.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
افزون بر‪ ۵۳‬درصد جمعيت مازندران شهري هستند
(ادامه)
سهم نیم درصدی مازندران از صادرات غير نفتي كشور
(ادامه)
همايش علمي «فرق و مذاهب اسلامي» در گرگان
(ادامه)
سخنرانی ناطق نوري در دانشگاه آزاد ساری
رييس بازرسي ويژه دفتر مقام معظم رهبري گفت: جوانان و فرزندان اين مرزبوم سالم‌ترين افراد جامعه جهاني هستند واين لباس‌ها و قيافه‌ها عكس‌العمل برخي از عملكردها است.(ادامه)
طرح هوشمند كنترل ترافيك در ساری
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرمانده انتظامي مازندران گفت: در صورت تصويب شوراي عالي ترافيك طرح هوشمند كنترل ترافيك در شهرستان ساري به عنوان پايلوت آغاز مي‌شود.(ادامه)
براي اجراي بهتر خدمات عمراني، خدماتي، فرهنگي و اجتماعي 700 ناظر افتخاري با شوراي شهر ساري همكاري مي‌كنند. ناظران با حضور در ميان مردم و تمامي نقاط شهري مشكلات را به ... همكاري700 ناظر افتخاري با شوراي شهرساری
براي اجراي بهتر خدمات عمراني، خدماتي، فرهنگي و اجتماعي 700 ناظر افتخاري با شوراي شهر ساري همكاري مي‌كنند. ناظران با حضور در ميان مردم و تمامي نقاط شهري مشكلات را به ...(ادامه)
گفتگو گر:علی عالی کردکلایی مصاحبه با مدیر موفق شمالی در جنوب(ديدگاه)
گفتگو گر:علی عالی کردکلایی(ادامه)
۲۶۵‬فقره تصادف ظرف يك هفته در استان گلستان
(ادامه)
کاهش تلفات رانندگي در مازندران
(ادامه)
جاده هراز تا روز چهارشنبه مسدود است
به منظور ادامه اجرای عملیات لق گیری و رها سازی سنگ های معلق ، محور هراز از امروز شنبه به مدت 5 روز حد فاصل رودهن به سمت امامزاده هاشم و منطقه پیچ شیطان مسدود است . (ادامه)
 كلنگ ساخت نخستين هتل‌ 7 ستاره كشور، اول خرداد در منطقه سفيد تمشك رامسر به زمين زده خواهد شد.اين هتل در فضايي با چشم‌انداز زيبا بين جنگل و كوه و همچنين دريا در 60 ... پروژه ساخت اولین هتل 7 ستاره كشور در رامسر
كلنگ ساخت نخستين هتل‌ 7 ستاره كشور، اول خرداد در منطقه سفيد تمشك رامسر به زمين زده خواهد شد.اين هتل در فضايي با چشم‌انداز زيبا بين جنگل و كوه و همچنين دريا در 60 ...(ادامه)
پاسخ صنايع كاغذ و چوب مازندران به يادداشت كيهان
به دنبال درج يادداشتي در تاريخ 1/2/86 در روزنامه كيهان تحت عنوان «رابطه نان و كاغذ» كه در آن به نقد سياست جديد واگذاري كاغذ يارانه اي به ارباب جرايد كشور پرداخته و به محدوديت صنعت كاغذ در اين باره اشاره كرده بود، روابط عمومي صنايع چوب و كاغذ مازندران جوابيه اي ارسال كرده است.(ادامه)
بازديداعضاي كميسيون اجتماعي مجلس از جزيره آشوراده
اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي از منطقه گردشگري جزيره آشوراده و كارخانه دانه‌هاي روغني "يگانه خزر" در بندرتركمن بازديد كردند. (ادامه)
احداث یک شهرك صنعتي دیگر در مازندران
يكي از مهم‌‏ترين سياست‌‏هاي برنامه زيرساخت‌‏هاي صنعتي و معدني، افزايش تعداد شهرك‌‏ها و نواحي صنعتي است و در طول برنامه چهارم حدود 477 ميليارد ريال از محل اعتبارات عمومي و حدود 498 ميليارد ريال از محل اعتبار شركت‌‏هاي دولتي سرمايه‌‏گذاري در اين خصوص انجام مي‌‏شود. (ادامه)
خط توليد خودروهاي عمومي ون در گيلان
مديرعامل ايران خودرو از راه‌اندازي خط توليد خودروي ون يا ميني بوس پس از بررسي در استان گيلان خبر داد. (ادامه)
كشف ‪ ۲۷‬كيلو مواد مخدر در بابل
مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي مازندران از كشف و ضبط ‪ ۲۷‬كيلو و ‪۳۰۰‬ گرم ترياك در بابل خبر داد. (ادامه)
راه‌اندازي "باغ تمدن" در عباس آباد بهشهر
به منظور استفاده بهينه از ظرفيتهاي منطقه توريستي عباس‌آباد در حال تلاش هستيم تا "باغ تمدن" را در اين منطقه راه‌اندازي كنيم. (ادامه)
مرگ جوان آملي در اثر مصرف کراک
معاون اجتماعي و ارشاد پليس شهرستان آمل گفت: ماموران انتظامي، جسد جواني را در منزلش كشف كردند كه بر اثر مصرف بيش از حد كراك جانش را از دست داد.(ادامه)
در سفر ریاست محترم جمهور به شهرستان بابلسر ،ایشان قول احداث 2 سالن ورزشی بزرگ برای دختران و پسران این شهر را داده بودند که با گذشت بیش از 5 ماه از این سفر متاسفانه ... سالنهای ورزشی بابلسر "پر"
در سفر ریاست محترم جمهور به شهرستان بابلسر ،ایشان قول احداث 2 سالن ورزشی بزرگ برای دختران و پسران این شهر را داده بودند که با گذشت بیش از 5 ماه از این سفر متاسفانه ...(ادامه)
در پی درج خبر شمال نیوز در خصوص تابلوی شهید  انقلابی فلسطین که در میدان شهدای ساری نصب بود و در جریان تعریض میادین شهر توسط شهرداری جابجا شده بود ، شهرداری ساری روز ... خبر شمال نیوز و اقدام انقلابی شهرداری ساری
در پی درج خبر شمال نیوز در خصوص تابلوی شهید انقلابی فلسطین که در میدان شهدای ساری نصب بود و در جریان تعریض میادین شهر توسط شهرداری جابجا شده بود ، شهرداری ساری روز ...(ادامه)
آیین سنتی برف چال باقدمتی 600 ساله روز جمعه در مازندران برگزار شد .این مراسم همه ساله در فصل بهار و همزمان با ذوب شدن برفهای دامنه رشته کوههای البرز در منطقه ای بنام ... برف چال آیینی 600 ساله در مازندران
آیین سنتی برف چال باقدمتی 600 ساله روز جمعه در مازندران برگزار شد .این مراسم همه ساله در فصل بهار و همزمان با ذوب شدن برفهای دامنه رشته کوههای البرز در منطقه ای بنام ...(ادامه)
ششمین سالگرد حادثه سقوط هواپيماي ياك ‪ ۴۰‬در گرگان برگزار شد
ششمين مراسم سالگرد ارتحال جانسوز نمايندگان فقيد استان گلستان در هواپيماي "ياك ‪ "۴۰‬به همراه وزير راه و ترابري و معاونان وي به همراه تني چند از همراهان شامگاه پنجشنبه (ادامه)
اجرايي شدن سند چشم‌انداز 20 ساله مانند ساختن خانه‌اي در بهشت براي ايران است. دو سند ملي براي مديريت كشور تعريف شده كه يكي قانون اساسي و ديگري سند چشم‌انداز 20 ساله است... اولين گزارش پيشرفت سند چشم‌انداز سال گذشته تدوين شد
اجرايي شدن سند چشم‌انداز 20 ساله مانند ساختن خانه‌اي در بهشت براي ايران است. دو سند ملي براي مديريت كشور تعريف شده كه يكي قانون اساسي و ديگري سند چشم‌انداز 20 ساله است...(ادامه)
فقط در نيمي از ادارات مازندران، نماز به جماعت خوانده مي‌شود.پرداخت نشدن شهريه روحانيان اقامه كنندگان نماز جماعت در مساجد از سوي مردم و هيئت امنا و تعداد كم روحانيان براي اقامه نماز ... نماز جماعت فقط در50 درصد ادارات مازندران !
فقط در نيمي از ادارات مازندران، نماز به جماعت خوانده مي‌شود.پرداخت نشدن شهريه روحانيان اقامه كنندگان نماز جماعت در مساجد از سوي مردم و هيئت امنا و تعداد كم روحانيان براي اقامه نماز ...(ادامه)
10کشته و مجروح درتصادفات جاده‌اي گلستان
وقوع دو سانحه رانندگي در استان گلستان، طي دو روز اخير، هفت كشته و سه مجروح برجاي گذاشت. (ادامه)
علی اکبر خانجانی آرمان‌شهر دیجیتالی(بخوانيد)
علی اکبر خانجانی(ادامه)
يگانه چاكلي معرفي عجايب هفتگانه اشكورات گیلان(گزارش)
يگانه چاكلي(ادامه)
تقی غلامی گل گاو زبان (borago officinalis)(گزارش)
تقی غلامی(ادامه)
قهرمانی گيلان و مازندران در کشتي آزاد
دوازدهمين دوره مسابقه هاي کشتي آزاد و فرنگي دانشجويان دانشگاه آزاد سراسر کشور با قهرماني تيم منتخب گيلان و مازندران در رشته آزاد و تهران در کشتي فرنگي به پايان رسيد. (ادامه)
آسيب فرهنگي و سنتي در خانه تركمن(گزارش)
مهندس حيدر جم(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.537 seconds.