.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ... مازندران در سالي كه گذشت
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ...(ادامه)
گروه موسیقی درویش خان به سرپرستی و خوانندگی محمود جاهد ، هنرمند مازندرانی در جمهوری آذربایجان برنامه خواهند داشت. 
به گزارش شمال نیوز ... طنین موسیقی مازندرانی در جمهوری آذربایجان
گروه موسیقی درویش خان به سرپرستی و خوانندگی محمود جاهد ، هنرمند مازندرانی در جمهوری آذربایجان برنامه خواهند داشت. به گزارش شمال نیوز ...(ادامه)
توزيع بيش از ‪ ۸۵۰‬تن سيب و پرتقال در گيلان
مسوول روابط عمومي سازمان بازرگاني گيلان گفت: تاكنون بيش از ‪ ۸۵۰‬تن سيب و پرتقال ويژه تنظيم بازار در گيلان توزيع شد. (ادامه)
ماسوله،نمونه بارزي از زيستگاه تاريخي بشر(يادداشت)
(ادامه)
انزلي شهر ساحل و دريا و لاله‌هاي تالابي چشم به راه مسافران نوروزي(ديدگاه)
(ادامه)
نكاتي درباره پيشگيري از وقوع آتش‌سوزي در چادرهاي مسافرتي(يادداشت)
(ادامه)
توصيه‌هاي پليس راه‌آهن كشور به خانواده‌ها و مسافران قطار(يادداشت)
(ادامه)
سایت بازتاب با حکم دیوان عدالت اداری رفع فیلتر شد. به گزارش شمال نیوز، طی حکمی که دیوان عدالت اداری صادر کرد، سایت بازتاب قانونی اعلام و رفع فیلتر شد... سايت «بازتاب» رفع فيلتر شد
سایت بازتاب با حکم دیوان عدالت اداری رفع فیلتر شد. به گزارش شمال نیوز، طی حکمی که دیوان عدالت اداری صادر کرد، سایت بازتاب قانونی اعلام و رفع فیلتر شد...(ادامه)
خسرو حسن‌نسب معلم فداكار مازندراني كه با خارج كردن به موقع بخاري آتش‌گرفته كلاس درس از وقوع حادثه‌اي دلخراش جلوگيري كرده بود بعد از تعطيلات نوروز دوباره تدريس مي‌كند... روایت معلم فداکار مازندرانی از روز حادثه
خسرو حسن‌نسب معلم فداكار مازندراني كه با خارج كردن به موقع بخاري آتش‌گرفته كلاس درس از وقوع حادثه‌اي دلخراش جلوگيري كرده بود بعد از تعطيلات نوروز دوباره تدريس مي‌كند...(ادامه)
50 میلیارد ریال برای حوادث غیر مترقبه مازندران
مبلغ 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران در بخش حوادث غیر مترقبه جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام ، پیشگیری و بازسازی در سطح استان اختصاص یافت.(ادامه)
ناصرحجازی:هیچ کس خواهان موفقیت ما نبود
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت : اگر به مشکلات این تیم رسیدگی می شد ، نساجی به لیگ برتر صعود می کرد ولی هیچ کس خواهان موفقیت ما نبود .(ادامه)
استان گلستان با مواهب طبیعی بسیار و آثار تاریخی فراوان واقع در ساحل جنوب شرقی دریای خزر گنجینه‌ای برای ایرانگردی و طبیعت گردی است که ایام تعطیلات نوروز با توجه به هوای نسبتا خوب استان، فرصتی مناسب ... سیری در جاذبه های استان گلستان
استان گلستان با مواهب طبیعی بسیار و آثار تاریخی فراوان واقع در ساحل جنوب شرقی دریای خزر گنجینه‌ای برای ایرانگردی و طبیعت گردی است که ایام تعطیلات نوروز با توجه به هوای نسبتا خوب استان، فرصتی مناسب ...(ادامه)
استاندار: گيلان آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي
استاندار گيلان گفت: اين استان از هر نظر آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي است. به گزارش شمال نیوز به نقل از (ادامه)
راه اندازی سایت اطلاع رسانی ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران
شبكه اطلاعاتي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران از ‪ ۲۵‬اسفند ماه راه‌اندازي شد. (ادامه)
انتقاد از عدم ارائه خدمات بيمه اي به جانبازان
بهداشت و درمان سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگرگان گلستان، از دانشگاه علوم پزشكي و سازمان بيمه تامين اجتماعي گلستان در خصوص خدمات بيمه اي ندادن به جانبازان شيميايي كه هنوز تحت پوشش بنياد قرار نگرفتند، انتقاد كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل ار فارس دکتر محمد حقيقي افزود: بر اساس (ادامه)
مشاوران جوان، بهترين اتاق فكر براي مديران
مشاور جوان وزير آموزش و پرورش، بهترين اتاق فكر را براي مديران، گروه مشاوران جوان بيان كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا "سيدامير خرازاني" روز شنبه در حاشيه گردهمايي مشاوران جوان استان گلستان در گرگان گفت: ميزان آگاهي جوان (ادامه)
حسین برزگر وقتي استاندار هم ناراضي است! (ديدگاه)
حسین برزگر (ادامه)
فردين معصومي، پهلوان برتر استان گيلان
شمال نیوز:در دومين مراسم تجليل از قهرمان قهرمانان گيلان که عصر چهارشنبه در سالن تختي مجموعه ورزشي شهيد عضدي رشت برگزار شد، جاسم ويشگاهي کاراته کاي گيلاني که اخيرا در رقابتهاي آسيايي و جهاني به دو مدال طلاي با ارزش دست يافت به عنوان قهرمان قهرمانان گيلان انتخاب شد. (ادامه)
صدور مجوزهاي صنعتي در مازندران 34 درصد افزايش يافت
رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران گفت: در سال جاري 284 فقره پروانه بهره‌برداري در بخش صنعتي صادر شد كه در مقايسه با سال 84 34 درصد افزايش داشته است.به گزارش شمال نیوز(ادامه)
معرفي گردشگاه‌هاي طبيعي گلستان
معاون اداري مالي و برنامه ريزي استانداري گلستان گفت: جهاد كشاورزي گلستان به عنوان موفق‌ترين دستگاه اجرايي در زمينه اشتغال‌زايي معرفي شد. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
دستگيري باند سارقين با سابقه شمال كشور
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان رودسر از دستگيري باند سارقين با سابقه، منازل و كيف قاپ شمال كشور در رودسر خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
فرار گوزن زرد از پناهگاه حيات وحش آستارا !!
يك منبع خبري روز پنجشنبه گفت : هنوز يك راس گوزن زرد فراري از پناهگاه‌حيات وحش لوندويل آستارا كه حدود ‪ ۱۰‬روز پيش از قرنطينه مخصوص گريخته، يافت نشده است. (ادامه)
متن پيوست قطعنامه پيشنهادي درباره ايران كه به بررسي شركتها و افراد شامل تحريم مي پردازد : الف_ طرفهاي دخيل در فعاليتهاي هسته اي و موشكي ب -افرادي كه در فعاليتهاي هسته اي و موشكهاي بالستيك ايران دخالت دارند:-فريدون عباسي... اسامي شركتها و افراد مورد تحريم شوراي امنيت
متن پيوست قطعنامه پيشنهادي درباره ايران كه به بررسي شركتها و افراد شامل تحريم مي پردازد : الف_ طرفهاي دخيل در فعاليتهاي هسته اي و موشكي ب -افرادي كه در فعاليتهاي هسته اي و موشكهاي بالستيك ايران دخالت دارند:-فريدون عباسي...(ادامه)
کاهش‌ ‌مشكلات کارگري‌ درمازندران‌ ‌
استاندار مازندران‌ اعلام‌ کرد ‌ بحران‌ کارگري‌ امسال‌ ‌90‌ درصد در استان‌ کاهش‌ يافت ‌‌. به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد مركزي خبر ،مهندس شفقت‌ درنشست‌ شوراي‌ برنامه‌ ريزي‌ واشتغال‌ استان‌ با ابراز اميدواري‌ از تعامل‌ مناسب‌ دستگاهها / مديران‌ و مردم‌ گفت‌ : يکي‌ از شاخصه‌ هاي‌ ارزيابي‌ فرمانداران‌ در شهرستانها / مشارکت‌ در ايجاد اشتغال‌ است‌ .‌ وي با اشاره‌ به‌ موفقيت‌ مازندران‌ در اجراي‌ طرح‌ بنگاههاي‌ زودبازده‌ گفت: تقريبا طرح‌ هاي‌ رسيده‌ به‌ دبيرخانه‌ دو برابر طرحهاي‌ مصوب‌ در کارگروه‌ بوده‌ و ‌60‌ درصد طرحها به‌ نتيجه‌ رسيده‌ است‌ . ‌ حسيني‌ مدير کل‌ سازمان‌ کار و اموزش‌ فني‌ و حرفه‌ اي‌ مازندران‌ هم‌ طرحهاي‌ امضاء شده‌ در استان‌ را هفت هزار و ‌659‌ طرح‌ با اشتغالزايي‌ براي‌ ‌24‌ هزار و ‌90‌ نفر اعلام‌ کرد‌ و گفت : از اين‌ تعداد چهار هزار و ‌273‌ طرح‌ با اشتغالزايي‌ شش هزار و‌521‌ نفر بهره‌ برداري‌ شد‌(ادامه)
بیست و هشتم صفر نزدیک است روز ...(ديدگاه)
(ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی است در جلسه کمیته تخصیص اعتبار استان مازندران بودجه های بنیاد شهید و سازمان آموزش و پرورش مازندران کاهش یافت این درحالیست که قبلا این اعتبارات به سازمانهای مذکور ابلاغ ... آموزش و پرورش و بنیادشهیدمازندران قربانی شدند
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی است در جلسه کمیته تخصیص اعتبار استان مازندران بودجه های بنیاد شهید و سازمان آموزش و پرورش مازندران کاهش یافت این درحالیست که قبلا این اعتبارات به سازمانهای مذکور ابلاغ ...(ادامه)
پس از انتصاب شیخ الاسلام  و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای جانشین چند استاندار مشخص میشود
پس از انتصاب شیخ الاسلام و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای(ادامه)
سوءاستفاده رانندگان رشتی از بازار داغ عید!!!
اسفند ماه معمولا روزهاي پر جنب و جوش خريد و تحرك در بازار کشور و به طبع آن گیلان است ، امسال نيز مانند سالهاي اخير جنب و جوش براي شب عيد و رشد تقاضا زیاد است (ادامه)
از قهرمانان‌ ورزش‌ مازندران‌ تجليل‌ مى‌شود
ساعت‌ 16 عصر امروز طى‌ مراسمى‌ که‌ در هتل‌ بانک‌ ملى‌ بابلسر برگزار مى‌شود از قهرمانان، پيشکسوتان‌ و افراد خير در ورزش‌ مازندران‌ در سال‌ 85 تجليل‌ به‌ عمل‌ خواهد آمد.(ادامه)
انتقاد معاون استاندار از كيفيت پخت نان در مازندران
معاون اداري ، مالي و برنامه‌ريزي استانداري مازندران گفت : كيفيت پخت نان در اين استان به ويژه در شهرستان ساري خيلي نامرغوب است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ولي‌الله فرزانه افزود :بنابراين ضروري "(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.