.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بزرگ آقا دیوانسالار در کنار باباپنجعلی/عکس
(ادامه)

گویا در میانه جلساتی که در مورد شهردار شدن محسن هاشمی مطرح شده است برخی چهره های اصلاح طلب یک شرط مهم را به میان آورده اند . شرط مهم برای شهردار شدن محسن هاشمی، آیا فرزند آیت الله؛ حاضر به پرداخت این هزینه خواهد شد؟ / چرا عارف نمی تواند شهردار تهران باشد؟(خبر)
گویا در میانه جلساتی که در مورد شهردار شدن محسن هاشمی مطرح شده است برخی چهره های اصلاح طلب یک شرط مهم را به میان آورده اند .(ادامه)
روايت جديد "احمدی‌ نژاد" از كانديداتورى اش در انتخابات 84
(ادامه)
استاندار مازندران برنامه توسعه ای که .این استان تدوین کرده در 12 حوزه اولویت بندی شده که در سال جاری با توزیع عادلانه و ظرفیت سنجی هر شهرستان عملیاتی خواهد شد. اولویت بندی برنامه توسعه ای مازندران در 12 حوزه
استاندار مازندران برنامه توسعه ای که .این استان تدوین کرده در 12 حوزه اولویت بندی شده که در سال جاری با توزیع عادلانه و ظرفیت سنجی هر شهرستان عملیاتی خواهد شد.(ادامه)
اجرای آخرین مرحله طرح رجیستری موبایل از 31 فروردین
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از اجرای آخرین مرحله طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم کارت ( رجیستری موبایل ) از 31 فروردین خبر داد. (ادامه)


گرچه در دید عموم و کارشناسان، سودگران و دلالان بیشترین سود را از افزایش نرخ ارز در آشفتگی بازار نصیب خود کردند اما باید گفت که در این میان برخی فعالیت‌های اقتصادی قانونی و تولیدی هم از افزایش نرخ دلار استقبال کردند و حتی نرخ منصفانه برای دلار را بیشتر از نرخ اعلام شده از سوی دولت گذاشتند. چه کسب‌وکارهایی از افزایش قیمت دلار سود بردند؟
گرچه در دید عموم و کارشناسان، سودگران و دلالان بیشترین سود را از افزایش نرخ ارز در آشفتگی بازار نصیب خود کردند اما باید گفت که در این میان برخی فعالیت‌های اقتصادی قانونی و تولیدی هم از افزایش نرخ دلار استقبال کردند و حتی نرخ منصفانه برای دلار را بیشتر از نرخ اعلام شده از سوی دولت گذاشتند.(ادامه)
تقاضا برای خرید گوشت قرمز در مرکز مازندران نداریم/قیمت گوشت قرمز به 50 هزار تومان صحت ندارد
رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران گفت: تقاضا برای خرید گوشت قرمز نداریم و یا اگر داریم خیلی ضعیف است.(ادامه)
بالن های سریال "پایتخت"؛ درباره جلوه های ویژه بصری بیشتر بدانیم (+عکس)
عصر ایران - در سریال پایتخت 5 شاهد صحنه های زیادی بودیم که با استفاده از تکنیک جلوه های ویژه بصری ساخنه شده بود. مدیر جلوه های بصری این سریال فرید ناظر فصیحی نشان داد که می توان از این تکنیک در محصولات ایرانی هم در حد قابل قبولی استفاده کرد.(ادامه)
مناسب‌ترین روش برای تخلیه انرژی کودکان
یک روانشناس کودک در رابطه با چرایی عصبی شدن برخی از کودکان در سال‌های ابتدایی زندگی خود توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)
رئیس اداره ارشاد مشهد بازداشت شد‌
معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: رئیس اداره ارشاد مشهدمقدس به دلیل اتفاقات برج سلمان بازداشت شد. (ادامه)
فرماندار شهرستان نور از مدیران دستگاه‌ها ی اجرایی این شهرستان خواست ظرف مدت 5 روز برنامه‌های تدوینی سال جاری را تهیه و تحویل فرمانداری دهند تا نسبت به جذب اعتبار در فرصت باقیمانده تلاش جدی داشته و پروژه‌های نیمه‌کاره را تمام کنند.

مهلت 5 روزه فرماندار نور به مدیران دستگاه‌های اجرایی
فرماندار شهرستان نور از مدیران دستگاه‌ها ی اجرایی این شهرستان خواست ظرف مدت 5 روز برنامه‌های تدوینی سال جاری را تهیه و تحویل فرمانداری دهند تا نسبت به جذب اعتبار در فرصت باقیمانده تلاش جدی داشته و پروژه‌های نیمه‌کاره را تمام کنند. (ادامه)
مدیرکل سابق بنیاد شهید مازندران: به عنوان یک کارگر در خدمت ایثارگران بودم
مدیرکل سابق بنیاد شهید مازندران با اشاره به اینکه خرسند هستم که همه کارها را در استان با تعامل پیش بردم گفت: همه تلاشم جلب رضایت‌مندی جمعیت زیرپوشش بوده است. (ادامه)
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: فرهنگ تفکیک زباله هنوز در کشور جا نیفتاده است.

شعار سال صرفاً برای دولت نیست
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: فرهنگ تفکیک زباله هنوز در کشور جا نیفتاده است. (ادامه)
منبعی در ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد که رئیس جمهوری این کشور در واکنش به مشارکت فرانسه در حمله هوایی علیه سوریه نشان «لژیون دونور» فرانسه را پس داده است. بشار اسد نشان «لژیون دونور» فرانسه را پس داد
منبعی در ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد که رئیس جمهوری این کشور در واکنش به مشارکت فرانسه در حمله هوایی علیه سوریه نشان «لژیون دونور» فرانسه را پس داده است.(ادامه)
30 هزار شغل جدید در شهرک های صنعتی مازندران
استاندار مازندران از تدوین برنامه توسعه ای استان در 12 محور خبر داد و گفت که 30 هزار شغل جدید در شهرک های صنعتی استان ایجاد می شود . (ادامه)
بیانیه سپاه درباره صحبت‌های تفرقه‌انگیز اخیر علیه این نهاد
سپاه در بیانیه‌ای به مناسبت روز پاسدار اعلام کرد: برخی دانسته یا نادانسته همنوایی با دشمن را در دستور کار قرار داده و دستاویز لازم برای تهاجم به سپاه را فراهم کرده‌اند.(ادامه)
 مراسم تکریم مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران و معارفه مدیرکل جدید با حضور نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. 
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید استان مازندران برگزار شد
مراسم تکریم مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران و معارفه مدیرکل جدید با حضور نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. (ادامه)
۵۷۵ هزار جانباز در کشور تقدیم شده است
معاون رئیس جمهور و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران از این بنیاد به عنوان بزرگترین سازمان کشور از نظر خدمات ایثارگری یاد کرد و گفت: ۵۷۵ هزار نفر در جامعه جانباز هستند.(ادامه)
غذاهایی که سردرد را تشدید می‌کنند
گوشت های فرآوری شده، مانند سوسیس و کالباس، حاوی مواد شیمیایی افزوده شده و تیرامین هستند که هر دو با شکل گیری سردرد پیوند خورده اند. (ادامه)
عکس/ ریزش کوه نمک در زلزله امروز بوشهر
ریزش کوه نمک در شهرستان دشتی (استان بوشهر) پس از زلزله صبح امروز.(ادامه)
زلزله 5.9 ریشتری کاکی بوشهر را لرزاند
زمین لرزه 5/9 ریشتری حوالی کاکی در استان بوشهر را لرزاند.(ادامه)
سپاه بازوی ولایت و نماد مقاومت است
سپاه کربلا مازندران در بیانیه ای با گرامیداشت روز پاسدار، سپاه را بازوی ولایت، نماد مقاومت و یاور راستین اسلام و انقلاب دانست.(ادامه)
توجه به هویت دانش آموزان در سند تحول بنیادین
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در سند تحول بنیادین به شکل گیری هویت دانش آموزان توجه شده و این سند از دستاوردهای نظام آموزشی است.(ادامه)
جدول/ با ۵۰ میلیون چه خودروهایی می‌توان خرید؟
(ادامه)
۷ دانستنی درباره پوکی استخوان و تراکم استخوان
مصرف سیگار از جمله عواملیست که خطر ابتلا به پوکی و عدم تراکم استخوان‌ها را افزایش می‌دهد.(ادامه)
بیماری تب شالیزار در مازندران بومی شده است/ هر سال موارد ابتلا داریم
مدیر گروه بیماری‌های واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بیماری تب شالیزار در مازندران بومی شده و ما همه سال درگیری داریم.(ادامه)
معوقات بانکی بیشترین حجم پرونده در دادگستری‌های مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: بیشترین حجم پرونده‌ها در دادگستری‌های استان، معوقات بانکی است که در این خصوص باید با جدیت خاصی به این موضوع ورود کنیم.(ادامه)
48 درصد جرایم فضای مجازی مربوط به تلگرام است/ کشف بیش از ۱۶۰ میلیون دلار و یورو از دلالان
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: از مجموعه جرایمی که در فضای مجازی رخ می‌دهد ۴۸ درصد مربوط به تلگرام است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل افزود: اتفاقات زیادی در حوزه اقتصادی افتاد از نرخ تورم، موسسات اعتباری و آقای سیف تنها کسی بود که خواست این موسسات قانونی شود. ما بارها در خدمت ایشان به شورای نگهبان رفتیم تا مصوبه مجلس را پیگیری کنیم و این مصوبات تحت نظارت بانک مرکزی قرار گیرند.... تعداد امضا کنندگان نامه برکناری سیف صحت ندارد
شمال نیوز : نماینده آمل افزود: اتفاقات زیادی در حوزه اقتصادی افتاد از نرخ تورم، موسسات اعتباری و آقای سیف تنها کسی بود که خواست این موسسات قانونی شود. ما بارها در خدمت ایشان به شورای نگهبان رفتیم تا مصوبه مجلس را پیگیری کنیم و این مصوبات تحت نظارت بانک مرکزی قرار گیرند....(ادامه)
ترافیک عادی و روان در جاده کوهستانی مازندران
رفت و آمد خودرو‌ها در جاده کوهستانی مازندران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه عادی و روان گزارش شده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.