.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی  علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ... یک مازندرانی و وزارت نفت
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ...(ادامه)
شرايط نقل و انتقال معلمان گلستاني
معلمان گلستاني متقاضي انتقال در داخل يا به خارج استان تا بيست و هفتم خردادماه براي ارايه تقاضاي خود فرصت دارند.(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی از آن است که استانداران مازندرانی در دولت های گذشته خود را برای حضور جدی در عرصه  انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده می نماید... استانداران مازندرانی در راه مجلس
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی از آن است که استانداران مازندرانی در دولت های گذشته خود را برای حضور جدی در عرصه انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده می نماید...(ادامه)
 استاندار گلستان در بازديد از روستاي كوهستاني "شاهكوه" گرگان گفت: اين منطقه با توانمندي بالقوه و جاذبه‌هاي طبيعي بسيار، قابليت تبديل به منطقه مهم گردشگري را ... بازدید استاندار گلستان از اولین روستای اینترنتی کشور
استاندار گلستان در بازديد از روستاي كوهستاني "شاهكوه" گرگان گفت: اين منطقه با توانمندي بالقوه و جاذبه‌هاي طبيعي بسيار، قابليت تبديل به منطقه مهم گردشگري را ...(ادامه)
عيادت استاندار مازندران از دانشجويان مصدوم پيام نور ساري
استاندار مازندران امروز براي سومين بار با حضور در 4 بيمارستان شهرستان ساري از مصدومان دانشگاه پيام نور ساري عيادت كرد و از نزديك در روند درمان و بهبودي آنها قرار گرفت.(ادامه)
جوازصنعت و معدن درگيلان يك روزه صادرمیشود
رئيس سازمان صنايع و معادن گيلان از صدور جواز صنعت و معدن طي يك روز اداري براي تسهيل روند سرمايه گذاري در اين استان خبر داد. (ادامه)
دستگیری باند خانوادگي توزيع مواد مخدر دررشت
پليس گيلان از دستگيري باند خانوادگي توزيع مواد مخدر و كشف 3 كيلو و 363 گرم هروئين فشرده در رشت خبر داد. (ادامه)
کشف ده هزار و ‪ ۷۰۰‬حلقه سي‌دي غيرمجاز در گلستان
معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي گلستان با تشريح فعاليتهاي اين نيرو در ‪ ۲۴‬ساعت گذشته از كشف بيش از ده هزار و ‪ ۷۰۰‬حلقه سي‌دي غيرمجاز در استان خبر داد.(ادامه)
تقسیم بندی های اعضای شورای شهر قائمشهر که خاطرات دوره گذشته آن هنوز در اذهان مردم وجود دارد و یادشان نرفته است که تعدادی از این اعضا با نشست های قبل از آغاز دوره ،رئیس و اعضای هیات ... 5 بر2 در شورای شهر قائمشهر
تقسیم بندی های اعضای شورای شهر قائمشهر که خاطرات دوره گذشته آن هنوز در اذهان مردم وجود دارد و یادشان نرفته است که تعدادی از این اعضا با نشست های قبل از آغاز دوره ،رئیس و اعضای هیات ...(ادامه)
برگزاري همايش منطقه اي دانش آموزان استثنائي شاهد و ايثارگر در ساري
همايش منطقه اي دانش آموزان استثنائي شاهد و ايثارگر استانهاي گلستان، شهرستانهاي شرق استان تهران و مازندران با هدف ارتقاي سطح توانايي–تقويت و توانمند سازي فرزندان شاهد و ايثارگر در مركز ايثار ساري برگزار شد.(ادامه)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...(ادامه)
بازگشت اخراجیها
(ادامه)
جاده هراز تا چهارشنبه مسدود است
محور هراز از شنبه تا چهارشنبه مسدود است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، به منظور اجراي عمليات لق‌‏گيري و رهاسازي سنگ‌‏هاي معلق محور هراز حد فاصل رودهن به سمت آمل منطقه پيچ شيطان اين محــور از شنبه (ادامه)
سفر به خانه خدا، پاداش بازیکنان تیم پگاه گيلان
اعضاي تيم فوتبال پگاه گيلان به دليل صعود به ليگ برتر پاداش ويژه‌‏اي دريافت مي‌‏كنند.(ادامه)
وقوع زمين لرزه در حوالي منجيل
زمين لرزه‌اي به بزرگي ‪ ۴/۳‬درجه در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر) روز جمعه حوالي "منجيل" در استان گيلان را لرزاند. (ادامه)
اسامي جان‌باختگان ومصدومين تصادف اتوبوس دانشجويان پيام‌نورساري
اسامي جان‌باختگان ومصدومين تصادف اتوبوس دانشجويان پيام‌نورساري که در حين بازگشت از اردوي علمي در 35 كيلومتري جاده‌ كياسر به ساري به كشته شدن 5 تن گردید(ادامه)
 پيكر محمد علي اميني، سيد هادي رضوي، سامره نيكبخت و بابك عسكري دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري كه در سانحه رانندگي روز گذشته جان خود را از دست داده بودند، در شهرهايشان تشييع ... پيكر دانشجويان پيام نور ساري تشييع شد
پيكر محمد علي اميني، سيد هادي رضوي، سامره نيكبخت و بابك عسكري دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري كه در سانحه رانندگي روز گذشته جان خود را از دست داده بودند، در شهرهايشان تشييع ...(ادامه)
شنیده ها حاکی از آن است در ارزیابی هایی که از مجموعه عملکرد استانداران از سوی دولت صورت گرفته ،استاندار گیلان در رده استانداران موفق و جزو 15 نفر اول می باشد و  بر خلاف ... نمره مثبت برای استاندار گیلان
شنیده ها حاکی از آن است در ارزیابی هایی که از مجموعه عملکرد استانداران از سوی دولت صورت گرفته ،استاندار گیلان در رده استانداران موفق و جزو 15 نفر اول می باشد و بر خلاف ...(ادامه)
پگاه گيلان ليگ برتری شد
تيم فوتبال پگاه گيلان در بازي برگشت از مرحله پلي‌آف ليگ دسته اول كشور با برتري برابر تيم شهرداري بندرعباس به رقابتهاي ليگ برتر صعود كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا، در اين ديدار تيم فوتبال پگاه گيلان با نتيجه دو بر صفر حريف خود را شكست داد. (ادامه)
يك دستگاه انوبوس حامل دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري عصر امروز در بازگشت از سفر علمي در منطقه كياسر، در كيلومتر 35 به سمت ساري، با يك دستگاه كاميون  برخورد كرده و متاسفانه در اين ... کشته و مجروح 36دانشجو در تصادف امروز جاده کیاسر
يك دستگاه انوبوس حامل دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري عصر امروز در بازگشت از سفر علمي در منطقه كياسر، در كيلومتر 35 به سمت ساري، با يك دستگاه كاميون برخورد كرده و متاسفانه در اين ...(ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
معامله بيش از92ميليارد ريال سهام دربورس ساري
مدير بورس منطقه‌اي استان مازندران ارزش معاملات در تالار بورس ساري را از ابتداي سال جاري تاكنون 92 ميليارد و 666 ميليون ريال اعلام كرد.(ادامه)
استعفا مدير‌عامل باشگاه نساجي مازندران
كوروش رحماني مدير عامل باشگاه نساجي مازندران از سمت خود استعفا داد. (ادامه)
گواهینامه ایزو برای استانداری گیلان
استانداري گيلان موفق به دريافت گواهي سيستم مديريت كيفيت ايزو ‪ ۹۰۰۱‬و ‪ ۲۰۰۰‬توسط شركت خارجي "‪ " mic‬شد. (ادامه)
تشکیل معاونت فرهنگي اجتماعي در شهرداري ساری
شهردار ساري از ايجاد پست معاونت فرهنگي و اجتماعي در شهرداري اين شهر خبر داد.(ادامه)
فرودگاه رامسر تعطيل میشود
رييس فرودگاه رامسر در غرب استان مازندران گفت: اين فرودگاه به دليل پاره‌اي تعميرات و مرمت آسفالت، از اول خردادماه سال جاري به مدت ‪ ۴۵‬روز تعطيل مي‌شود. موسي مشاء زميني به ایرنا افزود: ده ميليارد ريال براي تعميرات و آسفالت عوامل پروازي اين فرودگاه تخصيص يافته است. وي اظهار داشت: همچنين شش هزار متر مربع زمين براي احداث جايگاه سوخت اين فرودگاه تهيه شد. رييس فرودگاه رامسر خاطرنشان كرد: جايگاه سوخت اين فرودگاه در دو مرحله چهار مخزن و با ظرفيت ‪ ۳۶۰‬هزار ليتر بنزين احداث مي‌شود. به گفته مشاء زميني، براي ساخت اين جايگاه كه هشت ماه زمان مي‌برد، هشت ميليارد ريال از اعتبارات وزارت نفت در نظر گرفته شد. وي خاطرنشان كرد: با واگذاري زمين نهاد رياست جمهوري و آموزشكده ملاصدرا در منطقه، طول باند اين فرودگاه از يك هزار و ‪ ۵۰۰‬متر كنوني به دو هزار و ‪ ۷۰۰‬متر افزايش مي‌يابد. فرودگاه شهرستان گردشگرپذير رامسر واقع در غرب مازندران در سال ‪۱۳۴۳‬ راه‌اندازي شد. سالانه ميليونها مسافر به اين شهرستان زيباسفر مي‌كنند.(ادامه)
بدهی 17 میلیاردی رئیس سابق
یکی از مدیران ارشد سابق استان که مبلغ 17 میلیارد تومان به یکی از بانک های استان مازندران بدهکار می باشد با وجود گذشت بیش از دو سال نسبت به باز پرداخت بدهی خود ...(ادامه)
معاون عمرانی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری راه و ترابری استان که با حضور روسای ادارات در ساری برگزار شده بود گفت شب و روز باید تلاش ... برگشت بودجه = بازگشت به خانه
معاون عمرانی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری راه و ترابری استان که با حضور روسای ادارات در ساری برگزار شده بود گفت شب و روز باید تلاش ...(ادامه)
انتخاب شوراي مركزي خانه مطبوعات گلستان
مجمع عمومي اعضاي خانه مطبوعات استان گلستان عصر چهارشنبه 19 ارديبهشت ماه در تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگزار گرديدو طي آن اعضاي شوراي مركزي اين تشكل صنفي انتخاب شدند.(ادامه)
تذكر نمايندگان استان گلستان به رييس جمهور
نمايندگان استان گلستان به رييس جمهور درباره عدم اجراي مصوبات هيات دولت در سفر به اين استان تذكر دادند .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.