.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
8 قبضه سلاح غيرمجاز در شهرستان بابل كشف شد
(ادامه)
كشف 13 دستگاه تجهيزات ماهواره در آمل
(ادامه)
رمضان علی صادق‌زاده ضمن انتقاد از این اظهارات احمدی‌نژاد، افزود: ایشان مهمان ما در گیلان بوده‌اند، اما در چند ماه آینده اعتراضات خویش را به اطلاع مردم می‌رسانیم. اظهارات عجیب احمدی‌نژاد درباره زنان گیلانی
رمضان علی صادق‌زاده ضمن انتقاد از این اظهارات احمدی‌نژاد، افزود: ایشان مهمان ما در گیلان بوده‌اند، اما در چند ماه آینده اعتراضات خویش را به اطلاع مردم می‌رسانیم.(ادامه)
جريمه وام هاي معوقه كشاورزان گيلاني بخشیده شد
با سفر رئيس جمهوري به استان گيلان جريمه وام هاي معوقه كشاورزان گيلاني بخشيده شد.(ادامه)
خدمات 25 پايگاه امدادجاده‌اي به مسافران نوروزي
مدير عامل جمعيت هلال احمر مازندران گفت : جوانان عضو اين جمعيت در ايام نوروز به راهنمايي و كمك مسافران در مازندران مي‌شتابند. (ادامه)
تصویب سند توسعه البرز شمالی
سند توسعه استانهای گلستان، گیلان و مازندران تحت عنوان سند توسعه استانهای شمالی به تصویب رسیده است.شناسایی موانع توسعه استانهای شمالی،تجمیع مطالعات آمایشی و کالبدی و سایرمطالعات به منظور توسعه استانهای ...(ادامه)
كشف۱/۵‬ تن انواع مواد مخدر در استان گيلان
رييس پليس دايره مبارزه با مواد مخدر گيلان درمصاحبه با ايرنا اعلام كرد: از آغاز سالجاري تاكنون يكهزار و ‪ ۵۰۰‬كيلو گرم انواع مواد مخدر در سطح استان كشف و ضبط شده‌است. (ادامه)
گشايش اولين نمايشگاه برق ، مخابرات و الكترونيك مازندران
اولين نمايشگاه برق ، مخابرات و الكترونيك استان مازندران با حضور مدير عامل‌مخابرات اين استان روز پنجشنبه در محل نمايشگاههاي دايمي وبين‌المللي مازندران واقع در قائمشهر افتتاح شد. (ادامه)
بسیاری از فرار یک «شهرام جزایری» ، همچون محاکمه یک «شهرام جزایری» تعجب کرده اند و بسیاری، برای دستگیری یک «شهرام جزایری» فراری تلاش می کنند و دربدر بدنبال یک «شهرام جزایری» می گردند، و اما در همین شهر ... شهرام جزایری نایاب نیست، کمیاب است!
بسیاری از فرار یک «شهرام جزایری» ، همچون محاکمه یک «شهرام جزایری» تعجب کرده اند و بسیاری، برای دستگیری یک «شهرام جزایری» فراری تلاش می کنند و دربدر بدنبال یک «شهرام جزایری» می گردند، و اما در همین شهر ...(ادامه)
اولين جلسه پيگيري اصل 44 در مازندران
به همت اتاق فكر استانداري مازندران اولين جلسه پيگيري اصل 44 قانون اساسي با حضور مديران و صاحبنظران اقتصادي در مازندران برگزار شد. (ادامه)
استانهاي شمالي كشور در رتبه هفدهم صنعتي کشور
معاون برنامه ريزي و پشتيباني وزارت كشور با بيان اين‌كه استان‌هاي شمالي كشور در رشد صنعتي رتبه هفدهم را در اختيار دارند گفت: افراد حاشيه‌اي و ضد توسعه با مصوبات غير كارشناسي مانع استقرار صنايع كليدي در استان‌هاي شمالي به ويژه پالايشگاه و پتروشيمي مي‌شوند. به گزارش شمال نیوز به (ادامه)
انهدام شركت هاي هرمي در لنگرود
پليس گيلان از كشف و انهدام شركت‌هاي هرمي در لنگرود خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مركز اطلاع رساني پليس گيلان، مأموران اطلاعات فرماندهي انتظامي شهرستان لنگرود در پي (ادامه)
يافته‌هاي يك نظرسنجي بيانگر آن است كه از ‪ ۹۰‬درصد گردشگران و مسافران مازندران، حدود ‪ ۸۰‬درصد براي استفاده از دريا به‌اين استان سفر مي‌كنند كه از اين تعداد ‪ ۲۰‬درصد به ساحل وارد و از اين رقم فقط ‪ ۷‬درصد موفق به شنا... آزادسازي حريم درياي خزر ، از رويا تا واقعيت
يافته‌هاي يك نظرسنجي بيانگر آن است كه از ‪ ۹۰‬درصد گردشگران و مسافران مازندران، حدود ‪ ۸۰‬درصد براي استفاده از دريا به‌اين استان سفر مي‌كنند كه از اين تعداد ‪ ۲۰‬درصد به ساحل وارد و از اين رقم فقط ‪ ۷‬درصد موفق به شنا...(ادامه)
جلوگيري ازسخنراني شمس‌الواعظين درگرگان
(ادامه)
موضوع سركار گذاشتن مردم نيز اين روزها براي خودش شده سوژه جديدي!! حتماً شنيده ايد كه مي گن هر كس شماره سمت راست كارت ملي اش عدد يك باشد ، يك ميليون تومان از آقاي رييس جمهور دريافت خواهد ... سر كار گذاشتن تا كجا… ؟!
موضوع سركار گذاشتن مردم نيز اين روزها براي خودش شده سوژه جديدي!! حتماً شنيده ايد كه مي گن هر كس شماره سمت راست كارت ملي اش عدد يك باشد ، يك ميليون تومان از آقاي رييس جمهور دريافت خواهد ...(ادامه)
انصراف فرماندار بابلسر
محمدرضا نادری فرماندار بابلسر، از عضویت در کمیسیون اول ماده صد قانون شهرداری ها انصراف داد. این اقدام بنا به دلایل عدیده ای بود که یکی از آن ها وجود حدود 1050 پرونده راکد و مسئله دار در خصوص ...(ادامه)
دستگیری باند بزرگ جعل عتيقه جات در آمل
فرمانده انتظامي آمل از شناسايي و دستگيري باند بزرگ جعل عتيقه جات در اين شهرستان خبر داد و گفت: از اعضاي اين باند 951 عدد سكه تقلبي مربوط به دوران هخامنشي و ساساني كشف و ضبط شد.(ادامه)
انتخاب مشاور جديد طرح آمايش سرزمين مازندران
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان مازندران با اشاره به تغييرات صورت گرفته در آيين‌نامه اجرايي در طي چند ماه گذشته از انتخاب مشاور جديد طرح آمايش سرزمين استان بر اساس آيين‌نامه جديد خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،امير اميني در جلسه دومين كارگروه آمايش سرزمين و محيط زيست مازندران گفت: براي تسريع در اجرايي شدن طرح آمايش سرزمين بعد از تغييرات صورت گرفته، فراخوان انتخاب مشاور براساس قانون و مقررات صورت گرفت كه با تصويب كارگروه، كار خود را با يك تيم كاملا تخصصي و علمي آغاز خواهد كرد. وي با مهم ارزيابي كردن طرح آمايش سرزمين اظهار داشت: تمام برنامه‌هاي توسعه بعد از برنامه چهارم توسعه بر اساس اين طرح انجام مي شود. اميني افزود: در تيم تخصصي اين مشاور 26 نفر از افراد زبده دانشگاهي و مديران دستگاه‌ها حضور دارند كه غالب آنها را نيز افراد بومي تشكيل مي دهند. (ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
17 اثر تاريخي در استان مازندران ملي شد
17 اثر تاريخي ديگر درجاذبه‌هاي تاريخي و فرهنگي استان درليست آثار ملي كشور به ثبت رسيد. (ادامه)
پلمب30مغازه مواد آتش زای خطرناک درمازندران
نشست ستاد جرم‌های خاص مازندران با حضور رئیس دادگستری استان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و جانشین فرماندهی پلیس مازندران برگزار شد. (ادامه)
راه‌اندازي تورهاي ویژه نورزوي در مازندران
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي مازندران گفت: تورهاي يك روزه ويژه مسافران نوروزي در اين استان به راه مي‌افتد. (ادامه)
فراخوان صنايع و معادن گيلان براي مصرف كالاهاي ايراني
سازمان صنايع و معادن گيلان با انتشار اطلاعيه‌اي از مردم استان گيلان براي خريد و استفاده از محصولات توليدي كشور و استان دعوت كرد.(ادامه)
دختر جوان گنبدي خود را با كابل حلق آويز كرد
پس از اينكه اعضاي خانواده ي آسیه ـ الف از اوخبرسي نيافتند با جست و جوي وي متوجه حضور او در انبار كاه شدند. (ادامه)
برخی منابع خبری هفته گذشته از قول مسوولان سازمان دامپزشکی از شیوع آنفلوآنزای مرغی در میان پرندگان این شهرستان خبر داده بودند. تکذیب شیوع آنفلوآنزای مرغی در آمل
برخی منابع خبری هفته گذشته از قول مسوولان سازمان دامپزشکی از شیوع آنفلوآنزای مرغی در میان پرندگان این شهرستان خبر داده بودند.(ادامه)
پلمپ مرغداري 10 هزار جوجه را زنداني كرد!
با پلمپ شدن يك واحد پرورش مرغ گوشتي در قائم شهر 10 هزار قطعه جوجه 7 روزه در آستانه تلف شدن هستند.به گزارش شمال نیوز به نقل از کیهان (ادامه)
اتصال استانداري گلستان به شبكه دولت
سرپرست استانداري گلستان از وصل شدن اين مركز به شبكه دولت خبر داد و گفت: در آينده نه چندان دور، يكصد دستگاه دولتي اين استان به شبكه يادشده متصل خواهند شد. (ادامه)
ماراتن بركناری شهرداران در شمال کشور
شوراي اسلامي شهر آستارا در نشست روز دوشنبه خود با اكثريت آرا ، هوشنگ عباسقلي‌زاده شهردار اين شهر را بركنار كرد. (ادامه)
تجمع جمعي از رانندگان تاكسي در قائمشهر
جمعي از رانندگان تاكسي قائمشهر كه خود فاقد تاكسي بوده و به صورت كمكي براي صاحبان تاكسي‌ها كار مي‌كنند، روز دوشنبه با تجمع در مقابل اتحاديه تاكسيراني اين شهر نسبت به نحوه توزيع خودروهاي تاكسي جديد اعتراض كردند. (ادامه)
ادعاي نقض حريم هوايي آذربايجان در سفررئيس جمهوربه گيلان
رئيس خدمات مرزي جمهوري آذربايجان امروز گفت: بالگردهاي ايراني چندين بار هنگامي كه از محمود احمدي‌نژاد، رئيس جمهوري ايران در سفر به شمال ايران در پنجشنبه گذشته محافظت مي‌كردند، حريم هوايي جمهوري ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.