمایندگان مازندران با نماینده ولی فقیه
نشست بررسی مشکلات بخش های مختلف مازندران از جمله کمبود آب شرب و کشاورزی ، دغدغه کشاورزان از قیمت و بازرگانی برنج،محدودیت های کشت دوم برنج ،طرح های منابع آبی و پسماند امروز پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان ،رییس برنامه و بودجه و مجمع نمایندگان استان در مجلس برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به وجود ۴۸۰ کیلومتر نوار ساحلی، نبود متولی را از جمله دغدغه ها بیان کرد. زارعی:نوار ساحلی متولی ندارد/ عقب ماندگی در زهکشی اراضی
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به وجود ۴۸۰ کیلومتر نوار ساحلی، نبود متولی را از جمله دغدغه ها بیان کرد.(ادامه)
آیت الله لائینی :فلسفه سیاسی غدیر حکمرانی بر مبنای دین است
نماینده ولی فقیه در مازندران، فلسفه سیاسی غدیر را حکمرانی بر مبنای دین و مردمسالاری دینی برشمرد و گفت: امروز مسئولان با عملکرد خود می توانند جریان تازه ای از غدیر را رقم بزنند.(ادامه)
عکس/ جاده چالوس همچنان مسدود است
طبق تصاویر دوربین‌های راهداری، ورودی جاده چالوس توسط پلیس راه همچنان مسدود شده و ترافیک در محدوده بیلقان وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور از برگزاری رویدادهای استارتاپی با راهبرد تحقق شعار تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها خبر داد. برگزاری رویدادهای استارتاپی با راهبرد تحقق شعار سال از سوی بسیج اساتید
شمال نیوز : معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور از برگزاری رویدادهای استارتاپی با راهبرد تحقق شعار تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها خبر داد. (ادامه)
عکس/ خانه کعبه از گذشته تا به امروز
امسال مراسم حج تحت تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا، با شمار محدودی از زائران ساکن عربستان سعودی آغاز شد. (ادامه)
آبگیری برخی سدهای مازندران همانند آببندان پایین است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: برخی سدهای افتتاح شده استان نظیر گلورد با یک دهم ظرفیت و همانند آببندان آبگیری می شوند.(ادامه)
وضعیت بحرانی مازندران در سایه سفرهای بی‌رویه
محدودیت های تردد و کرونایی نتوانست از شمار مسافران و مهمان ناخوانده در مازندران بکاهد و وضعیت استان در سایه مسافرت های غیرضروری، بحرانی شده است.(ادامه)
۱۸۰ سورتی پرواز هر هفته در فرودگاه ساری انجام می شود
مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به برنامه جدید پروازی فرودگاه شهدای ساری، گفت: هر هفته حدود ۱۸۰ سورتی پرواز در این فرودگاه انجام می شود.(ادامه)
کسب رتبه نخست پست بانک مازندران در کشور
پست بانک مازندران رتبه اول را در بین پست بانک‌های کشور کسب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : آقای احمدی نژاد هم همین موقعیت را پیدا کرد گرچه قدر ناشناسی و ناسپاسی کرد و از حریم حکم رهبری را با موضعگیری‌های عجیب و غریب خود صیانت نکرد.... عطریانفر: روحانی قابلیت‌های منحصر به فردی در قیاس با اعضای فعلی مجمع دارد/ ریاست مجمع تشخیص را به روحانی واگذار خواهند کرد!
شمال نیوز : آقای احمدی نژاد هم همین موقعیت را پیدا کرد گرچه قدر ناشناسی و ناسپاسی کرد و از حریم حکم رهبری را با موضعگیری‌های عجیب و غریب خود صیانت نکرد....(ادامه)
غلامرضا منتظری ، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما برای اصلاح رفتارهای اجتماعی ، بایدها و نبایدهایی داریم تا هرج و مرج ایجاد نشود، در قوانین فضای مجازی هم مانند سایر کشورها محدودیت داریم اما قرار نیست فیلترینگ داشته باشیم ....(خبر)
(ادامه)
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰/ جدول
قیمت سکه طلا دلار ارز یورو امروز پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
عکس/ نانوایی که به جای نان، ارز دیجیتال استخراج می‌کرد!
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از شناسایی و کشف ۱۱۷ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در بازرسی از یک واحد تولیدی غیرفعال در محدوده جاده اراک خبر داد.(ادامه)
کرونا آنتی‌بادی قوی در کودکان ایجاد می‌کند
تحقیقات جدید نشان می دهد که حتی یک مورد خفیف یا بدون علامت کووید۱۹ باعث پاسخ قوی آنتی بادی در کودکان و نوجوانان می شود.(ادامه)
آغاز به کار ستاد استانی صبر در مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از آغاز فعالیت ستاد استانی صبر خبر داد.(ادامه)
اسماعیل نژاد طلایی شد
سید حسن اسماعیل نژاد، کشتی گیر شایسته بابلسری مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان را به دست آورد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.