.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دومين كارخانه كمپوست گلستان در حال ساخت
رئيس موسسه بازيافت زباله و مواد جامد گلستان گفت: پنج ميليارد ريال از اعتبارات مصوب سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به گلستان براي ساخت، دومين كارخانه كمپوست گلستان پرداخت شد.(ادامه)
كوهي شهردار آستارا شد
اروجعلي كوهي با رأي تمامي اعضاي شوراي اسلامي شهر آستارا به عنوان شهردار انتخاب شد. (ادامه)
مديركل اطلاعات:شش هزار روحاني درمازندران
مديركل اطلاعات مازندران، صاحبان قلم در جامعه را به عنوان نيروهاي ارزشي دانست و گفت: انديشمندان براي دفاع از فرهنگ ديني و ارزشهاي انقلابي بيشتر از گذشته تلاش كنند. (ادامه)
قنبر پور دوباره شهردار شد
عصر امروز مراسم تودیع و معارفه در محل شورای شهر برگزار شد. محمد قنبر پور ، شهردار سابق مجددآ به عنوان شهردار جدید انتخاب شد و زحمات ...(ادامه)
تجلیل مديران مازندران از معلمان خود
جمعي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي به مناسبت هفته معلم از معلمان خود تجليل كردند.(ادامه)
اعضاي اين باند كه يك زن و مرد غيربومي بوده و با اجراي طرح‌هاي شيطاني نظير" احضار روح و طلسم " دختران دانشجو رااغفال مي‌كردند. از اين باند چند جلد كتاب با مضامين خرافات ... اغفالگران دختران دانشجو در نوشهر
اعضاي اين باند كه يك زن و مرد غيربومي بوده و با اجراي طرح‌هاي شيطاني نظير" احضار روح و طلسم " دختران دانشجو رااغفال مي‌كردند. از اين باند چند جلد كتاب با مضامين خرافات ...(ادامه)
سومین جلسه شورای شهر ساری برگزار شد
رئیس شوراهای اسلامی شهر ساری نقش حساس شوراها را بسیار ارزشمند دانست و گفت : شوراها یک نماد قدرتمند مدنی برای اعمال حق حاکمیت مردم هستند . به گزارش خبرنگار مهر، نادعلی رمضانپور شامگاه دوشنبه در سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در محل این شورا افزود : یکی از برنامه های شوراها سرعت بخشیدن به پروژه ها و تسریع در خدمات شهری است که از مطالبات اولیه شهروندان است زیرا نهاد مذکور با قدرت و قاطعیت برای اجرای پروژه ها با همکاری ناظرین افتخاری فعال خواهد شد. وی در خصوص مراجعات عمومی مردم به شوراها خاطر نشان کرد : متاسفانه برخی افراد شناخت درستی از وظایف شورا ندارند و برای مسائلی به شورا می آیند که در اختیار این نهاد نیست . رییس شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد : مردم باید با وظایف و اختیارات قانونی شوراها آشنا شوند و در حد وسع از آنها توقع داشته باشند. در ادامه جلسه شورای شهر ساری، روسای کمیسیون های پنج گانه شورا به تناسب با ارائه نظرات خود پیرامون پرهیز از روزمرگی، برنامه ریزی اساسی در راستای کم کردن بار ترافیکی شهر، آلودگی های بهداشتی، ناهنجاریهای اجتماعی و سرعت بخشیدن به خدمات شهری و ساماندهی سرویس های بهداشتی شهر پرداختند. شهردار ساری نیز در این جلسه گفت : به مدیران زیر مجموعه شهرداری در خصوص تسریع در روند پروژه ها و ساماندهی امور شهری فرصت دو هفته ای داده می شود تا سریع تر نسبت به حل مشکلات سد معبر، سرویس بهداشتی و حمل زباله در سطح شهری چاره اندیشی کنند. علی حجازی افزود : ساخت و ساز و سد معبر بیشترین معضل در شهر است که با ایجاد تصمیمات در کاهش این امر تلاش خواهد شد.(ادامه)
ممنوعیت فروش كراوات و پاپيون در گیلان
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي گيلان گفت: از فروش علني كراوات و پاپيون جلوگيري مي‌شود و اين مسئله را به صنوف ابلاغ كرديم. (ادامه)
خاكسار شهردار رشت شد
رضا خاكسار با رأي اكثريت اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت، شهردار اين شهر شد. (ادامه)
كلنگ هتل 7 ستاره رامسر در خرداد امسال
ئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مازندران اعلام كرد: در راستاي پيگيري مصوبات سفر هيئت دولت به استان مازندران 80 مجتمع خدماتي در استان مازندران طي هفته آينده افتتاح مي شود.(ادامه)
احتمال بركناري رييس آموزش و پرورش گلستان
برخي منابع خبري از سازمان آموزش و پرورش استان گلستان خبر مي دهند ،احتما ل بركناري نوروزي رييس اين سازمان قوت گرفته است. (ادامه)
انتصاب سرپرست جهاد دانشگاهي گيلان
سرپرست جهاد دانشگاهي واحد استان گيلان منصوب شد. (ادامه)
يكي از آشپزخانه هاي مركزي درشهر از گوشتهاي مشكوك براي  پخت كباب استفاده مي كرد.اين آشپزخانه كه طرف قرار داد يكي از بيمارستانهاي دولتي  نيز بود ، چند روز قبل به علت  ... پخت كباب با گوشت الاغ
يكي از آشپزخانه هاي مركزي درشهر از گوشتهاي مشكوك براي پخت كباب استفاده مي كرد.اين آشپزخانه كه طرف قرار داد يكي از بيمارستانهاي دولتي نيز بود ، چند روز قبل به علت ...(ادامه)
مسعود کیمیایی19 اردیبهشت در دانشگاه گیلان
مسعود کیمیایی 19 اردیبهشت در جلسه نقد و بررسی فیلم حکم در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان حضور خواهد یافت. به گزارش ایسنا،جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان پخش و نقد و بررسی فیلم سینمایی حکم را با حضور کارگران برجسته سینمایی کشور مسعود کیمیایی، جواد طوسی منتقد سینما و تلویزیون و رضا یزدانی خواننده فیلم ساعت 16 چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه در تالار شهید مطهری مجتمع دانشگاه گیلان برگزار خواهد کرد. گفتنی است مسعود کیمیایی برای اولین بار جهت نقد و بررسی به استان گیلان سفر می کند. در ضمن در این برنامه رضا یزدانی آخرین اجرای خود به نام«شمال» را در تالار اجرا خواهد کرد. تجلیل از اساتید گرانقدر سینما از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.(ادامه)
ديـدار دانـشـجـويـان بـازداشـت شـده دانـشـگـاه مـازنـدران بـا کزوبی
به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمين مهدي كروبي در اين ديدار با ابراز تاسف از حوادثي که در دانشگاه مازندران رخ داد، گفت: « امروز برخي در ميان نخبگان و دانشگاهيان جايگاهي ندارند و بنابراين متاسفانه به اين روش‌ها متوسل شده‌اند.» (ادامه)
شرط بندی در قائمشهر آزاد شد!
چند موسسه در شهر قائمشهر فرم هايي را به چاپ رسانده اند كه با پر كردن آن ها و واريز مبالغي بين هزار تا 40 هزار تومان، روي نتايج مسابقات فوتبال در اروپا شرط بندي مي شود.اين شرط بندي روي نتايج ...(ادامه)
وزير جهاد كشاورزي در مراسم توديع و معارفه روساي پيشين و جديد سازمان جهاد كشاورزي مازندران در ساري گفت: طي دستورالعملي به دانشگاه جامع علمي كاربردي ابلاغ  ... وی بالحنی خندان ازمدیران منابع طبیعی ساری و ... میرغضب های مازندران
وزير جهاد كشاورزي در مراسم توديع و معارفه روساي پيشين و جديد سازمان جهاد كشاورزي مازندران در ساري گفت: طي دستورالعملي به دانشگاه جامع علمي كاربردي ابلاغ ... وی بالحنی خندان ازمدیران منابع طبیعی ساری و ...(ادامه)
برداشت اولين چين برگ سبز چاي بهاره
رييس سازمان تعاون روستايي رودسر و املش از آغاز كار برداشت برگ سبز چاي بهاره در اين شهرستانها خبر داد.(ادامه)
کارگاه آموزشی ازدواج، ویژه زوج های دانشجو
از سوی سازمان ملی جوانان استان مازندران کارگاه آموزشی ازدواج، ویژه زوج های دانشجو بر گزار شد. (ادامه)
عقيل امامي ضرورت بازنگري بهاي خريد تضميني برنج (ديدگاه)
عقيل امامي(ادامه)
تجلیل از فرهنگیان نمونه مازندران
آيين تجليل از ‪۵۹۹‬معلم و مدير نمونه مازندران با حضور مدير كل برنامه ريزي دفتر برنامه ريزي و تاليف كتب درسي وزارت آموزش و پرورش و استاندار مازندران روز يكشنبه در اردوگاه دانش آموزي شهيد بادله ساري برگزارشد. (ادامه)
شنیده های حاکیست تعدادی از افراد فرقه ضاله بهائی بمنظورمخدوش کردن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در یک اقدام حساب شده و از قبل طراحی شده نسبت به آتش زدن منزل یکی ... آتشی برای هشدار مسئولین
شنیده های حاکیست تعدادی از افراد فرقه ضاله بهائی بمنظورمخدوش کردن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در یک اقدام حساب شده و از قبل طراحی شده نسبت به آتش زدن منزل یکی ...(ادامه)
توديع رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان مازندران فردا برگزار مي‌شود. در معارفه رئيس جديد سازمان جهاد كشاورزي مازندران، وزير جهاد كشاورزي نيز حضور دارد... معارفه رئیس جدید سازمان جهاد و کشاورزی
توديع رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان مازندران فردا برگزار مي‌شود. در معارفه رئيس جديد سازمان جهاد كشاورزي مازندران، وزير جهاد كشاورزي نيز حضور دارد...(ادامه)
در حالیکه به زمان اجرایی و عملی توزیع بنزین از طریق کارتهای هوشمند فرصتی باقی نمانده گزارشهای خبرنگار شمال نیوز از برخی شهرهای مازندران حاکیست : تعدادی از شهروندان بامراجعه به پمپ بنزین ... از کارت هوشمند تا ذخیره بنزین
در حالیکه به زمان اجرایی و عملی توزیع بنزین از طریق کارتهای هوشمند فرصتی باقی نمانده گزارشهای خبرنگار شمال نیوز از برخی شهرهای مازندران حاکیست : تعدادی از شهروندان بامراجعه به پمپ بنزین ...(ادامه)
تاسیس دانشگاه بين المللي پزشكي مازندران
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران از اخذ مجوز دانشگاه بين المللي پزشكي در استان خبر داد. به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي مازندران، قاسمعلي خراساني در مراسم گراميداشت روز معلم اظهار داشت: اين دانشگاه در شهرستان رامسر با 3 دانشكده داروسازي، پزشكي و دندانپزشكي ساخته خواهد شد. وي ساخت و جايگزيني 12 بيمارستان مازندران را از برنامه‌هاي در دست اجراي اين دانشگاه برشمرد و افزود: بخش سوختگي بيمارستان شهيد زارع شهرستان ساري نيز سال آينده آماده بهره برداري مي‌شود. خراساني، راه اندازي صندوق رفاه اعضاي هيئت علمي، اتصال مراكز آموزشي درماني به سيستم اطلاعاتي اينترنت و جذب اعضاي جديد هيئت علمي را از مهمترين اقدامات دانشگاه در بخش آموزش خواند. وي از اجراي برنامه جامع شبكه فراگير اطلاعات درماني براي اتصال مراكز درماني و بهداشتي مازندران خبر داد و خاطرنشان كرد: با ارتقاي دانشكده پزشكي ساري به مجتمع پيامبر اعظم در خزرآباد ساري و تبديل آن به كلينيك ويژه اعضاي هيئت علمي جهش خوبي در آموزش دانشگاه علوم پزشكي رقم مي‌خورد. خراساني در همين زمينه گفت: كار اجرايي اين تغييرات به زودي آغاز مي شود.(ادامه)
دستگيري باند شركت‌هاي هرمي در رشت
(ادامه)
كشف 2 هزار كيسه آرد قاچاق در نور
معاون اداري و مالي استانداري مازندران از شناسايي يك كارگاه بلوك‌زني در شهرستان نور كه حدود 2 هزار كيسه آرد خارج از شبكه توزيع مي‌كرد خبر داد.(ادامه)
دستگيری6900 نفردرطرح ارتقاي امنيت درمازندران
فرمانده انتظامي استان مازندران اعلام كرد: در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در فروردين امسال 6 هزار و 900 نفر از تظاهر كنندگان علني به فساد اخلاقي در استان مازندران دستگير شدند. (ادامه)
تولید 70 هزار تن كيوي در غرب مازندران
سالانه حدود 70 هزار تن كيوي در غرب مازندران توليد مي‌شود.(ادامه)
افزايش قيمت سيم‌كارت تلفن همراه درمازندران
در حالي كه روند كاهشي قيمت سيم‌كارت تلفن همراه در بازار مازندران تا چندي پيش ادامه داشت و قيمت آن از رقم ثبت‌نامي (سه ميليون و ‪ ۶۰۰‬هزار ريال) هم كمتر شده بود، اكنون به چهار ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزار ريال رسيده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.