.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فيلم ‪ ۳۰۰‬در دانشگاه گيلان نقد و بررسي شد
فيلم توهين آميز ‪ ۳۰۰‬در سالن شهيد مطهري دانشكده كشاورزي دانشگاه گيلان پخش و نقد و بررسي شد. (ادامه)
هنرمند و خواننده معروف کشور پس از اجرا در جشن روز رادیو در صداو سیمای مرکز مازندران شب سه شنبه در حالیکه به سمت تهران در حرکت بود تصادف کرد و مصدوم شد. ،مجید اخشابی که در حال حاضر در بیمارستان ... مجید اخشابی در بیمارستان ساری
هنرمند و خواننده معروف کشور پس از اجرا در جشن روز رادیو در صداو سیمای مرکز مازندران شب سه شنبه در حالیکه به سمت تهران در حرکت بود تصادف کرد و مصدوم شد. ،مجید اخشابی که در حال حاضر در بیمارستان ...(ادامه)
رشت - ترافيك وطرحهاي عصر حجر!
از وقتي كه رئيس جمهور به گيلان آمده حدودا 2 ماه مي گذارد ،در اين مدت نه تنها دردي از گيلان دوا نشد بلكه دو چندان شد ، شهرهرروزدر ترافيك شديد قفل مي شود و هيچ كس نيست فكري به حال اين مردم بكند و هر روز بدتر از ...(ادامه)
10 فوتسالیست جوان مازندرانی در تیم ملی
اردوی نهایی تیم ملی فوتسال جوانان کشور طی سه مرحله با حضور 93 بازیکن از سراسر کشور در روزهای 16،15 و 18 اردیبهشت امسال در محل کمپ تیم های ملی برگزار می شود.(ادامه)
مراسم خداحافظي اعضاي شوراي شهر كه قرار بود با خاطره‌اي خوش به اتمام برسد به دليل درگيري لفظي بين اعضا و يكي از خبرنگاران با جنجال به پايان رسيد.اين خبرنگار اعضاي شوراي شهر را امانتدار درست اموال بيت‌المال ندانست خداحافظی جنجالی
مراسم خداحافظي اعضاي شوراي شهر كه قرار بود با خاطره‌اي خوش به اتمام برسد به دليل درگيري لفظي بين اعضا و يكي از خبرنگاران با جنجال به پايان رسيد.اين خبرنگار اعضاي شوراي شهر را امانتدار درست اموال بيت‌المال ندانست (ادامه)
یک درصد سهم بخش تعاون در اقتصاد مازندران
مديركل تعاون استان مازندران متوسط سهم بخش تعاون در اقتصاد اين استان را يك درصد اعلام وآن را ناچيز دانست.د.(ادامه)
معصومه كريميان دشت تركمن، صحراى آرزوها(ديدگاه)
معصومه كريميان(ادامه)
اصلاح طلبان گلستان به دنبال اجماع
تجربه انتخابات رياست جمهوري دور نهم و شكست تلخ اصلاح طلبان تجربه جديدي را در عرصه سياست كسب كردند. اصلاح طلبان بيشتر از اينكه درميان خود به رقابت بپردازند بايد تامل ايجاد كنند و به يك انتخاب واحد برسند ...(ادامه)
تب انتخاب شهردار به جان مازندرانیها هم افتاد
در حالي كه كمتر از يك هفته به نهم ارديبهشت، آغاز فعاليت رسمي دوره سوم شوراي اسلامي شهر و روستا باقي مانده‌است، جايگاه شهرداران مازندران متزلزل شده و به نوعي فعاليتها نيز در شهرداريهاي استان ...(ادامه)
گشایش نمايشگاه‌تخصصي‌برق و آی تی در ‌بابل
همزمان باآغاز مسابقات ربات‌ها، نمايشگاه تخصصي برق، كامپيوتر و فناوري اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه فني مهندسي نوشيرواني بابل گشايش يافت. (ادامه)
رقابت رباتها در بابل آغاز شد
پنجمين دوره مسابقات سراسري رباتيك درسه رشته‌ربات‌هاي آتش نشان ،مسيرياب و مين‌ياب امروز (يكشنبه) دردانشگاه فني مهندسي نوشيرواني بابل آغاز شد. (ادامه)
انتصاب فرمانداران جدید قائمشهر و جویبار
حسن قلي‌زاده كه تاكنون فرمانداري جويبار را بر عهده داشته است به سمت فرماندار قائمشهر و عليزاده، فرمانده سابق نيروي انتظامي قائم شهر فرماندار جويبار منصوب شدند.(ادامه)
در جلسه روز يكشنبه هيات وزيران كه به رياست " محمود احمدي نژاد "رييس جمهور ي اسلامي ايران تشكيل شد "يحيي محمودزاده" به عنوان پنجمين استاندار گلستان انتخاب شد.وی متولد سال ... محمودزاده استاندار جدید گلستان
در جلسه روز يكشنبه هيات وزيران كه به رياست " محمود احمدي نژاد "رييس جمهور ي اسلامي ايران تشكيل شد "يحيي محمودزاده" به عنوان پنجمين استاندار گلستان انتخاب شد.وی متولد سال ...(ادامه)
تجمع نمايندگان تشكل هاي زيست محيطي در رشت
نمايندگان تشكل هاي زيست محيطي با هدف هشدار در خصوص معضلات زيست محيطي عصر دیروز در سبزه ميدان رشت تجمع كردند. (ادامه)
تنها دانشجوي دانشگاه مازندران كه در بازداشت به سر مي‌برد، آزاد شد
يك فعال دانشجويي دانشگاه مازندران از آزادي آخرين دانشجوي اين دانشگاه كه در بازداشت به سر مي‌برد، خبر داد.(ادامه)
تشکیل اولین كلوپ هسته‌اي كشور درباشگاه خبرنگاران جوان گلستان
مديركل صدا و سيماي مركز گلستان از تشكيل نخستين كلوپ هسته‌اي جوان كشور در باشگاه خبرنگاران جوان استان گلستان خبر داد. (ادامه)
کشف چهار كيلوگرم كريستال در مينودشت
فرمانده منطقه انتظامي مينودشت درشرق استان گلستان از كشف ‪ ۴‬كيلوگرم مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.(ادامه)
تصویب‪ ۱۳هزارطرح اشتغالزايي دركارگروه مازندران
استاندار مازندران گفت : بيش از ‪۱۳‬هزار طرح اشتغالزايي با سرمايه‌گذاري بيش از هفت هزار و ‪ ۳۴۳‬ميليارد ريال در كارگروه اين استان به تصويب رسيد. (ادامه)
آلودگی منابع آب آشاميدني مازندران
مديركل حفاظت محيط زيست مازندران با اشاره به بررسي ‪ ۲۸۴‬حلقه چاه حفر شده از مجموعه منابع آب شرب استان گفت : متاسفانه اكنون آلودگي شماري از منابع آب آشاميدني استان محرز شده است.(ادامه)
جابجایی کوه توسط آقای استاندار!
استانداری یک استان شمالی کشور طرح جابجایی یک کوه برای تسهیل در فرود هواپیماها در مرکز این استان را مطرح کرده است. این طرح در ابتدا به صورت یک پیشنهاد از سوی معاون عمرانی این استانداری (ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.