.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تعیین60 منطقه نمونه گردشگری گیلان
یات دولت در سفر به استان گیلان 60 منطقه طبیعی و تاریخی این استان را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب کردند.(ادامه)
ممنوعیت استقرار صنایع در مازندران برداشته شد
حجت الاسلام ناصری گفت:در سفر ریاست جمهوری به استان مازندران ممنوعیت استقرار صنایع در این استان برداشته ‏می شود به گزارش شمال نیوز (ادامه)
اتصال 8500 مدارس کشور از طریق اینترنت
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در فناوری اطلاعات و ارتباطات از تشکیل شبکه ملی مدارس در کشور خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در حرکت بخشنامه های اداری و محتوای آموزشی ، 8500 مدرسه توسط شبکه اینترنت به هم متصل می شود.(ادامه)
انسداد محور فيروزکوه‌
مرکز فرماندهي‌ و کنترل‌ جاده‌ اي‌ پليس‌ راه‌ ناجا اعلام‌ کرد محور فيروزکوه‌ در استان‌ تهران‌ از ساعت‌ ‌1‌ و ‌25‌ دقيقه‌ بامداد امروز به‌ علت‌ بارش‌ برف‌ و کولاک‌ شديد تا اطلاع‌ ثانوي‌ مسدود شده‌ (ادامه)
بازداشت سه فعال دانشجويى در گيلان
سه نفر از اعضاي شوراي مركزي سازمان دانش آموختگان ايران اسلامي (ادوار تحكيم وحدت) شاخه گيلان از سوي اداره كل اطلاعات استان گيلان بازداشت شدند. (ادامه)
۹۰‬ هزار نيروي بيكار در استان مازندران
معاون اداري و مالي استانداري مازندران، بيكاري را يكي از مشكلات استان برشمرد و گفت : در استان مازندران ‪ ۹۰‬هزار نيروي بيكار وجود دارد. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
بازارچه مرزي آستارا تعطيل شد
مديركل گمرك آستارا از تعطيلي بازارچه مرزي آستارا خبر داد.به گزارش شمال نیوز ،غلامرضا فاتحي افزود: بازارچه مشترك مرزي ايران و جمهوري آذربايجان واقع در كنار رودخانه مرزي آستاراچاي به دليل عدم همكاري كشور مقابل عملاً تعطيل شده است.(ادامه)
کارگاه‌ مشورتي‌ توسعه‌ سازمان‌ ملل‌ در گرگان‌
دومين‌ کارگاه‌ مشورتي‌ برنامه‌ توسعه‌ سازمان‌ ملل‌ متحد با عنوان‌ ارتقائ‌ ظرفيتهاي‌ مديريت‌ خطر ريسک‌ در گرگان‌ اغاز به‌ کار کرد.(ادامه)
350 هزار نامه مردم گیلان به رئيس‌‌جمهوري!
مديركل پست گيلان از جمع‌آوري 350 هزار نامه مردم اين استان براي رئيس‌جمهوري خبر داد. (ادامه)
در باشگاه استقلال چه مى گذرد؟ تصميم گيرنده اصلى  كيست و چه كسى قدرت دارد؟ مديرعامل واقعى كيست و هيأت مديره و رييس سازمان و سرپرست و ديگر پست هاى آبكى تقسيم شده چه نسبتى با قدرت دارند؟... استعفا لازم نیست اعدامش كنید!!!
در باشگاه استقلال چه مى گذرد؟ تصميم گيرنده اصلى كيست و چه كسى قدرت دارد؟ مديرعامل واقعى كيست و هيأت مديره و رييس سازمان و سرپرست و ديگر پست هاى آبكى تقسيم شده چه نسبتى با قدرت دارند؟...(ادامه)
رافائل مارتينتي رئيس فدراسيون جهاني كشتي فيلا ضمن اعلام حمايت از برگزاري جام موحد و حبيبي قصد دارد بعنوان تماشاگر ويژه با سفر به مازندران از نزديك شاهد برگزاري پيكارها باشد... مارتینتی درراه مازندران
رافائل مارتينتي رئيس فدراسيون جهاني كشتي فيلا ضمن اعلام حمايت از برگزاري جام موحد و حبيبي قصد دارد بعنوان تماشاگر ويژه با سفر به مازندران از نزديك شاهد برگزاري پيكارها باشد...(ادامه)
برخی منابع خبری از بازداشت سمیه بینات، همسر احمد باطبی دانشجوی زندانی در گرگان خبر می‌دهند. وی دندانپزشک و در شهر خود گرگان  دوره خدمت موسوم به طرح را می گذراند... بازداشت همسر احمد باطبي در گرگان
برخی منابع خبری از بازداشت سمیه بینات، همسر احمد باطبی دانشجوی زندانی در گرگان خبر می‌دهند. وی دندانپزشک و در شهر خود گرگان دوره خدمت موسوم به طرح را می گذراند...(ادامه)
جانباز 70 درصد گرگاني در آتش سوخت
-علي‌اصغر مقصودلو جانباز 70 درصد گرگاني با آتش گرفتن موتورسيكلتش در آتش سوخت.(ادامه)
هزینه 100 میلیونی کشتی مازندران در یک سال!
هيات كشتي مازندران اعلام كرد در يك سال گذشته بيش از 100 ميليون تومان هزينه كرده است. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
مازندران ميزبان جشنواره سراسری شعر علوی
استان مازندران برای هفتمین بار میزبان علوی سرایان 28 استان کشور در نیمه اسفند ماه خواهد بود. (ادامه)
مراسم بزرگداشت "سيدعباس رضوي" در ساري
مراسم بزرگداشت "سيدعباس رضوي" با حضور استاندار مازندران و مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار شد. (ادامه)
هشدار رييس‌كل دادگستري مازندران بر جلوگيري از حيف و ميل بيت‌المال
رييس كل دادگستري مازندران ، حفظ و حراست از بيت المال را مورد تاكيد قرار داد و گفت: هر گونه حيف و ميل بيت المال و اموال دولتي پيگرد قانوني دارد. (ادامه)
نتايج انتخابات اتاق‌هاي بازرگاني استانهای گلستان،و مازندران  اعلام شد. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،در مازندران و در بخشهای بازرگانی ،صنعت و معدن:  موسی وفائیان ،غلامرضا عشریه ،احمد اصغری قاجاری، زین العابدین آبادیان،حمیدرضا قادی، سودابه وفائیان...
نتايج انتخابات اتاق‌هاي بازرگاني مازندران وگلستان
نتايج انتخابات اتاق‌هاي بازرگاني استانهای گلستان،و مازندران اعلام شد. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،در مازندران و در بخشهای بازرگانی ،صنعت و معدن: موسی وفائیان ،غلامرضا عشریه ،احمد اصغری قاجاری، زین العابدین آبادیان،حمیدرضا قادی، سودابه وفائیان... (ادامه)
بزودی استاندارجدید گلستان معرفي مي‌شود
سيدمجتبي ثمره هاشمي" معاون سياسي وزارت كشور گفت كه‌استانداران جديد هرمزگان و گلستان بزودي معرفي خواهند شد. (ادامه)
12 اسفند، آغاز پرواز ساري- دمشق
با فعال شدن متوليان گردشگري و فرهنگي و حذف واسطه‌‏گري، شاهد رونق حمل و نقل هوايي در مازندران خواهيم بود. به گزارش شمال نیوز , ابوطالب شفقت, استاندار مازندران, در جلسه شوراي برنامه‌‏ريزي و توسعه استان مازندران, گفت: در خصوص تخصيص اعتبارات عمراني, مازندران در سال جاري جزء استان‌‏هاي برتر كشور بود. (ادامه)
یک مقام دفتر حماس در تهران:رهایی نزدیک است
(ادامه)
شهرام جزایری، هم شکار و هم شکارچی بوده است!؟(يادداشت)
(ادامه)
مصوبات هيات وزيران براي استان گيلان
در سومين روز از سفر رييس‌جمهور و هيات وزيران به استان گيلان پنج‌شنبه شب جلسه‌ي استاني هيات وزيران در محل استانداري گيلان در رشت به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور تشكيل شد و پس از حدود ‌٦ ساعت بحث و بررسي، بيش از ‌١٢٠ بند مصوبه براي تسريع در پيشرفت اين استان، رفع موانع و مشكلات و خدمت‌رساني بهتر به مردم آن به تصويب رسيد. به گزارش شمال نيوز،مهمترين مصوبات بيست و پنجمين جلسه‌ي استاني هيات وزيران به اين شرح است: (ادامه)
رضائي دربرابر پرسش‌هاي بيشتر، اظهار كرد، مي‌توانيد اين سوالات را از خود او بپرسيد و اگر برادران اطلاعات مصلحت بدانند، اين مسائل را مطرح مي‌كنند... محسن رضائي و اعلام بازگشت فرزندش از آمريكا
رضائي دربرابر پرسش‌هاي بيشتر، اظهار كرد، مي‌توانيد اين سوالات را از خود او بپرسيد و اگر برادران اطلاعات مصلحت بدانند، اين مسائل را مطرح مي‌كنند...(ادامه)
16 میلیارد تومان یارانه به آجرپزان مازندران
دولت سالانه 16 میلیارد تومان یارانه سوخت به کوره های آجرپزی مازندران پرداخت می کند. (ادامه)
حاشيه آخرين روز سفر رييس جمهور به گيلان
* " دكتر احمدي نژاد " رييس جمهوري اسلامي ايران در چهارمين و آخرين روز بيست و پنجمين سفراستاني خود به استان گيلان صبح روز جمعه به ديدار مردم شهرستان فومن رفت. (ادامه)
در سانحه رانندگي خودوري حامل محافظان رئيس جمهور كه هنگام برگشت از مسير رودبار به رشت رخ داد ، پنج سرنشين خودرو زخمي شده‌اند و كسي در اين تصادف كشته نشده است... زخمی شدن محافظان رئیس جمهور در یک سانحه رانندگی
در سانحه رانندگي خودوري حامل محافظان رئيس جمهور كه هنگام برگشت از مسير رودبار به رشت رخ داد ، پنج سرنشين خودرو زخمي شده‌اند و كسي در اين تصادف كشته نشده است...(ادامه)
۳۰۰‬هزار نامه مردم گيلان به رييس جمهوري
معاون اجرايي رييس جمهوري گفت: حدود ‪ ۳۰۰‬هزار نامه از سوي مردم استان گيلان در بيست و پنجمين سفر استاني رياست جمهوري به دكتراحمدي نژاد تقديم شده‌است. دكتر " علي سعيدلو " روز جمعه در حاشيه سفر رييس جمهوري به شهرستان فومن در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: كار بررسي و تفكيك موضوع نامه ها از همان نخستين روز سفر رييس جمهوري دراين استان آغاز شده‌است. وي اظهار كرد: ‪ ۲۵۰‬نفر كار ساماندهي اين نامه‌ها را در سايت مخصوص با حدود ‪ ۳۰۰‬رايانه بر عهده دارند. سعيدلو گفت: نامه‌هاي ارسالي به رييس جمهوري براساس نوع درخواستهاي مردمي تفكيك و به دستگاههاي اجرايي مربوطه ارجاع مي‌شود. وي يادآورشد: در يك فاصله ‪ ۱۵‬روزه با ارسال‌كنندگان نامه‌ها تماس حاصل و اعلام خواهد شد كه نامه آنها به كجا ارسال شده‌است. معاون اجرايي رييس جمهوري افزود: بخش عمده‌اي از نامه‌هاي ارسالي به رييس جمهوري مربوط به مشكلات اشتغال، مسكن، كمك‌هاي مادي و مشكلات درماني مي‌باشد. وي اظهار داشت: براي رفع مشكلات مردم در اين زمينه‌ها تمهيداتي پيش بيني شده‌است. سعيدلو گفت: در سفر به ‪ ۲۵‬استان كشور تاكنون بيش از پنج ميليون نامه از سوي مردم به رييس جمهوري تقديم شده‌است. (ادامه)
در پی تعطیلی تنها کشتارگاه شهرستان نکا و الزام قصابان برای ذبح دامها در مرکز کشتارگاه صنعتی جویبار ،جمعی از قصابان شهرستان نکاء نسبت به این موضوع شدیدآ معترض شده و از ... صدای قصابان شهرستان نکاء هم در آمد
در پی تعطیلی تنها کشتارگاه شهرستان نکا و الزام قصابان برای ذبح دامها در مرکز کشتارگاه صنعتی جویبار ،جمعی از قصابان شهرستان نکاء نسبت به این موضوع شدیدآ معترض شده و از ...(ادامه)
بهره‌برداري از بزرگترين پايانه مسافربري شمال كشور در آمل
با حضور معاون وزير راه و ترابري استاندارمازندران بزرگترين پايانه مسافربري استانهاي شمالي كشور امروز در آمل به بهره‌برداري رسيد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.