.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
 شمال نیوز : این تغییر با توجه به اینکه نخستین انتصاب در سطح مدیران کل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سطح مدیران کل استان های کشور بوده است و قبل از انتصاب استاندار جدید در دولت سیزدهم صورت پذیرفت در نوع خود غیرمنتظره به شمار می رود .
اولین انتصاب مدیران کل استان های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کشور از مازندران کلید خورد
شمال نیوز : این تغییر با توجه به اینکه نخستین انتصاب در سطح مدیران کل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سطح مدیران کل استان های کشور بوده است و قبل از انتصاب استاندار جدید در دولت سیزدهم صورت پذیرفت در نوع خود غیرمنتظره به شمار می رود . (ادامه)
رستم قاسمی داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده ام، ولی اگر قرار باشد اعلام کاندیداتوری کنم به نفع کسی کنار نمی‌روم.


تنها وزیر ایرانی بودم که رئیس اوپک شدم/ به‌ نفع هیچ‌کس کنار نمی‌روم/ شهردار نمی‌شوم/ با احمدی‌نژاد دیداری نداشته‌ام
رستم قاسمی داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده ام، ولی اگر قرار باشد اعلام کاندیداتوری کنم به نفع کسی کنار نمی‌روم. (ادامه)
کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰: رقیبم رضاخان است!
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: از من پرسیدند رقیب شما در انتخابات کیست؟ گفتم رقیبم رضاخان است. چون نهاد اداره کشور برخاسته از رضاخان است و ادامه پیدا کرده است و آمده ام نهاد ۱۰۰ساله رضاخانی را به هم بریزم.(ادامه)
آخرین اخبار از وضعیت میرحسین موسوی و رهنورد
خبرگزاری فارس از افزایش رفت و آمد میرحسین موسوی و زهرا رهنورد خبر داد.(ادامه)
احمد خورشیدی پدر داماد محمود احمدی‌نژاد می‌گوید: احمدی‌نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه قطعی دارد و اگر بیاید حدود ۳۷ تا ۴۰ میلیون رای خواهد آورد و در برنامه خود، طرح عبور از سنگلاخ را در دستور کار قرار داده است. خورشیدی: احمدی‌نژاد بیاید ۳۷ تا ۴۰ میلیون رای می‌آورد
احمد خورشیدی پدر داماد محمود احمدی‌نژاد می‌گوید: احمدی‌نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه قطعی دارد و اگر بیاید حدود ۳۷ تا ۴۰ میلیون رای خواهد آورد و در برنامه خود، طرح عبور از سنگلاخ را در دستور کار قرار داده است. (ادامه)
شمال نیوز : البته جان و سلامت وکلای مردم برای ما هم مهم است ، مانند سلامت همه موکلان در سراسر کشور اما از نمایندگان مردم شریف چند سوال داریم .... تعطیلی دو هفته‌ای مجلس ، چند سوال و یک توصیه به نمایندگان
شمال نیوز : البته جان و سلامت وکلای مردم برای ما هم مهم است ، مانند سلامت همه موکلان در سراسر کشور اما از نمایندگان مردم شریف چند سوال داریم ....(ادامه)
ادامه رفتارهای عجیب AFC با یک قرارداد
کنفدراسیون فوتبال آسیا از امضای قرارداد با یک شرکت اروپایی برای پخش مسابقات فوتبال آسیا خبر داد.(ادامه)
نتایج صلاحیت داوطلبان شورای شهر ساری ۸ اردیبهشت اعلام می‌شود
فرماندار ساری گفت: اسامی تایید صلاحیت شدگان انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان ساری هشتم اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.(ادامه)
۳۰ واحد صنفی در نکا پلمب شد
فرمانده انتظامی نکا از پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف در طرح مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
ابتلای ۵۶ بابلی دیگر به کرونا
۵۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.(ادامه)
شمال نیوز:بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۹۵ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.... فوت ۳۹۵ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۷ هزار و ۵۲۵ نفر رسید
شمال نیوز:بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۹۵ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند....(ادامه)
تست کرونا ترفند جدید سارقان منزل
رئیس پلیس آگاهی مازندران به شهروندان در خصوص افرادی که در پوشش کارشناس بهداشت برای تست کرونا به درب منازل آنان مراجعه می‌کنند، هشدار داد.(ادامه)
نامگذاری خیابانی در قائم شهر به نام دست نشان
شهردار قائم شهر از نامگذاری خیابانی به نام نادر دست نشان در این شهر خبر داد.(ادامه)
آخرین وضعیت تعطیلی ورزش کشور
تنها ۵۲ شهرستان کشور امکان فعالیت ورزشی در بخش استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی و سالنی را دارا هستند و در ۳۹۶ شهرستان شاهد تعطیلی حداکثری در بخش ورزش هستیم.(ادامه)
داور بازی پرسپولیس و گوا مشخص شد
تیم داوری بازی پرسپولیس و گوا هند از سوی AFC معرفی شد.(ادامه)
ارتقای ایمنی جاده‌های مازندران جزء دغدغه ما است
داریوش امانی گفت: تعریض و ارتقای ایمنی جاده‌های مازندران جزء دغدغه ما است.(ادامه)
پیامک ثبت‌نام سالمندان برای واکسن کرونا جعلی است
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: پیامک ارسالی به برخی شهروندان برای ثبت درخواست واکسن، ساختگی است و صحت ندارد.(ادامه)
ناراحتی پرسپولیسی‌ها از پاداش آسیایی
پاداش ۵۰۰ دلاری مسئولان باشگاه پرسپولیس به بازیکنان، باعث ناراحتی فوتبالیست‌های سرخپوش شد.(ادامه)
نامه سرگشاده تاج‌زاده به رئیس قوه قضائیه
سید مصطفی تاجزاده، فعال اصلاح طلب در نامه‌ای سرگشاده به ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه درباره ضرورت لغو تحریم ها و انتخابات آزاد سخن گفت.(ادامه)
چرا کرونا در برخی شدید و در برخی خفیف است؟
محققان کشور در پژوهشی مروری که با استفاده از منابع معتبر مختلف انجام شده است، دلیل ابتلای افراد به انواع شدید یا خفیف کرونا را توضیح داده‌اند. (ادامه)
حقوق سربازان افزایش یافت
ستاد کل نیروهای مسلح (اداره سرمایه انسانی سرباز) با صدور اطلاعیه‌ای از افزایش حقوق کارکنان وظیفه در سال جاری خبر داد.(ادامه)
قیمت واکسن کرونا اعلام شد
رئیس کمیسیون اقتصاد و سلامت اتاق بازرگانی قیمت واکسن کرونا را اعلام کرد.(ادامه)
بازداشت رئیس اداره صمت یک شهرستان توسط سازمان اطلاعات سپاه
در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، رئیس اداره صمت شهرستان اشتهارد و برخی از کارمندان این مجموعه توسط سازمان اطلاعات سپاه استان البرز بازداشت شدند.(ادامه)
سورپرایز استقلال مقابل الدحیل
(ادامه)
قیمت دلار در آخرین روز فروردین‌ماه
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس) امروز سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ صرافی‎‌های بانکی برای خرید به ۲۳ هزار و ۶۵ تومان و برای فروش به ۲۳ هزار و ۵۳۱ تومان رسید.(ادامه)
تصویری از اقامه نماز بر پیکر سردار حجازی در اصفهان
پیکر شهید والامقام، سردار حجازی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بدون دعوت عمومی فردا در اصفهان تشییع شد.(ادامه)
اینفوگرافی/ واکسن‌های ایرانی کرونا به کجا رسیدند؟
به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، پیشرفت واکسن‌های ایرانی کرونا امیدوار کننده است و در صورت طی کردن مراحل و اخذ تاییدیه‌های لازم از سازمان غذا و دارو، یک یا دو واکسن‌ساز ایرانی می‌توانند در تیرماه به صورت انبوه واکسن تولید کنند. میزان پیشرفت واکسن‌ها را ببینید.(ادامه)
هنوز به قله موج چهارم کرونا نرسیده ایم
دکتر جوانیان گفت:هنوز به قله موج چهارم کرونا در مازندران نرسیده ایم و احتمالا یک یا دو هفته آینده به این نقطه خواهیم رسید.(ادامه)
دومین سهمیه بنزین ۱۴۰۰ امشب واریز می‌شود + جدول
سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها، امشب در کارت‌های سوخت شارژ می شود.(ادامه)
تخصیص ۲۳ هزار دوز واکسن در فاز اول به مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران سهم استان را از فاز اول تزریق واکسن ۲۳ هزار دوز اعلام کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.